Modele Romania Modele Romania

Mandrie mare pentru moda romaneasca… Britney Spears face furori in corsetul Zest 2 apartinand brandului romanesc MURMUR

Andreea Bădală, fondatoarea brandului Murmur, a avut parte de o rundă de aplauze virtuale, dupăce două protagoniste celebre ale industriei muzicale americane i-au îmbrăcat piesele vestimentare.

Lady Gaga şi Britney Spears se numără printre clienţii brandului vestimentar românesc Murmur. În ultimul său videoclip, „Workin’ Bitch“, Britney Spears poartă un corset stilizat de Andreea Bădală, cu decupaje de dantelă în lateral, în timp ce Gaga face furori pe o celebra retea de socializare, îmbrăcată fiind într-o pereche de colanţi Murmur. Pantalonii mulaţi tip portjartier, pentru care „mama monstruleţilor“ a optat, sunt piesa-vedetă a colecţiei primăvară-vară stilizată de designerul român.

În imaginea postată pe reţeaua socială, Gaga susţine programul de sănătate „Obamacare“ printr-o pancartă cu mesajul “Getcovered”.

Anul 2013 este unul norocos pentru Bădală, având în vedere că piesele ce-i poartă semnătura au apărut şi în paginile revistei „Vogue“, în ediţia britanică tipărită în luna februarie. Pictorialul principal, realizat de Lucinda Chambers – directorul de modă al publicaţiei din Marea Britanie – şi fotograful Patrick Demarchelier, a propus o asociere inedită între piese din colecţia Murmur, laolaltă cu nume de referinţă din industria modei, precum Giambattista Valli, Valentino şi Manolo Blahnik.

Succesul înregistrat de Murmur a reprezentat „o mare recunoaştere“, aşa cum însăşi Andreea declara la acel moment. „Paginile revistei «Vogue» sunt o confirmare a calităţii produselor mele. Oamenii nu îşi vor mai pune întrebări referitoare la piesele vestimentare propuse“, a explicat designerul român.

Fusta din piele, o piesă vestimentară la modă toamna asta

Fusta din piele este un item pe val toamna asta. Versatilă şi stilată, aceasta poate deveni piesă de bază în garderoba oricărei femei pasionate de modă.Iată câteva idei de asortare!

O fustă de piele neagră, midi, cu talie înaltă, o să arate excelent într-o combinaţie all black. Mixati-o cu un top fluid, fie că vorbim de un tricou din bumbac sau cămaşă de mătase, şi tocuri. Accesoriile aurii aduc un plus de eleganţă.

Fusta din piele neagră, de data aceasta scurtă şi plisată, merge purtată cu un pulover subţire cu dungi şi botine roşii, pentru un look marinăresc foarte chic. O cămaşă albă din mătase, cu fundă supradimensionată şi pantofi cu toc, o să se potrivească de minune dacă vă doriţi un look elegant.

Verde smarald, albastru cobalt sau roşu intens, acestea sunt culorile superstar pentru o fustă de piele statement. Un tricou simplu gri sau nude, o geacă sport şi tocuri ori o cămaşă înflorată şi cu siguranţă veţi atrage priviri admirative.

Modele de rochii superbe în colecţia Elie Saab la Paris Fashion Week

Colecţia Elie Saab pentru primăvară-vară 2014 propune ţinute monocrome, iar rochiile sunt, ca de obicei, absolut superbe.

Elie Saab a demonstrat încă o dată de ce este designerul preferat al vedetelor pentru apariţiile pe covorul roşu. Colecţia lui pentru primăvară-vară 2014 a cuprins o mulţime de rochii superbe, feminine, delicate, dar spectaculoase care vor apărea cu siguranţă la marile evenimente din 2014.

Elie Saab a mizat din nou pe graţie, eleganţă şi feminitate. A folosit multă dantelă, care se regăseşte pe bustul rochiilor de seară în combinaţie cu materiale fluide sau care acoperă în totalitate rochiile de cocktail.Ţinutele cu pantaloni au fost la fel de elegante şi delicate ca şi cele cu rochie, căci Elie Saab propune pantaloni cu talie înaltă şi linie fluidă.

În ce priveşte culorile, designerul a preferat ţinutele monocrome, cu pantaloni, top şi pantofi în aceeaşi nuanţă. În viziunea lui, albul şi negrul nu se demodează niciodată, dar asta nu înseamnă că a renunţat la culori – roz piersiciu, roşu, verde smarald.

Chiar dacă preferă simplitatea, Elie Saab a creat şi ţinute cu imprimeu, un imprimeu floral delicat, cu verde şi roşu combinat cu mult alb.

Noul model de frumuseţe la Săptămâna Modei de la Paris: femeia mulatră, cu forme!

În capitala franceză se celebrează diversitatea. Creatorul Rick Owens a adus pe podium, pe lângă propriile manechine, şi un grup de mulatre voluptoase pentru a atrage atenţia asupra discriminării rasiale şi a tiparului 90-60-90 promovat de industrie.

Anticonsumerism, antirasism, anticonformism. Acestea au fost mesajele pe care designerului american a vrut să le transmită prin intermediul ţinutelor expuse joi la Paris. Pentru a trage un semnal de alarmă asupra lacunelor cu care industria modei se confruntă, Rick Owens a cooptat în echipa sa, pe lângă propriile modele, şi câteva mulatre cu o constituţie robustă.

Showul regizat de Owens a fost o sărbătoare a diversităţii, căci designerul a reuşit să demonteze mitul potrivit căruia moda înseamnă tinere albe şi anorexice, în ţinute de milioane de dolari.

Spectacolul de la Paris reprezintă un răspuns adus la adresa celor care au acuzat industria de rasism şi conturarea unei imagini false vizavi de idealul de frumuseţe. Cu două săptămâni în urmă, supermodelele Naomi Campbell (43 de ani) şi Iman (58 de ani) au sesizat că designerii refuză să mai colaboreze cu modele de culoare, argumentând că în anii ʼ70 şansele ca o mulatră să fie distribuită în cadrul unei prezentări erau mult mai mari decât acum.

Potrivit declaraţiilor celor două manechine, designeri precum Victoria Beckham şi Marc Jacobs fie au omis să coopteze în echipa lor manechine de culoare, fie au avut o singură reprezentantă din această categorie.

Calvin Klein, Donna Karan, Chanel, Armani, Gucci, Saint Laurent şi Roberto Cavalli completează lista caselor de modă, în culisele cărora modelele de alte etnii nu au avut un „bilet“ de acces.

Acţiunea lui Rick Owens nu a fost singura care „a zguduit“ universul modei. În luna martie, un retailer de îmbrăcăminte din Suedia a avut parte de o rundă de aplauze virtuale după ce o fotografie cu două manechine voluptoase îmbrăcate în lenjerie intimă, a ajuns pe cea mai cunoscuta retea de socializare din lume, unde a strâns peste 57.000 de aprecieri în doar câteva zile de la postare.

 

Cele mai frumoase modele de rochii la Emmy Awards 2013

Pe 22 septembrie a avut loc festivitatea de decernare a Premiilor Emmy și cum era de așteptat pe covorul roșu au fost prezente o mulțime de actrițe din industria televiziunii. Sunt sigură că veți regăsi în pozele de mai jos actrițele din serialele dumneavoastra preferate!

Priviti, ispirati-va si ganditi-va care credeți că sunt cele mei bine îmbrăcate celebrități de la ediția Emmy Awards din acest an. Aveți de unde alege!

Hayden Christensen are o colecţie vestimentară- afla detalii pe ModeleRomania

Nu cred că l-am fi văzut până acum pe actorul Hayden Christensen în postura de designer!

Acesta a obţinut un parteneriat cu brandul canadian RW&CO, el lansându-şi propria colecţie vestimentară ce va fi disponibilă începând cu luna noiembrie.

 

Linia este formată din 20 de piese vestimentare pentru bărbaţi, Hayden declarând următoarele:” Crescând în Canada, atât fraţilor mei, cât şi mie, ne-a plăcut să ne facem cumpărăturile la RW&CO, unde ştiam că vom găsi haine în trend de calitate, care să se potrivească stilului nostru. Sunt încântat că am devenit partenerul brandului cu care am o conexiune atât de autentică şi care promovează atenţia pentru detaliu în ceea ce priveşte design-ul”.

 

Frumuselul Hayden se va ocupa şi de promovarea colecţiei, el fiind protagonistul campaniei publicitare.

Fotografii de modă care au intrat în istorie

Când spunem fotografie de modă, mulţi oameni se gândesc că este numai un mijloc pentru ca stiliştii, modelele şi produsele de designer să strălucească. Cu toate acestea, pentru profesionişti, este şi felul în care un artist ia naştere: fotograful.

Fotografia de modă nu este o categorie superficială a artei pe film sau a celei digitale. Mulţi oameni s-au făcut cunoscuţi datorită abilităţii lor de a surprinde frumuseţea în detaliu şi s-au diferenţiat între ei datorită faptului că ochiul vede lucrurile diferit.

Bineînţeles, fotografii de modă fac ca ţinutele considerate în trecut intangibile să vină mai aproape în văzul publicului larg, iar unii chiar au ajutat ca anumite produse să se vândă mai bine. Însă, pentru că piaţa fotografilor de modă este destul de competitivă, cei mai buni trebuie să îşi împingă limitele şi să le depăşească pentru a crea imagini memorabile.

În prezent, există nenumăraţi fotografi de modă care ne-au atras atenţia, precum marele Karl Lagerfeld, Mario Testino sau Annie Leibovitz. Deoarece aceştia sunt destul de cunoscuţi, iata si alţi fotografi şi cu o operă a fiecăruia care a intrat în istorie.

Aşadar, în galeria veti vedea operele stylish, clasice, dar încă moderne, ale unor fotografi care au creat acest stil fotografic. În plus, de admirat este faptul că, în prezent, sunt nenumăraţi fotografi care imită la perfecţie aceste cadre de succes. Un exemplu îl putem vedea chiar într-o campanie a unui brand de accesorii, Aldo, care s-a inspirat din opera fotografului Guy Boudin, cunoscut pentru imaginile cu posterioare.

Fotografia principală nu mai este o surpriză pentru oamenii care lucrează în industria modei. Richard Avedon reuşeşte chiar şi cu o fotografie alb-negru să transmită emoţie, prin intermediul amprentei sale: “capturarea” în imagini a personalităţii şi a sufletului modelelor.

Pe urmă, în fotografia următoare poţi vedea opera lui Helmut Newton, cel care a lucrat îndeaproape cu designer-ul legendar, Yves Saint Laurent. Ceea ce a declanşat această trecere în revistă a fotografiilor care au intrat în istoria modei este tocmai cea mai recentă campanie a brand-ului Saint Laurent, pictorial inspirat de această fotografie.

În galeria foto va veti întâlni cu alţi artisti şi alte fotografii legendare, cum sunt Irving Penn şi feminitatea retro, Steven Meisel şi sexualitatea din jocul luminilor, Herbert Ritts, Edward Steichen, Erwin Blumenfeld, Horst P. Horst, Martin MunKacsi şi Toni Frissell.

 

 

 

 

Victoria Beckham nu dă greş ca designer la Săptămâna Modei de la New York

Cel mai recent show al său, prezent la Săptămâna Modei de la New York, a primit, în unanimitate, critici pozitive, inclusiv de la personalităţile prezente, precum Anna Wintour, redactor-şef „Vogue”, şi mereu stilata Rachel Zoe. David Beckham, alături de fetiţa cuplului, au privit din primul rând reuşita Victoriei.

Când fosta solistă Spice Girls s-a lansat în modă, scepticii nu au întârziat să apară. Dacă în muzică nu a fost strălucită, atunci moda nu avea să fie decât un moft al uneia dintre cele mai mediatizate vedete din lume.

Prima colecţia a brandului său a fost lansată în 2008, iar de atunci, Victoria Beckham nu face decât să crească în ochii specialiştilor, dar şi al publicului. „Poate şi-a găsit menirea adevărată”, a scris presa internaţională la acea vreme.

Astăzi este un designer în toată regula, cu două colecţii principale prezentate anual la Săptămâna Modei de la New York, magazine proprii şi linii vestimentare care se vând ca pâinea caldă, în ciuda preţurilor piperate.

În weekend, colecţia pentru primăvară-vară 2014 prezentată de aceasta a încântat cu nuanţe rar întâlnite în garderoba designerului: fuchsia, burgundi şi alb.

“Ţinutele cu o alură sport şi extrem de simple aduc aminte de perioada şcolii şi lecţiile de tenis”, scrie „Daily Mail”. Rochiile extrem de mulate pe corp, pentru care brandul ei a devenit cunoscut, au lipsit cu desăvârşire din această colecţie, prezentând o abordare mult mai relaxată şi naturală a modei.

Peplumul şi volanele nu pleacă nicăieri, cel puţin în viziunea Victoriei Beckham, iar fusta-pantalon de lungime midi va deveni senzaţia sezonului cald.

“Îmi plac rochiile bine croite pe corp, dar mai este o altă versiune a mea, care preferă stilul mai relaxat, dar pus la punct”, a spus Victoria Beckham. „Îmi place să mă provoc în fiecare sezon. Aş purta fiecare piesă din această colecţie, sunt foarte mândră de ea”, a adăugat ea.

Iar reacţiile nu au întârziat. „Simplitatea frumoasă şi eleganţa personificată”, a scris pe o platforma de socializare Marigay McKee, director al magazinului Harrods. Iar „Vogue” a descris muza Victoriei Beckham ca pe „o tânără cool, cu o sensibilitate aparte pentru spiritul urban şi genul de abordare în care masculinul se împleteşte cu femininul”.

 

Moda pentru toamna anului 2013- tinutele militare

Ţinutele militare se poartă din nou în toamna 2013, iar eu va declar ca le ador! Hainele “militare” sunt comode, uşor de combinat şi foarte chic în această perioadă!

Iată cum le poartă vedetele şi cum puteti sa va insiprati si dumneavoastra, indiferent de ocazie!

În ultimul timp, Rihanna adoră imprimeul camuflaj pe care l-a inclus şi în colecţia ei de toamnă Rihanna for River Island. Vedeta poartă camuflaj pe pantaloni, hanorace şi chiar sandale. E foarte uşor să copiati acest look. Aveti nevoie doar de un top cu imprimeu camuflaj plus o pereche de blugi şi ati obţinut o ţinută comodă şi cool!

Pe măsură ce vremea să răcesşte, nu ezitati să purtati jachete cu imprimeu camuflaj, aşa cum au făcut Geri Halliwell şi Elle Fanning.

Piesele kaki sunt foarte utile în garderobă şi le veti putea purta mult timp, chiar dacă ţinutele militare nu vor mai fi la modă. Pentru toamnă, o parka de culoare kaki este alegerea ideală, mai ales că e o nuanţă foarte practică. Adaugati şi o şapcă cu elemente militare, aşa cum au făcut Geri Halliwell şi Queen Latifah.

Tot pentru o ţinută comodă şi practică, puteti purta o pereche de pantaloni kaki, cu sau fără buzunare, şi un top negru foarte simplu. Iată cât de bine arată Ellen Pompeo şi Marcia Cross în astfel de outfit-uri!

Dacă doriti un plus de feminitate unei ţinute militare, luati exemplul lui Leighton Meester. Vedeta din “Gossip Girl” a purtat o pereche de pantaloni kaki cu buzunare cu o cămaşă vaporoasă şi sandale cu toc. S-a simţit atât de bine, încât a reluat ţinuta în altă zi, schimbând bluza şi sandalele.

Daca va simtiti excentrică, îndrăzniti să purtati piesele “speciale”, de exemplu o salopetă, cum a purtat Gwen Stefani sau nişte pantaloni “de călărie”, cum a avut Miley Cyrus.

Moda anului 2013: fusta midi noutatea sezonului tomana –iarna

Noutatea sezonului toamnă-iarnă 2013 este calculată după lungimea fustei: nici prea scurtă, nici prea lungă. Midi este termenul care defineşte noua senzualitate feminină, ce lasă la iveală un pic din gambe şi descoperă în totalitate gleznele.

În toiul verii se ştia deja care va fi hit-ul toamnei, în materie de piese vestimentare ce înnebunesc pasionatele modei de oriunde.

Şi nu este vorba doar de adeptele neînfricate ale modei, de vreme ce brandurile, indiferent de categorie, au pus accentul pe această piesă: fusta midi.

Dacă pentru români, fusta mini are un soi de ecou rău famat, iar fusta maxi nu a prezentat niciun interes până anul trecut, lungimea fustei midi va atrage privirile cu siguranţă, tocmai pentru că vine cu ceva nou!

Cu toate că fusta midi nu este nouă, în teorie. A existat, în câteva variante, şi în sezoanele precedente, dar abia în această vară a devenit un „must-have”.

„Deasupra genunchilor nu este midi. Aşa cum nici piesele care ascund gleznele nu sunt midi. O fustă midi adevărată este cu 10 centimetri peste genunchi, oprindu-se la jumătatea gambei”, explică editorul de modă britanic Liz Jones.

1 34 35 36 37 38 56