Modele Romania Modele Romania

Sculpturi tridimensionale in cosmetice – uite pe ModeleRomania micile opere!

O pasionată a modei şi-a dus admiraţia pentru celebrităţile sale preferate la nivelul sculpturii tridimensionale în cosmetice. Artista May Sum, din Hong Kong, a sculptat chipurile lui Kate Moss, Victoria Beckham, Lady Gaga şi multe altele în flacoane de ruj.

May se mândreşte cu titlul de primul sculptor în ruj din Asia, dar şi de poziţia ei de artist multimedia. Cele mai recente lucrări ale sale fac parte din seria „Woman Power”, serie expusă şi la un Salon de Sculptură din Japonia.

Artista se foloseşte de instrumente foarte mici pentru a realiza sculpturile minuţioase şi nu extrem de precise ale unor figuri influente. Lucrările sale sunt dispuse pe Etsy şi au preţuri cuprinse între 300 şi 500 de euro.

Cu toate că sculpturile nu sunt replica exactă a vedetelor, artista reuşeşte să capteze cele mai importante trăsături ale fiecărui subiect în parte.

Aşadar, Lady Gaga poate fi recunoscută după funda din păr şi ochelarii rotunzi, în timp ce Coco Chanel poartă celebra pălărie şi colierul de perle. Anna Wintour poate fi recunoscută imediat după coafura sa bob, deja legendară.

Celebrităţi precum Madonna, Prinţesa Diana, Twiggy, Kate Moss, Vivienne Westwood şi Iris Apfel se mai numără printre cele imortalizate într-un flacon de ruj de calitate, pentru că artista japoneză foloseşte doar branduri precum MAC, Estée Lauder, YSL şi Max Factor.

May se foloseşte de culori precum roz, mov, nude, maro, portocaliu pentru a-şi crea micile opere. Sculpurile sunt extrem fragile şi trebuie ţinute într-un mediu uscat, cu aerisire bună, la o temperatură cuprinsă între 17 şi 25℃. Astfel, rujul nu se va topi sau deforma. Dacă este ţinut în frigider, ar putea oricând să crape sau să se spargă.

Naomi Campbell si Claudia Schiffer pentru Tommy Hilfiger

In acest an, topmodelele Naomi Campbell si Claudia Schiffer sprijina campania realizata de Tommy Hilfiger impreuna cu organizatia Breast Health International (BHI).

Pentru cea de-a saptea colaborare consecutiva, Tommy Hilfiger a creat o geanta de zi, in editie limitata, iar un procent din fiecare vanzare va fi directionat catre programul Fund For Living.

Misiunea acestuia este imbunatatirea calitatii vietii pentru persoanele afectate de cancerul la san si pentru familiile acestora.

Fotografiile campaniei sunt realizate de celebrul Patrick Demarchelier, iar geanta prezentata este disponibila, incepand cu aceasta luna, in magazinele Tommy Hilfiger selectate din intreaga lume.

„Implicarea in aceasta campanie admirabila inseamna foarte mult pentru mine. Din cauza ca mama mea a suferit de cancer la san, am vazut de aproape care sunt greutatile si provocarile pe care le cauzeaza aceasta boala. Sustin cu pasiune educatia pentru sanatatea sanului si sunt onorata sa pot contribui la impresionanta munca depusa de BHI”, a declarat Naomi Campbell.

Claudia Schiffer s-a declarat si ea onorata de a fi parte din acest proiect si spera ca acesta sa creasca awarness-ul despre importanta depistarii precoce a acestei boli si, totodata, sa sprijine cat mai multe persoane si familii aflate in nevoie.

Modele de rochii superbe în colecţia Elie Saab la Paris Fashion Week

Colecţia Elie Saab pentru primăvară-vară 2014 propune ţinute monocrome, iar rochiile sunt, ca de obicei, absolut superbe.

Elie Saab a demonstrat încă o dată de ce este designerul preferat al vedetelor pentru apariţiile pe covorul roşu. Colecţia lui pentru primăvară-vară 2014 a cuprins o mulţime de rochii superbe, feminine, delicate, dar spectaculoase care vor apărea cu siguranţă la marile evenimente din 2014.

Elie Saab a mizat din nou pe graţie, eleganţă şi feminitate. A folosit multă dantelă, care se regăseşte pe bustul rochiilor de seară în combinaţie cu materiale fluide sau care acoperă în totalitate rochiile de cocktail.Ţinutele cu pantaloni au fost la fel de elegante şi delicate ca şi cele cu rochie, căci Elie Saab propune pantaloni cu talie înaltă şi linie fluidă.

În ce priveşte culorile, designerul a preferat ţinutele monocrome, cu pantaloni, top şi pantofi în aceeaşi nuanţă. În viziunea lui, albul şi negrul nu se demodează niciodată, dar asta nu înseamnă că a renunţat la culori – roz piersiciu, roşu, verde smarald.

Chiar dacă preferă simplitatea, Elie Saab a creat şi ţinute cu imprimeu, un imprimeu floral delicat, cu verde şi roşu combinat cu mult alb.

Noul model de frumuseţe la Săptămâna Modei de la Paris: femeia mulatră, cu forme!

În capitala franceză se celebrează diversitatea. Creatorul Rick Owens a adus pe podium, pe lângă propriile manechine, şi un grup de mulatre voluptoase pentru a atrage atenţia asupra discriminării rasiale şi a tiparului 90-60-90 promovat de industrie.

Anticonsumerism, antirasism, anticonformism. Acestea au fost mesajele pe care designerului american a vrut să le transmită prin intermediul ţinutelor expuse joi la Paris. Pentru a trage un semnal de alarmă asupra lacunelor cu care industria modei se confruntă, Rick Owens a cooptat în echipa sa, pe lângă propriile modele, şi câteva mulatre cu o constituţie robustă.

Showul regizat de Owens a fost o sărbătoare a diversităţii, căci designerul a reuşit să demonteze mitul potrivit căruia moda înseamnă tinere albe şi anorexice, în ţinute de milioane de dolari.

Spectacolul de la Paris reprezintă un răspuns adus la adresa celor care au acuzat industria de rasism şi conturarea unei imagini false vizavi de idealul de frumuseţe. Cu două săptămâni în urmă, supermodelele Naomi Campbell (43 de ani) şi Iman (58 de ani) au sesizat că designerii refuză să mai colaboreze cu modele de culoare, argumentând că în anii ʼ70 şansele ca o mulatră să fie distribuită în cadrul unei prezentări erau mult mai mari decât acum.

Potrivit declaraţiilor celor două manechine, designeri precum Victoria Beckham şi Marc Jacobs fie au omis să coopteze în echipa lor manechine de culoare, fie au avut o singură reprezentantă din această categorie.

Calvin Klein, Donna Karan, Chanel, Armani, Gucci, Saint Laurent şi Roberto Cavalli completează lista caselor de modă, în culisele cărora modelele de alte etnii nu au avut un „bilet“ de acces.

Acţiunea lui Rick Owens nu a fost singura care „a zguduit“ universul modei. În luna martie, un retailer de îmbrăcăminte din Suedia a avut parte de o rundă de aplauze virtuale după ce o fotografie cu două manechine voluptoase îmbrăcate în lenjerie intimă, a ajuns pe cea mai cunoscuta retea de socializare din lume, unde a strâns peste 57.000 de aprecieri în doar câteva zile de la postare.

 

Cele mai frumoase modele de rochii la Emmy Awards 2013

Pe 22 septembrie a avut loc festivitatea de decernare a Premiilor Emmy și cum era de așteptat pe covorul roșu au fost prezente o mulțime de actrițe din industria televiziunii. Sunt sigură că veți regăsi în pozele de mai jos actrițele din serialele dumneavoastra preferate!

Priviti, ispirati-va si ganditi-va care credeți că sunt cele mei bine îmbrăcate celebrități de la ediția Emmy Awards din acest an. Aveți de unde alege!

Hayden Christensen are o colecţie vestimentară- afla detalii pe ModeleRomania

Nu cred că l-am fi văzut până acum pe actorul Hayden Christensen în postura de designer!

Acesta a obţinut un parteneriat cu brandul canadian RW&CO, el lansându-şi propria colecţie vestimentară ce va fi disponibilă începând cu luna noiembrie.

 

Linia este formată din 20 de piese vestimentare pentru bărbaţi, Hayden declarând următoarele:” Crescând în Canada, atât fraţilor mei, cât şi mie, ne-a plăcut să ne facem cumpărăturile la RW&CO, unde ştiam că vom găsi haine în trend de calitate, care să se potrivească stilului nostru. Sunt încântat că am devenit partenerul brandului cu care am o conexiune atât de autentică şi care promovează atenţia pentru detaliu în ceea ce priveşte design-ul”.

 

Frumuselul Hayden se va ocupa şi de promovarea colecţiei, el fiind protagonistul campaniei publicitare.

Fotografii de modă care au intrat în istorie

Când spunem fotografie de modă, mulţi oameni se gândesc că este numai un mijloc pentru ca stiliştii, modelele şi produsele de designer să strălucească. Cu toate acestea, pentru profesionişti, este şi felul în care un artist ia naştere: fotograful.

Fotografia de modă nu este o categorie superficială a artei pe film sau a celei digitale. Mulţi oameni s-au făcut cunoscuţi datorită abilităţii lor de a surprinde frumuseţea în detaliu şi s-au diferenţiat între ei datorită faptului că ochiul vede lucrurile diferit.

Bineînţeles, fotografii de modă fac ca ţinutele considerate în trecut intangibile să vină mai aproape în văzul publicului larg, iar unii chiar au ajutat ca anumite produse să se vândă mai bine. Însă, pentru că piaţa fotografilor de modă este destul de competitivă, cei mai buni trebuie să îşi împingă limitele şi să le depăşească pentru a crea imagini memorabile.

În prezent, există nenumăraţi fotografi de modă care ne-au atras atenţia, precum marele Karl Lagerfeld, Mario Testino sau Annie Leibovitz. Deoarece aceştia sunt destul de cunoscuţi, iata si alţi fotografi şi cu o operă a fiecăruia care a intrat în istorie.

Aşadar, în galeria veti vedea operele stylish, clasice, dar încă moderne, ale unor fotografi care au creat acest stil fotografic. În plus, de admirat este faptul că, în prezent, sunt nenumăraţi fotografi care imită la perfecţie aceste cadre de succes. Un exemplu îl putem vedea chiar într-o campanie a unui brand de accesorii, Aldo, care s-a inspirat din opera fotografului Guy Boudin, cunoscut pentru imaginile cu posterioare.

Fotografia principală nu mai este o surpriză pentru oamenii care lucrează în industria modei. Richard Avedon reuşeşte chiar şi cu o fotografie alb-negru să transmită emoţie, prin intermediul amprentei sale: “capturarea” în imagini a personalităţii şi a sufletului modelelor.

Pe urmă, în fotografia următoare poţi vedea opera lui Helmut Newton, cel care a lucrat îndeaproape cu designer-ul legendar, Yves Saint Laurent. Ceea ce a declanşat această trecere în revistă a fotografiilor care au intrat în istoria modei este tocmai cea mai recentă campanie a brand-ului Saint Laurent, pictorial inspirat de această fotografie.

În galeria foto va veti întâlni cu alţi artisti şi alte fotografii legendare, cum sunt Irving Penn şi feminitatea retro, Steven Meisel şi sexualitatea din jocul luminilor, Herbert Ritts, Edward Steichen, Erwin Blumenfeld, Horst P. Horst, Martin MunKacsi şi Toni Frissell.

 

 

 

 

Victoria Beckham nu dă greş ca designer la Săptămâna Modei de la New York

Cel mai recent show al său, prezent la Săptămâna Modei de la New York, a primit, în unanimitate, critici pozitive, inclusiv de la personalităţile prezente, precum Anna Wintour, redactor-şef „Vogue”, şi mereu stilata Rachel Zoe. David Beckham, alături de fetiţa cuplului, au privit din primul rând reuşita Victoriei.

Când fosta solistă Spice Girls s-a lansat în modă, scepticii nu au întârziat să apară. Dacă în muzică nu a fost strălucită, atunci moda nu avea să fie decât un moft al uneia dintre cele mai mediatizate vedete din lume.

Prima colecţia a brandului său a fost lansată în 2008, iar de atunci, Victoria Beckham nu face decât să crească în ochii specialiştilor, dar şi al publicului. „Poate şi-a găsit menirea adevărată”, a scris presa internaţională la acea vreme.

Astăzi este un designer în toată regula, cu două colecţii principale prezentate anual la Săptămâna Modei de la New York, magazine proprii şi linii vestimentare care se vând ca pâinea caldă, în ciuda preţurilor piperate.

În weekend, colecţia pentru primăvară-vară 2014 prezentată de aceasta a încântat cu nuanţe rar întâlnite în garderoba designerului: fuchsia, burgundi şi alb.

“Ţinutele cu o alură sport şi extrem de simple aduc aminte de perioada şcolii şi lecţiile de tenis”, scrie „Daily Mail”. Rochiile extrem de mulate pe corp, pentru care brandul ei a devenit cunoscut, au lipsit cu desăvârşire din această colecţie, prezentând o abordare mult mai relaxată şi naturală a modei.

Peplumul şi volanele nu pleacă nicăieri, cel puţin în viziunea Victoriei Beckham, iar fusta-pantalon de lungime midi va deveni senzaţia sezonului cald.

“Îmi plac rochiile bine croite pe corp, dar mai este o altă versiune a mea, care preferă stilul mai relaxat, dar pus la punct”, a spus Victoria Beckham. „Îmi place să mă provoc în fiecare sezon. Aş purta fiecare piesă din această colecţie, sunt foarte mândră de ea”, a adăugat ea.

Iar reacţiile nu au întârziat. „Simplitatea frumoasă şi eleganţa personificată”, a scris pe o platforma de socializare Marigay McKee, director al magazinului Harrods. Iar „Vogue” a descris muza Victoriei Beckham ca pe „o tânără cool, cu o sensibilitate aparte pentru spiritul urban şi genul de abordare în care masculinul se împleteşte cu femininul”.

 

Moda anului 2013: fusta midi noutatea sezonului tomana –iarna

Noutatea sezonului toamnă-iarnă 2013 este calculată după lungimea fustei: nici prea scurtă, nici prea lungă. Midi este termenul care defineşte noua senzualitate feminină, ce lasă la iveală un pic din gambe şi descoperă în totalitate gleznele.

În toiul verii se ştia deja care va fi hit-ul toamnei, în materie de piese vestimentare ce înnebunesc pasionatele modei de oriunde.

Şi nu este vorba doar de adeptele neînfricate ale modei, de vreme ce brandurile, indiferent de categorie, au pus accentul pe această piesă: fusta midi.

Dacă pentru români, fusta mini are un soi de ecou rău famat, iar fusta maxi nu a prezentat niciun interes până anul trecut, lungimea fustei midi va atrage privirile cu siguranţă, tocmai pentru că vine cu ceva nou!

Cu toate că fusta midi nu este nouă, în teorie. A existat, în câteva variante, şi în sezoanele precedente, dar abia în această vară a devenit un „must-have”.

„Deasupra genunchilor nu este midi. Aşa cum nici piesele care ascund gleznele nu sunt midi. O fustă midi adevărată este cu 10 centimetri peste genunchi, oprindu-se la jumătatea gambei”, explică editorul de modă britanic Liz Jones.

Brandul Iutta lansează colecţia „Dor de românesc“- afla pe ModeleRomania

Atelierul de creaţie Iutta lansează cea de-a doua colecţie de genţi „Dor de românesc“, prin intermediul căreia pitorescul fiecărei zone din România este adus în atenţia publicului, prin motive tradiţioanale specifice.

„Dor de românesc“ adună o serie de piese lucrate din material textil şi piele naturală, policromatice, cu motive reprezentative din şase regiuni importante ale ţării.

Simbolurile alese sunt inspirate din tradiţia fiecărei zone şi exprimă principalele valori ale acestora, putând fi regăsite şi în arhitectura veche, în straiele populare, în picturi şi sculpturi tradiţionale sau alte elemente pur româneşti.

Nicoleta Chirica, designerul brandului Iutta, povesteşte de unde a pornit colecţia: „Este o idee la care lucrăm de foarte mult timp şi care a luat naştere din simplul motiv că avem regiuni puternice din punct de vedere cultural şi spiritual, care merită redate şi, mai ales, purtate. Prin noua colecţie Iutta, dorim să readucem în prim-plan atmosfera zonei de care ne simţim cel mai legaţi.“

“Purtând fiecare geantă în parte, purtăm, de fapt, dorul pentru regiunea pe care aceasta o simbolizează. Conceptul colecţiei, care se reflectă fidel şi în miza campaniei, a fost construit şi gândit pentru a valorifica sentimentele de dor, dovadă a ataşamentului puternic faţă de specificul românesc“, a adăugat Nicoleta.

Alături de Muzeul Naţional de Etnografie şi Istorie Naturală din Chişinău, care a aprobat utilizarea semnelor tradiţionale ce au inspirat designul colecţiei, brandul Iutta s-a bucurat şi de susţinerea comunităţii La Blouse Roumaine, recunoscută pentru pentru implicarea susţinută în promovarea valorilor româneşti la nivel internaţional. Genţile din noua colecţie pot fi achiziţionate de pe site-ul brandului, unde sunt disponibile sub forma unui catalog online.

1 12 13 14 15 16 24