Modele Romania Modele Romania

Săptămâna Modei de la Milano – un plus de senzualitate

Prezentarea colecţiei Gucci

Creaţiile prezentate la Săptămâna Modei de la Milano au adus mult aşteptatul plus de senzualitate tendinţelor din sezonul de primăvară-vară 2015, faţă de ceea ce au propus designerii pe podiumurile de la New York şi Londra.

Maeştrii modei italiene şi-au pus amprenta inconfundabilă asupra tendinţelor pentru sezonul de primăvară-vară al anului viitor. Între 17 şi 23 septembrie, cât a durat Săptămâna Modei la Milano, numele mari ale industriei au încercat să aducă un suflu nou în moda internaţio-nală. Infuzia de sânge proaspăt cerută încă de la începutul acestui an de critici de modă renumiţi, printre care editorul internaţional al revistei „Vogue“, Suzy Menkes, dar şi Alexander Fury, editor de modă al publicaţiei britanice ” The Independent“, s-a observat în efortul legendarului Giorgio Armani. Acesta a supervizat prezentarea tânărului designer de origine greacă Angelos Bratis.

Rochie Angelos Bratis

Bratis a adus în secolul al XXI-lea faldurile togilor greceşti, simplitatea liniilor fiind completată de culori dispuse aproape geometric pe suprafaţa materialelor. Rochiile drapate, croite din materiale fluide, au fost accesorizate cu amulete, coliere şi brăţări supradimensionate realizate din materiale în tonuri pale.

prezentarea Armani

Eleganţa şi senzualitatea s-au regăsit şi în prezentarea Armani, intitulată „Sand“

show-ul casei Dolce & Gabbana

Pasional şi vibrant a fost show-ul casei Dolce & Gabbana

Colecţia Pucci

Colecţia Pucci o reîntoarcere în timp, la finalul anilor ’60 – începutul anilor ’70, cu puternice influenţe hippy

Donatella Versace

Donatella Versace, ţinute sofisticate, îndrăzneţe, pline de strălucire, dar sport în acelaşi timp

Casa de modă Prada

Casa de modă Prada s-a remarcat prin omagiul adus simplităţii şi ţinutelor lucrate manual

10 Modele Perfecte!

Revista W a pregătit un noul pictorial spectaculos, de această dată cu 10 modele care în opinia jurnaliştilor de la publicaţie sunt perfecte. Fotografiile sunt foarte sexy şi este de menţionat că toate topmodelele incluse în proiect au colaborat cu Victoria’s Secret.

Jourdan Dunn, Karlie Kloss, Adriana Lima, Alessandra Ambrosio, Isabeli Fontana, Doutzen Kroes, Candice Swanpoel, Rosie Huntington Whiteley, Lais Ribeiro, Edita Vilkeviciute au îmbrăcat creaţii Fendi, Chanel şi Armani pentru acest editorial alb-negru, talentul fotografului Mario Sorrenti fiind de asemenea vizibil.

Enjoy 🙂

Noul model de frumuseţe la Săptămâna Modei de la Paris: femeia mulatră, cu forme!

În capitala franceză se celebrează diversitatea. Creatorul Rick Owens a adus pe podium, pe lângă propriile manechine, şi un grup de mulatre voluptoase pentru a atrage atenţia asupra discriminării rasiale şi a tiparului 90-60-90 promovat de industrie.

Anticonsumerism, antirasism, anticonformism. Acestea au fost mesajele pe care designerului american a vrut să le transmită prin intermediul ţinutelor expuse joi la Paris. Pentru a trage un semnal de alarmă asupra lacunelor cu care industria modei se confruntă, Rick Owens a cooptat în echipa sa, pe lângă propriile modele, şi câteva mulatre cu o constituţie robustă.

Showul regizat de Owens a fost o sărbătoare a diversităţii, căci designerul a reuşit să demonteze mitul potrivit căruia moda înseamnă tinere albe şi anorexice, în ţinute de milioane de dolari.

Spectacolul de la Paris reprezintă un răspuns adus la adresa celor care au acuzat industria de rasism şi conturarea unei imagini false vizavi de idealul de frumuseţe. Cu două săptămâni în urmă, supermodelele Naomi Campbell (43 de ani) şi Iman (58 de ani) au sesizat că designerii refuză să mai colaboreze cu modele de culoare, argumentând că în anii ʼ70 şansele ca o mulatră să fie distribuită în cadrul unei prezentări erau mult mai mari decât acum.

Potrivit declaraţiilor celor două manechine, designeri precum Victoria Beckham şi Marc Jacobs fie au omis să coopteze în echipa lor manechine de culoare, fie au avut o singură reprezentantă din această categorie.

Calvin Klein, Donna Karan, Chanel, Armani, Gucci, Saint Laurent şi Roberto Cavalli completează lista caselor de modă, în culisele cărora modelele de alte etnii nu au avut un „bilet“ de acces.

Acţiunea lui Rick Owens nu a fost singura care „a zguduit“ universul modei. În luna martie, un retailer de îmbrăcăminte din Suedia a avut parte de o rundă de aplauze virtuale după ce o fotografie cu două manechine voluptoase îmbrăcate în lenjerie intimă, a ajuns pe cea mai cunoscuta retea de socializare din lume, unde a strâns peste 57.000 de aprecieri în doar câteva zile de la postare.

 

Rihanna, designer pentru a doua oara pentru Armani – schitele pe ModeleRomania

Rihanna este o fashionista atipica, iar asta ii aduce, pe langa critici, si multe contracte publicitare. Mai nou, ea s-a aventurat si in lumea designului vestimentar, cu Armani.

Cea de-a doua colectie capsula pentru Emporio Armani a cantaretei pare sa fie la fel de reusita ca si prima.

Realizata pentru fashionistele cu un stil relaxat, dar foarte chic, colectia contine tricouri maxi, pantaloni scurti, pantofi si accesorii.

Emblema colectiei este alcatuita din sigla brandului Emporio Armani si initiala Rihannei si arata foarte bine.

Rihanna are o cariera din ce in ce mai complexa. Pe langa faptul ca scoate hit dupa hit, a inceput sa joace si in filme (Battleship a fost primul) si urmeaza sa aiba o emisiune de moda in Marea Britanie.

 

Bravo, Ri-Ri!

Valentina Pelinel –una dintre cele mai frumoase femei din Romania

Valentina Pelinel si-a inceput cariera de model de la o varsta frageda. La 15 ani si jumatate a participat la “Top Model Romania 1996” si a castigat concursul.

Acela a fost inceputul pentru ea, a mai castigat cateva titluri de concursuri de frumusete, unde a reprezentat Romania. A ajuns la New York un an mai tarziu, la un concurs de frumusete pe care l-a castigat si nu s-a mai putut desparti de Big Apple.

A vrut sa isi construiasca o cariera de model in Statele Unite ale Americii, iar visul ei a devenit realitate datorita frumusetii iesite din comun, dar si a perseverentei sale.

Valentina a defilat pe cele mai importante scene ale lumii, pentru cei mai mari creatori de moda. A facut parte din echipa de fete a Casei de Moda Venus, condusa de Zina Dumitrescu, ea fiindu-i ca un inger pazitor. A luat-o in toate prezentarile si emisiunile la care participa alaturi de manechinele ei deja consacrate. Viata Valentinei a luat-o pe un alt drum in momentul in care a plecat cu Ema Gavrila, agenta ei, la un concurs in New York, in vara lui 1997.

L-a castigat si acela a fost trenul ei. S-a stabilit singura in America, la New York, deoarece tatal ei murise cu cateva zile inainte de a castiga concursul Top Model Romania iar ea murea de foame. Acolo a descoperit adevarata viata de model, s-a implinit ca om si apoi ca model, castigand incredere in fortele proprii si independenta financiara.

A prezentat pentru Armani, Castelbajac, Versace, Mugler sau Bill Blass, a facut reclame pentru Epson, Sketchers, Steve Madden, ceasurile Bulova, cafeaua Folgers, Neutrogena, Shiseido, Avon, Maxim, Victor Hugo, Macy’s, HR Block si a avut un poster de 20 de metri in Times Square in campania pentru Target, un mall din America.