Modele Romania Modele Romania

Soirées de la Mode seara de modă dedicată lui Constantin Brâncuşi

De curand a avut loc cea de-a 19-a ediţie a Soirées de la Mode, show-ul fashion multibrand marca Alin Gălăţescu, pentru care 16 designeri au creat ţinute tematice.

În atmosfera elegantă a salonului Le Diplomat din incinta hotelului Athenée Palace Hilton, s-a desfăşurat cea de-a 19-a ediţie a Soirées de la Mode, dedicată marelui creator român Constantin Brâncuşi, în anul Centenarului.

Ca de fiecare dată, analistul de modă Alin Gălăţescu a lansat provocarea designerilor autohtoni de-a crea ţinute tematice, inspirate din lucrările ori simbolistica lui Constantin Brâncuşi, pentru un fashion show spectaculos.

Cei 16 designeri care au răspuns acestei provocări au fost: Agnes Toma / Aida Lorena / Aleha Toncea / Andreea Micle / Andreea Ciortea şi Raluca Elena Coșăreanu pentru NO’HAI / Anemona Stanchi pentru Lia Aram / Crina Moldovan pentru Rias Couture / Isabelle Vijiiac / Iza Van Dee / Cristina Lazăr / Maressia / Marie Ollie by Don Arthur / Mimi Chipăilă / Sandra Suciu Chira / Simona Semen / Studio Cabal by Diana Dianu.

Noutatea acestei ediţii a fost premiul pus în joc pentru mini-colecţia cea mai conformă cu tema din acest an. Astfel, dintre toate creaţiile prezentate, câştigătoare au fost desemnate cele realizate de designerul Agnes Toma.

La eveniment au asistat în front-row vedete precum Oana şi Catinca Roman, Cristina Şoloc (TVR), Ilinca Obădescu (Kanal D), Andra Miron (Realitatea TV), Camelia Căpitanu, Cristina Turnagiu-Dragna, Irina Margareta Nistor.

Bucharest Bridal Fashion Shows 2016

Agnes-Toma

Primul eveniment din România în care designerii români de top și-au prezentat colecțiile de rochii de mireasă pentru 2016, a avut loc în weekendul 15-17 ianuarie, în cadrul Expomariage, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Athena Philip

Gândit special pentru a constitui principala sursă de inspirație a viitoarelor mirese, după modelul show-urilor de la Barcelona, Londra și New York, Bucharest Bridal Fashion Shows a reunit cele mai importante nume din domeniul designului românesc pentru ceremonie: Ellis Luxury, Nicole Enea, Bien Savvy, Natalia Vasiliev, Otilia Brăiloiu, Marie Ollie, Athena Philip și Agnes Toma. Directorul artistic al evenimentului a fost Alin Gălățescu.

BIEN SAVVY

De la modelele clasice, atemporale, de prințesă și sirenă, la rochiile de mireasă atipice, care înlocuiesc albul cu nuanțe pastel sau printuri florale, sau chiar la variante de costume de nuntă cu pantalon, designerii români s-au întrecut în imaginație și detalii.

Ellis-by-Eli-Lăslean

La Expomariage 2016 au fost prezentate, alături de cele mai cunoscute branduri de rochii de mireasă, vestimentație de ceremonie pentru bărbați, bijuterii și accesorii vestimentare, și tendințele în machiaj și coafuri pentru ziua nunții, aranjamente florale, decoruri de nuntă și servicii foto-video.

Otilia Brailoiu

Nicole Enea

Natalia Vasiliev

Marie Ollie

Silviu Tolu şi Ştefania Ivănescu modele în cea mai recentă campanie Il Passo

Silviu Tolu, cel mai titrat model masculin din România din toate timpurile, în ultimii doi ani a colaborat şi cu brand-uri internaţionale, este noua imagine a brand-ului Il Passo. Pentru campania toamnă – iarnă 2012/2013, alături de el, o vei putea admira pe Ştefania Ivănescu, revelaţia modelling-ului autohton.

„Pentru sezonul toamnă – iarnă 2012/2013, ne-am dorit să lucrăm cu două modele IT ale momentului, care să exprime cu succes spiritul brandului Il Passo şi procesul nostru continuu de dezvoltare. Noua campanie este una puternică şi de impact, iar Silviu Tolu şi Ştefania Ivănescu au fost alegerea perfectă. În plus, am continuat colaborarea cu Tibi Clenci, păstrând acelaşi art director, Alin Gălăţescu, aceştia reuşind să dea viaţă unei poveşti ce reflectă stilul unic IL PASSO.”, a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager IL PASSO.

Silviu este cel mai de succes model masculin român, fiind inclus în top 100 cele mai influente modele ale lumii de către revista Client, pe poziţia 28. Cunoscut pentru cele sase campanii principale consecutive ale brand-ului Guess, modelul a realizat de asemenea campanii pentru branduri precum Longcroft, sOliver, Garnier şi Drykorn.

Pe catwalk el a colaborat cu brand-uri precum Christian Dior, Tom Ford, Hermes, Gianfranco Ferre, Donna Karan sau Comme des Garçon, iar în acest sezon Silviu Tolu reprezintă bărbatul IL PASSO: puternic şi stylish.

Partenera sa în campania brandului de pantofi este Ştefania Ivănescu, model în ascensiune al agenţiei Allure Management, ce a semnat la numai două săptămâni de când a fost descoperită contracte cu două dintre cele mai influente şi mai selective agenţii din lume: DNA NY şi VIVA Paris.

Cu o frumuseţe inspirata parca din anii ’80, Ştefania a atras deja atenţia unor clienţi celebri, fiind selectată în lista scurtă pentru a prezenta în exclusivitate următoarele două colecţii Christian Dior şi Jil Sander.

Asian Moods Resort 2012 by Simona Semen – pe ModeleRomania

Simona Semen nu este un nume nou în industria modei, însă de data aceasta vine cu o colecţie ce explorează spiritualitatea, Asian Moods Resort 2012. Înainte de a va  învălui în misterul colecţiei pret-a-porter, Heaven Inside, pentru toamna 2012, Simona va mai lasă să va bucurati de vară.

Publicul a făcut cunoştinţă prima oară cu o parte din această colecţie, cu ocazia evenimentului Soirees de la Mode, ediţia cu numărul XII. Asian Moods reprezintă o tentativă de a se întoarce la origini şi tradiţii, unde haina în maniera reinterpretată de Simona are funcţii contemporane de estetică şi reflectare personală.

Pentru crearea acestei colecţii, creatoarea a apelat la tehnici tradiţionale de croitorie japoneză, iar ţinutele ne uimesc prin actualitate şi versatilitate. Chimonoul pare să fie personajul principal feminin al colecţiei, însă chiar şi el a fost transformat cu ajutorul materialelor: voal şi tafta.

Personajul principal masculin sunt pantalonii hakama care simbolizează – prin cele 7 pliuri dispuse inegal în faţă şi spate – curajul, caritatea, dreptatea, respectul, sinceritatea, loialitatea şi onoarea.

Piesele neo-etnice ale colecţiei Asian Moods sunt comode, purtabile şi inedite, în culori calde, de vară: bej auriu, aramă stinsă, iar în campania de mai jos, făcută de fotograful Doina Ionescu, va veti întâlni cu ele pe modelele Medeea Pintilie şi Adriana Andreicuţ.

Fotografiile campaniei au fost realizate exclusiv pe film, pentru a întregi întoarcerea la origini şi puntea trecutului cu prezentul explorate în colecţie. Campania l-a avut ca art director pe Alin Galatescu, iar ca locaţie a fost ales Podul Basarab.