Modele Romania Modele Romania

Londra Fashion Week – Colectia Burberry semnata de Riccardo Tisci

Colectia Burberry semnata de Riccardo Tisci a fost asteptata cu mult interes.

Tisci, directorul creativ care a preluat brand-ul, a realizat deja multe schimbari intr-un timp scurt. In doar cinci luni, a schimbat logo-ul iconic al casei de moda englezesti si a renuntat sa mai foloseasca blanurile naturale in colectiile Burberry.

Surpriza prezentarii de moda din cadrul Londra Fashion Week a fost una destul de mare, la ea nu a fost invitata nicio vedeta.

Iata cum arata cea mai noua colectie Burrbery:

 

Roger Federer a renuntat la Nike pentru brand-ul japonez Uniqlo

Celebrul tenismen Roger Federer a renuntat la Nike dupa 21 de ani de colaborare. Sportivul elvetian a ajuns la o intelegere pe termen lung cu brand-ul japonez Uniqlo care a confirmat zvonurile si l-a numit pe Federer ambasador.

Anuntul a venit dupa ce Roger Federer a aparut la incalzire, inaintea meciului de la Wimbledon, cu Dusan Lajovic, intr-un echipament simplu, fara brand. In timpul partidei, vedeta tenisului a purtat un tricou, pantaloni si banderola de la Uniqlo si adidasi de la Nike.

Ultimul contract al lui Federer cu Nike a fost semnat in anul 2008, pe o durata de 10 ani si s-a spus ca a fost cel mai mare din istoria tenisului. Conform rapoartelor, intelegerea cu Uniqlo va fi tot pe 10 ani si se estimeaza ca va ajunge la 300 de milioane de dolari.

Publicatia Tennis World USA a mentionat anterior ca este ciudata trecerea lui Federer de la Nike la Uniqlo pentru ca brand-ul japonez produce doar imbracaminte, nu si incaltaminte, ceea ce inseamna ca tenismenul va purta in continuare adidasi de la Nike.

Jurnalistul sportiv, Ben Rothenberg a spus ca Uniqlo ar trebui sa redefineasca imaginea lui Roger Federer pentru ca legatura sa cu Nike este foarte puternica si va fi greu de asociat cu alt brand. Nike detine loggo-ul “RF” si cateva dintre cele mai iconice produse pe care tenismenul le-a purtat.

Starul elvetian a mai colaborat anterior si cu Moët & Chandon, Gillette, Rolex, Lindt si cu producatorul de rachete Wilson.

Colectia Gucci primavara-vara 2018

Alessandro Michele stie cum sa faca o intrare. Directorul de creatie al companiei Gucci a lansat noua colectie la saptamana de moda pentru primavara-vara 2018 din Milano, stabilind standarde inalte pentru viitoarele spectacole.

Locatia a avut ca inspiratie o carte despre vilele din Horacio. In mod neasteptat, intr-o lumina slaba, designerul a prezentat ultimele oferte ale casei de moda Gucci. Alessandro Michele a reusit sa faca din Gucci cea mai de succes marca de moda. Deci, i se permite sa ia decizii atat de indraznete. Fiecare oaspete a primit o mica cutie acoperita cu simboluri oculte in manuscrisul gotic. In interiorul cutiei se afla un mini set de lumanari negre si un pachet de chibrituri cu cuvantul “hipnotism” scris pe ambalaj.

Colectia a fost o alta idee despre istorie. In ultimul timp, Alessandro a primit critici ca trebuie sa-si dezvolte estetica. Dar designerul excentric are o viziune diferita asupra brandului.

Colectia Gucci primavara-vara 2018 spune povestiri din istoria modei. Dar, in acelasi timp, piesele sunt foarte contemporane.

 

Gucci – conceptul “fara blana”

Gucci, marca favorita a mileniului, a interzis utilizarea blanurilor. Decizia se aplica colectiei pentru primavara-vara 2018. Gucci vinde multe articole de blana, deci este un pas imens. Printre cele mai populare produse Gucci cu blana, sunt manusile cu captuseala si paltoanele. Oricum, marca a decis sa inlocuiasca toate produsele din blana adevarata cu alternative de blana si materiale inovative.

Gucci a folosit multa blana in trecut. Deci decizia de a o interzice in colectiile lor a luat lumea prin surprindere. Oricum, activistii pentru drepturile animalelor au salutat cu aceasta decizie. Gucci a lucrat cu Humane Society si LAV (un grup italian bazat pe bunastarea animalelor) sa se alature aliantei importiva violentei animalelor. Directorul executiv al Gucci, Marco Bizzarri, a facut anuntul in timpul conferintei Kering Talk din 2017 de la London College of Fashion.

Directorul creativ Alessandro Michele sprijina, de asemenea, decizia. Chiar si colectia sa cea mai recenta a inclus blana, deci a fost putin surprinzator. Designerul a explicat ca aceasta decizie este un lucru pe care clientii il asteptau foarte mult. Deci, el este de acord ca Gucci are nevoie de conceptul “fara blana”.

Din fericire, multe marci de lux au trecut in ultima vreme la conceptul “fara blana”. Una dintre primele marci care au devenit fara blana a fost Calvin Klein inca din 1993. O conversatie intre Calvin Klein si activistul PETA a convins proiectantul sa nu mai foloseasca blanuri in colectiile sale. Ralph Lauren a facut aceeasi decizie in 2006. Tommy Hilfiger i-a urmat exemplul si a devenit “fara blana” in 2007. Una dintre cele mai placute surprize a fost retailerul de lux online Net-a-porter. Gigantul de moda de lux a eliminat toate produsele de blana de pe site-ul sau la inceputul acestui an. De ani de zile, Stella McCartney se concentreaza asupra modurilor de productie ecologice, fara a afecta mediul sau animalele. Utilizarea blanurilor in moda este inca prezenta, dar cel putin exista un progres lent in ultimul deceniu.

RESERVED aduce un tribut lui Kate Moss

Noua campanie a brandului RESERVED este un tribut adus lui Kate Moss, unul dintre numele de referinţă din industria modei, directorul de creaţie insistând ca supermodelul să deţină controlul total asupra look-urilor create pentru noul sezon.

Ideea noii campanii a pornit de la o întrebare simplă adresată fotomodelului: “Dacă ai intra acum într-un magazin RESERVED, ce ţinută ai alege, care ar fi stilul pe care îl preferi şi, mai ales, care ar fi rezultatul?”.

Stilul lui Kate Moss – când rebel, când casual sau sexy, când confortabil, cu o jachetă de piele neagră sau o blană artificială aruncată peste lenjeria din dantelă, sau pur şi simplu un mix din toate acestea – este unul emblematic, cuvintele care îl definesc fiind autentic, iconic şi adevărat.

Prin colaborarea cu Kate Moss, brandul şi-a propus să-i ofere fiecărei femei ocazia de a-şi crea propriul mix autentic, iconic şi adevărat, cu alte cuvinte, de a-şi scrie propria poveste vestimentară.

Sezonul de Toamnă/Iarnă 2017 este dedicat poveştii vedetei, dar ar putea fi, în acelaşi timp, povestea oricărei femei, în funcţie de alegerile vestimentare proprii.

Campania realizată în Londra de celebrul fotograf Daniel Jackson urmăreşte şi să anime identitatea brandului, combinând stilul iconic al lui Kate Moss cu hainele fun, cu accente uşor futuriste.

Kim Kardashian lansează propria linie de make-up KKW Beauty

Kim Kardashian stie sa faca bani și dinorice afacere isi propune. Are un nume atât de celebru și o influență enormă pe social media, astfel încât își permite să lanseze noi și noi proiecte garantate a avea succes.

După ce a scos pe piață o linie de produse de îngrijire a părului, Kardashian Beauty, alături de surorile sale, de această dată Kim pregătește lansarea unei colecții de produse de machiaj.

Brandul va purta numele KKW Beauty, inițialele numelui său, Kim Kardashian West, și deja a postat pe contul sa u de socializare video-uri pe această temă. Noua linie de make-up va fi lansată pe 21 iunie.

 

Kanye West face furori cu o linie de bijuterii din aur

Kanye West a lansat o colectie de bijuterii din aur de 18 karate.

Colectia Yeezy cuprinde lanturi si inele din aur, fiind o colaborare cu artistul Jacob Arabo.

Doua dintre piese au fost purtate deja de Kim Kardashian in vara anului trecut, la MTV VMA’s.

Bijuteriile sunt inspirate din arta italiana din anii 1300 si au preturi incepand de la $1.530 si urca pana la $13.000, in functie de design si gramaj.

Vanessa Hudgens – apariție de neuitat la New York

Vanessa Hudgens

 

Vanessa Hudgens a oferit o apariție de neuitat la New York în cadrul unei emisiuni TV purtând un superb costum roșu creat de brandul vestimentar românesc Styland.

Vedeta, celebră din seria High School Musical sau din recentul serial Powerless, a fost lăudată de stiliști și de criticii vestimentari pentru alegerea făcută: a purtat un costum roșu, compus din pantaloni din stofă până la nivelul gleznei și un sacou cu două rânduri de nasturi, creațiile fiind realizate în atelierul din București al brandului.

 

Vanessa Hudgens 2

Stiliștii au considerat apariția vedetei drept impecabilă, chic, ideală unei întâlniri de business, jurnaliștii britanici de la Daily Mail amintind că ținutele vestimentare ale brandului romanesc au fost purtate până acum și de alte nume celebre precum: Katy Perry, Mya, Rummer Willis, Kat Graham, Camila Cabello, cât și de românce celebre precum Alexandra Dinu, Alice Peneacă, Delia, Andra, Malvina Cervenschi, Ana Morodan, Carmen Negoiță, Geanina Ilieș, Simona Pătruleasa, Carmen Brumă.

Vanessa Hudgens 4

Vanessa Hudgens a devenit cunoscută grație unor producții celebre precum High School Musical, Journey 2: The Mysterious Island, Spring Breakers, Inner Circle, Grease: Live și recentul serial Poweless. Vanessa a lansat două albume muzicale, V și Identified, primul fiind recompensat cu discul de aur.

Vanessa Hudgens 3

Styland  lansează permanent noi piese vestimentare. Este de ajuns pentru a consuta frecvent website-ul brandului și a remarca faptul că magazinul online este updatat chiar și săptămânal, in plus, și experiența de shopping offline este cu adevărat specială.

Katy Perry

Mya

Rummer Willis

Showul Moschino – o prezentare de moda ciudata

Showul Moschino – o prezentare de moda ciudata 14

Showul Moschino – o prezentare de moda ciudata 1

Se intampla, uneori, ca defilarile de moda sa fie atat de ciudate, incat sa va lase fara cuvinte. S-a intamplat si la showul Moschino care a avut loc la Milano.

Toate costumele par a fi facute din gunoaie reciclabile. O gama intreaga de rochii par realizate din pungi de plastic si de hartie.

Showul Moschino – o prezentare de moda ciudata 13

Showul Moschino – o prezentare de moda ciudata 3

Cei familiarizati cu brandul stiu ca aceste obiecte vestimentare sau accesorii sunt practic o semnatura a casei de moda. Desi par a fi din hartie sau plastic, ele sunt confectionate din matase de cea mai buna calitate sau din piele tratata astfel incat sa imite aspectul hartiei sau plasticului. Pare ceva ieftin si ales la intamplare. Dar, de fapt, sunt lucruri scumpe si functionale.

Showul Moschino – o prezentare de moda ciudata 12

Showul Moschino – o prezentare de moda ciudata 4

Intr-o colectie construita in jurul ideii de a transforma gunoiul in Couture, designerul Moschino, Jeremy Scott, a decis ca data aceasta unul dintre modele sa iasa pe catwalk cu o rola adevarata de hartie pe care a imprimat brandul casei de moda, legata de un lant.

Showul Moschino – o prezentare de moda ciudata 11

Showul Moschino – o prezentare de moda ciudata 5

Manechinele au defilat cu tenisi sau pantofi stiletto pe umar. Acestea sunt genti complet functionale. Daca va uitati cu atentie, puteti vedea fermoarul sau buzunarele.

Voua cum vi se par aceste accesorii?

Showul Moschino – o prezentare de moda ciudata 6

Showul Moschino – o prezentare de moda ciudata 2

Andreea Diaconu pentru Casa Messika

messika-thea-queen-v-daisy-terry-richardson

Valérie Messika ne surprinde din nou, cu ocazia lansarii extraordinarei campanii de promovare din acest an. In colaborare cu renumitul fotograf Terry Richardson si fermecatoarea Andreea Diaconu, Valérie si-a imaginat un scenariu modern, a carui actiune se desfasoara in inima Parisului.

Messika-Move-Collection-Terry-Richardson

Viziunea originala si ultra-moderna a lui Terry Richardson intalneste spontaneitatea Andreei Diaconu in cele 8 poze unice. Alchimia dintre cei doi protagonisti a reprezentat pentru designer ocazia perfecta de a aduce un omagiu uneia dintre cele mai minunate surse de inspiratie: Parisul, pe timp de zi, dar si pe timp de noapte. Luminile puternice augmenteaza splendoarea bijuteriilor cu diamante, iluminand senzualitatea Andreei, precum si frumusetea si sinceritatea ei. Modelul este reflexia perfecta a Casei Messika: delicata, eleganta si unica.

messika-glamazone-collection-terry-richardson

Ea intruchipeaza femeia Messika, libera, independenta si plina de viata, radiind multumita bijuteriilor create prin intermediul maestriei si expertizei Casei.

O campanie ce reflecta intocmai spiritul contemporan al Casei Messika.

Colectiile Messika sunt disponibile in Romania.

1 2 3 4