Modele Romania Modele Romania

Costumul de baie cu trei piese – Trikini

Inspirată de pandemie, designerul de modă Tiziana Scaramuzzo, care deţine un mic atelier artizanal, Elexa Beachwear, în comuna Senigallia, din Italia, a creat costumul de baie cu trei piese, adaptat noilor condiţii din aceste vremuri de criză.

Trikini – un bikini cu o mască de protecţie asortată – s-a dovedit un succes pentru designerul italian, chiar dacă conceperea acestuia a început ca o glumă. După ce fiica creatoarei de modă au pozat în trikini şi au publicat imaginile pe reţelele sociale, cererile pentru comenzi online nu au întârziat să apara.  Vânzările au crescut brusc, iar Scaramuzzo se bucură acum de foarte multe comenzi de la femeile care vor să se protejeze cu stil de coronavirus. Trikini vine însă cu un dezavantaj. Tinerele sunt avertizate că pot rămâne cu urme inestetice de bronz pe faţă, din cauza măştii de protecţie.

Moda trikini a venit într-un moment potrivit, căci Italia, una dintre cele mai afectate ţări europene de pandemie, a început să reducă măsurile de restricţie încă de săptămâna trecută.

Creatoarea Tiziana Scaramuzo a mărturisit că este fericită că-şi poate vinde din nou creaţiile, după ce a fost nevoită iniţial să-şi sisteze producţia de costume de baie. Potrivit unor declaraţii în presa italiană, designerul e de părere că numărul mare de comenzi pentru trikini este un semn că oamenii nu şi-au pierdut speranţa unei vieţi normale, dar că se adaptează cu rapiditate la noua realitate.

Tiziana Scaramuzo
Tiziana Scaramuzo

“Sporty-Chic by Dress up” by Narcisa Lecusanu

Narcisa Lecusanu pregateste o supriza de proportii pentru inceputul anului 2020. Nu in domeniul sportiv, asa cum poate v-ati astepta, ci in moda. Mai exact, va lansa o linie vestimentara ce poarta denumirea “Sporty-Chic by Dress up”.

Cu totii o cunoastem pe Narcisa Lecusanu drept una dintre cele mai valoroase handbaliste pe care Romania le-a avut vreodata, insa cu siguranta vom fi placut surprinsi sa o descoperim acum si din alta perspectiva.

Narcisa ne pregateste tuturor o surpriza frumoasa pentru inceputul anului viitor. Desi sufletul ei va ramane cu siguranta intotdeauna sportul, iata ca se implica si in lumea modei, urmand ca la inceput de 2020 sa lanseze linia vestimentara “Sporty-Chic by Dress up”.

“Pot sa va spun ca a fost o experienta noua pentru mine, un proiect gandit si realizat impreuna cu cateva persoane dragi, de care ma leaga o prietenie lunga, inceputa in lumea handbalului. Toate iubim sportul si performanta, iubim copiii si suntem femei de cariera, atat in sport, cat si in zona business/ corporate.

Ideea de la care am pornit este aceea ca noi, femeile, ne dorim sa purtam tinute care sa ne reprezinte, in care sa aratam bine si, foarte important, in care sa ne simtim bine, in largul nostru, indiferent de context.

Toate experientele si ideile noastre au fost punctul de pornire pentru stabilirea directiei creative. Am colaborat direct cu echipa de designeri care au tinut cont de valorile mele, de parerile si de preferintele mele”, ne-a declarat Narcisa Lecusanu.

Este extrem de interesant sa aflam ca piesele vestimentare ce fac parte din aceasta colectie au pornit de la ideea de echipament de joc reinterpretat.

“Tinutele acestei linii vorbesc despre versatilitate si minimalism, reflectand personalitatea celei care le poarta. Ne-am jucat putin cu ideea de echipament de joc reinterpretat, in contextul noului capitol al vietii mele profesionale si ma bucur ca primele impresii ( dupa postările mele pe social media) sunt pozitive! Promit sa revin cu detalii la începutul anului viitor”, ne-a mai dezvaluit ea.

Tommy Hilfiger a lansat magazin de incaltaminte si accesorii in Bucuresti Mall

Brand-ul Tommy Hilfiger a deschis primul magazin TOMMY HILFIGER de Incaltaminte si Accesorii din Romania. Situat in popularul centru comercial Bucuresti Mall, magazinul este al 13-lea din tara si cel mai nou intr-un portofoliu in crestere de magazine TOMMY HILFIGER din intreaga lume.

Magazinul prezinta stiluri de incaltaminte si accesorii din colectia TommyXZendaya toamna 2019, a doua colaborare intre designerul american Tommy Hilfiger si actrita si ambasadoarea la nivel global a marcii TOMMY HILFIGER, Zendaya. De asemenea, sunt disponibile modele din cea de-a treia colectie colaborativa  TommyXLewis, realizata de Tommy Hilfiger impreuna cu pilotul de curse britanic, de cinci ori campion FIA Formula OneTM World Drivers si ambasadorul global al marcii pentru barbati TOMMY HILFIGER, Lewis Hamilton. In plus, consumatorii pot achizitiona colectia de incaltaminte si accesorii pentru barbati si femei TOMMY HILFIGER din Toamna anului 2019, inspirata de o confruntare constienta intre functionalitate si patrimoniu.

Lansarea magazinului a avut loc pe data de 10 octombrie, in cadrul unui eveniment dedicat, la care au participat vedete, influenceri si jurnalisti romani de la cele mai importante publicatii de moda si lifestyle.

Marilyn Monroe

Costume de baie iconice

Oficial e vara!

Ne-o spun nu numai temperaturile ridicate, ci si calendarul…desi vremea din luna lui cuptor e cam capricioasa anul acesta!

Asadar, pregatirile de vacanta sunt in toi si suntem siguri ca deja va ganditi ce veti purta pe plaja.

Daca vreti sa iesiti din tipare si sa adoptati un look spre retro, iata putina inspiratie, de la divele si costumele lor de baie pe care le-au purtat, in unele dintre cele mai faimoase pelicule din istorie!

Ursula Andress
Ursula Andress
Sophia Loren
Sophia Loren
Rachel Welch
Rachel Welch
Marilyn Monroe
Marilyn Monroe
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Halle Berry
Halle Berry
Farrah Fawcett
Farrah Fawcett
Elizabeth Taylor
Elizabeth Taylor
Demi Moore
Demi Moore
Carrie Fisher
Carrie Fisher
Brooke Shields
Brooke Shields
Brigitte Bardot
Brigitte Bardot
Bo Derek
Bo Derek
Angelina Jolie
Angelina Jolie
​Salma Hayek
​Salma Hayek

 

Colectia „Free the nipple“ by Jean-Paul Gaultier

Creatorul de modă francez Jean-Paul Gaultier (66 de ani) a prezentat la Paris o colecţie haute couture prin care a protestat faţă de „obligativitatea“ purtării sutienelor.

Designerul francez a susţinut astfel o adolescentă din Florida care a fost obligată de profesori să îşi acopere pieptul cu bandaje pentru că nu purta sutien pe sub tricou.

Lizzy Martinez, în vârstă de 17 ani, a fost în centrul unei controverse când, în luna aprilie, profesorii de la liceul unde învaţă i-au cerut să îmbrace un al doilea tricou sau să îşi acopere pieptul cu plasturi, pentru că, au susţinut ei, ceilalţi elevi au fost distraşi de sânii ei.

Gaultier a spus că este „scandalos“ ca o adolescentă să fie tratată în acest fel şi s-a folosit de colecţia sa pentru a o susţine. „Free the nipple“ a fost sloganul folosit de francez. „Dacă bărbaţii au dreptul să îşi arate bustul, de ce nu şi femeile?“, a spus designerul.

Astfel, în prezentarea colecţiei sale toamnă-iarnă, două modelele au defilat purtând doar viziere transparente de poliţie, cu mesajul – în limbile franceză şi engleză – „Free the nipple“.   „Poţi vedea sfârcurile şi bijuteriile, dar nu le poţi atinge. Nu spun că trebuie să îţi arăţi sânii. Mie îmi plac foarte mult corsetele şi sutiene, dar unei femei ar trebui să îi fie permis să nu poarte sutien pe sub tricou“, a adăugat el.

Creatorul de modă este de părere că „trăim într-o lume destul de poliţienească“ şi spune că a căutat „un pretext să arăt libertate pentru tot“:   „Am vrut să arăt că poţi merge cu sânii goi fără a fi atacat sau agresat. Este vorba despre libertatea de a te simţi bine şi de a nu lua viaţa atât de în serios“.

Show-ul său a început cu prezentarea de pulovere şi jachete accesorizate cu sloganul „No smoking”, despre care Gaultier a spus că este un joc de cuvinte. „Le smoking” este folosit în franceză pentru smoching.

 

 

Violet este culoarea oficiala Pantone in 2018

Dupa Greenery (Verde crud) ca si culoare a anului 2017, specialistii au decis ca anul viitor culoarea Pantone oficiala sa fie Purple (Violet).

In fiecare an specialistii de la Institutul Pantone decid o singura nuanta ca si culoarea anului, ce este adoptata de marii designeri in colectiile lor, fie ca vorbim de haine, accesorii, machiaj sau decoratiuni interioare.

In 2017 culoarea oficiala a fost Greenery (Verde crud). Acum, cu putin timp inainte de a intra in noul an, specialistii au decis ca anul 2018 sa fie anul Purple (Violet).

Leatrice Eiseman, executive director al Pantone Color Institute a declarat, “Ne-am dorit sa alegem o nuanta care aduce speranta si un mesaj motivational”.

Multi asociaza violetul cu nuanta monarhiei (mai ales ca anul viitor va avea loc nunta Printului Harry cu Meghan Markle), altii cu regretatul artist Prince (vezi Purple Rain), altii cu palariile femeilor de varsta a treia (vezi si palariile Reginei Marii Britanii).

Deja designeri mari au introdus aceasta nuanta in colectiile lor de primavara 2018 (vezi Tom Ford si Michael Kors).

 

Cele mai bine platite modele din acest an

Industria modei este una extrem de satisfacatoare pentru cei norocosi si muncitori. Modele cu varsta de pana in 25 de ani ajung sa castige anual multe milioane de dolari, iar, de pe urma imaginii lor, companiile si toti cei din acest sistem sa castige averi.

Revista Forbes a intocmit clasamentul celor mai bine platite modele din acest an, si aflam astfel ca ocupantele primelor locuri si-au ingrosat conturile cu peste 10 milioane de de dolari.

Iata clasamentul:

  1. Kendall Jenner, $22 million
  2. Gisele Bündchen, $17.5 million
  3. Chrissy Teigen, $13.5 million
  4. Adriana Lima, $10.5 million
  5. Gigi Hadid, $9.5 million
  6. Rosie Huntington-Whiteley, $9.5 million
  7. Karlie Kloss, $9 million
  8. Liu Wen, $6.5 million
  9. Bella Hadid, $6 million
  10. Ashley Graham, $5.5 million

Loredana outfituri impresionante la Sala Palatului

Loredana este renumita pentru stilul sau cameleonic de-a lungul carierei. Artista a uimit insa si mai mult in timpul concertelor sale, Ador, de la Sala Palatului, a schimbat nu mai putin de 14 look-uri.

Aproape la fiecare piesa interpretata, si-a facut aparitia pe scena cu o vestimentatie, coafura si un look nou, realizate in timp record in backstage de profesionistii cu care colaboreaza.

La capitolul outfituri, Loredana a impresionat prin costumatii care mai de care mai colorate si mai speciale.

Multe apartinand unor case de moda internationale celebre, precum Zuhair Murad, Saint Laurent, Dolce Gabbana, Givenchy.

Artista a purtat inclusiv o pereche de cizme inalte acoperite cu 6000 de cristale, special aleasa pentru a interpreta piesa “Fata cu sosete de diamant”.

Rochia din folie de curatatorie by Moschino

Excentricitate :Moschino a lansat o rochie din folie de curatatorie (cea in care se livreaza hainele curatate), peste care au fost aplicate cateva mesaje imprimate. O astfel de “rochie” costa 733 de dolari, la reducere!

 

Balenciaga nu este singurul brand de fashion care a lansat produse aparent banale la preturi exorbitante.

 

Iata si geanta albastra precum cea foarte incapatoare de cumparaturi de la un cunoscut brand de mobila, care costa 2145 dolari, geanta ca plasa de hartie de cumparaturi cu pretul de 1820 de dolari, sau crocsii roz de cateva sute de euro!

 

 

Atentie, daca o cumperi rochia din folie de curatatorie, nu ai voie sa o speli sau sa o duci la curatatorie…practic e de unica folosinta 🙂 !

Colecţia ERDEM x H&M

Retailerul suedez H&M lansează o colecție cu designerul de haine de lux Erdem. Fiecare piesă vestimentară este concepută exclusiv pentru H&M și este disponibilă în aproximativ 220 de magazine din întreaga lume, precum și pe siteul H&M, începând cu data de 2 noiembrie.

Colecţia ERDEM x H&M este una extrem de personală, presărată cu povești care rememorează trecutul designer-ului și temele care și-au pus amprenta asupra activităţii sale în ultimul deceniu.

Colecția pentru femei este inspirată din costumele romantice pe care designerul le admira în filmele britanice, din haina masculină a tatălui pe care mama sa o purta nonșalant pe umeri, în stilul original văzut în videoclipurile muzicale și emisiunile TV ale anilor ’90.

În croiala elegantă a colecției pentru bărbați se regăsesc ecourile costumelor și paltoanelor tatălui designerului, stofa de lână, aceasta fiind o necesitate funcțională în timpul iernilor reci din Canada, ȋn timp ce imprimeurile florale expresive denotă dragostea lui Erdem pentru peisajul rural britanic.

Admiratorii lui Erdem îi apreciază și prețuiesc an de an creațiile, iar ERDEM x H&M este o colaborare care dă naștere unor piese speciale care vor deveni adevărate comori pentru pasionaţii de modă, moștenite din generație în generație.

 

 

 

 

1 2 3 34