Modele Romania Modele Romania

Moda anului 2013: fusta midi noutatea sezonului tomana –iarna

Noutatea sezonului toamnă-iarnă 2013 este calculată după lungimea fustei: nici prea scurtă, nici prea lungă. Midi este termenul care defineşte noua senzualitate feminină, ce lasă la iveală un pic din gambe şi descoperă în totalitate gleznele.

În toiul verii se ştia deja care va fi hit-ul toamnei, în materie de piese vestimentare ce înnebunesc pasionatele modei de oriunde.

Şi nu este vorba doar de adeptele neînfricate ale modei, de vreme ce brandurile, indiferent de categorie, au pus accentul pe această piesă: fusta midi.

Dacă pentru români, fusta mini are un soi de ecou rău famat, iar fusta maxi nu a prezentat niciun interes până anul trecut, lungimea fustei midi va atrage privirile cu siguranţă, tocmai pentru că vine cu ceva nou!

Cu toate că fusta midi nu este nouă, în teorie. A existat, în câteva variante, şi în sezoanele precedente, dar abia în această vară a devenit un „must-have”.

„Deasupra genunchilor nu este midi. Aşa cum nici piesele care ascund gleznele nu sunt midi. O fustă midi adevărată este cu 10 centimetri peste genunchi, oprindu-se la jumătatea gambei”, explică editorul de modă britanic Liz Jones.

Silviu Tolu şi Ştefania Ivănescu modele în cea mai recentă campanie Il Passo

Silviu Tolu, cel mai titrat model masculin din România din toate timpurile, în ultimii doi ani a colaborat şi cu brand-uri internaţionale, este noua imagine a brand-ului Il Passo. Pentru campania toamnă – iarnă 2012/2013, alături de el, o vei putea admira pe Ştefania Ivănescu, revelaţia modelling-ului autohton.

„Pentru sezonul toamnă – iarnă 2012/2013, ne-am dorit să lucrăm cu două modele IT ale momentului, care să exprime cu succes spiritul brandului Il Passo şi procesul nostru continuu de dezvoltare. Noua campanie este una puternică şi de impact, iar Silviu Tolu şi Ştefania Ivănescu au fost alegerea perfectă. În plus, am continuat colaborarea cu Tibi Clenci, păstrând acelaşi art director, Alin Gălăţescu, aceştia reuşind să dea viaţă unei poveşti ce reflectă stilul unic IL PASSO.”, a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager IL PASSO.

Silviu este cel mai de succes model masculin român, fiind inclus în top 100 cele mai influente modele ale lumii de către revista Client, pe poziţia 28. Cunoscut pentru cele sase campanii principale consecutive ale brand-ului Guess, modelul a realizat de asemenea campanii pentru branduri precum Longcroft, sOliver, Garnier şi Drykorn.

Pe catwalk el a colaborat cu brand-uri precum Christian Dior, Tom Ford, Hermes, Gianfranco Ferre, Donna Karan sau Comme des Garçon, iar în acest sezon Silviu Tolu reprezintă bărbatul IL PASSO: puternic şi stylish.

Partenera sa în campania brandului de pantofi este Ştefania Ivănescu, model în ascensiune al agenţiei Allure Management, ce a semnat la numai două săptămâni de când a fost descoperită contracte cu două dintre cele mai influente şi mai selective agenţii din lume: DNA NY şi VIVA Paris.

Cu o frumuseţe inspirata parca din anii ’80, Ştefania a atras deja atenţia unor clienţi celebri, fiind selectată în lista scurtă pentru a prezenta în exclusivitate următoarele două colecţii Christian Dior şi Jil Sander.