Modele Romania Modele Romania

Noua senzaţie în lumea modei, s-a lansat poşeta minusculă!

Designerul francez Simon Porte a lansat, pentru brandul său Jacquemus, un model de poşetă în miniatură, care pare să fie noua senzaţie în lumea modei. Brandul a enumerat obiectele ce pot încăpea în noul accesoriu cu un diametru de doar câţiva centimetri. S-au dus vremurile când geanta era menită sa fie şi utilă, dincolo de ideea de a impresiona din punct de vedere stilistic.   De când şi-a făcut debutul pe catwalk, la Săptămâna Modei de la Paris, geanta minusculă a brandului Jacquemus, Mini Le Chiquito, a devenit o senzaţie în lumea modei, dar şi ţinta glumelor în mediul online.    Pe reţelele sociale au apărut deja glume pe seama lucrurilor care pot fi purtate în geanta mai mică decât un portofel.

 

Simon Porte a prezentat noua colecţie de toamnă/iarnă pentru brandul său, numită The Collectionneuse, ce a inclus, pe lângă piese vestimentare precum pulovere largi, rochii vaporoase pentru vară, pulovere pe gât sau pantaloni evazaţi, toate într-o paletă de roz aprins, verde, albastru, alb şi galben, şi o serie de accesorii, printre care s-a remarcat inedita poşetă Le Chiquito.
În ceea ce priveşte accesoriile, lui Porte îi place să se joace cu proporţiile, având în colecţia sa atât genţi supradimensionate, cât şi minuscule. Având o dimensiune de 5,2 centimetri, poşeta este mai mică decât un card de credit şi poate încăpea în palma celui care o poartă.

 

„Jacquemus, genţile tale minuscule sunt cam ridicole, dar le iubim“, a scris publicaţia de modă Dazed.

Accesoriul minuscul reprezintă varianta mini a unei alte poşete mini numită Le Chiquito, care a fost lansată anul trecut şi care are dimensiuni de 12 pe 6 centimetri. Le Chiquito costa 500 de dolari şi stocurile au fost epuizate în unele magazine online dedicate iubitorilor de modă, precum Moda Operandi, Farfetch şi Saks Fifth Avenue.

Simon Porte, fondatorul în vârstă de 29 de ani al Jacquemus, originar din Provence, Franţa, şi-a impus cu repeziciune brandul prin creaţii care amintesc de stilul franţuzoaicelor din sudul ţării, cu haine senzuale, pălării supradimensionate din paie şi rochii cu crăpături până la coapse.

Vogue bifeaza o premiera – prima coperta in varianta GIF

Celebra publicatie high fashion Vogue bifeaza o premiera! Mai exact, lanseaza prima coperta in varianta GIF, iar vedeta aleasa sa apara pe aceasta coperta este frumoasa Bella Hadid!

Frumoasa Bella Hadid a fost aleasa de mai marii celebrei publicatii de high fashion Vogue pentru a aparea pe prima coperta in varianta GIF.

Cu aceasta ocazie, Bella a intrat in pielea personajului interpretat de Audrey Hepburn in pelicula „Funny Face”, o comedie romantica realizata in anul 1957.

Coperta Vogue in varianta GIF exista exclusiv in varianta digitala a revistei.

Imbracata intr-o rochie rosie accesorizata cu o palarie WOW, stand pe genunchi, cu mainile in sold si un zambet larg pe chip, Bella Hadid arata fabulos pe coperta GIF a revistei Vogue.

 

Justin Bieber se lanseaza in industria modei

Justin Bieber calca pe urmele Kardashian si al lui Kanye West. Artistul a lansat propriul brand vestimentar, Drew, pe care isi doreste sa ajunga preferatul generatiei tinere din America si nu numai.

Prima colectie include piese vestimentare pe care artistul le-a purtat, la randul lui, in diverse aparitii publice: slapi precum cei din hoteluri, hanorace, tricouri, pantaloni scurti si lungi din catifea.

Numele Drew House a fost inspirat de prenumele mai putin cunoscut al artistului.

Colectia este unisex si pare un mix intre stilul sport purtat de Bieber si hainele din colectia Yeezy a lui Kanye West.

Piesele au preturi intre 48 si 158 de dolari.

Brandul vestimentar MONSE = caritate si dragostea pentru animale

Noua campanie a brandului vestimentar MONSE include fotografii cu modele de pozeaza tinand in brate catei, atragand astfel si mai mult atentia asupra creatiilor casei de moda.

Brandul vestimentar MONSE a mers pe doua directii de impact pentru a impresiona si mai mult publicul: caritate si dragostea pentru animale. Pentru a promova noua colectie, a fost realizata o sedinta foto in care modelele apar alaturi de catei, care mai de care mai dragalasi. In plus, au fost create si hainute pentru patrupede.

Au reusit astfel sa atraga atentia tuturor, inclusiv prin scopul acestui concept. Brandul s-a parteneriat cu sase adaposturi de animale, iar cateii care apar in fotografii pot fi adoptati.  MONSE colaboreaza si cu Disney pentru a include in campanie imaginea unuia din cei mai faimosi catei din toate timpurile: Pluto.

 

Alexandru Ciucu a realizat noile uniforme ale Armatei Romane

Alexandru Ciucu a realizat designul, tiparele si prototipurile noilor uniforme ale Armatei Romane. Este vorba de uniformele de oras pentru Fortele Aeriene si Fortele Terestre, marcand astfel prima schimbare stilistica a acestora dupa 1948.

Noile uniforme au fost prezentate in premiera marti, 27 noiembrie, in cadrul unui eveniment derulat la Cercul Militar National, cu cateva zile inaintea sarbatoririi a 100 de ani de la Marea Unire. La eveniment au fost prezenti si ministrul Apararii, Gabriel Les, seful Statului Major al Apararii, generalul Nicolae Ciuca, precum si seful Directiei logistice a Statului Major al Apararii, generalul de brigada Constantin Negrea.

Designerul roman considera onoranta propunerea primita din partea Ministerului Apararii Nationale si a realizat intregul proiect pro bono, fara nicio pretentie financiara.

„Noul design al uniformelor, adresat momentan doar Fortelor Terestre si Fortelor de Aviatie, porneste de la traditia vestimentara a Armatei Romane din cele doua momente cruciale ale istoriei noastre recente – Razboiul de Independenta si Marea Unire de la 1918, si este desavarsit cu influente ale uniformelor militare din cele mai importante armate partenere NATO: Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Germania, Italia si Franta. Imi doresc ca militarii Armatei Romane sa poarte cu mandrie si cu demnitate aceste uniforme pentru ca sunt gandite, studiate si create sa ii puna in valoare din primul moment in care sunt observate. Sunt, de asemenea, facute sa fie comode, rezistente si practice”, declara Alexandru Ciucu.

Saptamana Modei de la Milano mi-a amintit de filmul „Total Recall”

Designerii incearca intotdeauna sa forteze lucrurile si sa-si depaseasca limitele atunci cand debuteaza cu o noua colectie.

Dintre toate lucrurile interesante pe care le-am la Saptamana Modei de la Milano, modele cu „trei sani” sunt cele mai bizare.

Brandul italian de streetstyle, GCDS (God Can’t Destroy Streetweara trimis pe podium doua modele care purtau o a treia proteza, ce se poate vedea in mod evident pe sub bustierele sportive.

Directorul creativ, Giuliano Calza,  care a lansat brandul in 2015, a spus despre aceasta colectie ca a fost inspirata de ideea unui viitor in care computerele nu mai trebuie sa existe , asa ca societatea trebuie sa se uite inapoi si sa invete din nou cum sa faca lucrurile fara ele.

Ulterior, pe social media, s-a speculat ca ideea a fost inspirata de o scena din filmul „Total Recall” din 1990 al lui Arnold Scharzenegger cand o femei (in rol de prostituata) si-a scos cei „trei sani” in fata actorului principal.

Nu este prima data cand designerii revolutioneaza moda in jurul corpului uman. Sezonul trecut, Saptamana Modei de la Milano s-a deschis cu o prezentare Gucci, parca desprinsa dintr-un film de groaza unde modelele au pasit pe o scena care aducea cu o sala de operatii.

Londra Fashion Week – Colectia Burberry semnata de Riccardo Tisci

Colectia Burberry semnata de Riccardo Tisci a fost asteptata cu mult interes.

Tisci, directorul creativ care a preluat brand-ul, a realizat deja multe schimbari intr-un timp scurt. In doar cinci luni, a schimbat logo-ul iconic al casei de moda englezesti si a renuntat sa mai foloseasca blanurile naturale in colectiile Burberry.

Surpriza prezentarii de moda din cadrul Londra Fashion Week a fost una destul de mare, la ea nu a fost invitata nicio vedeta.

Iata cum arata cea mai noua colectie Burrbery:

 

Costumul de baie cu sutienul pus invers, noul trend!

Inca un trend a luat cu asalt retelele de socializare: sutienul pus invers!

Poate arata tentant, dar adevarul este ca nu este deloc potrivit pentru inot. Pare destul de periculos daca vrei sa te relaxezi in valuri.

Nu mai trebuie sa va  cumperati un costum de baie nou. Aveti nevoie doar de unul in doua piese, clasic, cu sutien triunghi sau tip halterneck. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa legati bretelele in fata, deasupra sanilor…si ca acestia sunt acoperiti!

Trendul a fost creat de modelul italian Valentina Fradegrada, care a postat pentru inceput o fotografie pe contul personal de socializare, iar apoi a creat o pagina dedicata exclusiv acestui mod de a impresiona in costum de baie.

Colectia „Free the nipple“ by Jean-Paul Gaultier

Creatorul de modă francez Jean-Paul Gaultier (66 de ani) a prezentat la Paris o colecţie haute couture prin care a protestat faţă de „obligativitatea“ purtării sutienelor.

Designerul francez a susţinut astfel o adolescentă din Florida care a fost obligată de profesori să îşi acopere pieptul cu bandaje pentru că nu purta sutien pe sub tricou.

Lizzy Martinez, în vârstă de 17 ani, a fost în centrul unei controverse când, în luna aprilie, profesorii de la liceul unde învaţă i-au cerut să îmbrace un al doilea tricou sau să îşi acopere pieptul cu plasturi, pentru că, au susţinut ei, ceilalţi elevi au fost distraşi de sânii ei.

Gaultier a spus că este „scandalos“ ca o adolescentă să fie tratată în acest fel şi s-a folosit de colecţia sa pentru a o susţine. „Free the nipple“ a fost sloganul folosit de francez. „Dacă bărbaţii au dreptul să îşi arate bustul, de ce nu şi femeile?“, a spus designerul.

Astfel, în prezentarea colecţiei sale toamnă-iarnă, două modelele au defilat purtând doar viziere transparente de poliţie, cu mesajul – în limbile franceză şi engleză – „Free the nipple“.   „Poţi vedea sfârcurile şi bijuteriile, dar nu le poţi atinge. Nu spun că trebuie să îţi arăţi sânii. Mie îmi plac foarte mult corsetele şi sutiene, dar unei femei ar trebui să îi fie permis să nu poarte sutien pe sub tricou“, a adăugat el.

Creatorul de modă este de părere că „trăim într-o lume destul de poliţienească“ şi spune că a căutat „un pretext să arăt libertate pentru tot“:   „Am vrut să arăt că poţi merge cu sânii goi fără a fi atacat sau agresat. Este vorba despre libertatea de a te simţi bine şi de a nu lua viaţa atât de în serios“.

Show-ul său a început cu prezentarea de pulovere şi jachete accesorizate cu sloganul „No smoking”, despre care Gaultier a spus că este un joc de cuvinte. „Le smoking” este folosit în franceză pentru smoching.

 

 

Roger Federer a renuntat la Nike pentru brand-ul japonez Uniqlo

Celebrul tenismen Roger Federer a renuntat la Nike dupa 21 de ani de colaborare. Sportivul elvetian a ajuns la o intelegere pe termen lung cu brand-ul japonez Uniqlo care a confirmat zvonurile si l-a numit pe Federer ambasador.

Anuntul a venit dupa ce Roger Federer a aparut la incalzire, inaintea meciului de la Wimbledon, cu Dusan Lajovic, intr-un echipament simplu, fara brand. In timpul partidei, vedeta tenisului a purtat un tricou, pantaloni si banderola de la Uniqlo si adidasi de la Nike.

Ultimul contract al lui Federer cu Nike a fost semnat in anul 2008, pe o durata de 10 ani si s-a spus ca a fost cel mai mare din istoria tenisului. Conform rapoartelor, intelegerea cu Uniqlo va fi tot pe 10 ani si se estimeaza ca va ajunge la 300 de milioane de dolari.

Publicatia Tennis World USA a mentionat anterior ca este ciudata trecerea lui Federer de la Nike la Uniqlo pentru ca brand-ul japonez produce doar imbracaminte, nu si incaltaminte, ceea ce inseamna ca tenismenul va purta in continuare adidasi de la Nike.

Jurnalistul sportiv, Ben Rothenberg a spus ca Uniqlo ar trebui sa redefineasca imaginea lui Roger Federer pentru ca legatura sa cu Nike este foarte puternica si va fi greu de asociat cu alt brand. Nike detine loggo-ul “RF” si cateva dintre cele mai iconice produse pe care tenismenul le-a purtat.

Starul elvetian a mai colaborat anterior si cu Moët & Chandon, Gillette, Rolex, Lindt si cu producatorul de rachete Wilson.

1 2 3 18