Modele Romania Modele Romania

LV Pont 9 – noua lansare Louis Vuitton

Numele ei vine de la celebrul Pont Neuf, cel mai vechi pod din Paris, aflat chiar în fața cartierului general Louis Vuitton de pe malul Senei.

Este realizată din piele de vițel și are un design clasic-contemporan, făcând parte din grupul acelor genți care pot fi purtate an după an fără a se demoda.

Având o mărime medie și linii rotunjite, elegante, este potrivită pentru a fi purtată ca geantă de zi cu zi, dar și la ocazii speciale.

Capacul genții și cureaua pentru umăr sunt împodobite cu exclusivistul LV Circle, un logo de arhivă al Casei din 1930, reinterpretat de Nicolas Ghesquiere.

Prețul LV Pont Neuf în varianta din piele de vițel este 13.400 lei.

Jennifer Lopez lanseaza a doua colectie de ochelari de soare

Jennifer Lopez si logodnicul ei, Alex Rodriguez, lanseaza cea de-a doua colectie de ochelari de soare impreuna cu brandul Quay Australia.

Aceasta vine dupa succesul de care s-a bucurat, in primavara acestui an, prima linie de ochelari de soare ce le poarta numele. JLo spune ca daca prima colectie a fost colorata si indrazneata, noua linie este ceva mai eleganta, cu parfum de sarbatoare.

Linia QUAY x AROD contine 6 modele de ochelari de soare pentru barbati, o idee extraordinara de cadou de Craciun pentru el. Stilul este unul clasic, dar totodata sexy si glamour.

Linia QUAY x JLO include modelul Lustworthy, ochelari cat-eye cu filtru albastru ce blocheaza lumina dunatoare de la ecrane si ajuta la prevenirea simptomelor precum dureri de cap sau ameteli.

Preturile accesoriilor sunt intre 50 – 60 de dolari.

Tommy Hilfiger a lansat magazin de incaltaminte si accesorii in Bucuresti Mall

Brand-ul Tommy Hilfiger a deschis primul magazin TOMMY HILFIGER de Incaltaminte si Accesorii din Romania. Situat in popularul centru comercial Bucuresti Mall, magazinul este al 13-lea din tara si cel mai nou intr-un portofoliu in crestere de magazine TOMMY HILFIGER din intreaga lume.

Magazinul prezinta stiluri de incaltaminte si accesorii din colectia TommyXZendaya toamna 2019, a doua colaborare intre designerul american Tommy Hilfiger si actrita si ambasadoarea la nivel global a marcii TOMMY HILFIGER, Zendaya. De asemenea, sunt disponibile modele din cea de-a treia colectie colaborativa  TommyXLewis, realizata de Tommy Hilfiger impreuna cu pilotul de curse britanic, de cinci ori campion FIA Formula OneTM World Drivers si ambasadorul global al marcii pentru barbati TOMMY HILFIGER, Lewis Hamilton. In plus, consumatorii pot achizitiona colectia de incaltaminte si accesorii pentru barbati si femei TOMMY HILFIGER din Toamna anului 2019, inspirata de o confruntare constienta intre functionalitate si patrimoniu.

Lansarea magazinului a avut loc pe data de 10 octombrie, in cadrul unui eveniment dedicat, la care au participat vedete, influenceri si jurnalisti romani de la cele mai importante publicatii de moda si lifestyle.

Noua senzaţie în lumea modei, s-a lansat poşeta minusculă!

Designerul francez Simon Porte a lansat, pentru brandul său Jacquemus, un model de poşetă în miniatură, care pare să fie noua senzaţie în lumea modei. Brandul a enumerat obiectele ce pot încăpea în noul accesoriu cu un diametru de doar câţiva centimetri. S-au dus vremurile când geanta era menită sa fie şi utilă, dincolo de ideea de a impresiona din punct de vedere stilistic.   De când şi-a făcut debutul pe catwalk, la Săptămâna Modei de la Paris, geanta minusculă a brandului Jacquemus, Mini Le Chiquito, a devenit o senzaţie în lumea modei, dar şi ţinta glumelor în mediul online.    Pe reţelele sociale au apărut deja glume pe seama lucrurilor care pot fi purtate în geanta mai mică decât un portofel.

 

Simon Porte a prezentat noua colecţie de toamnă/iarnă pentru brandul său, numită The Collectionneuse, ce a inclus, pe lângă piese vestimentare precum pulovere largi, rochii vaporoase pentru vară, pulovere pe gât sau pantaloni evazaţi, toate într-o paletă de roz aprins, verde, albastru, alb şi galben, şi o serie de accesorii, printre care s-a remarcat inedita poşetă Le Chiquito.
În ceea ce priveşte accesoriile, lui Porte îi place să se joace cu proporţiile, având în colecţia sa atât genţi supradimensionate, cât şi minuscule. Având o dimensiune de 5,2 centimetri, poşeta este mai mică decât un card de credit şi poate încăpea în palma celui care o poartă.

 

„Jacquemus, genţile tale minuscule sunt cam ridicole, dar le iubim“, a scris publicaţia de modă Dazed.

Accesoriul minuscul reprezintă varianta mini a unei alte poşete mini numită Le Chiquito, care a fost lansată anul trecut şi care are dimensiuni de 12 pe 6 centimetri. Le Chiquito costa 500 de dolari şi stocurile au fost epuizate în unele magazine online dedicate iubitorilor de modă, precum Moda Operandi, Farfetch şi Saks Fifth Avenue.

Simon Porte, fondatorul în vârstă de 29 de ani al Jacquemus, originar din Provence, Franţa, şi-a impus cu repeziciune brandul prin creaţii care amintesc de stilul franţuzoaicelor din sudul ţării, cu haine senzuale, pălării supradimensionate din paie şi rochii cu crăpături până la coapse.

Madalina Ghenea Vs Catrinel Menghia la Festivalul de Film de la Venetia

La Festivalul de Film de la Venetia, eveniment ce se desfasoara in aceste zile, participa nume mari din industria filmului international. Prin prisma activitatii lor in showbiz-ul italian, doua romance celebre s-au numarat printre cei care au pasit pe covorul rosu.

Madalina Ghenea si-a facut aparitia intr-o rochie alba, cu despicatura inalta si decupaj la spate, ce i-a scos la iveala picioarele lungi si bronzate. Romanca a pozat senzual pret de cateva minute in fata multimii de fotografi.

La randul ei, Catrinel Menghia a ales o rochie nude cu care a făcut furori la Festivalul de Film de la Veneția, o ținută de vis creație Ermanno Scervino, accesorizată cu pantofi Louboutin.

Care dintre ele a fost mai sexy?

Ce mireasă a fost mai frumoasă: Meghan Markle, Kate Middleton sau Lady Diana?

Și-au găsit toate trei Prințul, cu care s-au căsătorit în cadrul unei ceremonii de vis, ce a fost urmărită de întreaga planetă. În ziua cea mare, cele trei mirese au etalat tot atâtea stiluri vestimentare.

Toate cele trei nunți au fost televizate și s-au bucurat de atenția și admirația a zeci de milioane de oameni din întreaga lume, care au urmărit încântați fiecare moment al ceremoniei nupțiale. Însă rochiile alese de cele trei mirese au fost îndelung comentate atât de critici vestimentari, cât și de marele public.

Meghan Markle, care s-a măritat cu Prințul Harry pe 19 mai 2018, a purtat o rochie Givenchy, spre surprinderea tuturor celor care vehiculau, în ajunul nunții, designeri precum Ralph & Russo sau Stella McCartney, nicidecum Clare Waight Keller, o englezoaică prea puțin cunoscută, primul designer de sex feminin de la Givenchy.

Rochia miresei a fost de-o simplitate sculpturală, cum au denumit-o criticii, cu mâneci lungi și guler tip bărcuță. Voalul de 5 metri a captat atenția celor au urmărit ceremonia nupțială a fostei actrițe hollywoodiene din simplul motiv că broderia de la nivelul tivului a reprezentat flora celor 53 de națiuni din Commonwealth. Se pare că cei care au realizat voalul au lucrat sute de ore la el și au fost nevoiți să se spele pe mâini la fiecare jumătate de oră, pentru a nu-l murdări.

Kate Middleton, care s-a căsătorit cu Prințul William în urmă cu opt ani, a ales pentru ziua cea mare o rochie semnată de directorul de creație Sarah Burton de la Alexander McQueen, adică tot un designer britanic.

Când a mers spre altar în Westminster Abbey – la 30 de ani după ce avusese loc nunta dintre Lady Diana și Prințul Charles – Kate a purtat o rochie cu decolteu în formă de V și mâneci lungi din dantelă.  Partea de jos a rochiei a fost creată astfel încât să simuleze o floare înflorită – strânsă în talie și largă la nivelul tivului. Spatele rochiei a conținut nu mai puțin de 58 de nasturi acoperiți cu organza., iar voalul a avut aproape opt metri în lungime.

Lady Diana a purtat o rochie de mireasă creată de niște designeri britanici, David și Elizabeth Emanuel pe numele lor. Voalul pe care mireasa Lady Diana l-a purtat în 1981, când i-a spus „Da!” Prințului Charles, a fost tot de aproape 8 metri, iar rochia a conținut nu mai puțin de 10.000 de perle. Alegerea vestimentară a lui Lady Di în ziua cea mare a fost cea mai dramatică dintre toate cele trei rochii de mireasă purtate de miresele regale.

E drept că era și moda anilor ’80, care a impus câteva elemente tipice acelei perioade, cum ar fi umerii bufanți , însă a contat, pentru efectul spectaculos, și intenția designerilor.

 

Cine a făcut cea mai bună impresie în fața altarului ?

Acesorii deosebite la New York Fashion Week

In cadrul prezentarile de la New York Fashion Week, marile case de moda au accesorizat creatiile vestimentare cu bijuterii care mai de care mai interesante, bijuterii care completeaza perfect viziunea lor stilistica.

Iata doar cateva dintre cele mai interesante exemple:

Zimmermann
Zimmermann
Zadig & Voltaire
Zadig & Voltaire
Ralph Lauren
Ralph Lauren
Prabal Gurung
Prabal Gurung
Oscar de la Renta
Oscar de la Renta
Brandon Maxwell
Brandon Maxwell
Badgley Mischka
Badgley Mischka
Phillip Lim
Phillip Lim

 

Helen Mirren Vs. Nina Dobrev

Doua actrite, una din generatia de aur a Hollywood-ului si cealalta din generatia promitatoare, au purtat aceeasi rochie.

Helen Mirren si Nina Dobrev au trecut prin ceea ce poate fi descris ca cel mai mare cosmar vestimentar al unui star hollywoodian: au purtat aceeasi rochie.

O lege nescrisa la Hollywood ar cere ca, la evenimentele importante cu covor rosu, vedetele sa nu poarte aceleasi creatii. Ei bine, lor li s-a intamplat,se-ntampla si la case mai mari!

Helen Mirren s-a prezentat cu aceasta rochie semnata de designerul Prabal Gurung, pe 10 ianuarie, la premiera Leisure Seekers, in timp ce Nina Dobrev a ales-o pentru premiera Flatliners, care a avut loc cu patru luni inainte de acest moment.

Singurele lucruri distinctive la aparitiile lor au fost accesoriile. Si asta pentru ca Helen Mirren a mizat pe puterea unei cureluse negre, subtiri, in talie, un clutch negru cu accente aurii si pantofi gri, stilettos.

Nina, in schiimb, o purtase cu o curea intr-un joc de nonculori, un clutch cu accente de rosu si pantofi Louboutin, de un gri deschis.

Gucci – conceptul “fara blana”

Gucci, marca favorita a mileniului, a interzis utilizarea blanurilor. Decizia se aplica colectiei pentru primavara-vara 2018. Gucci vinde multe articole de blana, deci este un pas imens. Printre cele mai populare produse Gucci cu blana, sunt manusile cu captuseala si paltoanele. Oricum, marca a decis sa inlocuiasca toate produsele din blana adevarata cu alternative de blana si materiale inovative.

Gucci a folosit multa blana in trecut. Deci decizia de a o interzice in colectiile lor a luat lumea prin surprindere. Oricum, activistii pentru drepturile animalelor au salutat cu aceasta decizie. Gucci a lucrat cu Humane Society si LAV (un grup italian bazat pe bunastarea animalelor) sa se alature aliantei importiva violentei animalelor. Directorul executiv al Gucci, Marco Bizzarri, a facut anuntul in timpul conferintei Kering Talk din 2017 de la London College of Fashion.

Directorul creativ Alessandro Michele sprijina, de asemenea, decizia. Chiar si colectia sa cea mai recenta a inclus blana, deci a fost putin surprinzator. Designerul a explicat ca aceasta decizie este un lucru pe care clientii il asteptau foarte mult. Deci, el este de acord ca Gucci are nevoie de conceptul “fara blana”.

Din fericire, multe marci de lux au trecut in ultima vreme la conceptul “fara blana”. Una dintre primele marci care au devenit fara blana a fost Calvin Klein inca din 1993. O conversatie intre Calvin Klein si activistul PETA a convins proiectantul sa nu mai foloseasca blanuri in colectiile sale. Ralph Lauren a facut aceeasi decizie in 2006. Tommy Hilfiger i-a urmat exemplul si a devenit “fara blana” in 2007. Una dintre cele mai placute surprize a fost retailerul de lux online Net-a-porter. Gigantul de moda de lux a eliminat toate produsele de blana de pe site-ul sau la inceputul acestui an. De ani de zile, Stella McCartney se concentreaza asupra modurilor de productie ecologice, fara a afecta mediul sau animalele. Utilizarea blanurilor in moda este inca prezenta, dar cel putin exista un progres lent in ultimul deceniu.

Loredana outfituri impresionante la Sala Palatului

Loredana este renumita pentru stilul sau cameleonic de-a lungul carierei. Artista a uimit insa si mai mult in timpul concertelor sale, Ador, de la Sala Palatului, a schimbat nu mai putin de 14 look-uri.

Aproape la fiecare piesa interpretata, si-a facut aparitia pe scena cu o vestimentatie, coafura si un look nou, realizate in timp record in backstage de profesionistii cu care colaboreaza.

La capitolul outfituri, Loredana a impresionat prin costumatii care mai de care mai colorate si mai speciale.

Multe apartinand unor case de moda internationale celebre, precum Zuhair Murad, Saint Laurent, Dolce Gabbana, Givenchy.

Artista a purtat inclusiv o pereche de cizme inalte acoperite cu 6000 de cristale, special aleasa pentru a interpreta piesa “Fata cu sosete de diamant”.

1 2 3 15