Modele Romania Modele Romania

Prima campanie fashion prin FaceTime

Industria modei incearca sa se adapteze vremurilor pe care le traim. Asa se face ca brand-ul Jacquemus a lansat prima campanie fashion realizata exclusiv prin FaceTime.

Deoarece izolarea la domiciliu continua, fashion brand-urile trebuie sa devina creative referitor la modurile prin care creeaza nou continut. Spre exemplu, reviste precum Vogue le cer modelelor si celebritatilor sa se fotografieze singure pentru editorialele din editiile ce urmeaza.

Brand-ul Jacquemus a lansat zilele acesta noua campanie de primavara/vara 2020. Vedeta campaniei este celebra Bella Hadid, iar pozele au fost facute prin FaceTime. Imaginine sunt surprinse de fotograful Pierre-Ange Carlotti, iar ideea ii apartine lui Simon Porte Jacquemus.

Sedinta foto nu a beneficiat de serviciile vreunui hairstylist ori make up artist. A fost nevoie doar de Bella Hadid, o camera goala si un iPhone.

Campania poarta denumirea ”Jacquemus acasa” si o prezinta pe Bella Hadid purtand piese din colectia de primavara/vara 2020 a brand-ului.

Justin Bieber se lanseaza in industria modei

Justin Bieber calca pe urmele Kardashian si al lui Kanye West. Artistul a lansat propriul brand vestimentar, Drew, pe care isi doreste sa ajunga preferatul generatiei tinere din America si nu numai.

Prima colectie include piese vestimentare pe care artistul le-a purtat, la randul lui, in diverse aparitii publice: slapi precum cei din hoteluri, hanorace, tricouri, pantaloni scurti si lungi din catifea.

Numele Drew House a fost inspirat de prenumele mai putin cunoscut al artistului.

Colectia este unisex si pare un mix intre stilul sport purtat de Bieber si hainele din colectia Yeezy a lui Kanye West.

Piesele au preturi intre 48 si 158 de dolari.

RESERVED aduce un tribut lui Kate Moss

Noua campanie a brandului RESERVED este un tribut adus lui Kate Moss, unul dintre numele de referinţă din industria modei, directorul de creaţie insistând ca supermodelul să deţină controlul total asupra look-urilor create pentru noul sezon.

Ideea noii campanii a pornit de la o întrebare simplă adresată fotomodelului: “Dacă ai intra acum într-un magazin RESERVED, ce ţinută ai alege, care ar fi stilul pe care îl preferi şi, mai ales, care ar fi rezultatul?”.

Stilul lui Kate Moss – când rebel, când casual sau sexy, când confortabil, cu o jachetă de piele neagră sau o blană artificială aruncată peste lenjeria din dantelă, sau pur şi simplu un mix din toate acestea – este unul emblematic, cuvintele care îl definesc fiind autentic, iconic şi adevărat.

Prin colaborarea cu Kate Moss, brandul şi-a propus să-i ofere fiecărei femei ocazia de a-şi crea propriul mix autentic, iconic şi adevărat, cu alte cuvinte, de a-şi scrie propria poveste vestimentară.

Sezonul de Toamnă/Iarnă 2017 este dedicat poveştii vedetei, dar ar putea fi, în acelaşi timp, povestea oricărei femei, în funcţie de alegerile vestimentare proprii.

Campania realizată în Londra de celebrul fotograf Daniel Jackson urmăreşte şi să anime identitatea brandului, combinând stilul iconic al lui Kate Moss cu hainele fun, cu accente uşor futuriste.

Ben Stiller şi Owen Wilson la Săptămâna modei de la Paris in prezentarea Valentino

zoolander

Celebra zicala  “viaţa bate filmul” se potriveşte perfect momentului susţinut de Ben Stiller şi Owen Wilson pe podiumul de defilare, la Săptămâna modei de la Paris, unde au făcut furori la cea mai recentă prezentare Valentino.

ben-stiller-owen-wilson-valentino-1

Ben Stiller şi Owen Wilson, protagoniştii peliculei “Zoolander”, au fost cooptaţi de Casa de modă Valentino pentru o prezentare aparte. Cei doi şi-au reluat rolurile şi au defilat la Săptămâna modei de la Paris în cele mai noi produse ale celebrului brand.

ben-stiller-owen-wilson-valentino-2

Show-ul lor a fost unul de excepţie, mai ales că, în timpul prezentării, artiştii s-au întrecut în poziţii amuzante, în semn de omagiu adus peliculei din 2001 care a parodiat numeroase aspecte din industria modei. Momentul lor a făcut furori pentru cei prezenţi la defilarea Valentino, care s-au întrecut în aplauze şi în făcut de fotografii.

ben-stiller-owen-wilson-valentino

Ben Stiller şi Owen Wilson, interpreţii rolurilor Derek Zoolander şi Hansel, două modele masculine care nu strălucesc prin inteligenţă în filmul “Zoolander”, vor reveni pe micul ecran în 2016, în continuarea celebrei pelicule.

 

Celebritati la petrecerile After Oscar 2015

Dacă numărul vedetelor de la festivitatea de decernarea Premiilor Oscar a fost limitat de încăperea în care a avut loc evenimentul, la petrecerile de după au participat zeci de celebrități.

Iata o galerie de poze de la două petreceri desfășurate după Premiile Oscar și în galerie veți vedea femei celebre din industria modei, muzicii, filmului și a televiziunii.

Care sunt preferatele voastre?

amy-adams

chloe-moretz

christina-aguilera

Alexandra Ambrosio

dita-von-teese

gigi-hadid-1

karlie-kloss

kat-graham-1

keira-knightly

lady-gaga

lupita-nyongo

nina-dobrev-1

heidi-klum

jennifer-lopez-1

 

 

Naomi Campbell – imaginea Agent Provocateur 2015

Naomi Campbell – imaginea Agent Provocateur 2015 0

Topmodelul Naomi Campbell este imaginea noii campanii de promovare a colecţiei de lenjerie intimă sexy pentru primăvara-vara anului 2015. La vârsta de 44 de ani, după o carieră de 30 de ani în industria modei, manechinul arată incredibil de bine.

Naomi Campbell for Agent Provocateur

Supermodelul Naomi Campbell a fost alesă la 44 de ani să prezinte noua colecţie a firmei de lenjerie intimă Agent Provocateur, iar opţiunea casei de modă britanice s-a dovedit inspirată dacă ţinem cont de silueta de invidiat pe care a afişat-o.

Naomi Campbell – imaginea Agent Provocateur 2015 2

În ciuda vârstei înaintate, Naomi încă este foarte solcitată de o mulţime de companii şi de case de modă cunoscute. La începutul acestei săptămâni casa de modă Burberry a anunţat că topmodelul de culoare va face echipă cu colega de breaslă Jourdan Dunn pentru o campanie publicitară.

Naomi Campbell – imaginea Agent Provocateur 2015 3

Naomi Campbell a fost descoperită ca model la vârsta de 15 ani, în Marea Britanie, dar prima sa apariţie publică a fost într-un videoclip al lui Bob Marley, „Is This Love?“, la vârsta de numai şapte ani.

Naomi Campbell – imaginea Agent Provocateur 2015

„Este minunat să fiu imaginea colecţiei Agent Provocateur pentru primavara-vara lui 2015, mai ales la 40 de ani“, a declarat Campbell pentru o cunoscuta publicaţie britanica, adăugând că acest lucru dovedeşte că o femeie poate să fie sexy la orice vârstă. 

Sedinţa foto pentru noua colecţie Agent Provocateur a fost realizată de fotograful Ellen von Unwerth, specializat în imgini care surprind erotismul feminin.

Imprimarea 3D revolutioneaza industria modei

Tehnologia de imprimare 3D a hainelor va pune capăt creaţiilor prêt-à-porter, de larg consum, lăsând loc designurilor-unicat. De la rochii, bijuterii şi până la pantofi, orice piesă vestmentară sau accesoriu se poate realiza cu ajutorul unei imprimante 3D.

Imprimarea 3D, o tehnologie pe care arhitecţii o folosesc de multă vreme pentru crearea machetelor de construcţii, îşi face tot mai mult loc în modă şi promite să revoluţioneze această industrie. Creaţie a americanului Charles „Chuck“ Hull, imprimarea 3D există din 1984, dar abia de câţiva ani a luat cu asalt lumea modei.

Dita Von Teese, în rochia semnată de Francis Bitonti şi Michael Schmidt

3D va crea o veritabilă revoluţie în moda haute couture. „În couture, ei numesc asta înşelăciune“, spune Francis Bitonti, arhitect devenit designer. Bitonti, proprietarul unui studio de modă de lux din New York, împreună cu designerul de modă Michael Schmidt, au semnat o creaţie de referinţă pentru industria modei: o rochie spectaculoasă imprimată prin tehnologia 3D. Creaţia s-a remarcat cu atât mai mult pe formele senzuale ale Ditei Von Teese, dansatoarea americană de burlesc făcându-şi apariţia în această rochie la la Hotelul Ace din New York, în februarie 2013.

„Escapism“, creaţie Iris van Herpen

Primul designer care a intuit posibilităţile nelimitate oferite de imprimarea 3D este olandeza Iris van Herpen. Membră a prestigioasei Camera Sindicală de Haute Couture, Herpen a a introdus pentru prima dată în modă această tehnologie revoluţionară. Imediat după ce compania belgiană „Materialise“, specializată în dezvoltarea de softuri şi soluţii aplicate în imprimarea 3D, a creat un material uşor şi flexibil special pentru industria modei, designerul olandez l-a folosit în colecţia prezentată la Săptămâna Modei de la Paris, din primăvara anului 2011.

Rochie Iris van Herpen pentru primăvara-vara 2015

În cea mai recentă colecţie 3D, prezentată în această toamnă la Săptămâna Modei de la Paris, Van Herpen s-a concentrat asupra detaliilor. Ţinutele prêt-à-porter translucide, negre sau în nuanţe de bej modelate în silicon cu tehnologia 3D.

Accesoriu Catherine Wales

Designerul britanic Catherine Wales a făcut şi ea un pas în noua eră a modei cu o colecţie de măşti şi accesorii create cu tehnologia de imprimare 3D.

Lenjerie intima Victoria's Secret 3D

Victoria’s Secret, cel mai important brad global de lenjerie intimă, a adoptat foarte rapid creaţiile high tech în colecţiile sale. O piesă vestimentară foarte complexă a făcut senzaţie la prezentarea Victoria’s Secret Fashion Show, de la sfârşitul anului 2013. Structura cu aspectul unui fulg de zăpadă a fost imprimată folosind o poliamidă cu praf şi cristale Swarovski, menită să-i dea un aspect spectaculos.

Continuum Fashion, un producător de îmbrăcăminte şi încălţăminte din San Francisco, SUA, a intuit potenţialul tehnologiei 3D şi s-a făcut remarcat datorită strategiei inedite pe care a aplicat-o: clienţii săi îşi pot crea propriul design online înainte de a fi imprimat. Rezultatul: piese vestimentare unicat, croite foarte bine pe silueta clientului.

In viitor, nu va fi imposibil ca o persoană obişnuită să înveţe cum se utilizează o imprimantă 3D, si probabil în aproximativ 10 ani, îmbrăcămintea creată cu această tehnologie se va afla pe rafturile magazinelor şi va fi la mare căutare!

Săptămâna Modei de la Milano – un plus de senzualitate

Prezentarea colecţiei Gucci

Creaţiile prezentate la Săptămâna Modei de la Milano au adus mult aşteptatul plus de senzualitate tendinţelor din sezonul de primăvară-vară 2015, faţă de ceea ce au propus designerii pe podiumurile de la New York şi Londra.

Maeştrii modei italiene şi-au pus amprenta inconfundabilă asupra tendinţelor pentru sezonul de primăvară-vară al anului viitor. Între 17 şi 23 septembrie, cât a durat Săptămâna Modei la Milano, numele mari ale industriei au încercat să aducă un suflu nou în moda internaţio-nală. Infuzia de sânge proaspăt cerută încă de la începutul acestui an de critici de modă renumiţi, printre care editorul internaţional al revistei „Vogue“, Suzy Menkes, dar şi Alexander Fury, editor de modă al publicaţiei britanice ” The Independent“, s-a observat în efortul legendarului Giorgio Armani. Acesta a supervizat prezentarea tânărului designer de origine greacă Angelos Bratis.

Rochie Angelos Bratis

Bratis a adus în secolul al XXI-lea faldurile togilor greceşti, simplitatea liniilor fiind completată de culori dispuse aproape geometric pe suprafaţa materialelor. Rochiile drapate, croite din materiale fluide, au fost accesorizate cu amulete, coliere şi brăţări supradimensionate realizate din materiale în tonuri pale.

prezentarea Armani

Eleganţa şi senzualitatea s-au regăsit şi în prezentarea Armani, intitulată „Sand“

show-ul casei Dolce & Gabbana

Pasional şi vibrant a fost show-ul casei Dolce & Gabbana

Colecţia Pucci

Colecţia Pucci o reîntoarcere în timp, la finalul anilor ’60 – începutul anilor ’70, cu puternice influenţe hippy

Donatella Versace

Donatella Versace, ţinute sofisticate, îndrăzneţe, pline de strălucire, dar sport în acelaşi timp

Casa de modă Prada

Casa de modă Prada s-a remarcat prin omagiul adus simplităţii şi ţinutelor lucrate manual

Looking For Kate: documentarul despre viaţa lui Kate Moss

Kate Moss este subiectul unui documentar cât se poate de sincer, care a avut premiera duminica trecuta pe 12 ianuarie.

Filmul va celebra cea de-a 40-a aniversare a supermodelului, pe 16 ianuarie.

Denumit Looking For Kate, documentarul va inspecta toate faţetele poveştii vieţii lui Kate Moss de până acum, inclusiv cariera şi viaţa personală. Cele mai importante nume din industria modei, precum as Isabel Marant, Paolo Roversi şi Peter Lindbergh povestesc despre experienţa lucrurlui cu unul dintre cele mai enigmatice modele din toate timpurile.

 

 

Mandrie mare pentru moda romaneasca… Britney Spears face furori in corsetul Zest 2 apartinand brandului romanesc MURMUR

Andreea Bădală, fondatoarea brandului Murmur, a avut parte de o rundă de aplauze virtuale, dupăce două protagoniste celebre ale industriei muzicale americane i-au îmbrăcat piesele vestimentare.

Lady Gaga şi Britney Spears se numără printre clienţii brandului vestimentar românesc Murmur. În ultimul său videoclip, „Workin’ Bitch“, Britney Spears poartă un corset stilizat de Andreea Bădală, cu decupaje de dantelă în lateral, în timp ce Gaga face furori pe o celebra retea de socializare, îmbrăcată fiind într-o pereche de colanţi Murmur. Pantalonii mulaţi tip portjartier, pentru care „mama monstruleţilor“ a optat, sunt piesa-vedetă a colecţiei primăvară-vară stilizată de designerul român.

În imaginea postată pe reţeaua socială, Gaga susţine programul de sănătate „Obamacare“ printr-o pancartă cu mesajul “Getcovered”.

Anul 2013 este unul norocos pentru Bădală, având în vedere că piesele ce-i poartă semnătura au apărut şi în paginile revistei „Vogue“, în ediţia britanică tipărită în luna februarie. Pictorialul principal, realizat de Lucinda Chambers – directorul de modă al publicaţiei din Marea Britanie – şi fotograful Patrick Demarchelier, a propus o asociere inedită între piese din colecţia Murmur, laolaltă cu nume de referinţă din industria modei, precum Giambattista Valli, Valentino şi Manolo Blahnik.

Succesul înregistrat de Murmur a reprezentat „o mare recunoaştere“, aşa cum însăşi Andreea declara la acel moment. „Paginile revistei «Vogue» sunt o confirmare a calităţii produselor mele. Oamenii nu îşi vor mai pune întrebări referitoare la piesele vestimentare propuse“, a explicat designerul român.