Modele Romania Modele Romania

Rochii in modele moderne cu vibe vintage, noul look boem de vară

Moda este subiectivă, este schimbătoare ca o femeie, dar are gusturi bune – de a propune cu succes tendinţele din decadele trecute. Pentru sezonul primăvară-vară 2013, brand-uri precum Bottega Veneta, Saint Laurent sau Valentino au trimis pe catwalk rochii moderne, cu vibe vintage, ultra-feminine.

Ca un omagiu „reminiscentist” adus decadelor ’60-’70, designerii propun pentru sezonul călduros rochii moderne, ce emană graţie. Ele au fost adoptate cu succes de vedetele internaţionale. Fie că ca va doriti un look romantic-retro, fie unul hippie-boem, aceste modele de rochii sunt un “must” pentru o ieşire nocturnă de vară.

Industria modei propune sezon după sezon tendinţe care sunt reinterpretări moderne ale unora mai vechi. Cu toate acestea, noile look-uri nu sunt o reflexie a trecutului, nici replici fidele a ceea ce se purta pe vremuri. Ele propun o abordare subtilă, care necesită să ne întoarcem în trecut pentru a înţelege care generaţie de femei este muza anului 2013.

Această tendinţă, este că ea se va continua discret şi în sezonul toamnă-iarnă 2013.

Elementele vintage reinterpretate nu reprezintă un concept nou. Ne-am obişnuit să vedem în fiecare sezon o apariţie de acest gen. Însă, este de apreciat când brand-urile mari, precum Valentino sau Oscar de la Renta, se inspiră din istoria industriei, remodelează hainele retro şi le transformă în creaţii spectaculoase. Acest lucru se numeşte progres.

Louis Vuitton şi Marc Jacobs, Chanel şi Zac Posen, toate brand-urile mari s-au lăsat inspirate de ce purtau femeile pe vremuri. Anul 2013 se vrea a fi o revenire la principiile de bază ale stilului clasic, la culorile naturale – cu verde şi albastru în frunte -, dar şi la investiţii rare, chibzuite.

Pentru primăvară-vară 2013, garderoba femeilor stylish are nevoie de un „make-over”. Primul pas este achiziţia unor rochii cu volane, imprimeuri florale, de lungime medie sau maxi. Nu trebuie să uitati de următoarele detalii: materiale „fluide”, transparenţe, umeri uşor bufanţi şi curea în talie.

La capitolul accesorii, pe lângă curelele subţiri sau late, nu trebuie să va lipsească o pălărie „oversize”, ochelari rotunzi sau „cat eye”, pantofi transparenţi, nude, cu botul ascuţit sau tocul gros, gulere „peter pan”, clutch-uri delicate, coliere, inele din abundenţă şi bentiţe.

Philip Treacy – Palariile ca sculpturi purtabile

Cand celebritatile vorbesc despre palarii, Philip Treacy este cel mai probabil personajul principal al discutiei. Designerul britanic creeaza prin accesoriile sale adevarate sculpturi purtabile. ‘Imi plac palariile care iti fac inima sa bata mai tare’, a declarat el in urma cu doi ani intr-un interviu pentru The Guardian. Si reuseste sa o faca. Creatiile lui cu cele mai inedite forme si texturi depasesc trendurile si ajung sa fie deseori prima alegere a celor mai multe staruri din intreaga lume. Sarah Jessica Parker, Lady Gaga si Victoria Beckham sunt doar trei exemple.

Philip Treacy a absolvit Colegiul National de Arta si Design din Dublin. Apoi, si-a dezvoltat pasiunea pentru accesoriile millinery urmand, in 1988, cursurile de la Royal College of Art din Londra. Creatiile sale au fost realizate la inceput din materiale achizitionate de la diferite bazaruri locale, insa maiestria cu care reusea sa transforme cele mai simple materiale in cele mai sofisticate povesti a fost remarcata inca din timpul studiilor. Acest lucru i-a adus colaborari cu designeri importanti din industria modei.

In prezent, Treacy are un portofoliul impresionant. A lucrat cu cele mai importante case de moda, de la Alexander McQueen pana la Chanel sau Valentino, iar palariile sale au devenit piese statement pe covorul rosu. De altfel, nunta lui Kate Middleton cu Printul William nu ar fi aratat la fel fara creatiile nonconformiste ale lui Philip Treacy. Peste 30 de invitate au purtat palariile sale. Criticata palarie in forma de funda, purtata de Printesa Beatrice, ii poarta semnatura!

Costume de baie Calzedonia – modele minunate care ne poarta cu gandul la vacanta

Brand-ul italian Calzedonia care comercializează costume de baie a lansat o nouă campanie publicitară.

Colecţia pentru vara acestui an este prezentată de Jessica Hart, un model australian şi Sara Sampaio din Portugalia.

Iata cele mai frumoase costume de baie pentru vara 2013:

 

 

 

 

 

 

Modele superbe de rochii de mireasă din Colecţia Cristallini 2013

Cristallini Boutique lanseaza o colectie “capsula” de rochii, dedicata viitoarelor mirese. Modelele simple, romantice, se remarca prin eleganta si rigurozitatea liniei.

Realizate din matase satinata, tul, tafta, dantela Chantilly, dantela cu aplicatii florale si paiete, innobilate de detalii sofisticate, realizate manual, acestea reprezinta alegerea ideala pentru femeile moderne.

Elementele detasabile, precum bretelele sau preplum-ul, dau o nota de versatilitate rochiei, in timp ce cupele de sustinere asigura confortul mult dorit.

Rochiile cu croiala sirena sau empire sunt ideale pentru o nunta clasica, intr-un decor romantic, in timp ce modelele scurte sunt perfecte pentru cununia civila sau pentru cea de-a doua tinuta din seara nuntii.

Brand-ul de lenjerie Ludique – o colectie noua plina de modele ce emana senzualitate si mister

Brand-ul de lenjerie Ludique întâmpină sezonul cald cu o colecţie ce emană senzualitate şi mister, propunând piese de lenjerie intimă care sculptează şi provoacă formele feminine.

Numele acestei colecţii este „Madame Pogany”, însă este mult mai mult decât o simplă denumire, este conceptul care stă la baza întregii colecţii de primăvară-vară 2013. Colecţia întruchipează curtezana ce se regăseşte în fiecare femeie, iubita ridicată la rang de muză, încurajând spiritul feminin să îşi preţuiască şi sa dezvăluie propria senzualitate.

Colecţia susţine afirmarea feminităţii prin piese versatile de lenjerie ce pot fi purtate atât în intimitatea propriului boudoir, cât şi la vedere. „Madame Pogany” este învăluită de transparenţa tulle-urilor, răsfăţată de dantela cu fir de mătase şi îmbrăţişată de fineţea catifelei.Piesele de lenjerie se disting prin tăieturi grafice, ce reflectă identitatea brand-ului şi includ îmbinări de materiale delicate şi preţioase cu elemente îndrăzneţe care fac din colecţie un melanj fericit între piese funcţionale şi piese cu o vădită încărcătură erotică.

Gama de produse cuprinse în noua colecţie Ludique este diversificată şi include slipi cu talie înaltă şi cu elastice cordon reglabile ce se mulează pe siluete diferite, body-uri ce pot fi purtate şi la vedere dând o notă chic ţinutei, bikini şi sutiene cu bentiţe ce subliniază formele feminine fără a le încorseta.

Creat şi dezvoltat de designerul român Ruxandra Gheorghe, brand-ul Ludique întruchipează natura duală a spiritului feminin, într-un stil propriu care subliniază atât latura seducătoare şi încrezătoare, cât şi delicateţea şi graţia ce definesc feminitatea.

Campania o are ca protagonistă pe omniprezenta Delia Tudose şi jumătatea duo-ului de succes, fotograful Vali Bărbulescu.

Alina Sorescu şi Raluca Lăzăruţ la Glam Green Party: 2 ţinute perfecte

Mai frumoase si mai elegante de atât nu puteau fi!

Alina Sorescu şi Raluca Lăzăruţ au fost superbe la petrecerea Glam Green Party organizată de o revista cunoscuta pentru femei din Romania!

Raluca Lazaruţ şi Alina Sorescu au răspuns au fost prezente la cea mai trendy petrecere a primăverii, Glam Green Party by  Unica.

Ambele vedete au ţinut cont de dress code-ul evenimentului şi au purtat rochii verzi care l-au venit de minune.

Raluca Lăzăruţ a ales o creaţie cu un uşor aer retro, dar cu un decolteu adânc care o face foarte sexy. A combinat-o foarte frumos cu plic şi pantofi nude.

Alina Sorescu a fost întruchiparea eleganţei într-o rochie de gală cu volane mari pe bust, iar clutch-ul argintiu a fost cireşa de pe tort.

Care din cele două rochii va place mai mult?

Splendoare în soare: Catrinel Menghia reclama la costumele de baie Bogner!

Frumusețea naturală cu care a fost înzestrată Catrinel Menghia și experiența acumulată în modelling îi aduc româncei tot mai multe contracte.

Ea a realizat o ședință foto pentru a promova noua colectie de costume de baie Bogner!

Născută pe 1 octombrie 1985, Catrinel Menghia a fost descoperită la vârsta de 16 ani, pe când ieşea din stadionul de la Iaşi, după o sesiune de antrenament la proba de săritură în înălţime. De atunci, ea a devenit un model internaţional de succes şi a prezentat diverse creaţii vestimentare pentru mari case de modă, precum Giorgio Armani. A fost imaginea Peroni şi a apărut în paginile multor reviste de modă celebre.

Catrinel Menghia a mai apărut în calendarul Sports Illustrated 2007 şi în Sports Illustrated Swimsuit Edition 2006, dar şi pe coperta ediţiei sud-africane a Sports Illustrated Swimwear 2009.

Vă avertizăm, urmează imagini superbe!

Mihai Albu expune la Muzeul de Arte Aplicate din Leipzig – afla pe ModeleRomania

Două perechi de pantofi create de designerul român Mihai Albu au fost incluse în expoziţia “Păşind în lumina reflectoarelor”! Designul experimental de pantofi”, care va fi deschisă în perioada 28 martie – 29 septembrie la Muzeul Grassi pentru Arte Aplicate din Leipzig.

Expoziţia, care cuprinde 150 de perechi de pantofi al căror design este semnat de creatori din mai multe ţări, are ca scop să prezinte o incursiune în diferite stiluri şi evoluţia lor, de la piesele arhitecturale până la creaţii îndrăzneţe, care inspiră ironie sau au mesaj social.

Astfel, selecţia designerilor a fost una eterogenă, singurul lucru comun fiind pasiunea şi dedicarea pentru pantofi. Mai mult decât atât, creaţiile care vor fi expuse dezvăluie profunzimi culturale şi estetice mai puţin explorate până în prezent.

Dintre creaţiile designerului român Mihai Albu au fost alese două, despre care acesta spune că reflectă ideea expoziţiei, care are o strânsă legătură cu arhitectura.

“Totul a început odată cu apariţia în Vogue Italia, cu realizarea a două recorduri mondiale. Mai mult, anul trecut, am apărut în revista de specialitate Shoegasm, apărută la New York, în care am avut 10 pagini şi creaţiile mele au fost prezentate pe larg, alături de cele ale unor nume mari în designul de pantofi, precum Manolo Blahnik, Louboutin sau Alexander McQueen”, a declarat Mihai Albu.

Cele două perechi de pantofi selectate de curatorii expoziţiei de la Leipzig sunt din colecţii lansate de designer în 2010 şi 2011.

“Prima pereche – roşu-negru – face parte din colecţia «Structuri 2010», colecţie de concept arhitectural, cu tema «deconstructivism concept», ce presupune un declic în liniaritatea procesului de proiectare, o dezaxare voită pe verticală, prin crearea unui haos controlat. Cea de-a doua pereche face parte din colecţia «Organics 2011», o colecţie de concept art-nouveau cu multe trimiteri către arhitectura spaniolului Antoni Gaudi”, a explicat Mihai Albu.

 

Care este noul model de geantă preferată a vedetelor?

Kate Moss, Gwyneth Paltrow şi Beyonce au un lucru în comun, toate trei au fost văzute cu un accesoriu chic, noua geantă IT în lumea vedetelor, de la Saint Laurent. Cele trei vedete se află printre primele cumpărătoare ale genţii cu care a debutat Hedi Slimane la cârma brand-ului.

Această geantă a fost lansată anul trecut, însă vedetele de abia acum au început să se adune. În august 2012, Gwyneth Paltrow a fost fotografiată în aeroport cu o versiune a genţii „duffle” gri, însă accesoriul nu a atras atenţia nimănui atunci.

După ce Hedi Slimane a căpătat faima mult dorită şi a stârnit controverse în urma înlăturării „Yves”, această geantă a devenit accesoriul „must have”. Kate Moss a fost următoarea vedetă fotografiată cu o variantă neagră, iar pe urmă am putut-o vedea pe Beyonce.

Geanta denumită simplu „duffle” vine în trei mărimi – 6, 12 şi 24 -, în diferite culori precum negru, gri, bej, albastru, roşu şi roz. Însă, detaliul care o face specială, este faptul că modelul simplu nu se va demoda, dar odată cu trecerea timpului îi va creşte valoarea, deoarece este prima geantă creată de Slimane la cârma Saint Laurent.

Cum deosebiti pantofii originali de cei contrafacuti – aflati pe ModeleRomania

V-ati saturat de avalansa de fake-uri in materie de haine, dar si pantofi de designer, care a luat cu asalt online-ul, dar si magazinele?

Iata cateva mici sfaturi sa distingeti imitatiile de produsele originale si sa va cumparati pantofi chic de calitate!

In ultimii ani, o serie de branduri internationale si designeri consacrati si-au deschis magazine in Romania, iar hainele cu etichete branduite și pantofii de designer au devenit un „must have” pentru toate romancele care vor sa tina pasul cu moda.

In acelasi timp, au aparut foarte multe magazine si site-uri care comercializeaza imitatii si haine contrafacute. Din pacate, femeile pot fi usor vrajite de sigla aurie si de pretul mai mic decat cel afisat de magazinele de firma. Inainte de a va entuziazma de pret si de a scoate cardul analizati cateva detalii.

Primul lucru care semnaleaza un fake este pretul foarte mic in comparatie cu produsul original. De ce ar vinde cineva o pereche de pantofi care valoreaza 1000 de euro cu doar 200 de euro. Nimic nu justifica acest pret. Reducerea poate fi de 10%, 20% maximum.

Apoi, culoarea si modelul sunt alte trasaturi ce pot trada un fake. Nu toti pantofii cu talpa rosie sunt Louboutini. Un model asemanator, dar intr-o culoare care nu exista in colectie ar trebui sa ne ridice un semn de intrebare.

Calitatea pielii din care sunt fabricati difera. In consecinta difera si modalitatea de prelucrare a materialelor si a cusaturilor. Poti face o comparatie cu ochiul liber a produselor original-fake.

Cutia si eticheta sunt doua elemente extrem de importante. Cei care vand pantofi fake tind sa spuna ca produsul vine intr-o cutie simpla pentru ca este luat direct din fabrica. Nu exista asa ceva! Pantofii de designer vin in cutii care au imprimate un cod de bare, marimea si poza pantofului pe ele.

Un ultim element, la fel de important este si locul de unde cumperi pantofii. Desigur ca se pot cumpara produse originale din magazinele online. Dar trebuie sa fiti de doua ori mai atenti. Se stie prea bine ca in China se poate copia orice.

 

1 23 24 25 26 27 37