Modele Romania Modele Romania

Helen Mirren Vs. Nina Dobrev

Doua actrite, una din generatia de aur a Hollywood-ului si cealalta din generatia promitatoare, au purtat aceeasi rochie.

Helen Mirren si Nina Dobrev au trecut prin ceea ce poate fi descris ca cel mai mare cosmar vestimentar al unui star hollywoodian: au purtat aceeasi rochie.

O lege nescrisa la Hollywood ar cere ca, la evenimentele importante cu covor rosu, vedetele sa nu poarte aceleasi creatii. Ei bine, lor li s-a intamplat,se-ntampla si la case mai mari!

Helen Mirren s-a prezentat cu aceasta rochie semnata de designerul Prabal Gurung, pe 10 ianuarie, la premiera Leisure Seekers, in timp ce Nina Dobrev a ales-o pentru premiera Flatliners, care a avut loc cu patru luni inainte de acest moment.

Singurele lucruri distinctive la aparitiile lor au fost accesoriile. Si asta pentru ca Helen Mirren a mizat pe puterea unei cureluse negre, subtiri, in talie, un clutch negru cu accente aurii si pantofi gri, stilettos.

Nina, in schiimb, o purtase cu o curea intr-un joc de nonculori, un clutch cu accente de rosu si pantofi Louboutin, de un gri deschis.

Surorile Kardashian-Jenner pentru noua campanie Calvin Klein

Kim Kardashian West, Kourtney Kardashian, Khloé Kardashian, Kendall Jenner si Kylie Jenner au semnat contract cu Calvin Klein pentru a aparea in noua campanie publicitara a casei de moda.

Familia Kardashian- Jenner s-a reunit pentru un photoshoot si au fost fotografiate de Willy Vanderperre intr-un cadru rustic.

Cele mai faimoase surori din lume au pozat in lenjerie intima sau jeans, iar fotografiile fac deja inconjurul lumii, insa nu sunt ferite si de critici. Multi considera ca unele cadre au fost prea mult retusate in Photoshop, intrucat vedetele sunt aproape de nerecunoscut, trasaturile lor faciale fiind prea alterate.

In noua sedinta foto, Kylie Jenner isi acopera burta cu o patura pentru a nu isi expune, pare-se, sarcina despre care se zvoneste atat de mult in ultimele luni.

 

Gucci – conceptul “fara blana”

Gucci, marca favorita a mileniului, a interzis utilizarea blanurilor. Decizia se aplica colectiei pentru primavara-vara 2018. Gucci vinde multe articole de blana, deci este un pas imens. Printre cele mai populare produse Gucci cu blana, sunt manusile cu captuseala si paltoanele. Oricum, marca a decis sa inlocuiasca toate produsele din blana adevarata cu alternative de blana si materiale inovative.

Gucci a folosit multa blana in trecut. Deci decizia de a o interzice in colectiile lor a luat lumea prin surprindere. Oricum, activistii pentru drepturile animalelor au salutat cu aceasta decizie. Gucci a lucrat cu Humane Society si LAV (un grup italian bazat pe bunastarea animalelor) sa se alature aliantei importiva violentei animalelor. Directorul executiv al Gucci, Marco Bizzarri, a facut anuntul in timpul conferintei Kering Talk din 2017 de la London College of Fashion.

Directorul creativ Alessandro Michele sprijina, de asemenea, decizia. Chiar si colectia sa cea mai recenta a inclus blana, deci a fost putin surprinzator. Designerul a explicat ca aceasta decizie este un lucru pe care clientii il asteptau foarte mult. Deci, el este de acord ca Gucci are nevoie de conceptul “fara blana”.

Din fericire, multe marci de lux au trecut in ultima vreme la conceptul “fara blana”. Una dintre primele marci care au devenit fara blana a fost Calvin Klein inca din 1993. O conversatie intre Calvin Klein si activistul PETA a convins proiectantul sa nu mai foloseasca blanuri in colectiile sale. Ralph Lauren a facut aceeasi decizie in 2006. Tommy Hilfiger i-a urmat exemplul si a devenit “fara blana” in 2007. Una dintre cele mai placute surprize a fost retailerul de lux online Net-a-porter. Gigantul de moda de lux a eliminat toate produsele de blana de pe site-ul sau la inceputul acestui an. De ani de zile, Stella McCartney se concentreaza asupra modurilor de productie ecologice, fara a afecta mediul sau animalele. Utilizarea blanurilor in moda este inca prezenta, dar cel putin exista un progres lent in ultimul deceniu.

Covorul rosu British Fashion Awards

Vedete internationale cunoscute au partipat la British Fashion Awards, un eveniment renumit dedicat modei britanice.

Pe covorul rosu si-au facut aparita nume precum Naomi Campbell, Zendaya, Kaia Gerber, Pink, Doatella Versace, Rita Ora, precum si o bloggerita din Republca Moldova, Doina Ciobanu, care este reprezenata de cativa ani de o agentie din Londra.

Iata cum au ales invitatele sa se imbrace la acest eveniment:

 

 

 

Violet este culoarea oficiala Pantone in 2018

Dupa Greenery (Verde crud) ca si culoare a anului 2017, specialistii au decis ca anul viitor culoarea Pantone oficiala sa fie Purple (Violet).

In fiecare an specialistii de la Institutul Pantone decid o singura nuanta ca si culoarea anului, ce este adoptata de marii designeri in colectiile lor, fie ca vorbim de haine, accesorii, machiaj sau decoratiuni interioare.

In 2017 culoarea oficiala a fost Greenery (Verde crud). Acum, cu putin timp inainte de a intra in noul an, specialistii au decis ca anul 2018 sa fie anul Purple (Violet).

Leatrice Eiseman, executive director al Pantone Color Institute a declarat, “Ne-am dorit sa alegem o nuanta care aduce speranta si un mesaj motivational”.

Multi asociaza violetul cu nuanta monarhiei (mai ales ca anul viitor va avea loc nunta Printului Harry cu Meghan Markle), altii cu regretatul artist Prince (vezi Purple Rain), altii cu palariile femeilor de varsta a treia (vezi si palariile Reginei Marii Britanii).

Deja designeri mari au introdus aceasta nuanta in colectiile lor de primavara 2018 (vezi Tom Ford si Michael Kors).

 

Cele mai bine platite modele din acest an

Industria modei este una extrem de satisfacatoare pentru cei norocosi si muncitori. Modele cu varsta de pana in 25 de ani ajung sa castige anual multe milioane de dolari, iar, de pe urma imaginii lor, companiile si toti cei din acest sistem sa castige averi.

Revista Forbes a intocmit clasamentul celor mai bine platite modele din acest an, si aflam astfel ca ocupantele primelor locuri si-au ingrosat conturile cu peste 10 milioane de de dolari.

Iata clasamentul:

  1. Kendall Jenner, $22 million
  2. Gisele Bündchen, $17.5 million
  3. Chrissy Teigen, $13.5 million
  4. Adriana Lima, $10.5 million
  5. Gigi Hadid, $9.5 million
  6. Rosie Huntington-Whiteley, $9.5 million
  7. Karlie Kloss, $9 million
  8. Liu Wen, $6.5 million
  9. Bella Hadid, $6 million
  10. Ashley Graham, $5.5 million

Rochia din folie de curatatorie by Moschino

Excentricitate :Moschino a lansat o rochie din folie de curatatorie (cea in care se livreaza hainele curatate), peste care au fost aplicate cateva mesaje imprimate. O astfel de “rochie” costa 733 de dolari, la reducere!

 

Balenciaga nu este singurul brand de fashion care a lansat produse aparent banale la preturi exorbitante.

 

Iata si geanta albastra precum cea foarte incapatoare de cumparaturi de la un cunoscut brand de mobila, care costa 2145 dolari, geanta ca plasa de hartie de cumparaturi cu pretul de 1820 de dolari, sau crocsii roz de cateva sute de euro!

 

 

Atentie, daca o cumperi rochia din folie de curatatorie, nu ai voie sa o speli sau sa o duci la curatatorie…practic e de unica folosinta 🙂 !

Colecţia ERDEM x H&M

Retailerul suedez H&M lansează o colecție cu designerul de haine de lux Erdem. Fiecare piesă vestimentară este concepută exclusiv pentru H&M și este disponibilă în aproximativ 220 de magazine din întreaga lume, precum și pe siteul H&M, începând cu data de 2 noiembrie.

Colecţia ERDEM x H&M este una extrem de personală, presărată cu povești care rememorează trecutul designer-ului și temele care și-au pus amprenta asupra activităţii sale în ultimul deceniu.

Colecția pentru femei este inspirată din costumele romantice pe care designerul le admira în filmele britanice, din haina masculină a tatălui pe care mama sa o purta nonșalant pe umeri, în stilul original văzut în videoclipurile muzicale și emisiunile TV ale anilor ’90.

În croiala elegantă a colecției pentru bărbați se regăsesc ecourile costumelor și paltoanelor tatălui designerului, stofa de lână, aceasta fiind o necesitate funcțională în timpul iernilor reci din Canada, ȋn timp ce imprimeurile florale expresive denotă dragostea lui Erdem pentru peisajul rural britanic.

Admiratorii lui Erdem îi apreciază și prețuiesc an de an creațiile, iar ERDEM x H&M este o colaborare care dă naștere unor piese speciale care vor deveni adevărate comori pentru pasionaţii de modă, moștenite din generație în generație.

 

 

 

 

Tinute vestimentare la InStyle Awards

Vedete cunoscute din showbiz-ul american au luat parte la cea de-a treia ediție a InStyle Awards.

Cea de-a treia ediție a InStyle Awards a avut loc la Getty Center din Los Angeles, iar la eveniment au participat nume cunoscute din showbiz-ul american. Având în vedere că a fost o gală organizată de o cunoscută revistă de modă, invitatele au avut grijă să își facă apariția în ținute vestimentare elegante.

Iată ce ținute vestimentare au ales să poarte pe covorul roșu:

 

Revista Playboy scrie din nou istorie- în paginile sale un transgender

Revista Playboy scrie din nou istorie, de această dată pentru că a inclus în paginile sale, ca și Playmate, un transgender. Este vorba de modelul francez Ines Rau. Ea a mai apărut în paginile revistei, în mai 2014, în ediția specială Playboy A-Z.

Însă abia acum a fost inclusă în calitate de Playmate. Modelul a mai apărut în campanii pentru Balmain și în Vogue Italia.

Primul transgender care a apărut în paginile revistei Playboy a fost Tula, în 1991.

 

1 5 6 7 8 9 35