Modele Romania Modele Romania

Loredana outfituri impresionante la Sala Palatului

Loredana este renumita pentru stilul sau cameleonic de-a lungul carierei. Artista a uimit insa si mai mult in timpul concertelor sale, Ador, de la Sala Palatului, a schimbat nu mai putin de 14 look-uri.

Aproape la fiecare piesa interpretata, si-a facut aparitia pe scena cu o vestimentatie, coafura si un look nou, realizate in timp record in backstage de profesionistii cu care colaboreaza.

La capitolul outfituri, Loredana a impresionat prin costumatii care mai de care mai colorate si mai speciale.

Multe apartinand unor case de moda internationale celebre, precum Zuhair Murad, Saint Laurent, Dolce Gabbana, Givenchy.

Artista a purtat inclusiv o pereche de cizme inalte acoperite cu 6000 de cristale, special aleasa pentru a interpreta piesa “Fata cu sosete de diamant”.

Noul model de frumuseţe la Săptămâna Modei de la Paris: femeia mulatră, cu forme!

În capitala franceză se celebrează diversitatea. Creatorul Rick Owens a adus pe podium, pe lângă propriile manechine, şi un grup de mulatre voluptoase pentru a atrage atenţia asupra discriminării rasiale şi a tiparului 90-60-90 promovat de industrie.

Anticonsumerism, antirasism, anticonformism. Acestea au fost mesajele pe care designerului american a vrut să le transmită prin intermediul ţinutelor expuse joi la Paris. Pentru a trage un semnal de alarmă asupra lacunelor cu care industria modei se confruntă, Rick Owens a cooptat în echipa sa, pe lângă propriile modele, şi câteva mulatre cu o constituţie robustă.

Showul regizat de Owens a fost o sărbătoare a diversităţii, căci designerul a reuşit să demonteze mitul potrivit căruia moda înseamnă tinere albe şi anorexice, în ţinute de milioane de dolari.

Spectacolul de la Paris reprezintă un răspuns adus la adresa celor care au acuzat industria de rasism şi conturarea unei imagini false vizavi de idealul de frumuseţe. Cu două săptămâni în urmă, supermodelele Naomi Campbell (43 de ani) şi Iman (58 de ani) au sesizat că designerii refuză să mai colaboreze cu modele de culoare, argumentând că în anii ʼ70 şansele ca o mulatră să fie distribuită în cadrul unei prezentări erau mult mai mari decât acum.

Potrivit declaraţiilor celor două manechine, designeri precum Victoria Beckham şi Marc Jacobs fie au omis să coopteze în echipa lor manechine de culoare, fie au avut o singură reprezentantă din această categorie.

Calvin Klein, Donna Karan, Chanel, Armani, Gucci, Saint Laurent şi Roberto Cavalli completează lista caselor de modă, în culisele cărora modelele de alte etnii nu au avut un „bilet“ de acces.

Acţiunea lui Rick Owens nu a fost singura care „a zguduit“ universul modei. În luna martie, un retailer de îmbrăcăminte din Suedia a avut parte de o rundă de aplauze virtuale după ce o fotografie cu două manechine voluptoase îmbrăcate în lenjerie intimă, a ajuns pe cea mai cunoscuta retea de socializare din lume, unde a strâns peste 57.000 de aprecieri în doar câteva zile de la postare.

 

Rochii in modele moderne cu vibe vintage, noul look boem de vară

Moda este subiectivă, este schimbătoare ca o femeie, dar are gusturi bune – de a propune cu succes tendinţele din decadele trecute. Pentru sezonul primăvară-vară 2013, brand-uri precum Bottega Veneta, Saint Laurent sau Valentino au trimis pe catwalk rochii moderne, cu vibe vintage, ultra-feminine.

Ca un omagiu „reminiscentist” adus decadelor ’60-’70, designerii propun pentru sezonul călduros rochii moderne, ce emană graţie. Ele au fost adoptate cu succes de vedetele internaţionale. Fie că ca va doriti un look romantic-retro, fie unul hippie-boem, aceste modele de rochii sunt un “must” pentru o ieşire nocturnă de vară.

Industria modei propune sezon după sezon tendinţe care sunt reinterpretări moderne ale unora mai vechi. Cu toate acestea, noile look-uri nu sunt o reflexie a trecutului, nici replici fidele a ceea ce se purta pe vremuri. Ele propun o abordare subtilă, care necesită să ne întoarcem în trecut pentru a înţelege care generaţie de femei este muza anului 2013.

Această tendinţă, este că ea se va continua discret şi în sezonul toamnă-iarnă 2013.

Elementele vintage reinterpretate nu reprezintă un concept nou. Ne-am obişnuit să vedem în fiecare sezon o apariţie de acest gen. Însă, este de apreciat când brand-urile mari, precum Valentino sau Oscar de la Renta, se inspiră din istoria industriei, remodelează hainele retro şi le transformă în creaţii spectaculoase. Acest lucru se numeşte progres.

Louis Vuitton şi Marc Jacobs, Chanel şi Zac Posen, toate brand-urile mari s-au lăsat inspirate de ce purtau femeile pe vremuri. Anul 2013 se vrea a fi o revenire la principiile de bază ale stilului clasic, la culorile naturale – cu verde şi albastru în frunte -, dar şi la investiţii rare, chibzuite.

Pentru primăvară-vară 2013, garderoba femeilor stylish are nevoie de un „make-over”. Primul pas este achiziţia unor rochii cu volane, imprimeuri florale, de lungime medie sau maxi. Nu trebuie să uitati de următoarele detalii: materiale „fluide”, transparenţe, umeri uşor bufanţi şi curea în talie.

La capitolul accesorii, pe lângă curelele subţiri sau late, nu trebuie să va lipsească o pălărie „oversize”, ochelari rotunzi sau „cat eye”, pantofi transparenţi, nude, cu botul ascuţit sau tocul gros, gulere „peter pan”, clutch-uri delicate, coliere, inele din abundenţă şi bentiţe.

Care este noul model de geantă preferată a vedetelor?

Kate Moss, Gwyneth Paltrow şi Beyonce au un lucru în comun, toate trei au fost văzute cu un accesoriu chic, noua geantă IT în lumea vedetelor, de la Saint Laurent. Cele trei vedete se află printre primele cumpărătoare ale genţii cu care a debutat Hedi Slimane la cârma brand-ului.

Această geantă a fost lansată anul trecut, însă vedetele de abia acum au început să se adune. În august 2012, Gwyneth Paltrow a fost fotografiată în aeroport cu o versiune a genţii „duffle” gri, însă accesoriul nu a atras atenţia nimănui atunci.

După ce Hedi Slimane a căpătat faima mult dorită şi a stârnit controverse în urma înlăturării „Yves”, această geantă a devenit accesoriul „must have”. Kate Moss a fost următoarea vedetă fotografiată cu o variantă neagră, iar pe urmă am putut-o vedea pe Beyonce.

Geanta denumită simplu „duffle” vine în trei mărimi – 6, 12 şi 24 -, în diferite culori precum negru, gri, bej, albastru, roşu şi roz. Însă, detaliul care o face specială, este faptul că modelul simplu nu se va demoda, dar odată cu trecerea timpului îi va creşte valoarea, deoarece este prima geantă creată de Slimane la cârma Saint Laurent.