Modele Romania Modele Romania

Surorile Kardashian-Jenner pentru noua campanie Calvin Klein

Kim Kardashian West, Kourtney Kardashian, Khloé Kardashian, Kendall Jenner si Kylie Jenner au semnat contract cu Calvin Klein pentru a aparea in noua campanie publicitara a casei de moda.

Familia Kardashian- Jenner s-a reunit pentru un photoshoot si au fost fotografiate de Willy Vanderperre intr-un cadru rustic.

Cele mai faimoase surori din lume au pozat in lenjerie intima sau jeans, iar fotografiile fac deja inconjurul lumii, insa nu sunt ferite si de critici. Multi considera ca unele cadre au fost prea mult retusate in Photoshop, intrucat vedetele sunt aproape de nerecunoscut, trasaturile lor faciale fiind prea alterate.

In noua sedinta foto, Kylie Jenner isi acopera burta cu o patura pentru a nu isi expune, pare-se, sarcina despre care se zvoneste atat de mult in ultimele luni.

 

Senzaţie pe plajă: costumele de baie cu slipi C-string!

slipii  invizibili

Costumele de baie cu slipi C-string, fără niciun pic de material în jurul taliei, fac senzaţie pe plajă în acest sezon estival!

Vara aceasta, femeile îndrăzneţe au defilat pe plajă cu slipi C-string, care sunt atât de mici, încât pot fi foarte uşor confundaţi cu o bentiţă.

Senzaţie pe plajă costumele de baie cu slipi C-string

Ei sunt prevăzuţi cu un cadru flexibil care ajută la prinderea direct pe corp, fără a mai fi necesare benzile laterale ale slipilor clasici.

Moda C-string a debutat în 2009 cu un model de chiloţi promovaţi ca soluţia ideală pentru femeile care nu vor ca lenjeria intimă să fie vizibilă prin rochiile transparente, mulate sau decoltate.

Dani Sperle

Dansatoarele de samba din Brazilia sunt, de fapt, sursa de inspiraţie pentru acest model de lenjerie, acestea purtând de mulţi ani bikini minusculi. Recordul l-a bătut Dani Sperle, o dansatoare care a intrat în Cartea Recordurilor după ce a purtat, la ediţia din 2009 a Carnavalului de la Rio, cea mai mică pereche de chiloţi. Ea măsura doar 3 centimetri.

Paris Hilton

Chiloţii aproape invizibili au fost promovaţi de câteva vedete care au purtat rochii foarte despicate pe coapse la evenimentele mondene – modă botezată „pelvage“. Paris Hilton, manechinul Kendall Jenner, Angelina Jolie şi şi manechinul Victoria’s Secret Anja Rubik se numără printre celebrităţile care au purtat C-string cu rochii ce dezgoleau periculos de mult zona pelviană.

slipi C-string

La prima privire, slipii aproape invizibili nu par foarte siguri, dar multe dintre cele care i-au încercat spun că se fixează bine şi, cel mai important, fac furori în rândul bărbaţilor. De altfel, cele mai multe comenzi, spun producătorii, vin de la bărbaţi care-i oferă cadou iubitelor sau soţiilor. În ceea ce priveşte confortul, părerile nu sunt tocmai favorabile.

C-string , numiţi astfel după forma asemănătoare literei „C“, au ajuns şi pe piaţa românească, unde se vând la preţuri care variază între 15 şi 20 de lei.

C-string

Cum se contopeste moda cu sexualitatea?!

„Sex animalic. Asta face ca Pamantul sa se invarta si asta vinde haine“, spunea McQueen in Vogue UK in 2002.

Iata un clasament al designerilor ce fac sex direct pe podium:

Sexofilii: „Sonia Rykiel – libertatea femeilor“ , sub acest slogan se lansa linia Rykiel Woman in 2002, cuprinzand jucarii sexuale si lenjerie intima cu buze false care… vibrau. Nu e ca si cum Rykiel si-a dorit sa transforme boutique-ul intr-un sexshop, ci doar sa fie ludica, sa schimbe imaginea jucariilor sexuale sau preconceptiile femeilor in acest sens. Astfel, acestea sunt asociate nu cu „jocuri murdare“, ci cu obiecte de fashion.

Stella McCartney creeaza sexualitate pentru sine. Transparente, decupaje provocatoare, accente de lenjerie, dantelarii, texturi satinate senzuale strecurate peste tot… acesta e vocabularul de catwalk al lui McCartney. Un vocabular al seductiei, al intimitatii, al sexului ca spectacol public. Cat este pentru ca femeia sa se simta senzuala,cat este pentru ochiul privitorului…

Obsedatii: Roberto Cavalli – sau strategia nuditatii. „King of bling“ este campionul senzualitatii la tensiune maxima. Rochii scurte, topuri minuscule si mulate, slituri adanci, decolteuri si mai adanci, decupaje si transparente. Adica, o strategie a nuditatii. Cum altfel poti pune in valoare un corp frumos, daca nu aratandu-l, printre falduri fine si croieli senzuale? Desi s-a spus despre el ca incearca sa transforme femeia intr-un obiect sexual, Cavalli doar celebreaza frumusetea si senzualitatea corpului femeii.

Tom Ford – sau sexualitatea ca drog, strategia porno-sic inceputa la Gucci (brand pe care, de altfel, l-a scos din „nuditatea“ financiara in 1994) si continuata la YSL in 2000. Daca ne uitam atent la femeia pe care o propune Ford in colectiile sale, vom observa ca aceasta e imaginata ca si cum ar fi gata de o partida fierbinte de sex. El insusi afirma ca „ar putea fi femeia care toarna ceara fierbinte peste iubitul ei si apoi se napusteste asupra lui“. Desi s-a afirmat ca designerul si-a propus sa realizeze un obiect suprasexual din femeie, Ford nu face altceva decat sa determine femeile sa gaseasca atitudine si feminitate in sexualitate si erotism.

Antisexualii: Miuccia Prada, inamicul nuditatii, spunea: „Fetelor care poarta tocuri inalte si pielea la vedere le zic: cu cat ai o alura mai sexy, cu atat nu ai parte de sex in viata ta“. In acest sens, intr-un fel de opozitie a dezbracarii femeii in vestimentatia sa, milaneza se razbuna printr-o colectie barbateasca, in care modelele au purtat topuri mulate, de culoarea pielii.

Echilibristii: Stefano Pilati – momentul cand femeia YSL revine in forta. Preluand jobul de art-director al YSL, s-a hotarat sa refaca legatura dintre universul YSL si Tom Ford. A incercat sa diminueze sexualitatea pregnanta a colectiilor predecesorului sau. Si totusi, Pilati are o atingere de fetisism in creatile sale, cu accente androgine, stabilind o legatura intre putere si seductie, feminitate si afirmare, control si abandon. Daca femeia-dominatrix a lui Tom Ford isi dedica sexualitatea completamente barbatilor, femeia propusa de Pilati pentru YSL isi cauta autonomia, el insusi afirmand: „Vreau sa le redau femeilor sentimentul de incredere in ele insele si controlul asupra feminitatii lor“. Iata cum designerii, pasionati de corpul feminin si de sexualitate, si-au pus amprenta in moda si asupra perceptiei despre nuditate si erotism. Bondage, decupaje, lenjerie la vedere. Toate sunt concepute pentru femeia indrazneata ce se imbraca pentru a fi dezbracata, chiar si din priviri.

Brand-ul de lenjerie Ludique – o colectie noua plina de modele ce emana senzualitate si mister

Brand-ul de lenjerie Ludique întâmpină sezonul cald cu o colecţie ce emană senzualitate şi mister, propunând piese de lenjerie intimă care sculptează şi provoacă formele feminine.

Numele acestei colecţii este „Madame Pogany”, însă este mult mai mult decât o simplă denumire, este conceptul care stă la baza întregii colecţii de primăvară-vară 2013. Colecţia întruchipează curtezana ce se regăseşte în fiecare femeie, iubita ridicată la rang de muză, încurajând spiritul feminin să îşi preţuiască şi sa dezvăluie propria senzualitate.

Colecţia susţine afirmarea feminităţii prin piese versatile de lenjerie ce pot fi purtate atât în intimitatea propriului boudoir, cât şi la vedere. „Madame Pogany” este învăluită de transparenţa tulle-urilor, răsfăţată de dantela cu fir de mătase şi îmbrăţişată de fineţea catifelei.Piesele de lenjerie se disting prin tăieturi grafice, ce reflectă identitatea brand-ului şi includ îmbinări de materiale delicate şi preţioase cu elemente îndrăzneţe care fac din colecţie un melanj fericit între piese funcţionale şi piese cu o vădită încărcătură erotică.

Gama de produse cuprinse în noua colecţie Ludique este diversificată şi include slipi cu talie înaltă şi cu elastice cordon reglabile ce se mulează pe siluete diferite, body-uri ce pot fi purtate şi la vedere dând o notă chic ţinutei, bikini şi sutiene cu bentiţe ce subliniază formele feminine fără a le încorseta.

Creat şi dezvoltat de designerul român Ruxandra Gheorghe, brand-ul Ludique întruchipează natura duală a spiritului feminin, într-un stil propriu care subliniază atât latura seducătoare şi încrezătoare, cât şi delicateţea şi graţia ce definesc feminitatea.

Campania o are ca protagonistă pe omniprezenta Delia Tudose şi jumătatea duo-ului de succes, fotograful Vali Bărbulescu.

Bar Rafaeli, sexy în modele de lenjerie intimă Passionata

Brand-ul de lenjerie Passionata strâneşte interesul pentru colecţia din 2013 cu câteva fotografii din campania de promovare. Ambasadoarea label-ului este nimeni alta decât modelul cu forme apetisante, născut în Israel, Bar Rafaeli.

Dacă încă mai aveti de făcut câteva cadouri, această colecţie de lenjerie este un început bun. Bar Rafaeli este cunoscută pentru spiritul său ludic şi jucăuş, iar acest pictorial îi “vine ca o mănuşă”.

“Simt că arăt cel mai bine când sunt confortabilă – mai ales când vine vorba despre lenjerie. Dat fiind că este obiectul care ajunge cel mai aproape de pielea mea, vreau să mă complimenteze, nu să fure toată atenţia!”

Campania cu vibe retro, dar în orice caz sexy, o pune în valoare pe supermodelul în vârstă de 27 de ani. Fotografiile au fost postate chiar de Bar, pe pagina sa a unui cunoscut site de socializare.

Ce modele de lenjerie intimă se poartă toamna asta!?

Abbey Clancy, Sarah Harding, Peaches Geldof şi multe alte modele şi vedete din diferite domenii au prezentat la Londra cele mai noi tendinţe în materie de lenjerie intimă.

“London Lenjerie” a reunit mulţi creatori celebri de lenjerie printre care Agent Provocateur şi Atsuko Kudo.

Aceştia şi-au prezentat propunerile în materie de desuuri pentru acest sezon într-un show incendiar la care au asistat multe vedete.

Au defilat pe podium modele internaţionale, vedete, dar şi manechine XXL, toate la fel de sexy şi de aplaudate.

Se pare că în materie de lenjerie nu prea există nişte tendinţe clare. Se poartă şi albul, şi negrul, şi lenjeriile simple, dar şi cele complicate şi ultra sexy.

Una din cele mai aplaudate prezenţe a fost Sarah Harding care a apărut pe catwalk într-o ţinută de fată rea compusă din desuuri şi cizme negre. Negrul este în continuare considerat o alegere sexy pentru lenjerie, dar casele de modă au prezentat şi ţinute florale colorate şi proaspete, dar şi ţinute angelice în alb sau glam în auriu şi argintiu.\\

“Oriental Suite” – modele seducatoare din colectia La Perla pentru aceasta toamna

Lenjeria seducatoare La Perla este scumpa si exclusivista, insa merita fiecare banut.

 Piesele din colectia pentru aceasta toamna – numita Oriental Suite – sunt din matase si satin, au detalii fine si elaborate, cu broderii manuale, si vin in nuante soft si provocatoare.

Iata  cele mai frumoase piese din colectia La Perla pentru toamna anului 2012 :