Modele Romania Modele Romania

Brand-ul de lenjerie Ludique – o colectie noua plina de modele ce emana senzualitate si mister

Brand-ul de lenjerie Ludique întâmpină sezonul cald cu o colecţie ce emană senzualitate şi mister, propunând piese de lenjerie intimă care sculptează şi provoacă formele feminine.

Numele acestei colecţii este „Madame Pogany”, însă este mult mai mult decât o simplă denumire, este conceptul care stă la baza întregii colecţii de primăvară-vară 2013. Colecţia întruchipează curtezana ce se regăseşte în fiecare femeie, iubita ridicată la rang de muză, încurajând spiritul feminin să îşi preţuiască şi sa dezvăluie propria senzualitate.

Colecţia susţine afirmarea feminităţii prin piese versatile de lenjerie ce pot fi purtate atât în intimitatea propriului boudoir, cât şi la vedere. „Madame Pogany” este învăluită de transparenţa tulle-urilor, răsfăţată de dantela cu fir de mătase şi îmbrăţişată de fineţea catifelei.Piesele de lenjerie se disting prin tăieturi grafice, ce reflectă identitatea brand-ului şi includ îmbinări de materiale delicate şi preţioase cu elemente îndrăzneţe care fac din colecţie un melanj fericit între piese funcţionale şi piese cu o vădită încărcătură erotică.

Gama de produse cuprinse în noua colecţie Ludique este diversificată şi include slipi cu talie înaltă şi cu elastice cordon reglabile ce se mulează pe siluete diferite, body-uri ce pot fi purtate şi la vedere dând o notă chic ţinutei, bikini şi sutiene cu bentiţe ce subliniază formele feminine fără a le încorseta.

Creat şi dezvoltat de designerul român Ruxandra Gheorghe, brand-ul Ludique întruchipează natura duală a spiritului feminin, într-un stil propriu care subliniază atât latura seducătoare şi încrezătoare, cât şi delicateţea şi graţia ce definesc feminitatea.

Campania o are ca protagonistă pe omniprezenta Delia Tudose şi jumătatea duo-ului de succes, fotograful Vali Bărbulescu.

Săptămâna Modei la Paris: cele mai frumoase modele de rochii din colecţia Valentino

Casa Valentino a prezentat unele din cele mai frumoase creaţii haute couture la Săptămâna Modei de la Paris.
Toţi cei prezenţi la săptămâna modei de la Paris au fost de acord că show-ul Valentino a fost unul din cele mai frumoase, iar creaţiile designerilor Maria Grazia Chiuri şi Pierpaolo Piccioli le-au depăşit cu mult pe cele ale altor case de modă.

Creaţiile haute couture pentru primăvară-vară 2013 au fost inspirate de o grădină fermecată. Detaliile au fost atent lucrate, dar au arătat ca şi cum croitoresele nu au depus cel mai mic efort. Totul a părut foarte natural, iar broderiile, perlele şi aplicaţiile florale s-au potrivit perfect pe ţesături, în mare parte tulle şi chiffon foarte fine.

Aflat în primul rând, fondatorul casei de modă Valentino Garavani, acum în vârstă de 80 de ani, a aplaudat frenetic de mai multe ori. Atât el, cât şi ceilalţi spectatori au fost impresionaţi de creaţiile acestui sezon. Ca şi în alte prezentări, pe podium au predominat culorile neutre – alb, negru, nude – dar au existat şi câteva pete de un roşu aprins.

Modele de rochii de seară pentru ocazii speciale by Mihaela Drafta

Luna decembrie este marcată de apariţii sclipitoare, glamour şi chiar decadende. Pentru că a surprins plăcerile vinovate ale femeii moderne, creatoarea Mihaela Drafta ne propune o nouă colecţie de rochii de seară pentru ocazii speciale – Revelion, numită Glitter.

Pornind de la ideea că moda în sine poate deveni un viciu sublim, Mihaela Drafta a listat şase plăceri vinovate cu care se confruntă femeia modernă, pasiuni pe cât de irezistibile, pe atât de blamate de unele voci ale societăţii.

Dulciurile, fumatul, mâncarea de tip fast-food, bijuteriile, shopping-ul şi sexul sunt transpuse de Mihaela Drafta în tentaţii irezistibile, alăturate noilor sale creaţii vestimentare din colecţia Glitter.

Noua colecţie semnată Mihaela Drafta a fost concepută pentru evenimentele speciale din viaţa fiecărei femei. Astfel, negru, auriu, argintiu, alb, materialul paietat, mătasea naturală, tulle, inserţiile masive de pietre şi broderiile fine sunt elementele principale ale noii linii vestimentare.

“Cred în puterea femeilor de a exista dincolo.de inhibiţii şi tabuuri, în control şi asumare în plăcerea de a trăi şi de a face alegeri. Nu există plăceri care ucid, doar bucuria de a simţi. Să te priveşti în oglindă într-o dispoziţie bună generată de rochia cea nouă, culoarea unui pahar de băutură fină sau prietenul nou de pe facebook… Toate sunt darul iubirii noastre pentru ziua de mâine”, declară Mihaela Drafta.