Modele Romania Modele Romania

Adidas lansează pantofi sport speciali pentru fanii Star Wars

Adidas lansează pantofi sport speciali pentru fanii Star Wars

Adidas a lansat în ediţie limitată noi modele de pantofi sport, dedicate fanilor seriei Star Wars. Colecţia a fost concepută pentru a marca apropiata lansare a episodului VII din seria SF, intitulat „The Force Awakens”.

Adidas lansează pantofi sport speciali pentru fanii Star Wars 1

Noile modele, care au sigla Star Wars şi vin în culorile alb, negru, auriu şi colorat, pot fi comandate pe site-ul companiei.

Preţurile sunt cuprinse între 110 şi 120 de dolari perechea, iar fanii ar trebui să se grăbească, pentru că ediţia este limitată.

Următorul episod din seria Star Wars va avea premiera pe 18 decembrie.

Adidas lansează pantofi sport speciali pentru fanii Star Wars 0

Colectia H&M Studio pentru toamna/iarna 2015

Front HM 0

Sportul si curentul futurist sunt temele principale de inspiratie ale colectiei H&M Studio pentru toamna/iarna 2015, prezentata aseara pe podium la Grand Palais din Paris.

Audrey Tautou

Brand-ul H&M tocmai ce a lansat, aseara, noua colectie pentru toamna/iarna 2015. Modelele, printre care Kendall Jenner, Gigi Hadid si Edie Campbell, au purtat articole-cheie din colectia H&M a acestui sezon, care imbina piese vestimentare functionale cu suprapuneri feminine. Solange Knowles, Audrey Tautou si Noomi Rapace au fost printre invitatii speciali ai acestui eveniment, desfasurat in cadrul Saptamanii Modei de la Paris, intr-un decor selenar special construit in interiorul cladirii Grand Palais.

Caroline De Maigret

Cadrul a fost realizat astfel incat sa sugereze in mod metaforic o aselenizare a modei, cu o colonie de nave spatiale dispuse in jurul podiumului. Spectacolul a fost deschis de producatoarea de muzica si figura emblematica in moda Caroline de Maigret, care a defilat pe podium precum prima femeie pe Luna, intrand apoi intr-o capsula spatiala si dand startul prezentarii de la statia sa de DJ.

Front HM

La prezentare au participat 600 de invitati, printre care vedete si redactori ai celor mai importante publicatii internationale. In acelasi timp, site-ul H&M, publicul din intreaga lume a urmarit in direct evenimentul prezentat de jurnalista de moda si prezentatoarea franceza Alexandra Golovanoff.

colectia H&M Studio

hm

„Exista atat de multa energie in colectia H&M Studio. Iubesc articolele vestimentare sport si futuriste, care se imbina si se asorteaza perfect cu imbracamintea de exterior functionala si cu stralucirea lurexului si a paietelor”, afirma Ann-Sofie Johansson, Director de Creatie la H&M.

Colectia H&M

hm 1

Tonul sport al colectiei H&M Studio pentru toamna/iarna 2015 este dat de jachetele si mantourile cu fermoar, de pantalonii stramti pe corp, precum si de tricotajele si rochiile din lurex cu luciu futurist sau de piesele vestimentare functionale, precum hanoracele cu gluga si salopetele cu fermoar.

H&M Studio

hm 0

H&M Studio este o colectie in editie limitata realizata de propria echipa de design de la H&M. Aceasta va fi disponibila din 10 septembrie in 200 de magazine din intreaga lume, precum si online.

Solange Knowels

“Colectia H&M Studio din sezonul acesta a fost preferata mea de pana acum. Mi-a placut enorm prezentarea de moda a acestei colectii. Deja mi-am ales piesele preferate, o maleta verde si o pereche de pantaloni”, a declarat Solange Knowles.

Erin O Connor

Olga Kurylenko

Naomi Campbell si Claudia Schiffer pentru Tommy Hilfiger

In acest an, topmodelele Naomi Campbell si Claudia Schiffer sprijina campania realizata de Tommy Hilfiger impreuna cu organizatia Breast Health International (BHI).

Pentru cea de-a saptea colaborare consecutiva, Tommy Hilfiger a creat o geanta de zi, in editie limitata, iar un procent din fiecare vanzare va fi directionat catre programul Fund For Living.

Misiunea acestuia este imbunatatirea calitatii vietii pentru persoanele afectate de cancerul la san si pentru familiile acestora.

Fotografiile campaniei sunt realizate de celebrul Patrick Demarchelier, iar geanta prezentata este disponibila, incepand cu aceasta luna, in magazinele Tommy Hilfiger selectate din intreaga lume.

„Implicarea in aceasta campanie admirabila inseamna foarte mult pentru mine. Din cauza ca mama mea a suferit de cancer la san, am vazut de aproape care sunt greutatile si provocarile pe care le cauzeaza aceasta boala. Sustin cu pasiune educatia pentru sanatatea sanului si sunt onorata sa pot contribui la impresionanta munca depusa de BHI”, a declarat Naomi Campbell.

Claudia Schiffer s-a declarat si ea onorata de a fi parte din acest proiect si spera ca acesta sa creasca awarness-ul despre importanta depistarii precoce a acestei boli si, totodata, sa sprijine cat mai multe persoane si familii aflate in nevoie.