Modele Romania Modele Romania

ATU – un nou brand românesc

ATU este cel mai recent brand românesc , iar creaţiile sunt ca o gură de aer proaspăt.

Colecţia ATU primăvară-vară 2012 este lejeră, în tendinţe – imprimeuri şi culoarea albastru mediteranean, este minimalistă pe alocuri, iar look-urile sunt „curate”.
ATU optează în acest sezon pentru simplitate şi rafinament, elemente la care râvnesc majoritatea consumatorilor feminini cu experienţă. În spatele ATU Body Couture se pare că stau tineri creativi instruiţi în UNARTE, care îşi doresc să aducă pe piaţa românească ţinute perfecte, din materiale de calitate.
Brand-ul românesc nu vrea să i se pună încă un label, vrea să respire liniştit, să înceapă cu dreptul şi cu bun gust, astea sunt ATU-urile lor şi piaţa noastră chiar avea nevoie de ele.Colecţia prezentă, chiar daca este de vară, ea este atemporală şi cuprinde: rochii, bluze, fuste şi chiar accesorii – gulere şi manşete.
Un lucru care o să va  surâdă la această colecţie, pe lângă creaţiile din bumbac sau tul elastic sunt preţurile mici şi faptul că piesele le puteti personaliza.

Adina Buzatu propune modelele inedite de pălării Borsalino pentru vara

Conceptul Trends al stilistului Adina Buzatu ne prezintă în exclusivitate în această vară o colecţie de pălării inedite ce poartă denumirea Borsalino. Vedetele autohtone, precum Loredana sau Andreea Marin au adoptat şi ele aceste accesorii atât pe scenă, cât şi în viaţa de zi cu zi.

Pălăriile Borsalino pot părea extravagante, însă merită să îndrăzniti o dată să purtati un astfel de accesoriu pictat manual de artistul urban Willow. Acesta se lasă inspirat de mişcarea Neo Pop şi de benzile desenate Otaku create de Takashi Murakami.

Colecţia Borsalino aduce pălării în diferite forme, ca o călătorie în istorie: cele clasice, fedora, trilby, panama, hamburg şi chiar joben. Pentru sezonul primăvară-vară 2012, pălăriile îmbină în mod eclectic tradiţia cu elementele moderne.

Pălăriile boho-chic sunt realizate din ţesătură de paie şi cânepă naturală, iar elementele moderne au fost aduse prin intermediul panglicilor şi a ornamentelor din abanos sau alamă patinată.

Printre fanii internaţionali ai pălăriilor se numără: Diane Kruger, Caroline de Monaco, Johnny Depp, Justin Timberlake, Woody Allen, Adrien Brody, Woody Harrelson şi Leonardo di Caprio.

Brand-ul Borsalino este o afacere de familie, 100% italienească. Acesta a luat naştere în 1857, când Alessandro Giuseppe Borsalino a pus bazele unei mici afaceri, în oraşul sau natal, Alessandria.

Pălăriile au fost apreciate la Hollywood începând cu anii ’20 fiind adoptate de actori precum Humphrey Bogart sau Fred Astaire.

Bipolar lansează noile modele de “tits t-shirt”

Vara brand-ul Bipolar îşi lărgeşte colecţia Bipolar 12/13 “ups, downs and in-betweens” cu un tricou feminin, senzual, fetiş, pe care îl promovează cu ajutorul unor trupuri diferite de femei cu sex-appeal.

În spatele brand-ului Bipolar stă Anca Nagea, un designer care ştie ce vrea şi o spune clar!

La fel cum ne-a obişnuit până acum, Bipolar vrea să arate că vara femeile trebuie să îşi pună în valoare ce au mai frumos, formele prin care se defineşte sexul lor – sânii. Astfel a luat naştere “tits t-shirt”.

Tricoul este alcătuit din bumbac, este “made in Ro” şi cu siguranţă o să îţi ofere acel aer sexy-urban pe care îl cauţi în ţinutele de vară. Imprimeul cu sâni este făcut de graphic-designer-ul Livia Penda.

Ugg Australia lansează o colecţie de modele pentru mirese

Majoritatea mireselor când se gândesc la “Marea Zi” şi la ceea ce vor purta în picioare, nume precum Jimmy Choo ies la iveală, nici de cum Ugg. Cu toate acestea, compania care produce unele dintre cele mai confortabile cizme a lansat o colecţie pentru mirese.

Ugg Australia încearcă să îşi revină în această vară şi se pare că îşi reorientează atenţia către încălţămintea ceva mai festivă.

Ugg au şi colecţii pentru sezoanele călduroase, iar pentru primăvară-vară 2012 chiar au câteva propuneri interesante, cizmele pentru mirese.

Gama “I Do” este destul de limitată, însă chiar şi aşa a atras atenţia.
Colecţia capsulă cuprinde trei produse: o pereche de cizme cu paiete denumită “Sparkles I Do!”, una aurie cu o piatră aplicată şi o pereche de flip-flops pufoşi pentru voiaj. Ugg a riscat destul de mult cu această colecţie, care numai glamour nu ne spune, iar online-ul le-a ridiculizat produsele în fel şi chip.

Brad Pitt primul barbat, model pentru imaginea unui parfum de femei

Actorul american Brad Pitt, în vârstă de 48 de ani, a devenit primul bărbat care a fost ales să reprezinte imaginea pe plan internaţional a celebrului parfum feminin Chanel No. 5.

Brad Pitt calcă astfel pe urmele unor femei celebre, precum Catherine Deneuve, Nicole Kidman, Lauren Hutton, Estella Warren şi Ali MacGraw, care au fost în trecut imaginea parfumului Chanel No. 5.

Presa internaţională afirmă faptul că starul american va primi o sumă de ordinul milioanelor pentru această reclamă, ce va fi lansată spre sfârşitul anului.

Oscar de la Renta – modelele colectiei de bijuterii pentru toamna 2012

Colectia de bijuterii pentru toamna 2012 creata de Oscar de la Renta este inspirata din perioada victoriana, cand femeile iubeau piesele elaborate, chic, cu pietre frumoase, in culori stralucitoare.

Colectia cuprinde bratari imense facute din piele si aur, inele cu rubine, smaralde si aquamarine si coliere superbe, adevarate opere de arta.

 Haideti sa vedem 10 dintre cele mai frumoase piese ale colectiei Oscar de la Renta pentru toamna acestui an!

 

 

 

Rihanna, designer pentru a doua oara pentru Armani – schitele pe ModeleRomania

Rihanna este o fashionista atipica, iar asta ii aduce, pe langa critici, si multe contracte publicitare. Mai nou, ea s-a aventurat si in lumea designului vestimentar, cu Armani.

Cea de-a doua colectie capsula pentru Emporio Armani a cantaretei pare sa fie la fel de reusita ca si prima.

Realizata pentru fashionistele cu un stil relaxat, dar foarte chic, colectia contine tricouri maxi, pantaloni scurti, pantofi si accesorii.

Emblema colectiei este alcatuita din sigla brandului Emporio Armani si initiala Rihannei si arata foarte bine.

Rihanna are o cariera din ce in ce mai complexa. Pe langa faptul ca scoate hit dupa hit, a inceput sa joace si in filme (Battleship a fost primul) si urmeaza sa aiba o emisiune de moda in Marea Britanie.

 

Bravo, Ri-Ri!

Noile modele de ochelari Givenchy

Givenchy ne prezintă prima fotografie pentru colecţia de ochelari de soare primăvară-vară 2012. În reclamă o poţi vedea pe Gisele Bunchen şi pe modelele masculine Chris Moore şi Simone Nobili, campanie fotografiată de dou-ul Mert Alas şi Marcus Piggott.

Dacă vreti sa va “ascundeti” de lume în această vară, modul cel mai şic în care o puteti face este cu ajutorul unei perechi de ochelari Givenchy, iar pentru asta cel mai probabil trebuie să îi mulţumti directorului de creaţie al casei de modă, Riccardo Tisci.

Ochelarii au forme geometrice bine definite, accente aurii pe alocuri şi arată mai ceva ca un scut urban. Givenchy îţi mai propune pentru vara 2012 ochelari cu animal print, însă aceştia vin cu un imprimeu delicat, care cu siguranţă vor completa de minune o ţinută glamour.

Riccardo Risci a creat pentru Givenchy o colecţie de accesorii care se potriveşte cu ţinute unele inspirate de fetele “pin-up”, altele cu accente retro din anii ’50.

Anna dello Russo – colaborare cu H&M pentru noile modele ale colectiei de accesorii

Cu cine mai colaboreaza anul acesta H&M?

Răspunsul vine printr-o colecţie de accesorii pentru toamna 2012 în colaborare cu editorul de modă al revistei Vogue Japonia, Anna dello Russo.

Dacă eşti fan Anna dello Russo cu siguranţă ştii până acum că aceasta este fascinată de accesorii, iar colaborarea cu H&M se va lăsa, mai mult ca sigur, cu piese impunătoare si aurii.

Colecţia o să conţină atât bijuterii şi ochelari de soare, cât şi pantofi, genţi şi geamantane, la un preţ accesibil.

Anna dello Russo este un adevărat style icon, cunoscută pentru stilul său, uşor excentric, când vine vorba despre accesorii. De aceea, cu siguranţă în octombrie magazinele vor fi luate cu asalt de produse glamoroase şi extravagante.

Irina Marinescu – modele negru, nude şi verde pentru vara 2012

Irina Marinescu prezintă colecţia de primăvară-vară 2012, o colecţie minimalistă, în trei culori – negru, bej şi verde, care demonstrează că desiger-ul autohton nu se îndepărtează de la stilul cu care ne-a obişnuit până acum.

Designer-ul Irina Marinescu spune că prin intermediul acestei colecţii şi-a dorit să se întoarcă în trecutul nobil, în istoria plaiului mioritic. Inspiraţia pentru această colecţie se pare că a venit de la Regina Maria şi curajul vestimentar al acesteia – obişnuia să reinterpreteze în modul său portul tradiţional românesc.

Colecţia pentru sezonul de primăvară-vară 2012, chiar dacă vine în nuanţe ceva mai închise, aceasta se vrea a fi graţioasă, autohtonă şi să subliniaze atuurile femeilor românce. Această colecţie vorbeşte cu sinceritate despre feminitate, putere şi sezoane – nu numai cele cu care ne-a obişnuit lumea modei, dar şi cele care arată dezvoltarea unei femei.

Piesele tradiţionale se îmbină nonşalant cu robe de inspiraţie religioasă şi broderii delicate pentru apariţii misterioase, demne de Regina Maria. Irina Marinescu dedică această colecţie femeii îndrăgostite şi fascinată de tradiţii, de flirt.

Femeia care se îmbracă cu colecţia Irina Marinescu este un vizionar, dar şi o persoană pasională, timidă, modestă, acel tip de femeie despre care ştii de unde vine şi încotro se îndreaptă. O femeie pe care vrei să o cunoşti, să o urmezi, să o seduci. O femei de care să te îndrăgosteşti pentru eternitate.