Modele Romania Modele Romania

Rochia din folie de curatatorie by Moschino

Excentricitate :Moschino a lansat o rochie din folie de curatatorie (cea in care se livreaza hainele curatate), peste care au fost aplicate cateva mesaje imprimate. O astfel de “rochie” costa 733 de dolari, la reducere!

 

Balenciaga nu este singurul brand de fashion care a lansat produse aparent banale la preturi exorbitante.

 

Iata si geanta albastra precum cea foarte incapatoare de cumparaturi de la un cunoscut brand de mobila, care costa 2145 dolari, geanta ca plasa de hartie de cumparaturi cu pretul de 1820 de dolari, sau crocsii roz de cateva sute de euro!

 

 

Atentie, daca o cumperi rochia din folie de curatatorie, nu ai voie sa o speli sau sa o duci la curatatorie…practic e de unica folosinta 🙂 !

Colecţia ERDEM x H&M

Retailerul suedez H&M lansează o colecție cu designerul de haine de lux Erdem. Fiecare piesă vestimentară este concepută exclusiv pentru H&M și este disponibilă în aproximativ 220 de magazine din întreaga lume, precum și pe siteul H&M, începând cu data de 2 noiembrie.

Colecţia ERDEM x H&M este una extrem de personală, presărată cu povești care rememorează trecutul designer-ului și temele care și-au pus amprenta asupra activităţii sale în ultimul deceniu.

Colecția pentru femei este inspirată din costumele romantice pe care designerul le admira în filmele britanice, din haina masculină a tatălui pe care mama sa o purta nonșalant pe umeri, în stilul original văzut în videoclipurile muzicale și emisiunile TV ale anilor ’90.

În croiala elegantă a colecției pentru bărbați se regăsesc ecourile costumelor și paltoanelor tatălui designerului, stofa de lână, aceasta fiind o necesitate funcțională în timpul iernilor reci din Canada, ȋn timp ce imprimeurile florale expresive denotă dragostea lui Erdem pentru peisajul rural britanic.

Admiratorii lui Erdem îi apreciază și prețuiesc an de an creațiile, iar ERDEM x H&M este o colaborare care dă naștere unor piese speciale care vor deveni adevărate comori pentru pasionaţii de modă, moștenite din generație în generație.

 

 

 

 

Tinute vestimentare la InStyle Awards

Vedete cunoscute din showbiz-ul american au luat parte la cea de-a treia ediție a InStyle Awards.

Cea de-a treia ediție a InStyle Awards a avut loc la Getty Center din Los Angeles, iar la eveniment au participat nume cunoscute din showbiz-ul american. Având în vedere că a fost o gală organizată de o cunoscută revistă de modă, invitatele au avut grijă să își facă apariția în ținute vestimentare elegante.

Iată ce ținute vestimentare au ales să poarte pe covorul roșu:

 

Revista Playboy scrie din nou istorie- în paginile sale un transgender

Revista Playboy scrie din nou istorie, de această dată pentru că a inclus în paginile sale, ca și Playmate, un transgender. Este vorba de modelul francez Ines Rau. Ea a mai apărut în paginile revistei, în mai 2014, în ediția specială Playboy A-Z.

Însă abia acum a fost inclusă în calitate de Playmate. Modelul a mai apărut în campanii pentru Balmain și în Vogue Italia.

Primul transgender care a apărut în paginile revistei Playboy a fost Tula, în 1991.

 

Costume de Halloween pentru pisici

Anul acesta nu doar tu te poți costuma pentru Halloween, ci și pisica ta! Pentru că, da, și ele au dreptul să se bucure de sărbătoarea de la finalul lunii octombrie.

Cel puțin, teoretic, și spre amuzamentul stăpânilor. Industria acestei sărbători păgâne s-a dezvoltat în așa mod încât acum și animalele de companie au parte de costume ingenioase și haioase.

Iată cateva idei de costume  memorabile  pe care le poate îmbrăca pisica ta pe 31.10.2017 pentru petrecerea de Halloween :

 

Irina Shayk și Catrinel Marlon au atras toate privirile pe covorul roșu la Intimissimi on Ic

Ca și anul trecut, Irina Shayk și Catrinel Marlon au răspuns pozitiv invitației de a participa la spectacolul de gheață devenit tradiție pentru brandul de lenjerie intalian Intimissimi. Cele două modele au avut, evident, apariții demne de covorul roșu, reușind să stârnească admirația tuturor celor prezenți.

Irina Shayk și Catrinel Marlon au atras toate privirile atunci când au pășit pe covorul roșu al evenimentului Intimissimi on Ice. Românca noastră, în vârstă de 32 de ani și originară din Iași, a ales să poarte cu această ocazie o superbă rochie see-through, care îi punea în evidență silueta de model și picioarele interminabile. Și-a accesorizat outfitul cu o pereche de cercei extrem de  eleganți, cu perle, care au oferit un element rafinat binevenit.

Nici Irina Shayk n-a fost mai prejos, modelul, devenit mamă acum jumătate de an, epatând într-o rochie lungă, de culoarea smaraldului. Irina a ales să poarte o ținută care i-a pus în evidență atât decolteul, cât și picioarele lungi, bine tonifiate. Look-ul a fost cel consacrat, purtând un make-up discret, și un coc natural.

Care credeți că a avut o apariție mai reușită?

 

Flavio Briatore și Philipp Plein cel mai important eveniment al toamnei Bucuresti

Joi seara, toată crema showbizului s-a adunat la cel mai important eveniment al toamnei. Fostul boss al Formulei 1, Flavio Briatore, dar și designerul vestimentar Philipp Plein, s-au aflat în România pentru a inaugura magazinele lor, Billionaire Couture și, bineînțeles, boutique-ul de haine Philipp Plein. Aceștia au ciocnit o cupă de șampanie, au dat mâna cu fanii lor și au făcut poze. Au fost copleșiți de intereseul doamnelor care, unele dintre ele au venit îmbrăcate în haine croite de designerul german.

Vedetele au așteptat două ore să îi întâlnescă pe cei pe care publicul îi cunoaște și pentru viața lor tumultuoasă.

De altfel, în speech-ul de lansare a celor două reprezentațe, Philipp Plein și Billionaire, a ținut să remarce frumusețea româncelor și să le mulțumească celor prezenți.

Printre vedetele care au purtat la eveniment ținute din colecțiile lui Philipp Plein se numără Adelina Pestrițu, Sore, Alina Erimia și Brigitte Năstase.

Show de moda satanic in interiorul unei „biserici” anglicane, la Saptamana Modei de la Londra

Brooke Candy defileaza pe scena. Pentru acest eveniment, biserica a fost transformata intr-un templu ocult. Mai precis: o loja masonica.

Designerul de moda turc Dilara Findikoglu si-a prezentat colectia de Primavara / Vara 2018 la Saptamana Modei de la Londra, iar showul nu a fost nimic altceva decat o Liturghie Neagra satanica. Evenimentul a avut loc in altarul bisericii anglicane Sf. Andrews din Londra si a incorporat simboluri oculte si satanice. Pe scurt, evenimentul a insumat tot ceea ce lumea modei reprezinta de fapt.


Desi Dilara Findikoglu este considerata o „rebela a lumii modei”, ea este in perfecta concordanta cu filozofia industriei modei. Ea nu se razvrateste deloc, dimpotriva, face exact acele lucruri pe care „ei” doresc sa le faca.
Din acest motiv, celebritati cum ar fi Rihanna, FKA Twigs și Grimes au fost vazute purtand creatiile lui Findikoglu.
Ultimul ei show de moda a avut ca invitati pe artista Brooke Candy si „artistul drag” Violet Chachki.


Fundalul este in esenta o amestecatura de simboluri inspirate de masonerie. De-o parte si de alta sunt stalpii gemeni masonici. Intre stalpi se afla litera G in interiorul unei pentagrame inversate. Sub ea este ochiul in interiorul unei hexagrame (steaua lui David evreiasca). Exista, de asemenea, echerul si compasul masonic. In plus, scena are modelul unei table de sah. In acest context ocult, modelele au fost imbracate si aranjate cu o multime de simboluri.

Acest show de moda este o reprezentare perfecta a mentalitatii industriei modei de azi. Nu este vorba despre „imbracaminte” sau „moda”, ci despre evenimente ritualice, o celebrare artistica a mentalitatii satanice a elitei oculte.

Pe masura ce defileaza cu sigilii magice, simboluri oculte si alte elemente ritualice pe tot corpul lor, modelele sunt transformate in obiecte incarcate cu energie, transformand acest „spectacol de moda” – care a avut loc in interiorul unei biserici – intr-un ritual satanic cu puternica incarcatura oculta.

 

RESERVED aduce un tribut lui Kate Moss

Noua campanie a brandului RESERVED este un tribut adus lui Kate Moss, unul dintre numele de referinţă din industria modei, directorul de creaţie insistând ca supermodelul să deţină controlul total asupra look-urilor create pentru noul sezon.

Ideea noii campanii a pornit de la o întrebare simplă adresată fotomodelului: “Dacă ai intra acum într-un magazin RESERVED, ce ţinută ai alege, care ar fi stilul pe care îl preferi şi, mai ales, care ar fi rezultatul?”.

Stilul lui Kate Moss – când rebel, când casual sau sexy, când confortabil, cu o jachetă de piele neagră sau o blană artificială aruncată peste lenjeria din dantelă, sau pur şi simplu un mix din toate acestea – este unul emblematic, cuvintele care îl definesc fiind autentic, iconic şi adevărat.

Prin colaborarea cu Kate Moss, brandul şi-a propus să-i ofere fiecărei femei ocazia de a-şi crea propriul mix autentic, iconic şi adevărat, cu alte cuvinte, de a-şi scrie propria poveste vestimentară.

Sezonul de Toamnă/Iarnă 2017 este dedicat poveştii vedetei, dar ar putea fi, în acelaşi timp, povestea oricărei femei, în funcţie de alegerile vestimentare proprii.

Campania realizată în Londra de celebrul fotograf Daniel Jackson urmăreşte şi să anime identitatea brandului, combinând stilul iconic al lui Kate Moss cu hainele fun, cu accente uşor futuriste.

Tom Ford a deschis Saptamana Modei de la New York

Vestitul designer american Tom Ford a fost cel care a deschis, miercuri seara, saptamana modei de la New York. Prezentarea sa a fost catalogata ca fiind inspirata din tendinta “glam” a anilor ’90.

Dupa Londra si, apoi, Los Angeles, celebrul creator de moda texan a ales sa isi prezinte colectiile pentru sezoanele viitoare la New York.

La prezentarea casei sale, organizata in Armory, o fosta cladire militara, au asistat numeroase vedete. In public au fost vazute personalitati ca actrita Julianne Moore, starleta Kim Kardashian, cantareata Chaka Khan si jucatorul de baschet Russell Westbrook.

Designerul american a prezentat o colectie inspirata din anii 1990, perioada marcata de ascensiunea lui in cadrul casei Gucci, sub privirile a doua top-modele emblematice din acea epoca: Cindy Crawford si Helena Christensen.

Desi s-a declarat orientat spre viitor, Tom Ford a explicat pentru site-ul The Business of Fashion ca doreste sa se inscrie intr-o “renastere” a anilor 1990, pe care a observat-o in societatea actuala. Tom Ford propune o silueta feminina bine desenata, cu numerosi epoleti, veste cambrate, rochii si fuste foarte scurte, asortate cu pantofi cu tocuri ametitor de inalte.

Prezentarea s-a incheiat cu o petrecere  in spiritul marilor show-uri din ultimii ani, cu muzica, dans si hamburgeri serviti de baieti tineri cu torsul gol si in pantaloni scurti.

1 2 3 28