Modele Romania Modele Romania

Justin Bieber si Hailey au pozat in lenjerie intima dupa nunta

Proaspat insurateii Justin Bieber si Hailey Baldwin sunt vedetele unui pictorial extrem de sexy in care apar in lenjerie intima.

Justin Bieber si Hailey Baldwin fac ce fac si reusesc sa ramana in atentia presei inca de la cea de-a doua nunta, care a avut loc la finele lunii trecute.

Calvin Klein i-a ales pe cei doi pentru a fi vedetele celei mai noi campanii publicitare, astfel ca Justin Bieber si proaspata sa sotie au acceptat bucurosi sa fie protagonistii unei sedinte foto incendiare.

Hailey si Justin Bieber au pozat impreuna, in ipostaze sexy, purtand lenjerie intima din cea mai noua colectie Calvin Klein.

Mai mult decat atat, Justin Bieber si Hailey Baldwin au realizat si o reclama video care ne intoarce in timp undeva prin anii 50.

Surorile Kardashian-Jenner pentru noua campanie Calvin Klein

Kim Kardashian West, Kourtney Kardashian, Khloé Kardashian, Kendall Jenner si Kylie Jenner au semnat contract cu Calvin Klein pentru a aparea in noua campanie publicitara a casei de moda.

Familia Kardashian- Jenner s-a reunit pentru un photoshoot si au fost fotografiate de Willy Vanderperre intr-un cadru rustic.

Cele mai faimoase surori din lume au pozat in lenjerie intima sau jeans, iar fotografiile fac deja inconjurul lumii, insa nu sunt ferite si de critici. Multi considera ca unele cadre au fost prea mult retusate in Photoshop, intrucat vedetele sunt aproape de nerecunoscut, trasaturile lor faciale fiind prea alterate.

In noua sedinta foto, Kylie Jenner isi acopera burta cu o patura pentru a nu isi expune, pare-se, sarcina despre care se zvoneste atat de mult in ultimele luni.

 

Gucci – conceptul “fara blana”

Gucci, marca favorita a mileniului, a interzis utilizarea blanurilor. Decizia se aplica colectiei pentru primavara-vara 2018. Gucci vinde multe articole de blana, deci este un pas imens. Printre cele mai populare produse Gucci cu blana, sunt manusile cu captuseala si paltoanele. Oricum, marca a decis sa inlocuiasca toate produsele din blana adevarata cu alternative de blana si materiale inovative.

Gucci a folosit multa blana in trecut. Deci decizia de a o interzice in colectiile lor a luat lumea prin surprindere. Oricum, activistii pentru drepturile animalelor au salutat cu aceasta decizie. Gucci a lucrat cu Humane Society si LAV (un grup italian bazat pe bunastarea animalelor) sa se alature aliantei importiva violentei animalelor. Directorul executiv al Gucci, Marco Bizzarri, a facut anuntul in timpul conferintei Kering Talk din 2017 de la London College of Fashion.

Directorul creativ Alessandro Michele sprijina, de asemenea, decizia. Chiar si colectia sa cea mai recenta a inclus blana, deci a fost putin surprinzator. Designerul a explicat ca aceasta decizie este un lucru pe care clientii il asteptau foarte mult. Deci, el este de acord ca Gucci are nevoie de conceptul “fara blana”.

Din fericire, multe marci de lux au trecut in ultima vreme la conceptul “fara blana”. Una dintre primele marci care au devenit fara blana a fost Calvin Klein inca din 1993. O conversatie intre Calvin Klein si activistul PETA a convins proiectantul sa nu mai foloseasca blanuri in colectiile sale. Ralph Lauren a facut aceeasi decizie in 2006. Tommy Hilfiger i-a urmat exemplul si a devenit “fara blana” in 2007. Una dintre cele mai placute surprize a fost retailerul de lux online Net-a-porter. Gigantul de moda de lux a eliminat toate produsele de blana de pe site-ul sau la inceputul acestui an. De ani de zile, Stella McCartney se concentreaza asupra modurilor de productie ecologice, fara a afecta mediul sau animalele. Utilizarea blanurilor in moda este inca prezenta, dar cel putin exista un progres lent in ultimul deceniu.

Cei mai frumosi manechini din 2016

Lumea modellingului masculin s-a schimbat major in acest an, iar printre manechini si-au facut loc nu doar barbatii frumosi, ci si cei talentati.

Categoriile din care fac parte frumosii infiltrati in modelling sunt vedete ale retelelor de socializare, fii de celebritati si elite ale stilului „de strada”. Toti au facut furori ca manechini in 2016.

Iata care sunt cei mai frumosi manechini care s-au remarcat in ultimele douasprezece luni:

Jordan Barett, varianta australiana a lui Leonardo DiCaprio, a devenit cunoscut in 2015, insa in acest an a avut ocazia sa apara in prezentarile brandurilor Roberto Cavalli, Balmain si H&M.

jordan-barett

Cameron Dallas, a debutat in prezentarea colectiei Calvin Klein 2016 de la Milano si imediat si-a castigat admiratori. Au urmat aparitii in revistele Teen Vogue si Vogue Hommes, iar cariera lui pare sa evolueze rapid. Dallas va aparea intr-un serial care va fi lansat pe Netflix pe 27 decembrie.

cameron-dallas

Matthew Noszka, a devenit model Versace venind direct de pe santier. Un agent l-a vazut construind o punte si l-a adus printre maechini. Americanul poseda nu doar un corp „sculptat”, ci si un zambet cuceritor. Dupa ani in care modellingul a promovat chipuri neconventionale, Noszka schimba macazul.

matthew-noszka

Michael Lockley, este unul dintre manechinii care se remarca in stilul „de strada”. Mai nou, manechinilor li se pretinde sa fie la fel de priceputi in moda ca omologii lor de sex feminin, pentru ca nu este suficient doar sa arati bine.

michael-lockley

 

Presley Gerber, este cel mai important debut in modelling la categoria „copii celebri”. Gerber calca pe urmele mamei lui, Cindy Crawford, urcand in premiera pe podium in show-ul Moschino’s Resort 2017.

presley-gerber

 

Cantaretul electro-R&B Trè Samuels, starul campaniilor Tom Ford, face parte din categoria artistilor „multitasking”.

tre-samuels

Noul model de frumuseţe la Săptămâna Modei de la Paris: femeia mulatră, cu forme!

În capitala franceză se celebrează diversitatea. Creatorul Rick Owens a adus pe podium, pe lângă propriile manechine, şi un grup de mulatre voluptoase pentru a atrage atenţia asupra discriminării rasiale şi a tiparului 90-60-90 promovat de industrie.

Anticonsumerism, antirasism, anticonformism. Acestea au fost mesajele pe care designerului american a vrut să le transmită prin intermediul ţinutelor expuse joi la Paris. Pentru a trage un semnal de alarmă asupra lacunelor cu care industria modei se confruntă, Rick Owens a cooptat în echipa sa, pe lângă propriile modele, şi câteva mulatre cu o constituţie robustă.

Showul regizat de Owens a fost o sărbătoare a diversităţii, căci designerul a reuşit să demonteze mitul potrivit căruia moda înseamnă tinere albe şi anorexice, în ţinute de milioane de dolari.

Spectacolul de la Paris reprezintă un răspuns adus la adresa celor care au acuzat industria de rasism şi conturarea unei imagini false vizavi de idealul de frumuseţe. Cu două săptămâni în urmă, supermodelele Naomi Campbell (43 de ani) şi Iman (58 de ani) au sesizat că designerii refuză să mai colaboreze cu modele de culoare, argumentând că în anii ʼ70 şansele ca o mulatră să fie distribuită în cadrul unei prezentări erau mult mai mari decât acum.

Potrivit declaraţiilor celor două manechine, designeri precum Victoria Beckham şi Marc Jacobs fie au omis să coopteze în echipa lor manechine de culoare, fie au avut o singură reprezentantă din această categorie.

Calvin Klein, Donna Karan, Chanel, Armani, Gucci, Saint Laurent şi Roberto Cavalli completează lista caselor de modă, în culisele cărora modelele de alte etnii nu au avut un „bilet“ de acces.

Acţiunea lui Rick Owens nu a fost singura care „a zguduit“ universul modei. În luna martie, un retailer de îmbrăcăminte din Suedia a avut parte de o rundă de aplauze virtuale după ce o fotografie cu două manechine voluptoase îmbrăcate în lenjerie intimă, a ajuns pe cea mai cunoscuta retea de socializare din lume, unde a strâns peste 57.000 de aprecieri în doar câteva zile de la postare.