Modele Romania Modele Romania

LV Pont 9 – noua lansare Louis Vuitton

Numele ei vine de la celebrul Pont Neuf, cel mai vechi pod din Paris, aflat chiar în fața cartierului general Louis Vuitton de pe malul Senei.

Este realizată din piele de vițel și are un design clasic-contemporan, făcând parte din grupul acelor genți care pot fi purtate an după an fără a se demoda.

Având o mărime medie și linii rotunjite, elegante, este potrivită pentru a fi purtată ca geantă de zi cu zi, dar și la ocazii speciale.

Capacul genții și cureaua pentru umăr sunt împodobite cu exclusivistul LV Circle, un logo de arhivă al Casei din 1930, reinterpretat de Nicolas Ghesquiere.

Prețul LV Pont Neuf în varianta din piele de vițel este 13.400 lei.

Noua IT BAG: geanta „The Borough”

 

De la Jessica Alba sau Lea Michelle si pana la Sarah Jessica Parker, Drew Barrymore sau Karlie Kloss, vedetele sunt innebunite dupa gentile din colectia „The Borough” a brand-ului Coach.

Este o colectie versatila ce contine genti atat de zi, cat si de seara, in mai multe variante de culori, dimensiuni si forme.

Starurile de la Hollywood au o noua pasiune in materie de accesorii. Este vorba de geanta denumita „The Borough”, ce poarta semnatura brand-ului Coach si al carui design este inspirat din cele 5 cartiere ale marelui New York.

Recent, Jessica Alba a fost vazuta purtand aceasta geanta-fenomen, intr-o nuanta de sangeriu, la o tinuta smart casual.

Bineinteles, „The Borough” nu lipseste nici din garderoba celebrei Sarah Jessica Parker. Actrita a optat pentru o geanta in nuanta de verde smarald cu care si-a completat look-ul sporty-chic, in timpul unei plimbari alaturi de micutii ei.

Lea Michelle, cunoscuta publicului din serialul „Glee”, a ales varianta clasica, pe negru, completandu-si cu ea tinuta formata din jeansi, bocanci negri, sacou alb supra-dimensionat, palarie neagra si ochelari de soare.

Pe langa aceste vedete, mai sunt si altele care isi etaleaza cu mandrie geanta „The Borough” by Couch. Spre exemplu, Karlie Kloss, Poppy Delevingne, Liu Wen, Drew Barrymore sau Freida Pinto.

Colectia este una extrem de versatila, continand genti de mai multe forme, dimensiuni si culori, accesorii ce pot fi adaptate atat unui look casual, de zi, cat si unuia mai pretentios, de seara.

Preturile pornesc de la 400 de dolari si ajung pana la 1.200 de dolari.

Naomi Campbell si Claudia Schiffer pentru Tommy Hilfiger

In acest an, topmodelele Naomi Campbell si Claudia Schiffer sprijina campania realizata de Tommy Hilfiger impreuna cu organizatia Breast Health International (BHI).

Pentru cea de-a saptea colaborare consecutiva, Tommy Hilfiger a creat o geanta de zi, in editie limitata, iar un procent din fiecare vanzare va fi directionat catre programul Fund For Living.

Misiunea acestuia este imbunatatirea calitatii vietii pentru persoanele afectate de cancerul la san si pentru familiile acestora.

Fotografiile campaniei sunt realizate de celebrul Patrick Demarchelier, iar geanta prezentata este disponibila, incepand cu aceasta luna, in magazinele Tommy Hilfiger selectate din intreaga lume.

„Implicarea in aceasta campanie admirabila inseamna foarte mult pentru mine. Din cauza ca mama mea a suferit de cancer la san, am vazut de aproape care sunt greutatile si provocarile pe care le cauzeaza aceasta boala. Sustin cu pasiune educatia pentru sanatatea sanului si sunt onorata sa pot contribui la impresionanta munca depusa de BHI”, a declarat Naomi Campbell.

Claudia Schiffer s-a declarat si ea onorata de a fi parte din acest proiect si spera ca acesta sa creasca awarness-ul despre importanta depistarii precoce a acestei boli si, totodata, sa sprijine cat mai multe persoane si familii aflate in nevoie.

Care este noul model de geantă preferată a vedetelor?

Kate Moss, Gwyneth Paltrow şi Beyonce au un lucru în comun, toate trei au fost văzute cu un accesoriu chic, noua geantă IT în lumea vedetelor, de la Saint Laurent. Cele trei vedete se află printre primele cumpărătoare ale genţii cu care a debutat Hedi Slimane la cârma brand-ului.

Această geantă a fost lansată anul trecut, însă vedetele de abia acum au început să se adune. În august 2012, Gwyneth Paltrow a fost fotografiată în aeroport cu o versiune a genţii „duffle” gri, însă accesoriul nu a atras atenţia nimănui atunci.

După ce Hedi Slimane a căpătat faima mult dorită şi a stârnit controverse în urma înlăturării „Yves”, această geantă a devenit accesoriul „must have”. Kate Moss a fost următoarea vedetă fotografiată cu o variantă neagră, iar pe urmă am putut-o vedea pe Beyonce.

Geanta denumită simplu „duffle” vine în trei mărimi – 6, 12 şi 24 -, în diferite culori precum negru, gri, bej, albastru, roşu şi roz. Însă, detaliul care o face specială, este faptul că modelul simplu nu se va demoda, dar odată cu trecerea timpului îi va creşte valoarea, deoarece este prima geantă creată de Slimane la cârma Saint Laurent.