Modele Romania Modele Romania

Prima campanie fashion prin FaceTime

Industria modei incearca sa se adapteze vremurilor pe care le traim. Asa se face ca brand-ul Jacquemus a lansat prima campanie fashion realizata exclusiv prin FaceTime.

Deoarece izolarea la domiciliu continua, fashion brand-urile trebuie sa devina creative referitor la modurile prin care creeaza nou continut. Spre exemplu, reviste precum Vogue le cer modelelor si celebritatilor sa se fotografieze singure pentru editorialele din editiile ce urmeaza.

Brand-ul Jacquemus a lansat zilele acesta noua campanie de primavara/vara 2020. Vedeta campaniei este celebra Bella Hadid, iar pozele au fost facute prin FaceTime. Imaginine sunt surprinse de fotograful Pierre-Ange Carlotti, iar ideea ii apartine lui Simon Porte Jacquemus.

Sedinta foto nu a beneficiat de serviciile vreunui hairstylist ori make up artist. A fost nevoie doar de Bella Hadid, o camera goala si un iPhone.

Campania poarta denumirea ”Jacquemus acasa” si o prezinta pe Bella Hadid purtand piese din colectia de primavara/vara 2020 a brand-ului.

Vogue bifeaza o premiera – prima coperta in varianta GIF

Celebra publicatie high fashion Vogue bifeaza o premiera! Mai exact, lanseaza prima coperta in varianta GIF, iar vedeta aleasa sa apara pe aceasta coperta este frumoasa Bella Hadid!

Frumoasa Bella Hadid a fost aleasa de mai marii celebrei publicatii de high fashion Vogue pentru a aparea pe prima coperta in varianta GIF.

Cu aceasta ocazie, Bella a intrat in pielea personajului interpretat de Audrey Hepburn in pelicula „Funny Face”, o comedie romantica realizata in anul 1957.

Coperta Vogue in varianta GIF exista exclusiv in varianta digitala a revistei.

Imbracata intr-o rochie rosie accesorizata cu o palarie WOW, stand pe genunchi, cu mainile in sold si un zambet larg pe chip, Bella Hadid arata fabulos pe coperta GIF a revistei Vogue.

 

Andreea Diaconu, vedeta colectiei H&M la Paris Fashion Week

Andreea Diaconu 3

Andreea Diaconu a fost vedeta colectiei H&M de la Paris Fashion Week pentru toamna-iarna 2016. Olivia Palermo, Emma Roberts, Ciara și Kate Mara s-au numarat printre invitatii care au luat parte la spectacolul gazduit in renumita cladire Bourse de Commerce din Paris. Sursele de inspiratie ale colectiei au fost femeile puternice si frumusetea spiritului independent.

Andreea Diaconu 0

„Colectia H&M Studio AW16 semnifica puterea si frumusetea femeilor si totodata modul in care aceasta forta este evidentiata prin stil. Imi place contrastul dintre croielile de impact si elementele de artizanat din traditia si folclorul Suediei”, spune Ann-Sofie Johansson, consultant de creatie la H&M.

Andreea Diaconu 1

Manechinele, printre care Andreea Diaconu, Taylor Hill, Amber Valletta, Natasha Poly, Jourdan Dunn, Freja Beha Erichsen si Ashley Graham, au purtat tinute care exprima individualitatea si totodata diversitatea caracterului feminin. Acestea au defilat pe un podium creat special pentru a sugera limpezimea si farmecul unui lac inghetat, reflectand influenta temelor preluate din natura asupra colectiei.

Andreea Diaconu 2

„Colectia H&M Studio AW16 semnifica puterea si frumusetea femeilor si totodata modul in care aceasta forta este evidentiata prin stil. Imi place contrastul dintre croielile de impact si elementele de artizanat din traditia si folclorul Suediei”, a afirmat Ann-Sofie Johansson, Consultant de creatie la H&M.

Andreea Diaconu

Andreea Diaconu este cel mai bine cotat model roman al momentului. Bucuresteanca a plecat din tara la varsta de numai 14 ani, iar de atunci locuieste la New York. A defilat pe podium pentru cele mai mari case din lume, inclusiv Chanel, Armani, Dior, Versace sau Givenchy. Mai mult, romanca a fost aleasa imaginea unor pafumuri si produse cosmetice celebre, incasand sume cu sase zerouri. Dupa zeci de aparitii pe copertile unor mari reviste precum Vogue, Harpers Bazaar sau Vanity Fair, fashion editorii au spus despre romanca faptul ca este un “model de tip cameleon, care sfideaza tiparele.”

Jourdan Dunn

H&M Studio este o colectie in editie limitata de piese vestimentare esentiale destinata sezonului de toamna–iarna. Toata lumea va avea de asteptat. Colectia va ajunge in Romania abia in luna septembrie.

Taylor Hill

Natasha Poly

Ziua internaţională a iei

Ziua internaţională a iei

Ia românească, emblema costumului popular românesc, a servit drept inspiraţie atât designerilor locali, cât şi designerilor internaţionali, făcând de-a lungul timpului înconjurul lumii. „Cămeşa” sărbătorită astăzi, pe 24 iunie, a ajuns şi la inima celebrităţilor, printre cele mai cunoscute nume care au îmbrăcat-o numărându-se şi actriţele Brigitte Bardot, Raquel Welch şi Ali MacGraw.

Cămaşa croită în formă de cruce, de obicei dintr-o singură bucată de pânză de in, cânepă, mătase sau bumbac, este serbată pe 24 iunie, de Sânziene. Împodobită cu mărgele şi broderii stilizate, distribuite în forme geometrice sau inspirate din natură, ia românească a fost mereu reinterpretată şi s-a transformat în sursă de inspiraţie pentru designeri de pretutindeni.

Yves Saint Laurent a creat în 1981 o întreagă colecţie dedicată iei, pe care a intitulat-o „La blouse roumaine”. Designerul s-a inspirat din pictura cu acelaşi nume a artistului francez Henri Matisse, iar Jean Paul Gaultier, Kenzo şi Tom Ford i-au urmat exemplul şi au adus şi ei un omagiu camăşii tradiţionale româneşti, inspirându-se din vestimentaţia populară din zona Sibiului, din iile cu broderii negre. Asemeni lor, fascinaţi de motivele româneşti, au fost cuceriţi de simplitatea iei şi Oscar de la Renta, Anna Sui, Philippe Guilet, Agatha Ruiz de la Prada, Isabel Marant şi Carolina Herrera.

Şi designerii români şi-au omagiat originile prin introducerea motivelor iei româneşti în colecţiile lor, Adrian Oianu, Dorin Negrău, Ingrid Vlasov şi Musette fiind doar câteva din brandurile din România care au pus ia românească la loc de cinste în creaţiile ce le poartă numele.

Madalina Ghenea

Mândra ie românească a „defilat” de multe ori pe covorul roşu, îmbrăcată de vedete de renume. Actriţa Mădălina Ghenea a făcut furori la premiile Cannes de anul acesta, într-o creaţie Valentina Vidraşcu.

Nadia Comăneci şi echipa de gimnastică a României în 1976

Faima „cămeşei” româneşti a depăşit, însă, hotarele ţării de cu mult timp în urmă. După victorioasa notă de 10 de la jocurile olimpice de la Montreal din 1976, Nadia Comăneci, împreună cu întreaga echipă de gimnastică a României, a sărbătorit prin dans, purtând ia românească.

Trupa ABBA

Tot în anii ’70, una din solistele celebrei trupe ABBA, Anni-Frid Synni Lyngstad, poza în „la blouse de roumaine”.

Ali MacGraw

În aceeaşi perioada, Ali MacGraw, actriţa cunoscută graţie rolului său din drama romantică „Love Story”, se lăsa fotografiată într-o ie românească pentru un pictorial în revista „Life Magazine”.

Adele într-o creaţie Tom Ford inspirată de ia românească pe coperta ediţiei britanice Vogue, în 2012

Printre celebrităţile „cucerite” de ie se numără şi fostul sex-simbol al anilor ’60 Raquel Welch, cântăreaţa Adele, care a pozat într-o creaţie Tom Ford inspirată din ia românească pentru coperta revistei Vogue, în 2012, dar şi actriţele Hellen Mirren, Selma Blair, Katie Holmesc, Kate Moss, Brigitte Bardot şi Gwyneth Paltrow.

Gwyneth Paltrow

Modele minunate de tinute inspirate de la papusa Barbie

Tinute Barbie

În copilărie, toate fetiţele doresc să aibă o păpuşă Barbie pe care să o îmbrace şi să o schimbe ori de câte ori are chef, imprimându-i stilul ei propriu.

barbie_1barbie_2

Numai că acum, rochiile roz cu volane au dispărut din garderoba păpuşii Barbie, ea adoptând un stil demn de orice fashionistă care se respectă.

barbie_3barbie_4

Ţinute de zi, de seară, de cockteil, office, pentru shopping sau pentru o plimbare cu câinele, toate fac parte acum din dressing-ul celebrei păpuşi.

barbie_5barbie_6

Stilul lui Barbie a fost ajuns extrem de apreciat de către specialişti, pentru că nu numai că respectă noile tendinţe în modă, dar pune accent şi pe accesorii preţioase: pantofi lucraţi cu o atenţie deosebită la detalii, genţi copiate după marile case de modă şi bijuterii opulente.

barbie_11

Bineînţeles că noua Barbie, citeşte reviste de profil ca Elle sau Vogue, participă la şedinţe foto şi prezentări de modă, fiind puternic ancorată în tot ceea ce reprezintă acest domeniu.

barbie_8barbie_10

Cu atât sunt mai de apreciat outfiturile cu cât cele mai multe dintre ele au ca sursă de inspiraţie vedete renumite în lumea modei cum ar fi Rachel Zoe, stilista celebrătăţilor de la Hollywood. Bineînţeles că orice femeie ar da orice să aibă în garderobă măcar o parte din ţinutele acestei păpuşi Barbie moderne.

barbie_9

Brandul Burberry Prorsum spectaculos la Saptamana Modei de la Londra

Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 0

Pe podiumul Saptamanii Modei de la Londra a fost prezentata cea mai noua colectie a brandului Burberry Prorsum. Culorile indraznete dar si incaltamintea fara tocuri inalte au dat un aer exotic tinutelor destinate sezonului primavara-vara 2015.

Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra

Cea mai noua colectie Burberry Prorsum, prezentata la Saptamana Modei de la Londra, a fost descrisa de criticii de specialitate ca fiind un joc de culoare, cu tinute indraznete.

Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 6Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 7Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 8

„Ne-am tot gandit la aceasta idee cu pasarile si albinele. De aceea am optat pentru incaltaminte fara tocuri. Aceasta prezentare pune in valoare ideea de bucurie a modei, de aceea am folosit o gramada de culori, de texturi si de materiale“,a afirmat Christopher Bailey, directorul de creatie Burberry.

Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 1

Curelele late si tulul au dat un aer sofisticat colectiei. Imprimeurile cu flori exotice au fost componenta de baza a noilor tinute Burberry Prorsum. Rochiile diafane au fost realizate intr-o paleta coloristica din care nu au lipsit nuante de rosu aprins, violet, ocru si verde smarald.

Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 3Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 4Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 5

De la prezentare nu au lipsit celebritatile. Pe langa Cara Delevingne si Kate Moss, care sunt imaginea noului parfum al brandului Burberry, la show a asistat si editorul-sef al revistei Vogue, Anna Wintour.

Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 10

„Cred ca este un lider inovator. Pune Anglia pe harta industriei modei. Este un lucru bun si din punct de vedere economic. Christopher este unul dintre personajele centrale ale modei britanice“, a declarat Anna Wintour, editor sef revista Vogue.

Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 2

 

Modelul lunii august by Vogue – Andreea Diaconu

Modelul lunii august by Vogue - Andreea Diaconu 5

Manechinul internaţional Andreea Diaconu figurează pe lista celor mai apreciate modele ale lunii august, alături de alte trei frumoase colege de breaslă alese de editorii prestigioasei reviste „Vogue“ Paris.

AModelul lunii august by Vogue - Andreea Diaconu 0Modelul lunii august by Vogue - Andreea Diaconu 1

Anna Ewers, Sasha Pivovarova, Carolyn Murphy şi Andreea Diaconu s-au regăsit în pictorialele realizate pentru numărul de luna aceasta a ediţiei Vogue Paris, acestea fiind desemnate cele mai bune manechine de jurnaliştii publicaţiei de specialitate.

Andreea Diaconu tinuta Moschino

Pentru editorialul de frumuseţe al noului număr din Vogue Paris, Andreea Diaconu a purtat o ţinută Moschino din colecţia de toamnă-iarnă a casei de modă italiene, inspirată de popularitatea lanţului de restaurante McDonalds, şedinţa foto fiind realizată pe străzile capitalei franceze.

Modelul lunii august by Vogue - Andreea Diaconu 3Modelul lunii august by Vogue - Andreea Diaconu 2

Andreea Diaconu a apărut pentru prima dată pe coperta Vogue Paris anul trecut, românca fiind aleasă de redactorul-şef Emanuelle Alt etalon pentru un „corp de vis”, tema propusă cititorilor în ediţia iunie-iulie 2013.

Vogue - Andreea Diaconu

Mandrie mare pentru moda romaneasca… Britney Spears face furori in corsetul Zest 2 apartinand brandului romanesc MURMUR

Andreea Bădală, fondatoarea brandului Murmur, a avut parte de o rundă de aplauze virtuale, dupăce două protagoniste celebre ale industriei muzicale americane i-au îmbrăcat piesele vestimentare.

Lady Gaga şi Britney Spears se numără printre clienţii brandului vestimentar românesc Murmur. În ultimul său videoclip, „Workin’ Bitch“, Britney Spears poartă un corset stilizat de Andreea Bădală, cu decupaje de dantelă în lateral, în timp ce Gaga face furori pe o celebra retea de socializare, îmbrăcată fiind într-o pereche de colanţi Murmur. Pantalonii mulaţi tip portjartier, pentru care „mama monstruleţilor“ a optat, sunt piesa-vedetă a colecţiei primăvară-vară stilizată de designerul român.

În imaginea postată pe reţeaua socială, Gaga susţine programul de sănătate „Obamacare“ printr-o pancartă cu mesajul “Getcovered”.

Anul 2013 este unul norocos pentru Bădală, având în vedere că piesele ce-i poartă semnătura au apărut şi în paginile revistei „Vogue“, în ediţia britanică tipărită în luna februarie. Pictorialul principal, realizat de Lucinda Chambers – directorul de modă al publicaţiei din Marea Britanie – şi fotograful Patrick Demarchelier, a propus o asociere inedită între piese din colecţia Murmur, laolaltă cu nume de referinţă din industria modei, precum Giambattista Valli, Valentino şi Manolo Blahnik.

Succesul înregistrat de Murmur a reprezentat „o mare recunoaştere“, aşa cum însăşi Andreea declara la acel moment. „Paginile revistei «Vogue» sunt o confirmare a calităţii produselor mele. Oamenii nu îşi vor mai pune întrebări referitoare la piesele vestimentare propuse“, a explicat designerul român.

Victoria Beckham nu dă greş ca designer la Săptămâna Modei de la New York

Cel mai recent show al său, prezent la Săptămâna Modei de la New York, a primit, în unanimitate, critici pozitive, inclusiv de la personalităţile prezente, precum Anna Wintour, redactor-şef „Vogue”, şi mereu stilata Rachel Zoe. David Beckham, alături de fetiţa cuplului, au privit din primul rând reuşita Victoriei.

Când fosta solistă Spice Girls s-a lansat în modă, scepticii nu au întârziat să apară. Dacă în muzică nu a fost strălucită, atunci moda nu avea să fie decât un moft al uneia dintre cele mai mediatizate vedete din lume.

Prima colecţia a brandului său a fost lansată în 2008, iar de atunci, Victoria Beckham nu face decât să crească în ochii specialiştilor, dar şi al publicului. „Poate şi-a găsit menirea adevărată”, a scris presa internaţională la acea vreme.

Astăzi este un designer în toată regula, cu două colecţii principale prezentate anual la Săptămâna Modei de la New York, magazine proprii şi linii vestimentare care se vând ca pâinea caldă, în ciuda preţurilor piperate.

În weekend, colecţia pentru primăvară-vară 2014 prezentată de aceasta a încântat cu nuanţe rar întâlnite în garderoba designerului: fuchsia, burgundi şi alb.

“Ţinutele cu o alură sport şi extrem de simple aduc aminte de perioada şcolii şi lecţiile de tenis”, scrie „Daily Mail”. Rochiile extrem de mulate pe corp, pentru care brandul ei a devenit cunoscut, au lipsit cu desăvârşire din această colecţie, prezentând o abordare mult mai relaxată şi naturală a modei.

Peplumul şi volanele nu pleacă nicăieri, cel puţin în viziunea Victoriei Beckham, iar fusta-pantalon de lungime midi va deveni senzaţia sezonului cald.

“Îmi plac rochiile bine croite pe corp, dar mai este o altă versiune a mea, care preferă stilul mai relaxat, dar pus la punct”, a spus Victoria Beckham. „Îmi place să mă provoc în fiecare sezon. Aş purta fiecare piesă din această colecţie, sunt foarte mândră de ea”, a adăugat ea.

Iar reacţiile nu au întârziat. „Simplitatea frumoasă şi eleganţa personificată”, a scris pe o platforma de socializare Marigay McKee, director al magazinului Harrods. Iar „Vogue” a descris muza Victoriei Beckham ca pe „o tânără cool, cu o sensibilitate aparte pentru spiritul urban şi genul de abordare în care masculinul se împleteşte cu femininul”.

 

Andreea Diaconu în noua campanie Dolce & Gabanna- afla pe ModeleRomania

Modelul Andreea Diaconu a fost aleasă să fie protagonista noii campanii pentru colecţia toamnă-iarnă Dolce & Gabanna, alături de Monica Bellucci, Kate King şi Bianca Balti.

Fotografiile pentru campanie au fost realizate de Domenico Dolce.

Andreea Diaconu este una dintre modelele din România care se bucură de un succes răsunător. Recent, aceasta a apărut şi pe coperta numărului din iunie al ediţiei franceze a revistei Vogue.

Nu a fost însă pentru prima oară când Andreea a pozat în paginile Vogue Paris, în luna februarie ea apărând într-un pictorial dedicat Manhattan-ului, realizat de celebrul fotograf de modă David Simms.

Atunci, modelul în vârstă de 21 de ani a fost considerat de către editorii revistei “revelaţia numărului din februarie 2013”.
Andreea Diaconu a mai colaborat cu nume celebre precum Chanel, Giorgio Armani, Isabela Marant sau Giambattista Valli.