Modele Romania Modele Romania

Modelele colecţiei de primăvară-vară de la Jason Wu

Pentru noua colecţie Jason Wu ar fi valabilă afirmaţia: “Vreau să fac tot ce este interzis, tot ceea ce tu nu ai face”.

Aceasta nu se supune criteriilor clasice şi aduce în prim-plan ideea de provocare şi tentaţie.

Materialele predominante sunt pielea neagră, dantela şi tulul.

În ceea ce priveşte machiajul modelelor care au defilat pe catwalk s-a optat pentru ruj roşu, sprâncene bine conturate şi ten imaculat.

Coafura respectă cerinţele designer-ului: costisitoare, elegantă, fără a fi vulgară.

Silviu Tolu şi Ştefania Ivănescu modele în cea mai recentă campanie Il Passo

Silviu Tolu, cel mai titrat model masculin din România din toate timpurile, în ultimii doi ani a colaborat şi cu brand-uri internaţionale, este noua imagine a brand-ului Il Passo. Pentru campania toamnă – iarnă 2012/2013, alături de el, o vei putea admira pe Ştefania Ivănescu, revelaţia modelling-ului autohton.

„Pentru sezonul toamnă – iarnă 2012/2013, ne-am dorit să lucrăm cu două modele IT ale momentului, care să exprime cu succes spiritul brandului Il Passo şi procesul nostru continuu de dezvoltare. Noua campanie este una puternică şi de impact, iar Silviu Tolu şi Ştefania Ivănescu au fost alegerea perfectă. În plus, am continuat colaborarea cu Tibi Clenci, păstrând acelaşi art director, Alin Gălăţescu, aceştia reuşind să dea viaţă unei poveşti ce reflectă stilul unic IL PASSO.”, a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager IL PASSO.

Silviu este cel mai de succes model masculin român, fiind inclus în top 100 cele mai influente modele ale lumii de către revista Client, pe poziţia 28. Cunoscut pentru cele sase campanii principale consecutive ale brand-ului Guess, modelul a realizat de asemenea campanii pentru branduri precum Longcroft, sOliver, Garnier şi Drykorn.

Pe catwalk el a colaborat cu brand-uri precum Christian Dior, Tom Ford, Hermes, Gianfranco Ferre, Donna Karan sau Comme des Garçon, iar în acest sezon Silviu Tolu reprezintă bărbatul IL PASSO: puternic şi stylish.

Partenera sa în campania brandului de pantofi este Ştefania Ivănescu, model în ascensiune al agenţiei Allure Management, ce a semnat la numai două săptămâni de când a fost descoperită contracte cu două dintre cele mai influente şi mai selective agenţii din lume: DNA NY şi VIVA Paris.

Cu o frumuseţe inspirata parca din anii ’80, Ştefania a atras deja atenţia unor clienţi celebri, fiind selectată în lista scurtă pentru a prezenta în exclusivitate următoarele două colecţii Christian Dior şi Jil Sander.

Stradivarius, campanile de modele black&white pentru toamna 2012

Pentru toamna 2012, Stradivarius îşi schimbă “hainele” şi ni le propune într-o poveste “black&white”. În sezonul toamnă-iarnă 2012, brand-ul dedicat femeilor ne recomandă ţinute casual, romantice şi tinereşti, cu un vibe boem, dar în tendinţe.

În galeria foto  va veti întâlni cu campania şi lookbook-ul Stradivarius pentru toamna 2012, iar ambasadoarea acestui sezon este modelul Julia Frauche, fotografiată de Nico. De make-up şi păr s-au ocupat Sonia Pena şi Karim Belghiran, iar styling-ul stă sub amprenta lui Lidia Aguilera.

Campania Stradivarius pentru toamna 2012 atrage imediat atenţia, asta pentru că în acest sezon toate brand-urile par să se reinventeze cu pictoriale inedite. Ţinutele label-ului sunt uşor de adoptat şi cu siguranţă vor aduce elemente moderne în garderoba ce necesită a fi reîmprospătată.
Pentru sezonul friguros Stradivarius va propune câteva piese „must have”, cum sunt jachetele din denim, bluzele lejere şi aplicaţiile punk-glamour. Pentru un look boem optati pentru fuste maxi, jachete de biker, ţinte şi culori închise.

În acest sezon se poartă jacheta din denim cu mânecile imitaţie de piele, brăţările aurii cu ţinte, animal şi camuflaj print, mocasini, skinny jeans şi cămăşile din denim cu un sacou negru pe deasupra.

Ludmila Corlăteanu –noile modele din colecţia toamnă/iarna 2012/2013

The Swan Lady, colecţia Ludmilei Corlăteanu pentru sezonu toamnă iarnă 2012/2013, este caracterizată de liniile clasice, volanele din sifon decupat în formă de pene, detalii din catifea şi trene lungi.

Deşi adoptă un nou stil, mai feminin şi mai exclusivist, brandul Ludmila Corlăteanu păstrează acelaşi slogan: “Made for Supergirls”

“The Swan Lady este doamna care tace, îşi ascunde sentimentele, este stăpână pe sine şi are o putere aparte. Acestea sunt aparenţele. Ce se petrece în interior însă, este o drama şi o luptă constantă între mai multe personalităţi, care dintr-o nefericire şi-au găsit lăcaşul într-un singur corp. Vorba cântecului “sometimes I think I am too many people”. Lupta interioară dintre forţele albe şi negre este realitatea ei zilnică”, spune Ludmila Corlăteanu.

Paleta cromatică este restransă la alb/negru pentru rochiile de zi şi cocktail, iar piesele de seară au inserţii de roşu.

Ţesăturile folosite sunt dintre cele mai preţioase: dantelă Sophie Hallette, sifon creponat de mătase, catifea de mătase.

Colecţia The Swan Lady poate fi achiziţionată din boutique-uri din Cote d’Ivoire, Kuwait, Arabia Saudită, Bahrein şi Qatar, iar în curand si online.

Silence II ,colecţia toamnă/iarnă 2012/2013 semnată de Ştefan Muscă pe ModeleRomania

Pentru sezonul de toamnă/iarnă 2012/2013 designerul Ştefan Muscă propune o colecţie în nunanţe de negru, gri si alb, cu piese caracterizate de reprezentanţii brandului ca fiind simple şi moderne.

Pentru realizarea colecţiei designerul şi-a găsit inspiratia în locurile pe care le-a vizitat în întreaga lume.

“Calatoriile si locurile noi pe care le-am vizitat in ultimul timp au fost intr-adevar o sursa de inspiratie”, spune Ştefan.

Iata cateva  piese vestimentare propuse de  Ştefan Muscă pentru sezonul rece:

Noua colecţie de modele Karl by Karl Lagerfeld, lux la preţ redus

Karl Lagerlfeld a lansat cea de-a doua colecţie a brandului său cu preţuri accesibile, Karl by Karl Lagerfeld.

La fel ca prima colecţie, linia vestimentară este caracteristică stilului personal al celebrului designer, cu un mix sofisticat de haine şi accesorii, printre care jachete tuxedo, gulere ornamentale, rochii cu tăieturi îndrăzneţe, fuste feminine, rochii plisate şi, bineînţeles, nelipsitele mănuşi din piele. Nunaţele predominante ale colecţiei sunt alb şi negru însă Karl a avut grijă să includă şi modele de rochii colorate.

Colecţia are preţuri cuprinse între 40 şi 1800 de euro, iar piesele vestimentare pot fi achiziţionate de pe Net-A-Porter.

Prima colecţie Karl by Karl Lagerfeld a fost lansată în ianuarie, piesele vestimentare epuizându-se într-un timp record.

Karl Lagerfeld a anuntat, în octombrie 2011, că va lansa o linie vestimentară accesibilă, pentru femei, ce se va numi Karl, ce va cuprinde piese vestimentare cu preţuri mai mici.

“Este gustul şi stilul meu actual şi o părere despre cum cred că le-ar plăcea oamenilor să se îmbrace. Îmi doresc haine nu foarte scumpe pe care oamenii să-şi dorească să le poarte. Acesta a fost conceptul meu de foarte mult timp însă partenerii mei de business din trecut şi-au dorit să fie ca Chanel sau Fendi fără să se gandescă la ce este necesar pentru a fi aşa”, a declarat Llagerfeld , la lansarea colecţiei de debut.

Campanie publicitară Guess – fresh pictures pe ModeleRomania

A apărut un pictorial ce promovează colecţia vestimentară pentru sezonul toamnă/iarnă 2012-2013 a brand-ului Guess By Marciano.

 În photoshoot apar modelele Heidi Lindgren şi Klara Wester însoţite de Eugen Bauder.

De coordonarea acestuia s-a ocupat echipa de fotografi Hunter & Gatti.

Iata  ultima colecţie de accesorii lansată de Guess:

“Oriental Suite” – modele seducatoare din colectia La Perla pentru aceasta toamna

Lenjeria seducatoare La Perla este scumpa si exclusivista, insa merita fiecare banut.

 Piesele din colectia pentru aceasta toamna – numita Oriental Suite – sunt din matase si satin, au detalii fine si elaborate, cu broderii manuale, si vin in nuante soft si provocatoare.

Iata  cele mai frumoase piese din colectia La Perla pentru toamna anului 2012 :

 

Katie Holmes este glamour pentru H.Stern – afla pe ModeleRomania

După ce am primit vestea că unul dintre cuplurile noastre preferate, Katie Holmes şi Tom Cruise, a divorţat oficial, astăzi vedem mai clar ce a pierdut pentru totdeauna actorul: o spectaculoasă femeie cum ar trebuie să fie mereu, înconjurată de bijuterii preţioase de la H.Stern.

Actriţa Katie Holmes ne arată încă o dată latura sa sexy şi fermecătoare în cea mai recentă campanie pentru bijuteriile H.Stern. Katie nici că putea să revină mai bine în atenţia noastră, iar micuţa Suri Cruise are pe cine să urmeze.

Campania a fost fotografiată de Tom Munro şi prezintă o Katie eliberată de constrângerile unei căsătorii pe care nu şi-o mai dorea, alături de cei mai buni prieteni ai unei femei, diamantele. Multe diamante.

Dacă actriţa a făcut furori când s-a dezbrăcat pentru cealaltă campanie H.Stern, sunt curioasă ce feedback o să primească acum.A ici pare mult mai matură şi mai sigură pe ea.

Puternică şi sofisticată, imaginea lui Katie Holmes nu are cum să facă altceva decât să înflorească de acum înainte.

Alexandra Ivaşcu ne prezintă colecţia de modele vestimentare„Four Moments of Love”

Aveti nevoie de o gură de aer proaspăt? Vreti să fugiti de nebunia şi agitaţia contemporană? Nu trebuie să va duceti prea departe: iata colecţia de debut a Alexandrei Ivaşcu, „Four Moments of Love”.

Alexandra Ivaşcu este marea câştigătoare din cadrul Galei Universităţii de Artă şi Design a tinerilor din Cluj. Stilul acesteia a fost de cele mai multe ori descris ca făcând parte din „deconstructivism”, însă unul romantic şi cu totul special.

Colecţia acesteia, „Four Moments of Love”, se învârte în jurul celor patru stadii ale iubirii: îndrăgostirea, pasiunea, rutina şi separarea. Această colecţie romantică şi destructurată este realizată din materiale fine, naturale, precum mătasea, voalul şi stofa din lână, care au fost imprimate cu ajutorul sitei şi a vopselelor textile.

Deşi colecţia prezentă este, oficial, cea de debut, în urmă cu doi ani, Alexandra Ivaşcu ieşea de pe băncile facultăţii cu o colecţie de diplomă care a avut impact şi a atras atenţia.

„Four Moments of Love” este un film, unul plin de romantism, este sensibil şi ne oferă un mesaj optimist de care toţi avem nevoie în perioadele dificile, lipsite de inspiraţie.