Modele Romania Modele Romania

Gucci – conceptul “fara blana”

Gucci, marca favorita a mileniului, a interzis utilizarea blanurilor. Decizia se aplica colectiei pentru primavara-vara 2018. Gucci vinde multe articole de blana, deci este un pas imens. Printre cele mai populare produse Gucci cu blana, sunt manusile cu captuseala si paltoanele. Oricum, marca a decis sa inlocuiasca toate produsele din blana adevarata cu alternative de blana si materiale inovative.

Gucci a folosit multa blana in trecut. Deci decizia de a o interzice in colectiile lor a luat lumea prin surprindere. Oricum, activistii pentru drepturile animalelor au salutat cu aceasta decizie. Gucci a lucrat cu Humane Society si LAV (un grup italian bazat pe bunastarea animalelor) sa se alature aliantei importiva violentei animalelor. Directorul executiv al Gucci, Marco Bizzarri, a facut anuntul in timpul conferintei Kering Talk din 2017 de la London College of Fashion.

Directorul creativ Alessandro Michele sprijina, de asemenea, decizia. Chiar si colectia sa cea mai recenta a inclus blana, deci a fost putin surprinzator. Designerul a explicat ca aceasta decizie este un lucru pe care clientii il asteptau foarte mult. Deci, el este de acord ca Gucci are nevoie de conceptul “fara blana”.

Din fericire, multe marci de lux au trecut in ultima vreme la conceptul “fara blana”. Una dintre primele marci care au devenit fara blana a fost Calvin Klein inca din 1993. O conversatie intre Calvin Klein si activistul PETA a convins proiectantul sa nu mai foloseasca blanuri in colectiile sale. Ralph Lauren a facut aceeasi decizie in 2006. Tommy Hilfiger i-a urmat exemplul si a devenit “fara blana” in 2007. Una dintre cele mai placute surprize a fost retailerul de lux online Net-a-porter. Gigantul de moda de lux a eliminat toate produsele de blana de pe site-ul sau la inceputul acestui an. De ani de zile, Stella McCartney se concentreaza asupra modurilor de productie ecologice, fara a afecta mediul sau animalele. Utilizarea blanurilor in moda este inca prezenta, dar cel putin exista un progres lent in ultimul deceniu.

Violet este culoarea oficiala Pantone in 2018

Dupa Greenery (Verde crud) ca si culoare a anului 2017, specialistii au decis ca anul viitor culoarea Pantone oficiala sa fie Purple (Violet).

In fiecare an specialistii de la Institutul Pantone decid o singura nuanta ca si culoarea anului, ce este adoptata de marii designeri in colectiile lor, fie ca vorbim de haine, accesorii, machiaj sau decoratiuni interioare.

In 2017 culoarea oficiala a fost Greenery (Verde crud). Acum, cu putin timp inainte de a intra in noul an, specialistii au decis ca anul 2018 sa fie anul Purple (Violet).

Leatrice Eiseman, executive director al Pantone Color Institute a declarat, “Ne-am dorit sa alegem o nuanta care aduce speranta si un mesaj motivational”.

Multi asociaza violetul cu nuanta monarhiei (mai ales ca anul viitor va avea loc nunta Printului Harry cu Meghan Markle), altii cu regretatul artist Prince (vezi Purple Rain), altii cu palariile femeilor de varsta a treia (vezi si palariile Reginei Marii Britanii).

Deja designeri mari au introdus aceasta nuanta in colectiile lor de primavara 2018 (vezi Tom Ford si Michael Kors).

 

Victoria’s Secret Fashion Show 2017

Spectaculosul Victoria’s Secret Fashion Show 2017 a avut loc în Shanghai – destinație care le-a dat bătăi de cap organizatorilor. Unele modele au anunțat că nu vor mai putea defila în show deoarece guvernul chinez nu le-a acordat vize. În aceeași situație a fost și Katy Perry, care trebuia sa cante, în cadrul show-ului din acest an. Artista a fost înlocuită în ultimul moment cu Harry Styles.

Deși au fost multe obstacole pe drum, show-ul Victoria’s Secret a avut loc și va fi difuzat la televizor pe 28 noiembrie.

Victoria’s Secret Fashion Show 2017 le-a avut pe toate. Harry Styles, Miguel, Leslie Odom Jr. și Jane Zhang au întreținut atmosfera în timp ce 55 de modele au defilat pe catwalk. Show-ul a început cu prezentarea colecției capsulă realizată în colaborare cu casa Balmain, care va fi pe piață începând cu 6 decembrie.

Toți îngerii Victoria’s Secret au defilat pe catwalk – Candice Swanepoel, Alessandra Ambrosio, Adriana Lima, Lily Aldridge, Martha Hunt, Stella Maxwell, Sara Sampaio, Taylor Hill, Elsa Hosk, Romee Strijd, Josephine Skriver, Lais Ribeiro, Jasmine Tookes – în afară de Behati Pronsloo, care este insarcinata cu al doilea copil. Lais Ribeiro a purtat în acest an sutienul Fantasy, în valoare de câteva milioane de dolari.

Bella Hadid a defilat pentru a doua oară în cadrul show-ului, iar sora ei, Gigi, a anunțat în ultim moment că nu va fi prezentă. Se pare că nici ei nu i-a fost aprobată viza. Înainte de show-ul Victoria’s Secret 2017 din Shanghai au apărut zvonuri conform cărora acesta va fi ultimul din cariera Alessandrei Ambrosio.

A fost o adevărată desfășurare de forțe și, bineînțeles, în culise a fost un alt spectacol.

Iată cum a fost la cea mai așteptată prezentare a anului, Victoria’s Secret Fashion Show 2017:

One Wang
One Wang
Roosmarijn de Kok
Roosmarijn de Kok
Stella Maxwell
Stella Maxwell
Josephine Skriver
Alessandra Ambrosio and Lily Aldridge
Alessandra Ambrosio and Lily Aldridge
Devon Windsor
Devon Windsor
Candice Swanepoel
Candice Swanepoel
Sui He
Sui He
Elsa Hosk
Elsa Hosk

Amilna Estevao
Amilna Estevao
Romee Strijd
Romee Strijd
Leomie Anderson
Leomie Anderson
Maria Borges
Maria Borges
Lais Ribeiro
Lais Ribeiro
Alessandra Ambrosio
Alessandra Ambrosio
Bella Hadid
Bella Hadid

 

 

 

 

Loredana outfituri impresionante la Sala Palatului

Loredana este renumita pentru stilul sau cameleonic de-a lungul carierei. Artista a uimit insa si mai mult in timpul concertelor sale, Ador, de la Sala Palatului, a schimbat nu mai putin de 14 look-uri.

Aproape la fiecare piesa interpretata, si-a facut aparitia pe scena cu o vestimentatie, coafura si un look nou, realizate in timp record in backstage de profesionistii cu care colaboreaza.

La capitolul outfituri, Loredana a impresionat prin costumatii care mai de care mai colorate si mai speciale.

Multe apartinand unor case de moda internationale celebre, precum Zuhair Murad, Saint Laurent, Dolce Gabbana, Givenchy.

Artista a purtat inclusiv o pereche de cizme inalte acoperite cu 6000 de cristale, special aleasa pentru a interpreta piesa “Fata cu sosete de diamant”.

Rochia din folie de curatatorie by Moschino

Excentricitate :Moschino a lansat o rochie din folie de curatatorie (cea in care se livreaza hainele curatate), peste care au fost aplicate cateva mesaje imprimate. O astfel de “rochie” costa 733 de dolari, la reducere!

 

Balenciaga nu este singurul brand de fashion care a lansat produse aparent banale la preturi exorbitante.

 

Iata si geanta albastra precum cea foarte incapatoare de cumparaturi de la un cunoscut brand de mobila, care costa 2145 dolari, geanta ca plasa de hartie de cumparaturi cu pretul de 1820 de dolari, sau crocsii roz de cateva sute de euro!

 

 

Atentie, daca o cumperi rochia din folie de curatatorie, nu ai voie sa o speli sau sa o duci la curatatorie…practic e de unica folosinta 🙂 !

Colecţia ERDEM x H&M

Retailerul suedez H&M lansează o colecție cu designerul de haine de lux Erdem. Fiecare piesă vestimentară este concepută exclusiv pentru H&M și este disponibilă în aproximativ 220 de magazine din întreaga lume, precum și pe siteul H&M, începând cu data de 2 noiembrie.

Colecţia ERDEM x H&M este una extrem de personală, presărată cu povești care rememorează trecutul designer-ului și temele care și-au pus amprenta asupra activităţii sale în ultimul deceniu.

Colecția pentru femei este inspirată din costumele romantice pe care designerul le admira în filmele britanice, din haina masculină a tatălui pe care mama sa o purta nonșalant pe umeri, în stilul original văzut în videoclipurile muzicale și emisiunile TV ale anilor ’90.

În croiala elegantă a colecției pentru bărbați se regăsesc ecourile costumelor și paltoanelor tatălui designerului, stofa de lână, aceasta fiind o necesitate funcțională în timpul iernilor reci din Canada, ȋn timp ce imprimeurile florale expresive denotă dragostea lui Erdem pentru peisajul rural britanic.

Admiratorii lui Erdem îi apreciază și prețuiesc an de an creațiile, iar ERDEM x H&M este o colaborare care dă naștere unor piese speciale care vor deveni adevărate comori pentru pasionaţii de modă, moștenite din generație în generație.

 

 

 

 

Flavio Briatore și Philipp Plein cel mai important eveniment al toamnei Bucuresti

Joi seara, toată crema showbizului s-a adunat la cel mai important eveniment al toamnei. Fostul boss al Formulei 1, Flavio Briatore, dar și designerul vestimentar Philipp Plein, s-au aflat în România pentru a inaugura magazinele lor, Billionaire Couture și, bineînțeles, boutique-ul de haine Philipp Plein. Aceștia au ciocnit o cupă de șampanie, au dat mâna cu fanii lor și au făcut poze. Au fost copleșiți de intereseul doamnelor care, unele dintre ele au venit îmbrăcate în haine croite de designerul german.

Vedetele au așteptat două ore să îi întâlnescă pe cei pe care publicul îi cunoaște și pentru viața lor tumultuoasă.

De altfel, în speech-ul de lansare a celor două reprezentațe, Philipp Plein și Billionaire, a ținut să remarce frumusețea româncelor și să le mulțumească celor prezenți.

Printre vedetele care au purtat la eveniment ținute din colecțiile lui Philipp Plein se numără Adelina Pestrițu, Sore, Alina Erimia și Brigitte Năstase.

Show de moda satanic in interiorul unei „biserici” anglicane, la Saptamana Modei de la Londra

Brooke Candy defileaza pe scena. Pentru acest eveniment, biserica a fost transformata intr-un templu ocult. Mai precis: o loja masonica.

Designerul de moda turc Dilara Findikoglu si-a prezentat colectia de Primavara / Vara 2018 la Saptamana Modei de la Londra, iar showul nu a fost nimic altceva decat o Liturghie Neagra satanica. Evenimentul a avut loc in altarul bisericii anglicane Sf. Andrews din Londra si a incorporat simboluri oculte si satanice. Pe scurt, evenimentul a insumat tot ceea ce lumea modei reprezinta de fapt.


Desi Dilara Findikoglu este considerata o „rebela a lumii modei”, ea este in perfecta concordanta cu filozofia industriei modei. Ea nu se razvrateste deloc, dimpotriva, face exact acele lucruri pe care „ei” doresc sa le faca.
Din acest motiv, celebritati cum ar fi Rihanna, FKA Twigs și Grimes au fost vazute purtand creatiile lui Findikoglu.
Ultimul ei show de moda a avut ca invitati pe artista Brooke Candy si „artistul drag” Violet Chachki.


Fundalul este in esenta o amestecatura de simboluri inspirate de masonerie. De-o parte si de alta sunt stalpii gemeni masonici. Intre stalpi se afla litera G in interiorul unei pentagrame inversate. Sub ea este ochiul in interiorul unei hexagrame (steaua lui David evreiasca). Exista, de asemenea, echerul si compasul masonic. In plus, scena are modelul unei table de sah. In acest context ocult, modelele au fost imbracate si aranjate cu o multime de simboluri.

Acest show de moda este o reprezentare perfecta a mentalitatii industriei modei de azi. Nu este vorba despre „imbracaminte” sau „moda”, ci despre evenimente ritualice, o celebrare artistica a mentalitatii satanice a elitei oculte.

Pe masura ce defileaza cu sigilii magice, simboluri oculte si alte elemente ritualice pe tot corpul lor, modelele sunt transformate in obiecte incarcate cu energie, transformand acest „spectacol de moda” – care a avut loc in interiorul unei biserici – intr-un ritual satanic cu puternica incarcatura oculta.

 

RESERVED aduce un tribut lui Kate Moss

Noua campanie a brandului RESERVED este un tribut adus lui Kate Moss, unul dintre numele de referinţă din industria modei, directorul de creaţie insistând ca supermodelul să deţină controlul total asupra look-urilor create pentru noul sezon.

Ideea noii campanii a pornit de la o întrebare simplă adresată fotomodelului: “Dacă ai intra acum într-un magazin RESERVED, ce ţinută ai alege, care ar fi stilul pe care îl preferi şi, mai ales, care ar fi rezultatul?”.

Stilul lui Kate Moss – când rebel, când casual sau sexy, când confortabil, cu o jachetă de piele neagră sau o blană artificială aruncată peste lenjeria din dantelă, sau pur şi simplu un mix din toate acestea – este unul emblematic, cuvintele care îl definesc fiind autentic, iconic şi adevărat.

Prin colaborarea cu Kate Moss, brandul şi-a propus să-i ofere fiecărei femei ocazia de a-şi crea propriul mix autentic, iconic şi adevărat, cu alte cuvinte, de a-şi scrie propria poveste vestimentară.

Sezonul de Toamnă/Iarnă 2017 este dedicat poveştii vedetei, dar ar putea fi, în acelaşi timp, povestea oricărei femei, în funcţie de alegerile vestimentare proprii.

Campania realizată în Londra de celebrul fotograf Daniel Jackson urmăreşte şi să anime identitatea brandului, combinând stilul iconic al lui Kate Moss cu hainele fun, cu accente uşor futuriste.

Tom Ford a deschis Saptamana Modei de la New York

Vestitul designer american Tom Ford a fost cel care a deschis, miercuri seara, saptamana modei de la New York. Prezentarea sa a fost catalogata ca fiind inspirata din tendinta “glam” a anilor ’90.

Dupa Londra si, apoi, Los Angeles, celebrul creator de moda texan a ales sa isi prezinte colectiile pentru sezoanele viitoare la New York.

La prezentarea casei sale, organizata in Armory, o fosta cladire militara, au asistat numeroase vedete. In public au fost vazute personalitati ca actrita Julianne Moore, starleta Kim Kardashian, cantareata Chaka Khan si jucatorul de baschet Russell Westbrook.

Designerul american a prezentat o colectie inspirata din anii 1990, perioada marcata de ascensiunea lui in cadrul casei Gucci, sub privirile a doua top-modele emblematice din acea epoca: Cindy Crawford si Helena Christensen.

Desi s-a declarat orientat spre viitor, Tom Ford a explicat pentru site-ul The Business of Fashion ca doreste sa se inscrie intr-o “renastere” a anilor 1990, pe care a observat-o in societatea actuala. Tom Ford propune o silueta feminina bine desenata, cu numerosi epoleti, veste cambrate, rochii si fuste foarte scurte, asortate cu pantofi cu tocuri ametitor de inalte.

Prezentarea s-a incheiat cu o petrecere  in spiritul marilor show-uri din ultimii ani, cu muzica, dans si hamburgeri serviti de baieti tineri cu torsul gol si in pantaloni scurti.

1 2 3 16