Modele Romania Modele Romania

ModeleRomania news – Musette, brand 100% romanesc la Paris

Musette, brand-ul femeilor puternice si independente, a inaugurat deschiderea primului boutique la Paris, în cel mai en vogue cartier, Le Marais.

Puteţi găsi aici colecţia de bază pentru femei, precum şi linia dedicată bărbaţilor, dar şi piese în linia dedicată bărbaţilor create doar pentru această locaţie.

Spaţiul se măndreşte şi cu o zonă de private shopping, unde cei mai pretenţioşi pot face cumpărături în intimitate.

În plus, clienţii îşi pot personaliza accesoriul preferat printr-o culoare specială sau o textură inedită, în funcţie de opţiunile disponibile.

Boutique-ul este situat pe Rue Saint Martin, nr.69, Paris.

Spor la cumpărături dragi parizieni!

Modele de rochii de seară pentru ocazii speciale by Mihaela Drafta

Luna decembrie este marcată de apariţii sclipitoare, glamour şi chiar decadende. Pentru că a surprins plăcerile vinovate ale femeii moderne, creatoarea Mihaela Drafta ne propune o nouă colecţie de rochii de seară pentru ocazii speciale – Revelion, numită Glitter.

Pornind de la ideea că moda în sine poate deveni un viciu sublim, Mihaela Drafta a listat şase plăceri vinovate cu care se confruntă femeia modernă, pasiuni pe cât de irezistibile, pe atât de blamate de unele voci ale societăţii.

Dulciurile, fumatul, mâncarea de tip fast-food, bijuteriile, shopping-ul şi sexul sunt transpuse de Mihaela Drafta în tentaţii irezistibile, alăturate noilor sale creaţii vestimentare din colecţia Glitter.

Noua colecţie semnată Mihaela Drafta a fost concepută pentru evenimentele speciale din viaţa fiecărei femei. Astfel, negru, auriu, argintiu, alb, materialul paietat, mătasea naturală, tulle, inserţiile masive de pietre şi broderiile fine sunt elementele principale ale noii linii vestimentare.

“Cred în puterea femeilor de a exista dincolo.de inhibiţii şi tabuuri, în control şi asumare în plăcerea de a trăi şi de a face alegeri. Nu există plăceri care ucid, doar bucuria de a simţi. Să te priveşti în oglindă într-o dispoziţie bună generată de rochia cea nouă, culoarea unui pahar de băutură fină sau prietenul nou de pe facebook… Toate sunt darul iubirii noastre pentru ziua de mâine”, declară Mihaela Drafta.

Ostra-Berdo: modele de bijuterii cu personalitate

Ostra-Berdo este o linie românească de bijuterii ce combină materiale precum alamă, cupru, piele, lemn sau os, în forma lor naturală, pentru a crea o poveste atemporală despre amintiri, magie, munţi şi mare, redată într-o manieră minimalistă.

Conceptul brand-ului este complet dislocat de trendurile sezoniere şi încurajează puternic ideea de personalizare şi preţuire a fiecărui obiect în parte.

Toate piesele – brăţări şi coliere din cupru şi alamă, accesorii din piele cu mărgele şi franjuri – au un aer vintage, dar se aliniază perfect direcţiilor contemporane.

 

Fiecare bijuterie este lucrată manual, de unde şi micile diferenţe dintre ele.

Noi modele de pantofi din colecţia STACCATO toamnă-iarnă 2012/2013

Brandul de accesorii STACCATO, recent introdus şi pe piaţa din Romania,  ne propune noi modele de încălţăminte destinate sezonului rece, ideale pentru un sfârşit de an în tendinţe.

Alături de celelalte piese ale colecţiei STACCATO pentru toamnă/iarnă 2012 – 2013, noile produse  vin să sa ne completeze garderoba pentru anotimpul rece, într-o notă casual chic, ideală ţinutelor de zi cu zi, dar şi outfit-urilor originale pe care le putem purta în ieşirile in oraş.

Detaliile prin care se fac remarcate modelele de pantofi, botine şi cizme sunt  cataramele, ţintele, platformele colorate sau cele cu tăieturi inedite.

Ghetele cu toc înalt, din piele întoarsă bej sunt alegerea potrivită pentru ţinutele office, în timp ce pentru zilele în care vrem să purtam o pereche de încălţăminte fără toc, cizmele şi botinele biker pot fi aliatul ideal.

Talpa ortopdică înaltă, cu decupaje deosebite, sunt o alternativă originală pe care o regăsim la noile botine STACCATO, pe nuanţe de maro cognac sau negru.

Bond Girl, Berenice Marlohe – noua fata model al ceasurilor Omega

Noua fată Bond, senzuala Berenice Marlohe , este imaginea brand-ului de ceasuri Omega, un label adorat de James Bond. Starul peliculei „Skyfall” s-a descurcat de minune în fotografiile campaniei, cu toate că nimeni nu se va uita la ceasuri.

Deşi a fost destul de ocupată cu cel mai recent film din seria agentului 007, Berenice Marlohe şi-a făcut timp, a lăsat covorul roşu, şi s-a dezbrăcat pentru noua campanie Omega.

În plus, actriţa de origine franceză, a devenit în acelaşi timp şi ambasadoare a brand-ului renumit. Elegantă ca o vampă, sau seducătoare în ţinute sumare, actriţa pune în valoare accesoriile preţioase.

Brand-ul Omega nu a mai avut de mult parte de o astfel de campanie.

DIOR, colecţia de makeup pentru Crăciun 2012 – afla pe ModeleRomania

Colecţia pentru anul acesta pentru sărbători a brandului Dior şi-a propus să reinterpreteaze atmosfera marilor baluri Dior, cu eleganţă contemporană şi turnura lor îndrăzneaţă.

Aceste baluri au fost o sursă constantă de inspiraţie pentru creaţiile şi viaţa personală a lui Christian Dior. De la petrecerile extravagante din Granvillev- oraşul copilăriei sale –  care i-au deschis ochii asupra destinului său în lumea modei, până la nebuniile  balurilor Pariziene din anii ’20,  creatorul a fost profund fascinat de magia metamorfozei. De pe podiumurile prezentărilor de modă, până la covorul roşu, ţinutele sale de bal au reuşit să întruchipeze dorinţele femeilor de pretutindeni.

 

Paleta Grand Bal – Carnet de machiaj
Carneţelul de dans pe care îl purtau fetele din secolul al 18-lea- pentru a le ajuta să îşi amintească lista partenerilor de dans – întâlneşte trusa esenţială de machiaj a tinerelor de astăzi! Acest obiect dezvăluie o paletă perlată pentru pleoape în două culori stralucitoare– platină şi auriu şi este decorată preţios, asemenea unei rochii de seară. Două nuanţe de gloss şi un eyeliner completează acest accesoriu.

Pudră de Aur
Sub atingerea pufului pentru pudră Diorskin, pielea este învăluită într-o nuanţă subtilă de auriu – o pudră liberă pentru pomeţi, umeri şi linia decolteului.

Paleta 5 Couleurs
Nouă paleta 5 Couleurs îşi dezvăluie nuanţele variate.

Gene False
Pentru prima dată, Dior creează o colecţie de gene false. Împodobite cu picături delicate argintii sau cu cristale Swarovski sofisticate, privirea este învăluită în mister şi străluceşte de eleganţă.

Noul Diorshow Liner Waterproof subliniază pleoapele, asemenea unui fir de aur întins la baza genelor. Aplicat în linii drepte generoase, sau ca o picătură de lumină la colţul ochiului, acesta împodobeşte privirea cu amprenta sa bronz strălucitor.

Diorific
Luxul atinge o nouă dimensiune. Pentru prima dată, Dior reinterpretează rujurile Diorific, insuflând o nouă magie ambalajului original. Diorific este relansat în patru nuanţe speciale de roşu:  red carpet (covorul roşu), wine red (vin roşu), timeless scarlet (purpuriu) şi vibrant rosewood (lemn de trandafir).

Gloss
Mai senzuale decât oricând, aceste noi gloss-uri căuta să provoace. Irizat cu particule aurii de lame sau în noua nuanţă ceremonială de roşu, acestea  pot fi folosite ca atare, sau peste un ruj.

Lacurile de Unghii Diorific

Într-o gamă de culori ultra luxoase, Lacurile de unghii Diorific sunt adevărate bijuterii pe piele. Roşu pentru buze, negru strălucitor pentru unghii; alb perlat pe unghii şi roz pe buze; oja glossy aurie şi buze maro.

Kiki de Montparnasse aduce noua colecţie de modele de lenjerie Fleur du Mal

Să ajungi maestru în arta seducţiei nu este un lucru uşor, însă lenjeria care îţi dă un „boost” încurajator nu strică niciodată. De aceea, după ce a plecat de la cârma de creaţie a brand-ului Victoria’s Secret, Jennifer Zuccarini a creat brand-ul Kiki de Montparnasse.

Cofondatorul brand-ului de lenjerie şi nu numai, Jennifer Zuccarini, ne incită simţurile de data aceasta cu o colecţie inedită, Fleur du Mal. Această gamă sărbătoreşte în mod egal atât îmbrăcatul senzual, cât şi dezbrăcatul lasciv.

„Am avut mereu o viziune pentru acest brand. Ideea are la bază întrebarea: ce porţi pe dedesubtul unei cămăşi glamour, dar transparentă?”, explică Jennifer Zuccarini.

Cu această viziune a pornit la drum designer-ul, iar astfel ne rezolvă ambele dileme, dacă le aveati, ce să purtati pe dedesubt, dar şi pe deasupra, dedicând această colecţie soţiei cuminţi şi amantei din substraturi.

Despre platforma online, cofondatoarea explică că şi-a dorit să fie un site personalizat, care să cuprindă toate lucrurile pe care aceasta le iubeşte: haine şi lenjerie, cultură şi muzică.

Noua colecţie de bijuterii Chopard – modele inspirate de prinţelese Disney

Pentru a marca sărbătorile de iarnă inspirate de printesele Disney, iniţiativă începută de magazinul Harrods, brand-ul elveţian de bijuterii, Chopard, a creat accesorii de poveste, care vor completa rochiile propuse de designerii internaţionali.

Label-ul de bijuterii de lux, Chopard, a colaborat cu magazinul londonez cu istorie, Harrods, pentru a crea colecţia de accesorii Haute Joaillerie, inspirată de prinţesele Walt Disney.

Ariel, Bell, Cinderella şi multe alte prinţese au fost muzele colecţiei de bijuterii.

Colecţia Chopard cuprinde brăţări, cercei, accesorii pentru păr şi, mai ales, coliere fastuoase.

Cunoscut pentru parteneriatul cu Festivalul de Film de la Cannes, Chopard nu este străin lumii cinematografice.

“Lumea Walt Disney a fost de nenumărate ori o sursă de inspiraţie pentru multe colecţii Chopard. Sunt fericită că am primit această oportunitate, de a crea bijuterii pentru prinţese.”, a spus Caroline Scheufele, co-preşedintele şi directorul de creaţie al brand-ului.

Naomi Campbell, ne prezinta modelele campaniei Love Republic

Naomi Campbell, după o viaţă în faţa aparatului de fotografiat şi pe podium, îşi permite să îşi aleagă proiectele, iar acestea, în ultimii ani, au fost din ce în ce mai rare. De aceea, apariţia sa în  în campania 2012-2013 pentru Love Republic a fost o supriza pentru toata lumea!

Radiantă ca un star, supermodelul Naomi Campbell străluceşte în fotografiile campaniei şi pune în evidenţă hainele casual sau elegante, pe care le face să pară confortabile.

Stilul pare ceva simplu şi care vine de la sine când o vezi pe încrezătoarea Naomi purtând aceste haine. Alternative stylish la ceea ce ai văzut pe podium în acest sezon.

Toate ţinutele de mai jos sunt alcătuite din elemente care nu trebuie să va lipsească din garderobă, cum este o rochie senzuală roşie, un tricou chic sau o geacă feminină. Cu aşa idei stilistice, sărbătorile nu va vor găsi nepregătită.

Naomi arată ca o zeiţă atât într-o rochie albă, simplă, un “must have” al toamnei, deşi dificil de purtat, cât şi într-o ţinută fresh, alcătuită din pantaloni şi tricou!

Colectia de modele Anna Karenina de la Banana Republic – pentru fashionistele nostalgice si romantice

Filmul “Anna Karenina”, cu Keira Knightly si Jude Law, va avea premiera in cinematografele americane pe 16 noiembrie.

Banana Republic lanseaza colectia de haine si accesorii “Anna Karenina”, dedicata fashionistelor pasionate de costume de epoca si de tinutele glam ale secolului XIX.

Colectia, inspirata de romanul lui Tolstoi si de filmul lui Joe Wright, contine mai multe rochii, fuste, cape de lana, dar si gulere, caciuli si manusi din piele si blana ecologica, bijuterii si pantofi.

Pentru realizarea pieselor, cei de la Banana Republic au colaborat cu designerul care a creat si costumele din film, Jacqueline Durran. Nu este prima data cand Jacqueline o imbraca pe Keira in costume de epoca, insa, cele doua au mai colaborat si pentru filmul “Atonement”.

“Mici accente, precum dantela si blana zugravesc un lux clasic, fara sa fie nevoie de o tinuta completa, care aduce prea mult a costum. Chiar daca incorporezi piese vintage, nu trebuie sa arati specific secolului XIX din cap pana in picioare. In schimb, amesteca piesele clasice cu altele mai moderne pentru un look actual.”, a spus designerul pentru revista “InStyle”.

Cele 76 de piese ale colectiei includ atat haine si accesorii pentru femei, cat si pentru barbati si au preturi cuprinse intre 29.50 si 500 de dolari.

1 11 12 13 14 15 19