Modele Romania Modele Romania

Creatiile si modelele excentrice Dinu Bodiciu, de acum la Idelier Concept Store

Dinu Bodiciu, designerul care a cucerit-o pe Lady Gaga prin creatiile excentrice din colectia sa de absolvire, isi prezinta de acum piesele vestimentare si la Idelier Concept Store din Bucuresti.

Aceasta nu este prima colaborare dintre designerul roman si Idelier Concept Store. In urma cucativa ani, Idelier a dat startul platformei “Famous Ideas… to Be”, iar unul dintre tinerii promovati a fost Dinu Bodiciu cu colectia lui de genti 3RROR. “Cand am lansat platforma <Famous Ideas… to Be> ne-am propus sa aducem in atentia presei si publicului oameni talentati in ale caror idei credem. Dinu a fost printre primii in care am crezut ca va deveni faimos si iata ca nu ne-aminselat”, a declarat Silvia Serban, designer vestimentar si fondator Idelier Concept Store.

Originar din Timisoara, Dinu Bodiciu a absolvit anul trecut un master in Fashion Design&Tehnology la London College of Fashion. La scurt timp dupa prezentarea colectiei de absolvire, a fost contactat de catre unul dintre stilistii lui Lady Gaga, iar artista a purtat o creatie semnata de el in show-ul lui Jay Leno. In scurt timp, piesele sale au ajuns pe bloguri de fashionlondoneze celebre, dar si in reviste precum Vogue Japan, Dazed&Confused, Elle Romania, L’Officiel Ucraina si Vision China.

Colectia intitulata I.R.R.I exploreaza interesul sau pentru corpul uman si interactiunea acestuia cu hainele. Conceptul pe care se concentreaza este oglindirea in psihoanaliza: momentul in care ne descoperim reflectia in oglinda corespunde momentului in care oamenii devin constienti de proprialor identitate. Elementele hainelor sunt intotdeauna prezentate pe partea din fata, spatele acestora neavand detalii. Culorile sunt alese astfel incat simbolistica lor sa continue povestea pe care designerul isi doreste sa o spuna. Griul reprezinta metalul colectiei, bejul simbolizeaza culoarea pielii, iar rosul este simbolul vietii si al caldurii corpului uman.

Dinu Bodiciu a declarat despre colaborarea cu Idelier Concept Store urmatoarele: “Sunt incantat ca am sansa de a fi prezent pentru a doua oara la Idelier Concept Store, de aceasta data cu o colectie de haine. Ma bucura faptul ca lumea modei din Romania se dezvolta si incepe sa capete putere.”

Designerul a fost prezent si la cea mai recenta gala AVANPREMIERE, unde a prezentat colectia “Transient Bodies”, o abordare conceptuala a constructiilor si culorilor in designuri hipnotice, nuante gradate si texturi care conduc privitorul catre o lume iluzorie.

Genţi Chanel: accesorii clasice-modele moderne pentru toamna 2012

Chanel ne dezvăluie o pre-colecţie cu genţi şi clutch-uri elegante pentru sezonul toamnă-iarnă 2012/2013. Fiecare piesă din această colecţie ar stârni un “o vreau!” din partea oricărei fashioniste cu stil şi bun gust!

De cele mai multe ori, show-urile Chanel ne prezintă genţi ciudate, cum ar fi clutch-ul scoică, în alte ocazii ne introduce accesoriile clasice cu care ne-a obişnuit Karl Lagerfeld până acum, însă în sezonul de toamnă, toată lumea de abia aşteptă să vadă ce genţi mai apar pe podium.

Aceasă colecţie, pre-toamnă, este perfectă dacă nu aveti ocazia să admirati colecţia oficială şi vine în tonuri închise, naturale, pe genţi care deşi par clasice, elementele moderne nu rămân nesesizabile.

Dacă va permiţi să visati, voi pe care o preferati ?!

WOLF 25 – un nou brand românesc de accesorii in modele minimaliste

WOLF25 este un nou brand de accesorii “made in RO”, ce pare să se prezinte cu produse minimaliste şi sigure de ceea ce ele aduc atunci când le veti purta: identitate. Pe principiul “we love to love”, WOLF25 vine să completeze ţinutele noastre şic, dar simple.

WOLF25 se dedică lărgirii orgizontului şi felului în care vedem lumea. Este vorba despre lucrurile simple din viaţă pe care ar trebui să le apreciem în prezent.

Brand-ul de accesorii, aflat la început de drum, promovează creşterea personală şi încurajează independenţă, în timp ce îndeamnă o întoarcere la adevăratele valori ale vieţii: iubire, încredere şi un pic mai multă dragoste.

Cine este mintea creativă din spatele brand-ului WOLF25? Numele ei este Penelope Pope şi are 25 de ani :

“WOLF 25 s-a născut din dorinţa de a nu mai amâna nimic. S-a născut din plăcerea de a trăi, din recunoştinţa pentru ceea ce există acum. Reprezintă o extensie a ceea ce sunt şi a ceea ce încerc să devin, în egală măsură. Am înfiinţat WOLF 25 când am împlinit 25 de ani. A fost o reîntoarcere, după trei ani de pauză în crearea de accesorii, la un proiect care nu mai are deadline de data aceasta pentru că e un proiect de-o viaţă.”

Anca Adina Cojocaru prezintă colecţia de modele delicioase “Ana are mere”

Va mai aduceti aminte de primele zile de şcoală? Emoţii, educatoare, copii noi şi acele caieţele cu linii pe care mereu trebuia să scrieti cât mai eligibil „Ana are mere”. Ei bine, ilustratoarea Anca Adina Cojocaru va oferă biletul de intrare într-o călătorie şic în prezent, cu aromă de trecut.

Anca Adina Cojocaru, din ceea ce am putut afla, este o ilustratoare şi cu toate că a mai cochetat cu moda până acum – colecţia de primăvară „Autentic românesc” cu şaluri care a putut fi găsită în Librăriile Cărtureşti – începând cu acest sezon se ia mai serios „în joacă” şi scoate prima colecţie.

Colecţia cu care debutează oficial poartă numele ludic de „Ana are mere” şi cuprinde ţinute simple, delicioase, care au luat formele unor maieuri şi rochii cu imprimeuri diferite, de la fructe, la omuleţii jocului copilăriei „spânzurătoarea”.

Voi vreti  să va jucati cu colecţia „Ana are mere”?

Colecţie de modele pantofi impunători de la La Silla pentru toamna 2012

Noul sezon La Silla propune o colecţie de pantofi şi accesorii care ne aduc aminte de decadele trecute. Toamnă-iarnă 2012 o sa fie un sezon cu vibe “bourgeois”, extravagant, pentru femeile cu personalitate.

La Silla se foloseşte de toată energia de care dispune pentru a îşi exprima ideile creative din “adâncul sufletului”, dar în acelaşi timp creează accesorii atractive, potrivite pentru diferite tipuri de femei.

Femeia La Silla este o “bad girl” cu un caracter puternic, rebel şi tinde să poarte pantofii ca o armură stilistică ca să îşi ascundă fragilitatea şi a îşi evidenţia independenţă. Ea este elegantă, dar feroce precum Lady Gaga sau Rihanna.

În colecţie predomină pantofii negri, cu accente metalice, ca o “armură” şic. Chiar dacă prezentarea se prea poate să va fi speriat, aceste accesorii sunt un “must”, mai ales dacă nu aveti timp să va alcătuiti ţinute elaborate: optati pentru ceva negru şi accesorizati cu pantofii La Silla pentru un look spectaculos a la Kate Moss.

Cu toate că acest gen de accesorii merg cel mai bine în cluburi, la evenimente sau petreceri de weekend, cu siguranţă atât femeile care niciodată nu se coboară de pe tocuri, cât şi cele care nu se urcă, îşi vor găsi ceva să treacă pe “wishlist”.

Alexandre Vauthier: modele din colecţia iarnă 2012/2013

Alexandre Vauthier este un designer francez cunoscut pentru colaborăriile cu casele de modă Thierry Mugler (1993- 1997) şi Jean Paul Gaultier (1997- 2006) pentru care a realizat mai multe colecţii Haute- Couture. În anul 2009, el a pus bazele casei de modă ce îi poartă numele. Creaţiile sale au fost purtate de celebrităţi precum Beyonce şi Rihanna.

Pentru ultima sa colecţie, designerul a ales o paletă de nuanţe neutre: maro, crem, alb şi auriu. Ţinutele au fost completate de accesorii de aur cu inserţii de cristale Swarovski.

Desigual prezintă colecţia de modele pentru primăvară/ vară 2013

Casele de modă au început să prezinte noile colecţii pentru următorul an. În această categorie se înscrie şi brand- ul spaniol Desigual. Colecţia propusă este foarte interesantă şi cuprinde rochii lejere, fuste scurte şi pantaloni monocromatici. 

Imprimeurile utilizate sunt variate, predominând cele florale, dungile şi bulinele. Accesoriile sunt discrete: coliere de dimensiuni reduse şi genţi simple.

Asian Moods Resort 2012 by Simona Semen – pe ModeleRomania

Simona Semen nu este un nume nou în industria modei, însă de data aceasta vine cu o colecţie ce explorează spiritualitatea, Asian Moods Resort 2012. Înainte de a va  învălui în misterul colecţiei pret-a-porter, Heaven Inside, pentru toamna 2012, Simona va mai lasă să va bucurati de vară.

Publicul a făcut cunoştinţă prima oară cu o parte din această colecţie, cu ocazia evenimentului Soirees de la Mode, ediţia cu numărul XII. Asian Moods reprezintă o tentativă de a se întoarce la origini şi tradiţii, unde haina în maniera reinterpretată de Simona are funcţii contemporane de estetică şi reflectare personală.

Pentru crearea acestei colecţii, creatoarea a apelat la tehnici tradiţionale de croitorie japoneză, iar ţinutele ne uimesc prin actualitate şi versatilitate. Chimonoul pare să fie personajul principal feminin al colecţiei, însă chiar şi el a fost transformat cu ajutorul materialelor: voal şi tafta.

Personajul principal masculin sunt pantalonii hakama care simbolizează – prin cele 7 pliuri dispuse inegal în faţă şi spate – curajul, caritatea, dreptatea, respectul, sinceritatea, loialitatea şi onoarea.

Piesele neo-etnice ale colecţiei Asian Moods sunt comode, purtabile şi inedite, în culori calde, de vară: bej auriu, aramă stinsă, iar în campania de mai jos, făcută de fotograful Doina Ionescu, va veti întâlni cu ele pe modelele Medeea Pintilie şi Adriana Andreicuţ.

Fotografiile campaniei au fost realizate exclusiv pe film, pentru a întregi întoarcerea la origini şi puntea trecutului cu prezentul explorate în colecţie. Campania l-a avut ca art director pe Alin Galatescu, iar ca locaţie a fost ales Podul Basarab.

Ludmila Corlăteanu, noile modele din colecţia “The Swan Lady”

Atunci când o colecţie te determina sa iti faci  un “wishlist” mental, ştii clar că este specială.

Acest lucru s-a întâmplat şi cu cea mai recentă colecţie Ludmila Corlăteanu, “The Swan Lady”, pentru toamnă-iarnă 2012.
Cu primele fotografii o sa va dati seama că este o colecţie completă, feminină şi versatilă, fiind perfectă atât pentru ţinutele de zi cu zi la birou, cât şi pentru evenimente de gală.

„În fiecare sezon îmi aleg ţesăturile şi decid pe ce culori voi merge. De data aceasta am hotărât să aleg doar albul şi negrul (şi un pic de roşu), ca să menţin interesul vizual pe detaliile de croi sau contrastul de facturi ale ţesăturilor. M-a ajutat şi frumuseţea dantelei aurii (marca Sophie Hallette), care se contopea cu nuanţa pielii. În piesele mele preferate ea joacă rolul unui suport aproape invizibil, dar foarte preţios la o privire mai apropiată.”
După cum puteti veti vedea  culorile sunt simple, însă accentul pică pe fiecare rochie şi o face să iasă în evidenţă.”

“Drama” se petrece pe partea din spate a ţinutei unde Ludmila  folosit tehnici de decupare a voalului creponat.

Din acestea şi încă alte detalii s-a compus o colecţie splendinda de rochii semnata Ludmila Corlăteanu!

Isabella Rossellini în campania pentru noile modele Bulgari

Actriţă, muză, artist consacrat, Isabella Rossellini este considerată una dintre cele mai frumoase femei din lume, iar acum o puteti vedea în cea mai recentă colaborare Bulgari, dar şi ca imagine a genţilor pentru noul sezon.

Deşi de-a lungul anilor, are 60 de ani, Isabella a mai colaborat cu brand-ul Bulgari, este pentru prima oară când şi-a asumat rolul de ambasadoare a celei mai noi campanii.

Prima dată când cele două nume s-au asociat pentru o serie de genţi a fost în anul 2010, iar acum colaborarea continuă şi are parte de o campanie făcută de fotograful revoluţionar, Annie Leibovitz.

„Legătura mea cu Bulgari datează de pe vremea copilăriei, când o însoţeam pe mama în magazinul istoric de pe strada Via Condotti din Roma”.

Prima fotografie a campaniei scoate în evidenţă eleganţa clasică a lui Isabella şi luxul brand-ului Bulgari, fiind stilizată de George Cortina. Advertorialele vor fi lansate oficial în septembrie 2012.

Fiica a două legende cinematografice, Ingrid Bergman şi Roberto Rossellini, Isabella a fost considerată mereu o emblemă a frumuseţii sofisticate, dar naturale.

„O geantă este un accesoriu indispensabil pentru o femeie, de aceea am încercat să transformăm acest obiect într-unul elegant, de lux, ca o bijuterie. Mi-am pus amprenta pe genţi cu ajutorul desenelor pe care le-am făcut pentru filmele mele, cu intenţia de a combina arta, desing-ul, moda, cinematografia, umorul şi eleganţa.”