Modele Romania Modele Romania

Prima colectie TommyXZendaya – celebrarea femeii puternice

Tanara cantareata si actrita de origine americana Zendaya a lansat prima ei colectie in colaborare cu Tommy Hilfiger printr-un fashion show inedit. Pe catwalk au defilat modele de culoare cu varste cuprinse intre 18 si 70 de ani, iar vedeta incontestabila a show-ului a fost Grace Jones!

Mai nou, designerii nu mai mizeaza doar pe colectii reusite, ci si pe fashion show-uri din ce in ce mai inedite, cu modele de toate culorile, formele si varstele.

La fel a facut si celebrul brand Tommy Hilfiger, cand a lasat organizarea si conceptul celui mai recent fashion show in mainile celebrei Zendaya, tanara actrita si cantareata americana.

Zendaya este cunoscuta tinerei generatii nu doar gratie talentului si frumusetii sale, ci si a faptului ca spune intotdeauna pe sleau, fara menajamente, tot ceea ce gandeste.

La Paris, Zendaya a prezentat prima sa colectie #TOMMYNOW pentru Tommy Hilfiger, intr-o maniera cu totul inedita.

Inca de cand a acceptat propunerea venita din partea Tommy Hilfiger, Zendaya a spus clar ca isi doreste un show inspirat de femeile care au facut posibil ca ea sa fie exact acolo unde este astazi.

Din fashion show au facut parte 59 de modele de culoare, cu varste cuprinse intre 18 si 70 de ani. Printre acestea, femeile de culoare carora Zendaya vrea sa le multumeasca pentru felul in care au influentat lumea modei, Hollywood-ul si multe altele.

Astfel, pe catwalk au pasit nume precum Beverly Johnson, Veronica Webb, Beverly Peele, Pat Cleveland ori Grace Jones, aceasta din urma „smulgand” cele mai multe aplauze din partea audientei.

Tommy Hilfiger a lansat colectia TommyXZendaya rezultata in urma colaborarii dintre designerul american emblematic Tommy Hilfiger si actrita si ambasadoarea la nivel global a colectiilor TOMMY HILFIGER pentru femei, Zendaya.

Prima colectie TommyXZendaya este o celebrare a femeii puternice, emblematice pentru anii ‘70, spunand totodata povestea prezentarii de moda Battle of Verisailles ce a avut loc in acea vreme si declaratia autentica facuta de modelele americane care au urcat pe podium.

Justin Bieber se lanseaza in industria modei

Justin Bieber calca pe urmele Kardashian si al lui Kanye West. Artistul a lansat propriul brand vestimentar, Drew, pe care isi doreste sa ajunga preferatul generatiei tinere din America si nu numai.

Prima colectie include piese vestimentare pe care artistul le-a purtat, la randul lui, in diverse aparitii publice: slapi precum cei din hoteluri, hanorace, tricouri, pantaloni scurti si lungi din catifea.

Numele Drew House a fost inspirat de prenumele mai putin cunoscut al artistului.

Colectia este unisex si pare un mix intre stilul sport purtat de Bieber si hainele din colectia Yeezy a lui Kanye West.

Piesele au preturi intre 48 si 158 de dolari.

Casa de moda Valentino- explozie de culoare la Saptamana Modei de la Paris

Renumita casa de moda Valentino si-a prezentat noua sa colectie primavara-vara 2019.

Ne-am obisnuit ca in fiecare an sa admiram cele mai spectaculoase creatii de la Saptamana Modei Haute Couture.

Valentino, una dintre cele mai populare si cunoscute case de moda din lume si-a prezentat deja colectia.

Iata cateva din creatiile deosebite ale casei de moda Valentino:

Brandul vestimentar MONSE = caritate si dragostea pentru animale

Noua campanie a brandului vestimentar MONSE include fotografii cu modele de pozeaza tinand in brate catei, atragand astfel si mai mult atentia asupra creatiilor casei de moda.

Brandul vestimentar MONSE a mers pe doua directii de impact pentru a impresiona si mai mult publicul: caritate si dragostea pentru animale. Pentru a promova noua colectie, a fost realizata o sedinta foto in care modelele apar alaturi de catei, care mai de care mai dragalasi. In plus, au fost create si hainute pentru patrupede.

Au reusit astfel sa atraga atentia tuturor, inclusiv prin scopul acestui concept. Brandul s-a parteneriat cu sase adaposturi de animale, iar cateii care apar in fotografii pot fi adoptati.  MONSE colaboreaza si cu Disney pentru a include in campanie imaginea unuia din cei mai faimosi catei din toate timpurile: Pluto.

 

Alexandru Ciucu a realizat noile uniforme ale Armatei Romane

Alexandru Ciucu a realizat designul, tiparele si prototipurile noilor uniforme ale Armatei Romane. Este vorba de uniformele de oras pentru Fortele Aeriene si Fortele Terestre, marcand astfel prima schimbare stilistica a acestora dupa 1948.

Noile uniforme au fost prezentate in premiera marti, 27 noiembrie, in cadrul unui eveniment derulat la Cercul Militar National, cu cateva zile inaintea sarbatoririi a 100 de ani de la Marea Unire. La eveniment au fost prezenti si ministrul Apararii, Gabriel Les, seful Statului Major al Apararii, generalul Nicolae Ciuca, precum si seful Directiei logistice a Statului Major al Apararii, generalul de brigada Constantin Negrea.

Designerul roman considera onoranta propunerea primita din partea Ministerului Apararii Nationale si a realizat intregul proiect pro bono, fara nicio pretentie financiara.

„Noul design al uniformelor, adresat momentan doar Fortelor Terestre si Fortelor de Aviatie, porneste de la traditia vestimentara a Armatei Romane din cele doua momente cruciale ale istoriei noastre recente – Razboiul de Independenta si Marea Unire de la 1918, si este desavarsit cu influente ale uniformelor militare din cele mai importante armate partenere NATO: Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Germania, Italia si Franta. Imi doresc ca militarii Armatei Romane sa poarte cu mandrie si cu demnitate aceste uniforme pentru ca sunt gandite, studiate si create sa ii puna in valoare din primul moment in care sunt observate. Sunt, de asemenea, facute sa fie comode, rezistente si practice”, declara Alexandru Ciucu.

Saptamana Modei de la Milano mi-a amintit de filmul „Total Recall”

Designerii incearca intotdeauna sa forteze lucrurile si sa-si depaseasca limitele atunci cand debuteaza cu o noua colectie.

Dintre toate lucrurile interesante pe care le-am la Saptamana Modei de la Milano, modele cu „trei sani” sunt cele mai bizare.

Brandul italian de streetstyle, GCDS (God Can’t Destroy Streetweara trimis pe podium doua modele care purtau o a treia proteza, ce se poate vedea in mod evident pe sub bustierele sportive.

Directorul creativ, Giuliano Calza,  care a lansat brandul in 2015, a spus despre aceasta colectie ca a fost inspirata de ideea unui viitor in care computerele nu mai trebuie sa existe , asa ca societatea trebuie sa se uite inapoi si sa invete din nou cum sa faca lucrurile fara ele.

Ulterior, pe social media, s-a speculat ca ideea a fost inspirata de o scena din filmul „Total Recall” din 1990 al lui Arnold Scharzenegger cand o femei (in rol de prostituata) si-a scos cei „trei sani” in fata actorului principal.

Nu este prima data cand designerii revolutioneaza moda in jurul corpului uman. Sezonul trecut, Saptamana Modei de la Milano s-a deschis cu o prezentare Gucci, parca desprinsa dintr-un film de groaza unde modelele au pasit pe o scena care aducea cu o sala de operatii.

Londra Fashion Week – Colectia Burberry semnata de Riccardo Tisci

Colectia Burberry semnata de Riccardo Tisci a fost asteptata cu mult interes.

Tisci, directorul creativ care a preluat brand-ul, a realizat deja multe schimbari intr-un timp scurt. In doar cinci luni, a schimbat logo-ul iconic al casei de moda englezesti si a renuntat sa mai foloseasca blanurile naturale in colectiile Burberry.

Surpriza prezentarii de moda din cadrul Londra Fashion Week a fost una destul de mare, la ea nu a fost invitata nicio vedeta.

Iata cum arata cea mai noua colectie Burrbery:

 

J.Lo, zeita premiilor MTV Music Video Awards de anul acesta

J.Lo a incins atmosfera la gala premiilor MTV Music Video Awards si a demonstrat ca, la aproape 50 de ani, este cu adevarat o diva a muzicii latino. A aratat ce inseamna sa faci un super show si a lasat publicul fara cuvinte.

MTV Music Video Awards a adus pe scena de la New York cele mai iubite si urmarite nume din industria muzicala. Fie ca au fost premiati pentru munca lor deosebita, fie ca au interpretat hiturile momentului, toti s-au bucurat de atentia publicului, insa spectacolul lui J.Lo a fost momentul culminant al serii.

Prestatia lui J.Lo a tinut 10 minute si a trecut publicul prin cele mai mari hituri din lunga sa cariera muzicala. A aratat ca o zeita imbracata intr-o rochie aurie de la Versace, iar primele melodii din mixul de 10 minute au fost: „Waiting for Tonight”, „On the Floor” si „Dance Again”.

Nu au lipsit nici ritmurile pieselor „Ain’t Your Mama” „Don’t Cost a Thing” si „Get It Right”. La jumatatea momentului, ea a luat o scurta pauza si s-a schimbat intr-un treining auriu, cu glitter.

Alex Rodriguez, iubitul ei a dansat si a filmat intreg momentul. A fost extrem de mandru de femeia cu care isi imparte viata, incantarea i se citea in ochi.

In partea a doua a spectacolului, dupa ce artista s-a schimbat, pe scena a urcat si invitatul ei, Ja Rule. Impreuna au cantat “I’m Real” si „Ain’t It Funny”. Pentru aceasta parte, scena a fost imbracata in grafitti fals, iar J.Lo si-a facut aparitia dintr-un vagon de metrou. Toate acestea fiind un tribut pentru New York, orasul in care a avut loc editia de anul acesta a MTV Music Video Awards.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=9&v=_tPIq1SB4Dk

Lopez este prima artista latina care a castigat premiul VMA Vanguard Award, iar spectacolul incendiar de 10 minute, a fost urmat de un discurs emotionant in care le-a multumit fanilor, familiei si lui Alex Rodriguez pentru ca ii sunt alaturi.

“Universul este infinit, la fel sunt si toate lucrurile pe care le putem obtine impreuna prin iubire si intelegere. Mai sunt atatea lucruri de facut si de experimentat, si nu exista alta persoana inafara de tine cu care as vrea sa le realizez. Esti barbatul meu si te iubesc!” – i-a declarat J.Lo lui Alex Rodriguez de pe scena VMA.

 

Colectia „Free the nipple“ by Jean-Paul Gaultier

Creatorul de modă francez Jean-Paul Gaultier (66 de ani) a prezentat la Paris o colecţie haute couture prin care a protestat faţă de „obligativitatea“ purtării sutienelor.

Designerul francez a susţinut astfel o adolescentă din Florida care a fost obligată de profesori să îşi acopere pieptul cu bandaje pentru că nu purta sutien pe sub tricou.

Lizzy Martinez, în vârstă de 17 ani, a fost în centrul unei controverse când, în luna aprilie, profesorii de la liceul unde învaţă i-au cerut să îmbrace un al doilea tricou sau să îşi acopere pieptul cu plasturi, pentru că, au susţinut ei, ceilalţi elevi au fost distraşi de sânii ei.

Gaultier a spus că este „scandalos“ ca o adolescentă să fie tratată în acest fel şi s-a folosit de colecţia sa pentru a o susţine. „Free the nipple“ a fost sloganul folosit de francez. „Dacă bărbaţii au dreptul să îşi arate bustul, de ce nu şi femeile?“, a spus designerul.

Astfel, în prezentarea colecţiei sale toamnă-iarnă, două modelele au defilat purtând doar viziere transparente de poliţie, cu mesajul – în limbile franceză şi engleză – „Free the nipple“.   „Poţi vedea sfârcurile şi bijuteriile, dar nu le poţi atinge. Nu spun că trebuie să îţi arăţi sânii. Mie îmi plac foarte mult corsetele şi sutiene, dar unei femei ar trebui să îi fie permis să nu poarte sutien pe sub tricou“, a adăugat el.

Creatorul de modă este de părere că „trăim într-o lume destul de poliţienească“ şi spune că a căutat „un pretext să arăt libertate pentru tot“:   „Am vrut să arăt că poţi merge cu sânii goi fără a fi atacat sau agresat. Este vorba despre libertatea de a te simţi bine şi de a nu lua viaţa atât de în serios“.

Show-ul său a început cu prezentarea de pulovere şi jachete accesorizate cu sloganul „No smoking”, despre care Gaultier a spus că este un joc de cuvinte. „Le smoking” este folosit în franceză pentru smoching.

 

 

Roger Federer a renuntat la Nike pentru brand-ul japonez Uniqlo

Celebrul tenismen Roger Federer a renuntat la Nike dupa 21 de ani de colaborare. Sportivul elvetian a ajuns la o intelegere pe termen lung cu brand-ul japonez Uniqlo care a confirmat zvonurile si l-a numit pe Federer ambasador.

Anuntul a venit dupa ce Roger Federer a aparut la incalzire, inaintea meciului de la Wimbledon, cu Dusan Lajovic, intr-un echipament simplu, fara brand. In timpul partidei, vedeta tenisului a purtat un tricou, pantaloni si banderola de la Uniqlo si adidasi de la Nike.

Ultimul contract al lui Federer cu Nike a fost semnat in anul 2008, pe o durata de 10 ani si s-a spus ca a fost cel mai mare din istoria tenisului. Conform rapoartelor, intelegerea cu Uniqlo va fi tot pe 10 ani si se estimeaza ca va ajunge la 300 de milioane de dolari.

Publicatia Tennis World USA a mentionat anterior ca este ciudata trecerea lui Federer de la Nike la Uniqlo pentru ca brand-ul japonez produce doar imbracaminte, nu si incaltaminte, ceea ce inseamna ca tenismenul va purta in continuare adidasi de la Nike.

Jurnalistul sportiv, Ben Rothenberg a spus ca Uniqlo ar trebui sa redefineasca imaginea lui Roger Federer pentru ca legatura sa cu Nike este foarte puternica si va fi greu de asociat cu alt brand. Nike detine loggo-ul “RF” si cateva dintre cele mai iconice produse pe care tenismenul le-a purtat.

Starul elvetian a mai colaborat anterior si cu Moët & Chandon, Gillette, Rolex, Lindt si cu producatorul de rachete Wilson.

1 2 3 22