Modele Romania Modele Romania

Cara Delevingne, designer pentru DKNY!

cara-delevingne-dkny

Modelul Cara Delevingne demonstreaza ca nu este doar o fata frumoasa cu sprancene groase si indraznete!

Cara-Delevingne-wearing-Burberry-at-Art-of-the-Trench-Shanghai

Saptamana trecuta, englezoiaca in varsta de 23 de ani a debutat ca actrita in serialul TV Timeless, a aparut in Campania Globala de toamna-iarna 2014 a casei de moda Burberry si a anuntat lansarea unei colectii capsula cu DKNY!

Cara DKNY

Dupa ce a fost imaginea brand-ului DKNY doi ani la rand, Cara Delevingne a primit provocarea de a creea o colectie capsula pentru linia young Donna Karan New York, ce va contine 15 piese unisex printre care se vor afla tricouri, maiouri, caciuli beanies si jachete bomber din piele.

Burberry-Beauty-Lip-Velvet-Cara-Delevingne

“Intotdeauna am fost incurajata sa imi aduc contributia, stilul personal si ideile in aceasta relatie profesionala. DKNY este un brand urban si indraznet, dar care pune accent pe stilul personal!”, a declarat Cara.

Burberry-Prorsum-Womenswear-Autumn_Winter-2014Burberry-Prorsum-Womenswear-Autumn_Winter-2014 0

 

 

Noul model de frumuseţe la Săptămâna Modei de la Paris: femeia mulatră, cu forme!

În capitala franceză se celebrează diversitatea. Creatorul Rick Owens a adus pe podium, pe lângă propriile manechine, şi un grup de mulatre voluptoase pentru a atrage atenţia asupra discriminării rasiale şi a tiparului 90-60-90 promovat de industrie.

Anticonsumerism, antirasism, anticonformism. Acestea au fost mesajele pe care designerului american a vrut să le transmită prin intermediul ţinutelor expuse joi la Paris. Pentru a trage un semnal de alarmă asupra lacunelor cu care industria modei se confruntă, Rick Owens a cooptat în echipa sa, pe lângă propriile modele, şi câteva mulatre cu o constituţie robustă.

Showul regizat de Owens a fost o sărbătoare a diversităţii, căci designerul a reuşit să demonteze mitul potrivit căruia moda înseamnă tinere albe şi anorexice, în ţinute de milioane de dolari.

Spectacolul de la Paris reprezintă un răspuns adus la adresa celor care au acuzat industria de rasism şi conturarea unei imagini false vizavi de idealul de frumuseţe. Cu două săptămâni în urmă, supermodelele Naomi Campbell (43 de ani) şi Iman (58 de ani) au sesizat că designerii refuză să mai colaboreze cu modele de culoare, argumentând că în anii ʼ70 şansele ca o mulatră să fie distribuită în cadrul unei prezentări erau mult mai mari decât acum.

Potrivit declaraţiilor celor două manechine, designeri precum Victoria Beckham şi Marc Jacobs fie au omis să coopteze în echipa lor manechine de culoare, fie au avut o singură reprezentantă din această categorie.

Calvin Klein, Donna Karan, Chanel, Armani, Gucci, Saint Laurent şi Roberto Cavalli completează lista caselor de modă, în culisele cărora modelele de alte etnii nu au avut un „bilet“ de acces.

Acţiunea lui Rick Owens nu a fost singura care „a zguduit“ universul modei. În luna martie, un retailer de îmbrăcăminte din Suedia a avut parte de o rundă de aplauze virtuale după ce o fotografie cu două manechine voluptoase îmbrăcate în lenjerie intimă, a ajuns pe cea mai cunoscuta retea de socializare din lume, unde a strâns peste 57.000 de aprecieri în doar câteva zile de la postare.

 

Modele de fuste în tendinţe pentru toamna 2012

Cu toate că în toamnă-iarnă 2012 pantalonul este elementul cheie pe care designerii s-au bazat, fustele nu se vor demoda niciodată, iar în acest sezon, modelele au explodat. Avem modele clasice, lungi sau scurte, dar mai ales medii – aceasta este lungimea cheie. Toamna aduce cu ea lungimi diferite şi modelele XXL, însă nu trebuie să uităm că menirea fustei este să ne pună în valoare feminitatea.

Fuste scurte în tendinţe toamna-iarnă 2012

Când vine vorba despre fustele scurte, se poartă cele „evazate” cu volane la margini, cele cu model peplum, dar şi cele care aduc a un gogoşar.Puteti  opta pentru cele cu broderie aurie sau cele din piele neagră sau vişinie.

Fuste lungi pentru sezonul friguros

În toamna 2012 mediul este noul lung, iar dacă apelati la o fustă neagră din piele, acesta este look-ul statement al sezonului friguros. Fie că este model creion, fie că este faimosul A. La nivel mediu, se mai poartă fustele de inspiraţie army – sau cum mai sunt ele numite, cargo – după cum poţi vedea în colecţia Alexander McQueen. În plus, un avantaj al acestei fuste, dacă sunteti înaltă, este că o puteti purta atât cu încălţăminte fără toc, cât şi cu platforme.

In toamna 2012 designerii au reintrodus fusta lungă, precum puteti vedea la Donna Karan. Păstrati modelul simplu, în culori neutre, dar mai ales modele vaporoase, combinate cu tricotaje, cum ne propune Derek Lam.

Fuste de toamnă cu talia înaltă

Talia înaltă nu a dispărut nici în acest sezon, cu toate că s-au schimbat materialele, texturile şi modelele. Peplum a reînviat în toamna 2012, iar o fustă combinată cu peplum din piele este elementul „must have”.

Fustele ce par croşetate, cele perfecte pentru „prima zi de şcoală” – în carouri, purtate cu şosete lungi –, fustele din dantelă, care sunt perfecte pentru un look ladylike, apoi ultimul model cheie, dar nu cel din urmă, este cel „bubble” sau, pe româneşte, ca un gogoşar, care ascunde ceea ce nu vrei să aratati!

Silviu Tolu şi Ştefania Ivănescu modele în cea mai recentă campanie Il Passo

Silviu Tolu, cel mai titrat model masculin din România din toate timpurile, în ultimii doi ani a colaborat şi cu brand-uri internaţionale, este noua imagine a brand-ului Il Passo. Pentru campania toamnă – iarnă 2012/2013, alături de el, o vei putea admira pe Ştefania Ivănescu, revelaţia modelling-ului autohton.

„Pentru sezonul toamnă – iarnă 2012/2013, ne-am dorit să lucrăm cu două modele IT ale momentului, care să exprime cu succes spiritul brandului Il Passo şi procesul nostru continuu de dezvoltare. Noua campanie este una puternică şi de impact, iar Silviu Tolu şi Ştefania Ivănescu au fost alegerea perfectă. În plus, am continuat colaborarea cu Tibi Clenci, păstrând acelaşi art director, Alin Gălăţescu, aceştia reuşind să dea viaţă unei poveşti ce reflectă stilul unic IL PASSO.”, a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager IL PASSO.

Silviu este cel mai de succes model masculin român, fiind inclus în top 100 cele mai influente modele ale lumii de către revista Client, pe poziţia 28. Cunoscut pentru cele sase campanii principale consecutive ale brand-ului Guess, modelul a realizat de asemenea campanii pentru branduri precum Longcroft, sOliver, Garnier şi Drykorn.

Pe catwalk el a colaborat cu brand-uri precum Christian Dior, Tom Ford, Hermes, Gianfranco Ferre, Donna Karan sau Comme des Garçon, iar în acest sezon Silviu Tolu reprezintă bărbatul IL PASSO: puternic şi stylish.

Partenera sa în campania brandului de pantofi este Ştefania Ivănescu, model în ascensiune al agenţiei Allure Management, ce a semnat la numai două săptămâni de când a fost descoperită contracte cu două dintre cele mai influente şi mai selective agenţii din lume: DNA NY şi VIVA Paris.

Cu o frumuseţe inspirata parca din anii ’80, Ştefania a atras deja atenţia unor clienţi celebri, fiind selectată în lista scurtă pentru a prezenta în exclusivitate următoarele două colecţii Christian Dior şi Jil Sander.