Modele Romania Modele Romania

RESERVED aduce un tribut lui Kate Moss

Noua campanie a brandului RESERVED este un tribut adus lui Kate Moss, unul dintre numele de referinţă din industria modei, directorul de creaţie insistând ca supermodelul să deţină controlul total asupra look-urilor create pentru noul sezon.

Ideea noii campanii a pornit de la o întrebare simplă adresată fotomodelului: “Dacă ai intra acum într-un magazin RESERVED, ce ţinută ai alege, care ar fi stilul pe care îl preferi şi, mai ales, care ar fi rezultatul?”.

Stilul lui Kate Moss – când rebel, când casual sau sexy, când confortabil, cu o jachetă de piele neagră sau o blană artificială aruncată peste lenjeria din dantelă, sau pur şi simplu un mix din toate acestea – este unul emblematic, cuvintele care îl definesc fiind autentic, iconic şi adevărat.

Prin colaborarea cu Kate Moss, brandul şi-a propus să-i ofere fiecărei femei ocazia de a-şi crea propriul mix autentic, iconic şi adevărat, cu alte cuvinte, de a-şi scrie propria poveste vestimentară.

Sezonul de Toamnă/Iarnă 2017 este dedicat poveştii vedetei, dar ar putea fi, în acelaşi timp, povestea oricărei femei, în funcţie de alegerile vestimentare proprii.

Campania realizată în Londra de celebrul fotograf Daniel Jackson urmăreşte şi să anime identitatea brandului, combinând stilul iconic al lui Kate Moss cu hainele fun, cu accente uşor futuriste.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski pentru colectia “Winter Gardens”

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens”

Swarovski a prezentat noua colecție de bijuterii pentru sezonul Toamnă-Iarnă 2015 a cărei imagine este Miranda Kerr. La campanie au luat parte și fotografii Inez&Vinoodh, care au contribuit la succesul campaniei Primăvară-Vară 2015.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 4

Muza acestei campanii, Miranda Kerr, transpune perfect imaginea sofisticată a femeii contemporane, al cărei stil și mod de accesorizare a ținutelor se schimbă în funcție de ținute, ocazie și stare de spirit.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 5

Miranda Kerr se află în centrul acestei mișcări artistice concepută de Inez&Vinoodh, care reflectă un aer sofisticat, în ton cu spiritul Swarovski și bijuteriile ușor de purtat și de adaptat la orice ținută.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 8

În cadrul campaniei, Miranda Kerr poartă bijuterii care reflectă esența colecției Toamnă-Iarnă 2015, “Winter Gardens”, care a fost realizată cu ajutorul directorului de creație Nathalie Colin, și care include including brățări, ceasuri combinate cu brățări și coliere care-ți fură privirea.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 0

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 1

Incepând din toamna 2015, campania globală va prezenta patru concepte, la care se vor adăuga alte câteva imagini reprezentative, în sezonul sărbătorilor de iarnă. În centrul acestora se află cele mai interesante bijuterii din noua colecție Swarovski.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 6

Colecția Toamnă – Iarnă 2015, ”Winter Gardens” de la Swarovski este inspirată din natură, mai exact din somptuoasele grădini britanice, care au un aer vintage. Colecția oferă piese care pot fi purtate la orice ocazie, în orice timp al zilei, pornind de la bijuterii simple, la unele sofisticate.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 7

”Natura este o sursă infinită de inspirație și după ce am sărbătorit florile în ultima noastră colecție, Primăvară – Vară 2015, acum ne-am oprit asupra florei și faunei de toamnă. Am fost inspirată de materiale textile și am portretizat natura la modul idealist: tapiseria din conacele britanice, catifeaua și dantela ornamentală care prezintă accente romantice, feminine. Am transformat toate acestea în bijuterii moderne, cu aer istoric”, a declarat directorul de creație Nathalie Colin.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 2

 

Armani Exchange a lansat bijuterii realizate din arme de foc şi gloanţe topite

Armani Exchange  bijuterii realizate din arme de foc şi gloanţe topite

Casa de modă Armani Exchange a realizat o colecţie de brăţări unisex confecţionate din metal reciclat, materie primă obţinută prin topirea armelor de foc şi a tuburilor de cartuş confiscate de poliţie.

Create în parteneriat cu „Liberty United”, un brand filantropic care produce bijuterii, care militează pentru reducerea violenţei provocate de folosirea armelor de foc în Statele Unite, brăţările au fost imprimate, fiecare în parte, cu seria armei din care au fost confecţionate.

O brăţară costă aproximativ 100 de dolari şi este disponibilă în două mărimi, 20% din profitul obţinut din vânzarea colecţiei urmând să fie donat programelor destinate reducerii violenţei armate, conform declaraţiilor reprezentanţilor casei de modă Armani Exchange.

Colectia Armani Exchange 0

 

Împletitura cu aspect antic simbolizează unitatea, potrivit lui Peter Thum, fondatorul „Liberty United”, iar numerele unice sunt, probabil, cele mai marcante caracteristici ale accesoriilor. „Numărul acela este tot ce mai rămâne din armă. Este ca o urmă de ADN”, a declarat Thum.

Această linie de bijuterii se adaugă unei colecţii mai mari de inele, brăţări şi coliere marca „Liberty United”.

Povestea „Liberty United” a început în urmă cu 14 ani, în timpul unei călătorii în Africa, unde Peter Thum a început să adune armele AK47 interzise pe continent, să le topească şi să le recicleze, transformându-le în bijuterii.

„Fiecare bijuterie reprezintă o armă care nu va mai ucide pe nimeni”, a spus Philip Crangi, designer „Liberty United”.

Colectia Armani Exchange

Fotografii de modă care au intrat în istorie

Când spunem fotografie de modă, mulţi oameni se gândesc că este numai un mijloc pentru ca stiliştii, modelele şi produsele de designer să strălucească. Cu toate acestea, pentru profesionişti, este şi felul în care un artist ia naştere: fotograful.

Fotografia de modă nu este o categorie superficială a artei pe film sau a celei digitale. Mulţi oameni s-au făcut cunoscuţi datorită abilităţii lor de a surprinde frumuseţea în detaliu şi s-au diferenţiat între ei datorită faptului că ochiul vede lucrurile diferit.

Bineînţeles, fotografii de modă fac ca ţinutele considerate în trecut intangibile să vină mai aproape în văzul publicului larg, iar unii chiar au ajutat ca anumite produse să se vândă mai bine. Însă, pentru că piaţa fotografilor de modă este destul de competitivă, cei mai buni trebuie să îşi împingă limitele şi să le depăşească pentru a crea imagini memorabile.

În prezent, există nenumăraţi fotografi de modă care ne-au atras atenţia, precum marele Karl Lagerfeld, Mario Testino sau Annie Leibovitz. Deoarece aceştia sunt destul de cunoscuţi, iata si alţi fotografi şi cu o operă a fiecăruia care a intrat în istorie.

Aşadar, în galeria veti vedea operele stylish, clasice, dar încă moderne, ale unor fotografi care au creat acest stil fotografic. În plus, de admirat este faptul că, în prezent, sunt nenumăraţi fotografi care imită la perfecţie aceste cadre de succes. Un exemplu îl putem vedea chiar într-o campanie a unui brand de accesorii, Aldo, care s-a inspirat din opera fotografului Guy Boudin, cunoscut pentru imaginile cu posterioare.

Fotografia principală nu mai este o surpriză pentru oamenii care lucrează în industria modei. Richard Avedon reuşeşte chiar şi cu o fotografie alb-negru să transmită emoţie, prin intermediul amprentei sale: “capturarea” în imagini a personalităţii şi a sufletului modelelor.

Pe urmă, în fotografia următoare poţi vedea opera lui Helmut Newton, cel care a lucrat îndeaproape cu designer-ul legendar, Yves Saint Laurent. Ceea ce a declanşat această trecere în revistă a fotografiilor care au intrat în istoria modei este tocmai cea mai recentă campanie a brand-ului Saint Laurent, pictorial inspirat de această fotografie.

În galeria foto va veti întâlni cu alţi artisti şi alte fotografii legendare, cum sunt Irving Penn şi feminitatea retro, Steven Meisel şi sexualitatea din jocul luminilor, Herbert Ritts, Edward Steichen, Erwin Blumenfeld, Horst P. Horst, Martin MunKacsi şi Toni Frissell.

 

 

 

 

Brandul Iutta lansează colecţia „Dor de românesc“- afla pe ModeleRomania

Atelierul de creaţie Iutta lansează cea de-a doua colecţie de genţi „Dor de românesc“, prin intermediul căreia pitorescul fiecărei zone din România este adus în atenţia publicului, prin motive tradiţioanale specifice.

„Dor de românesc“ adună o serie de piese lucrate din material textil şi piele naturală, policromatice, cu motive reprezentative din şase regiuni importante ale ţării.

Simbolurile alese sunt inspirate din tradiţia fiecărei zone şi exprimă principalele valori ale acestora, putând fi regăsite şi în arhitectura veche, în straiele populare, în picturi şi sculpturi tradiţionale sau alte elemente pur româneşti.

Nicoleta Chirica, designerul brandului Iutta, povesteşte de unde a pornit colecţia: „Este o idee la care lucrăm de foarte mult timp şi care a luat naştere din simplul motiv că avem regiuni puternice din punct de vedere cultural şi spiritual, care merită redate şi, mai ales, purtate. Prin noua colecţie Iutta, dorim să readucem în prim-plan atmosfera zonei de care ne simţim cel mai legaţi.“

“Purtând fiecare geantă în parte, purtăm, de fapt, dorul pentru regiunea pe care aceasta o simbolizează. Conceptul colecţiei, care se reflectă fidel şi în miza campaniei, a fost construit şi gândit pentru a valorifica sentimentele de dor, dovadă a ataşamentului puternic faţă de specificul românesc“, a adăugat Nicoleta.

Alături de Muzeul Naţional de Etnografie şi Istorie Naturală din Chişinău, care a aprobat utilizarea semnelor tradiţionale ce au inspirat designul colecţiei, brandul Iutta s-a bucurat şi de susţinerea comunităţii La Blouse Roumaine, recunoscută pentru pentru implicarea susţinută în promovarea valorilor româneşti la nivel internaţional. Genţile din noua colecţie pot fi achiziţionate de pe site-ul brandului, unde sunt disponibile sub forma unui catalog online.

Vanessa Paradis, imaginea H&M a colectie de modele din bumbac organic Conscious

Vanessa Paradis este noua imagine a H&M Conscious Collection.

Colecţia este parte a „ angajamentului brandului pentru o dezvoltare durabilă a domeniului modei”.

Colecţia, care va putea fi găsită în magazine începând cu luna martie, este realizată doar din materiale care susţin demersul brandului, cum ar fi bumbacul organic sau poliesterul reciclat.
„Îmi place să fiu parte a colecţiei Conscious a H&M. Şi eu fac tot posibilul să cumpăr astfel de produse vestimentare, iar hainele vintage ocupă o parte semnificativă a garderobei mele. Îmi place acest stil şi faptul că este eco-friendly, deoarece îmi place să refolosesc hainele vechi”, a declarat Vanessa.

În acelaşi timp, H&M lansează şi o nouă iniţiativă, încurajând clienţii să aducă hainele pe care nu şi le mai doresc, de la orice brand, în unul din magazinele H&M din Marea Britanie sau Irlanda pentru a fi reciclate. În schimbul acestor haine, clienţii vor primi câte un voucher pentru fiecare pungă de haine, la o limită de două pungi/ client / zi. Aceasta este pentru prima dată când un brand high street promovează şi recompensează reciclarea la scară mare.

Modele de bijuterii de lux în campania Harry Winston

Freja Beha Erichsen străluceşte în cea mai recentă campanie Harry Winston. Brand-ul de lux propune pentru perioada sărbătorilor bijuterii opulente, pentru femeile care ştiu că diamantele le sunt cel mai bun prieten.

Cu toate că deja a trecut perioada sărbătorilor, Freja este destul de convingătoare în această campanie în care bijuteriile spectaculoase par să spună: suntem perfecte pentru un cadou.

Campania simplă, dar sofisticată, prezintă coliere opulente, dar şi seturi delicate, pentru toate gusturile. Fotograful care şi-a lăsat amprenta pe aceste fotografii, este nimeni altul decât Patrick Demarchelier.

Bar Rafaeli, sexy în modele de lenjerie intimă Passionata

Brand-ul de lenjerie Passionata strâneşte interesul pentru colecţia din 2013 cu câteva fotografii din campania de promovare. Ambasadoarea label-ului este nimeni alta decât modelul cu forme apetisante, născut în Israel, Bar Rafaeli.

Dacă încă mai aveti de făcut câteva cadouri, această colecţie de lenjerie este un început bun. Bar Rafaeli este cunoscută pentru spiritul său ludic şi jucăuş, iar acest pictorial îi “vine ca o mănuşă”.

“Simt că arăt cel mai bine când sunt confortabilă – mai ales când vine vorba despre lenjerie. Dat fiind că este obiectul care ajunge cel mai aproape de pielea mea, vreau să mă complimenteze, nu să fure toată atenţia!”

Campania cu vibe retro, dar în orice caz sexy, o pune în valoare pe supermodelul în vârstă de 27 de ani. Fotografiile au fost postate chiar de Bar, pe pagina sa a unui cunoscut site de socializare.

Bond Girl, Berenice Marlohe – noua fata model al ceasurilor Omega

Noua fată Bond, senzuala Berenice Marlohe , este imaginea brand-ului de ceasuri Omega, un label adorat de James Bond. Starul peliculei „Skyfall” s-a descurcat de minune în fotografiile campaniei, cu toate că nimeni nu se va uita la ceasuri.

Deşi a fost destul de ocupată cu cel mai recent film din seria agentului 007, Berenice Marlohe şi-a făcut timp, a lăsat covorul roşu, şi s-a dezbrăcat pentru noua campanie Omega.

În plus, actriţa de origine franceză, a devenit în acelaşi timp şi ambasadoare a brand-ului renumit. Elegantă ca o vampă, sau seducătoare în ţinute sumare, actriţa pune în valoare accesoriile preţioase.

Brand-ul Omega nu a mai avut de mult parte de o astfel de campanie.

Noile modele de ochelari Givenchy

Givenchy ne prezintă prima fotografie pentru colecţia de ochelari de soare primăvară-vară 2012. În reclamă o poţi vedea pe Gisele Bunchen şi pe modelele masculine Chris Moore şi Simone Nobili, campanie fotografiată de dou-ul Mert Alas şi Marcus Piggott.

Dacă vreti sa va “ascundeti” de lume în această vară, modul cel mai şic în care o puteti face este cu ajutorul unei perechi de ochelari Givenchy, iar pentru asta cel mai probabil trebuie să îi mulţumti directorului de creaţie al casei de modă, Riccardo Tisci.

Ochelarii au forme geometrice bine definite, accente aurii pe alocuri şi arată mai ceva ca un scut urban. Givenchy îţi mai propune pentru vara 2012 ochelari cu animal print, însă aceştia vin cu un imprimeu delicat, care cu siguranţă vor completa de minune o ţinută glamour.

Riccardo Risci a creat pentru Givenchy o colecţie de accesorii care se potriveşte cu ţinute unele inspirate de fetele “pin-up”, altele cu accente retro din anii ’50.