Modele Romania Modele Romania

Care este noul model de geantă preferată a vedetelor?

Kate Moss, Gwyneth Paltrow şi Beyonce au un lucru în comun, toate trei au fost văzute cu un accesoriu chic, noua geantă IT în lumea vedetelor, de la Saint Laurent. Cele trei vedete se află printre primele cumpărătoare ale genţii cu care a debutat Hedi Slimane la cârma brand-ului.

Această geantă a fost lansată anul trecut, însă vedetele de abia acum au început să se adune. În august 2012, Gwyneth Paltrow a fost fotografiată în aeroport cu o versiune a genţii „duffle” gri, însă accesoriul nu a atras atenţia nimănui atunci.

După ce Hedi Slimane a căpătat faima mult dorită şi a stârnit controverse în urma înlăturării „Yves”, această geantă a devenit accesoriul „must have”. Kate Moss a fost următoarea vedetă fotografiată cu o variantă neagră, iar pe urmă am putut-o vedea pe Beyonce.

Geanta denumită simplu „duffle” vine în trei mărimi – 6, 12 şi 24 -, în diferite culori precum negru, gri, bej, albastru, roşu şi roz. Însă, detaliul care o face specială, este faptul că modelul simplu nu se va demoda, dar odată cu trecerea timpului îi va creşte valoarea, deoarece este prima geantă creată de Slimane la cârma Saint Laurent.

Accesoriile Mulberry, disponibile acum în magazinul Sport/Couture – afla pe ModeleRomania

Genţile şi plicurile Mulberry reprezintă accesoriile pe care orice “fashionista” şi le doreşte în garderoba ei. De când Alexa Chung a început să poarte aceste accesorii la evenimente mondene, popularitatea genţilor Mulberry a crescut.
 

Această colaborare a dat tonul lansării genţilor cu nume de celebrităţi. Astfel au apărut: Mulberry Gisele (Gisele Bundchen) sau Mulberry Del Rey.
 

Mulberry, brand-ul anului 2011 la British Fashion Awards, este în momentul de faţă un fenomen, un accesoriu „must have” în arsenalul de lux al trend-setter-ilor din întreaga lume.Genţile Mulberry, sunt printre preferatele vedetelor de la Hollywood, printre care se află Olivia Palermo, Sarah Jessica Parker, Leighton Meester, Christina Hendriks şi nu numai.

Înfiinţat în 1971 de către Roger Saul, brand-ul şi-a propus să reprezinte stilul de viaţă tradiţional britanic. Încetul cu încetul, Mulberry a fost asociat cu activităţile din timpul liber, care impuneau un stil chic, dar nu studiat.
 

Azi, Mulberry este un brand comercializat pe toate continentele, iar faptul că numărul magazinelor din Marea Britanie este acum mai mic decât cel al magazinelor din afară ţării de origine, spune multe despre succesul pe plan internaţional. În plus, Bruno Guillon, chief executive Mulberry (în trecut managing director al companiei Hermes), şi-a propus să poziţioneze brand-ul cât mai sus şi să mute producţia exclusiv în Europa.   
 
În România, genţile Mulberry sunt disponibile în magazinul Sport/Couture, dintr-un cunoscut mall bucurestean!