Modele Romania Modele Romania

Style Icon – Cher

Dacă credeți că o icoană de stil ca Cher ar putea să dispară vreodată din lumea modei, după performanța ei la Billboard Awards 2017, care a confirmat în mod clar statutul ei de divă, suntem siguri că nu veți mai avea această idee.

Cherilyn Sarkisian, artistă americană de origine armeană, și-a început cariera în anii 1960 și a atins imediat succesul internațional. Asta nu este tot: în plus față de cariera muzicală, Cher a început să apară în rețelele de televiziune și a început să lucreze ca model, devenind o pictogramă de stil și a devenit o inspirație pentru zeci de bărbați și femei din întreaga lume. Este renumită pentru părul ei lung, neted și drept, pentru că a fost una dintre primele femei care și-a arătat buricul la televizor, pentru pantalonii ei înfloriți, pentru excesele ei de glam și sclipici și pentru rochiile ei transparente legendare, purtate acum de toate modelele de top.

Cum poate cineva să uite o muză ca ea? Nimeni nu poate și, de fapt, dacă vă uitați la evoluția stilului ei, veți realiza că aspectul ei este, în esență, un rezumat al tuturor tendințelor pe care le iubim la nebunie în zilele noastre. Dar țineți minte – nimeni nu va purta vreodată acele tendințe mai bine decât ea!

 

6 rochii care nu se demodeaza niciodata

In urma cu doua sezoane purtati rochii cu tinte, iar acum sunteti indragostita de rochia dumneavoastra cu decupaje. Moda se schimba constant, dar sunt cateva modele de rochii care nu se vor demoda niciodata.

Rochia cu prindere dupa gat- numita si “halter dress”, rochia ce se prinde la ceafa si-a castigat popularitatea in anii ’40 si ’50 si a avut parte de o renastere disco in anii ’70, multumita unor style icon-uri precum Jerry Hall si Bianca Jagger.

 

Rochia cu talia marcata- acest tip de rochie pune in valoare silueta, dateaza inca din anii ’50, cand designerul Christian Dior a facut cunoscuta lumii silueta “New Look”.

 

Rochia scurta in A- a fost revolutia anilor ’60. Scurta, cu design minimalist si usor evazata spre tiv, a fost facuta celebra de muzele acelei perioade, precum Twiggy. Simplitatea ei o face o piesa clasica.

 

Rochia cu bretele- a aparut prima data in anii ’20, purtata de starul de cinema Jane Harlow, Kate Moss a readus-o in actualitate in anii ’90, iar tendintele inspirate din budoar din sezonul trecut au ridicat-o la rang de piesa must-have.

 

Rochia petrecuta- este o investitie sigura, si poate fi purtata atat la munca dar si la cocktail si este una dintre rochiile ce flateaza cel mai mult silueta.

 

Rochia camasa- atunci cand ne gandim la rochia camasa, gandul ne zboara la Brigitte Bardot in filmul din 1956 “Si Dumnezeu a creat Femeia” purtand o rochie-camasa stransa cu o curea in talie. Look-ul masculin-feminin al acestei rochii o face perfecta pentru sezonul actual, dar si pentru cele ce urmeaza.

Victoria Beckham nu dă greş ca designer la Săptămâna Modei de la New York

Cel mai recent show al său, prezent la Săptămâna Modei de la New York, a primit, în unanimitate, critici pozitive, inclusiv de la personalităţile prezente, precum Anna Wintour, redactor-şef „Vogue”, şi mereu stilata Rachel Zoe. David Beckham, alături de fetiţa cuplului, au privit din primul rând reuşita Victoriei.

Când fosta solistă Spice Girls s-a lansat în modă, scepticii nu au întârziat să apară. Dacă în muzică nu a fost strălucită, atunci moda nu avea să fie decât un moft al uneia dintre cele mai mediatizate vedete din lume.

Prima colecţia a brandului său a fost lansată în 2008, iar de atunci, Victoria Beckham nu face decât să crească în ochii specialiştilor, dar şi al publicului. „Poate şi-a găsit menirea adevărată”, a scris presa internaţională la acea vreme.

Astăzi este un designer în toată regula, cu două colecţii principale prezentate anual la Săptămâna Modei de la New York, magazine proprii şi linii vestimentare care se vând ca pâinea caldă, în ciuda preţurilor piperate.

În weekend, colecţia pentru primăvară-vară 2014 prezentată de aceasta a încântat cu nuanţe rar întâlnite în garderoba designerului: fuchsia, burgundi şi alb.

“Ţinutele cu o alură sport şi extrem de simple aduc aminte de perioada şcolii şi lecţiile de tenis”, scrie „Daily Mail”. Rochiile extrem de mulate pe corp, pentru care brandul ei a devenit cunoscut, au lipsit cu desăvârşire din această colecţie, prezentând o abordare mult mai relaxată şi naturală a modei.

Peplumul şi volanele nu pleacă nicăieri, cel puţin în viziunea Victoriei Beckham, iar fusta-pantalon de lungime midi va deveni senzaţia sezonului cald.

“Îmi plac rochiile bine croite pe corp, dar mai este o altă versiune a mea, care preferă stilul mai relaxat, dar pus la punct”, a spus Victoria Beckham. „Îmi place să mă provoc în fiecare sezon. Aş purta fiecare piesă din această colecţie, sunt foarte mândră de ea”, a adăugat ea.

Iar reacţiile nu au întârziat. „Simplitatea frumoasă şi eleganţa personificată”, a scris pe o platforma de socializare Marigay McKee, director al magazinului Harrods. Iar „Vogue” a descris muza Victoriei Beckham ca pe „o tânără cool, cu o sensibilitate aparte pentru spiritul urban şi genul de abordare în care masculinul se împleteşte cu femininul”.

 

Brand-ul de lenjerie Ludique – o colectie noua plina de modele ce emana senzualitate si mister

Brand-ul de lenjerie Ludique întâmpină sezonul cald cu o colecţie ce emană senzualitate şi mister, propunând piese de lenjerie intimă care sculptează şi provoacă formele feminine.

Numele acestei colecţii este „Madame Pogany”, însă este mult mai mult decât o simplă denumire, este conceptul care stă la baza întregii colecţii de primăvară-vară 2013. Colecţia întruchipează curtezana ce se regăseşte în fiecare femeie, iubita ridicată la rang de muză, încurajând spiritul feminin să îşi preţuiască şi sa dezvăluie propria senzualitate.

Colecţia susţine afirmarea feminităţii prin piese versatile de lenjerie ce pot fi purtate atât în intimitatea propriului boudoir, cât şi la vedere. „Madame Pogany” este învăluită de transparenţa tulle-urilor, răsfăţată de dantela cu fir de mătase şi îmbrăţişată de fineţea catifelei.Piesele de lenjerie se disting prin tăieturi grafice, ce reflectă identitatea brand-ului şi includ îmbinări de materiale delicate şi preţioase cu elemente îndrăzneţe care fac din colecţie un melanj fericit între piese funcţionale şi piese cu o vădită încărcătură erotică.

Gama de produse cuprinse în noua colecţie Ludique este diversificată şi include slipi cu talie înaltă şi cu elastice cordon reglabile ce se mulează pe siluete diferite, body-uri ce pot fi purtate şi la vedere dând o notă chic ţinutei, bikini şi sutiene cu bentiţe ce subliniază formele feminine fără a le încorseta.

Creat şi dezvoltat de designerul român Ruxandra Gheorghe, brand-ul Ludique întruchipează natura duală a spiritului feminin, într-un stil propriu care subliniază atât latura seducătoare şi încrezătoare, cât şi delicateţea şi graţia ce definesc feminitatea.

Campania o are ca protagonistă pe omniprezenta Delia Tudose şi jumătatea duo-ului de succes, fotograful Vali Bărbulescu.