Modele Romania Modele Romania

Tommy Hilfiger a lansat magazin de incaltaminte si accesorii in Bucuresti Mall

Brand-ul Tommy Hilfiger a deschis primul magazin TOMMY HILFIGER de Incaltaminte si Accesorii din Romania. Situat in popularul centru comercial Bucuresti Mall, magazinul este al 13-lea din tara si cel mai nou intr-un portofoliu in crestere de magazine TOMMY HILFIGER din intreaga lume.

Magazinul prezinta stiluri de incaltaminte si accesorii din colectia TommyXZendaya toamna 2019, a doua colaborare intre designerul american Tommy Hilfiger si actrita si ambasadoarea la nivel global a marcii TOMMY HILFIGER, Zendaya. De asemenea, sunt disponibile modele din cea de-a treia colectie colaborativa  TommyXLewis, realizata de Tommy Hilfiger impreuna cu pilotul de curse britanic, de cinci ori campion FIA Formula OneTM World Drivers si ambasadorul global al marcii pentru barbati TOMMY HILFIGER, Lewis Hamilton. In plus, consumatorii pot achizitiona colectia de incaltaminte si accesorii pentru barbati si femei TOMMY HILFIGER din Toamna anului 2019, inspirata de o confruntare constienta intre functionalitate si patrimoniu.

Lansarea magazinului a avut loc pe data de 10 octombrie, in cadrul unui eveniment dedicat, la care au participat vedete, influenceri si jurnalisti romani de la cele mai importante publicatii de moda si lifestyle.

Tom Ford a deschis Saptamana Modei de la New York

Vestitul designer american Tom Ford a fost cel care a deschis, miercuri seara, saptamana modei de la New York. Prezentarea sa a fost catalogata ca fiind inspirata din tendinta “glam” a anilor ’90.

Dupa Londra si, apoi, Los Angeles, celebrul creator de moda texan a ales sa isi prezinte colectiile pentru sezoanele viitoare la New York.

La prezentarea casei sale, organizata in Armory, o fosta cladire militara, au asistat numeroase vedete. In public au fost vazute personalitati ca actrita Julianne Moore, starleta Kim Kardashian, cantareata Chaka Khan si jucatorul de baschet Russell Westbrook.

Designerul american a prezentat o colectie inspirata din anii 1990, perioada marcata de ascensiunea lui in cadrul casei Gucci, sub privirile a doua top-modele emblematice din acea epoca: Cindy Crawford si Helena Christensen.

Desi s-a declarat orientat spre viitor, Tom Ford a explicat pentru site-ul The Business of Fashion ca doreste sa se inscrie intr-o “renastere” a anilor 1990, pe care a observat-o in societatea actuala. Tom Ford propune o silueta feminina bine desenata, cu numerosi epoleti, veste cambrate, rochii si fuste foarte scurte, asortate cu pantofi cu tocuri ametitor de inalte.

Prezentarea s-a incheiat cu o petrecere  in spiritul marilor show-uri din ultimii ani, cu muzica, dans si hamburgeri serviti de baieti tineri cu torsul gol si in pantaloni scurti.

Noul model de frumuseţe la Săptămâna Modei de la Paris: femeia mulatră, cu forme!

În capitala franceză se celebrează diversitatea. Creatorul Rick Owens a adus pe podium, pe lângă propriile manechine, şi un grup de mulatre voluptoase pentru a atrage atenţia asupra discriminării rasiale şi a tiparului 90-60-90 promovat de industrie.

Anticonsumerism, antirasism, anticonformism. Acestea au fost mesajele pe care designerului american a vrut să le transmită prin intermediul ţinutelor expuse joi la Paris. Pentru a trage un semnal de alarmă asupra lacunelor cu care industria modei se confruntă, Rick Owens a cooptat în echipa sa, pe lângă propriile modele, şi câteva mulatre cu o constituţie robustă.

Showul regizat de Owens a fost o sărbătoare a diversităţii, căci designerul a reuşit să demonteze mitul potrivit căruia moda înseamnă tinere albe şi anorexice, în ţinute de milioane de dolari.

Spectacolul de la Paris reprezintă un răspuns adus la adresa celor care au acuzat industria de rasism şi conturarea unei imagini false vizavi de idealul de frumuseţe. Cu două săptămâni în urmă, supermodelele Naomi Campbell (43 de ani) şi Iman (58 de ani) au sesizat că designerii refuză să mai colaboreze cu modele de culoare, argumentând că în anii ʼ70 şansele ca o mulatră să fie distribuită în cadrul unei prezentări erau mult mai mari decât acum.

Potrivit declaraţiilor celor două manechine, designeri precum Victoria Beckham şi Marc Jacobs fie au omis să coopteze în echipa lor manechine de culoare, fie au avut o singură reprezentantă din această categorie.

Calvin Klein, Donna Karan, Chanel, Armani, Gucci, Saint Laurent şi Roberto Cavalli completează lista caselor de modă, în culisele cărora modelele de alte etnii nu au avut un „bilet“ de acces.

Acţiunea lui Rick Owens nu a fost singura care „a zguduit“ universul modei. În luna martie, un retailer de îmbrăcăminte din Suedia a avut parte de o rundă de aplauze virtuale după ce o fotografie cu două manechine voluptoase îmbrăcate în lenjerie intimă, a ajuns pe cea mai cunoscuta retea de socializare din lume, unde a strâns peste 57.000 de aprecieri în doar câteva zile de la postare.