Modele Romania Modele Romania

Colecţia ERDEM x H&M

Retailerul suedez H&M lansează o colecție cu designerul de haine de lux Erdem. Fiecare piesă vestimentară este concepută exclusiv pentru H&M și este disponibilă în aproximativ 220 de magazine din întreaga lume, precum și pe siteul H&M, începând cu data de 2 noiembrie.

Colecţia ERDEM x H&M este una extrem de personală, presărată cu povești care rememorează trecutul designer-ului și temele care și-au pus amprenta asupra activităţii sale în ultimul deceniu.

Colecția pentru femei este inspirată din costumele romantice pe care designerul le admira în filmele britanice, din haina masculină a tatălui pe care mama sa o purta nonșalant pe umeri, în stilul original văzut în videoclipurile muzicale și emisiunile TV ale anilor ’90.

În croiala elegantă a colecției pentru bărbați se regăsesc ecourile costumelor și paltoanelor tatălui designerului, stofa de lână, aceasta fiind o necesitate funcțională în timpul iernilor reci din Canada, ȋn timp ce imprimeurile florale expresive denotă dragostea lui Erdem pentru peisajul rural britanic.

Admiratorii lui Erdem îi apreciază și prețuiesc an de an creațiile, iar ERDEM x H&M este o colaborare care dă naștere unor piese speciale care vor deveni adevărate comori pentru pasionaţii de modă, moștenite din generație în generație.

 

 

 

 

H&M va lansa rochia de mireasă de aproape 300 de lei

Retailerul suedez vine în ajutorul viitoarelor mirese care nu vor să cheltuiască o avere pe rochia de mireasă cu o versiune accesibilă a piesei vestimentare.

În măsura în care costul unei nunţi se ridică la peste 10.000 de euro, în medie, în România, orice modalitate de restrângere a bugetului este bine venită în numeroase cazuri.

Pentru miresele care nu văd de ce trebuie să cheltuiască o mică avere pe o rochie ce va fi purtată o dată, cel mai probabil va fi şi distrusă într-un pictorial incendiar, lanţul de magazine suedez va lansa o versiune mult mai ieftină a acestei piese vestimentare.

Inspirată de atmosfera anilor ’30, rochia de mireasă este simplă, înfrumuseţată cu broderie la baza decolteului, pentru cele care nu vor nimic pretenţios la nunta lor.

 

„Gama noastră de produse include foarte multe rochii de petrecere, dar am vrut să oferim ceva şi celor care urmează să se căsătorească: o rochie accesibilă şi minunată”, a spus unul dintre reprezentanţii brandului.

După ideea că oricine ar trebui să-şi permită o rochie grozavă de mireasă, retailerii internaţionali, precum Topshop, au încercat în trecut să ofere astfel de variante. „Sunt nehotărâtă în ceea ce priveşte această rochie. Este grozav că există şi opţiunea unei piese ieftine, dar, în acelaşi timp, mireasa trebuie să arate cel mai bine în ziua nunţii ei”, spune editorul unei publicaţii pentru mirese.

Retailerul suedez, reprezentat în acest sezon de Miranda Kerr, va pune la dispoziţie rochia în magazine începând cu finalul acestei luni.

 

Uite pe ModeleRomania rochia de mireasă croită după indicaţiile a 3.000 de femei!

Preferinţele a peste 3.000 de reprezentante ale sexului frumos au fost luate în considerare de editorii unei reviste specializate în nunţi pentru a realiza o rochie de mireasă ideală.

Cititoarele revistei „Brides“ din Marea Britanie au decis fiecare detaliu al rochiei, de la formă până la material, lungime, aplicaţii şi culoare. Provocarea lansată de revistă a fost pusă în practică de unul dintre cei mai apreciaţi designeri de rochii de mireasă din Anglia, Stephanie Allin, care a croit ţinuta de vis în decurs de zece zile.

Piesa vestimentară, estimată la 16.000 de euro, va fi prezentată in curand  în cadrul unui eveniment organizat în capitala londoneză.

Rochia este confecţionată din dantelă franţuzească Chantilly, cu jupoane din şifon şi satin. Decolteul în formă de inimă a fost ales de 39% din cititoare, în vreme ce croiala mânecilor a fost indicată de 44% din femeile care au răspuns chestionarului online.

Chiar dacă doamnele şi domnişoarele au inclus şi voalul printre preferinţe, acesta nu a fost unul lung, tradiţional, ci foarte scurt, menit să pună în valoare coafura clasică.

Nou trend vestimentar : pantalonii 2 în 1

Cântăreţele Rita Ora şi Miley Cyrus, dar şi actriţele Jennifer Lawrence şi Leelee Sobiesky sunt câteva dintre vedetele care au lansat moda pantalonilor 2 în 1. Bizarii pantaloni, rezultatul unei combinaţii de stiluri total diferite, ar putea să devină „hit-ul“ vestimentar al acestei veri.

Cântăreaţa Rita Ora a apărut pe scenă, în timpul unui concert, îmbrăcată cu acest tip de pantaloni, creaţi jumătate din denim şi jumătate dintr-un material strălucitor, cu paiete.

Trendul a fost preluat, mai apoi, şi de rebela interpretă Miley Cyrus, care a mers la un eveniment monden înveşmântată într-o astfel de piesă vestimentară.

Şi actriţa Jennifer Lawrence a ales o pereche de pantaloni marca Dior, o combinaţie între şalvari şi pantaloni mulaţi.

Nu este prima dată când în modă apar asemenea „împerecheri“ de stiluri. Rochii, jachete sau bluze cu mâneci croite din materiale diferite au fost promovate în anii trecuţi, dar aceşti pantaloni au fost etichetaţi de stilişti ca fiind de-a dreptul nebuneşti!

Ashish Gupta este unul dintre designerii care a lansat un model de pantaloni 2 în1, cu un crac evazat şi unul de tip skinny. Gupta a declarat că realizează aceste piese vestimentare pentru persoanele care au simţul umorului şi vor să iasă în evidenţă.