Modele Romania Modele Romania

Costume de Halloween pentru pisici

Anul acesta nu doar tu te poți costuma pentru Halloween, ci și pisica ta! Pentru că, da, și ele au dreptul să se bucure de sărbătoarea de la finalul lunii octombrie.

Cel puțin, teoretic, și spre amuzamentul stăpânilor. Industria acestei sărbători păgâne s-a dezvoltat în așa mod încât acum și animalele de companie au parte de costume ingenioase și haioase.

Iată cateva idei de costume  memorabile  pe care le poate îmbrăca pisica ta pe 31.10.2017 pentru petrecerea de Halloween :

 

Irina Shayk și Catrinel Marlon au atras toate privirile pe covorul roșu la Intimissimi on Ic

Ca și anul trecut, Irina Shayk și Catrinel Marlon au răspuns pozitiv invitației de a participa la spectacolul de gheață devenit tradiție pentru brandul de lenjerie intalian Intimissimi. Cele două modele au avut, evident, apariții demne de covorul roșu, reușind să stârnească admirația tuturor celor prezenți.

Irina Shayk și Catrinel Marlon au atras toate privirile atunci când au pășit pe covorul roșu al evenimentului Intimissimi on Ice. Românca noastră, în vârstă de 32 de ani și originară din Iași, a ales să poarte cu această ocazie o superbă rochie see-through, care îi punea în evidență silueta de model și picioarele interminabile. Și-a accesorizat outfitul cu o pereche de cercei extrem de  eleganți, cu perle, care au oferit un element rafinat binevenit.

Nici Irina Shayk n-a fost mai prejos, modelul, devenit mamă acum jumătate de an, epatând într-o rochie lungă, de culoarea smaraldului. Irina a ales să poarte o ținută care i-a pus în evidență atât decolteul, cât și picioarele lungi, bine tonifiate. Look-ul a fost cel consacrat, purtând un make-up discret, și un coc natural.

Care credeți că a avut o apariție mai reușită?

 

Flavio Briatore și Philipp Plein cel mai important eveniment al toamnei Bucuresti

Joi seara, toată crema showbizului s-a adunat la cel mai important eveniment al toamnei. Fostul boss al Formulei 1, Flavio Briatore, dar și designerul vestimentar Philipp Plein, s-au aflat în România pentru a inaugura magazinele lor, Billionaire Couture și, bineînțeles, boutique-ul de haine Philipp Plein. Aceștia au ciocnit o cupă de șampanie, au dat mâna cu fanii lor și au făcut poze. Au fost copleșiți de intereseul doamnelor care, unele dintre ele au venit îmbrăcate în haine croite de designerul german.

Vedetele au așteptat două ore să îi întâlnescă pe cei pe care publicul îi cunoaște și pentru viața lor tumultuoasă.

De altfel, în speech-ul de lansare a celor două reprezentațe, Philipp Plein și Billionaire, a ținut să remarce frumusețea româncelor și să le mulțumească celor prezenți.

Printre vedetele care au purtat la eveniment ținute din colecțiile lui Philipp Plein se numără Adelina Pestrițu, Sore, Alina Erimia și Brigitte Năstase.

Show de moda satanic in interiorul unei „biserici” anglicane, la Saptamana Modei de la Londra

Brooke Candy defileaza pe scena. Pentru acest eveniment, biserica a fost transformata intr-un templu ocult. Mai precis: o loja masonica.

Designerul de moda turc Dilara Findikoglu si-a prezentat colectia de Primavara / Vara 2018 la Saptamana Modei de la Londra, iar showul nu a fost nimic altceva decat o Liturghie Neagra satanica. Evenimentul a avut loc in altarul bisericii anglicane Sf. Andrews din Londra si a incorporat simboluri oculte si satanice. Pe scurt, evenimentul a insumat tot ceea ce lumea modei reprezinta de fapt.


Desi Dilara Findikoglu este considerata o „rebela a lumii modei”, ea este in perfecta concordanta cu filozofia industriei modei. Ea nu se razvrateste deloc, dimpotriva, face exact acele lucruri pe care „ei” doresc sa le faca.
Din acest motiv, celebritati cum ar fi Rihanna, FKA Twigs și Grimes au fost vazute purtand creatiile lui Findikoglu.
Ultimul ei show de moda a avut ca invitati pe artista Brooke Candy si „artistul drag” Violet Chachki.


Fundalul este in esenta o amestecatura de simboluri inspirate de masonerie. De-o parte si de alta sunt stalpii gemeni masonici. Intre stalpi se afla litera G in interiorul unei pentagrame inversate. Sub ea este ochiul in interiorul unei hexagrame (steaua lui David evreiasca). Exista, de asemenea, echerul si compasul masonic. In plus, scena are modelul unei table de sah. In acest context ocult, modelele au fost imbracate si aranjate cu o multime de simboluri.

Acest show de moda este o reprezentare perfecta a mentalitatii industriei modei de azi. Nu este vorba despre „imbracaminte” sau „moda”, ci despre evenimente ritualice, o celebrare artistica a mentalitatii satanice a elitei oculte.

Pe masura ce defileaza cu sigilii magice, simboluri oculte si alte elemente ritualice pe tot corpul lor, modelele sunt transformate in obiecte incarcate cu energie, transformand acest „spectacol de moda” – care a avut loc in interiorul unei biserici – intr-un ritual satanic cu puternica incarcatura oculta.

 

RESERVED aduce un tribut lui Kate Moss

Noua campanie a brandului RESERVED este un tribut adus lui Kate Moss, unul dintre numele de referinţă din industria modei, directorul de creaţie insistând ca supermodelul să deţină controlul total asupra look-urilor create pentru noul sezon.

Ideea noii campanii a pornit de la o întrebare simplă adresată fotomodelului: “Dacă ai intra acum într-un magazin RESERVED, ce ţinută ai alege, care ar fi stilul pe care îl preferi şi, mai ales, care ar fi rezultatul?”.

Stilul lui Kate Moss – când rebel, când casual sau sexy, când confortabil, cu o jachetă de piele neagră sau o blană artificială aruncată peste lenjeria din dantelă, sau pur şi simplu un mix din toate acestea – este unul emblematic, cuvintele care îl definesc fiind autentic, iconic şi adevărat.

Prin colaborarea cu Kate Moss, brandul şi-a propus să-i ofere fiecărei femei ocazia de a-şi crea propriul mix autentic, iconic şi adevărat, cu alte cuvinte, de a-şi scrie propria poveste vestimentară.

Sezonul de Toamnă/Iarnă 2017 este dedicat poveştii vedetei, dar ar putea fi, în acelaşi timp, povestea oricărei femei, în funcţie de alegerile vestimentare proprii.

Campania realizată în Londra de celebrul fotograf Daniel Jackson urmăreşte şi să anime identitatea brandului, combinând stilul iconic al lui Kate Moss cu hainele fun, cu accente uşor futuriste.

Tom Ford a deschis Saptamana Modei de la New York

Vestitul designer american Tom Ford a fost cel care a deschis, miercuri seara, saptamana modei de la New York. Prezentarea sa a fost catalogata ca fiind inspirata din tendinta “glam” a anilor ’90.

Dupa Londra si, apoi, Los Angeles, celebrul creator de moda texan a ales sa isi prezinte colectiile pentru sezoanele viitoare la New York.

La prezentarea casei sale, organizata in Armory, o fosta cladire militara, au asistat numeroase vedete. In public au fost vazute personalitati ca actrita Julianne Moore, starleta Kim Kardashian, cantareata Chaka Khan si jucatorul de baschet Russell Westbrook.

Designerul american a prezentat o colectie inspirata din anii 1990, perioada marcata de ascensiunea lui in cadrul casei Gucci, sub privirile a doua top-modele emblematice din acea epoca: Cindy Crawford si Helena Christensen.

Desi s-a declarat orientat spre viitor, Tom Ford a explicat pentru site-ul The Business of Fashion ca doreste sa se inscrie intr-o “renastere” a anilor 1990, pe care a observat-o in societatea actuala. Tom Ford propune o silueta feminina bine desenata, cu numerosi epoleti, veste cambrate, rochii si fuste foarte scurte, asortate cu pantofi cu tocuri ametitor de inalte.

Prezentarea s-a incheiat cu o petrecere  in spiritul marilor show-uri din ultimii ani, cu muzica, dans si hamburgeri serviti de baieti tineri cu torsul gol si in pantaloni scurti.

” Le diner en blanc ” un eveniment tres-chic

Le Diner en Blanc se organizeaza de aproape 30 de ani. Conceptul s-a nascut in capitala Frantei, Paris , atunci cand un pictor celebru si-a invitat prietenii la cina .Iar pentru a se regasi , s-au imbracat cu totii in alb. In prezent se organizeaza in peste 70 de orase , din 35 de tari.

Acest eveniment “tres-chic”, reprezinta un picnic organizat in centrul orasului .

Locatia este secreta …invitatii s-au intalnit in mai multe puncte anuntate prin email de catre organizatori. De acolo au fost preluati de liderii de grup si ghidati catre locul secret.

Cea mai “stylish” cina , a avut loc in mijlocul capitalei , in spatiul dintre Ateneul Roman si Hotelul Hilton. Intr-un decor absolut feeric s-a desfasurat Le Diner en Blanc. Mesele ,scaunele,  florile, absolut toate au fost albe, iar tacamurile argintii.

Cina , a fost realizata de un chef bucatar de la Hotel Hilton , tot cu preparate albe, iar bauturile care au innobilat-o au fost sampania, vinul sau prosseco.

Petrecerea a inceput pe acorduri de vioara si a continuat cu momente artistice, muzica clasica dar si moderna.

Doamnele si domnisoarele au putut alege o rochie simpla , alba , cu accent pus pe accesorii sau niste piese vestimentare statement care sa atraga toate privirile . Domnii au putut aborda o tinuta masculina si eleganta.

Accesoriile de asemenea au trebuit sa fie albe , doar culoarea metalica fiind acceptata .

Organizatorii au oferit si premii celor mai bune oufit-uri him/her.

Zeci de vedete, bloggeri ,oameni de televiziune s-au alaturat evenimentului.

Carmen Iohannis Vs Brigitte Macron la Bucuresti

Brigitte Macron(64 de ani) și Carmen Iohannis(56 de ani) au ales ținute simple și elegante pentru întâlnirea de la Palatul Cotroceni.

Prima Doamnă a Franței i-a rămas fidelă casei Louis Vuitton, la care apelează încă din 2015, când soțul său era ministru al Economiei. Carmen Iohannis a purtat o rochie semnată de un designer român.

Brigitte Macron, ca și Carmen Iohannis, poartă în aparițiile oficiale ținute chic casual, cu fuste deasupra genunchiului și tocuri înalte. Madame Macron, de când a mers la Palatul Elysee, a apărut doar în creații Vuitton, Dior și Chanel.

Primele Doamne și-au petrecut ziua împreună. Au luat pranzul  la un restaurant franțuzesc și au vizitat atelierul stilistei Eli Lăslean.

Brigitte Macron a purtat aceeași rochie și aceeași jachetă și la întâlnirea cu Prințesa Marie a Danemarcei. , în vreme ce Carmen Iohannis a mai apărut în aceeași vestimentație și recent, la Întâlnirea Sașilor din Transilvania.

 

Red Carpet la Teen Choice Awards 2017

La ediția din acest an a Teen Choice Awards au luat parte reprezentanții noii generații de staruri de la Hollywood, idolii puștanilor de pretutindeni .

Noua generație de staruri de la Hollywood a luat parte la ceremonia derulată la Galen Center din Los Angeles, sperând să plece acasă cu mult-râvnitele trofee în formă de placă de surf.

Pe covorul roșu vedetele și-au făcut apariția în ținute vestimentare diverse. A fost un mix de stiluri amețitor. De la outfituri elegante, la unele casual, de la rochii boho-chic la costume ori salopete.

Iată cum au ales să se îmbrace pentru această ceremonie:

ZENDAYA a purtat Ashish
ZENDAYA a purtat Ashish
YARA SHAHIDI, în Libertine, Fear of God, și accesorii Tiffany & Co.
YARA SHAHIDI, în Libertine, Fear of God, și accesorii Tiffany & Co.
VANESSA HUDGENS, în Reem Acra
VANESSA HUDGENS, în Reem Acra
SYDNEY SIEROTA, în Gucci
SYDNEY SIEROTA, în Gucci
RITA ORA a purtat bijuterii Tiffany & Co.
RITA ORA a purtat bijuterii Tiffany & Co.
PEYTON LIST a purtat pantofi Sophia Webster
PEYTON LIST a purtat pantofi Sophia Webster
PARIS JACKSON a purtat Zimmermann
PARIS JACKSON a purtat Zimmermann
NIA SIOUX, în Andrew Gn
NIA SIOUX, în Andrew Gn
MELISSA BENOIST, în Zeynep Arçay
MELISSA BENOIST, în Zeynep Arçay
LUCY HALE, în Fausto Puglisi.
LUCY HALE, în Fausto Puglisi.
KATHERINE LANGFORD, în Prada
KATHERINE LANGFORD, în Prada
ARIELA BARER, în Helo Rocha
ARIELA BARER, în Helo Rocha

Atunci si Acum

Va amintiti starurile pop ale anilor 2000?

Cred ca am putea spune că aceste staruri arată mai bine acum decât în anii de debut.

Iata o mica incursiune în istoricul mediatic al vedetelor care au obținut faima în anii 2000, asa aratau starurile pop care făceau furori acum 16 ani:

1 6 7 8 9 10 35