Modele Romania Modele Romania

Costumul de baie cu trei piese – Trikini

Inspirată de pandemie, designerul de modă Tiziana Scaramuzzo, care deţine un mic atelier artizanal, Elexa Beachwear, în comuna Senigallia, din Italia, a creat costumul de baie cu trei piese, adaptat noilor condiţii din aceste vremuri de criză.

Trikini – un bikini cu o mască de protecţie asortată – s-a dovedit un succes pentru designerul italian, chiar dacă conceperea acestuia a început ca o glumă. După ce fiica creatoarei de modă au pozat în trikini şi au publicat imaginile pe reţelele sociale, cererile pentru comenzi online nu au întârziat să apara.  Vânzările au crescut brusc, iar Scaramuzzo se bucură acum de foarte multe comenzi de la femeile care vor să se protejeze cu stil de coronavirus. Trikini vine însă cu un dezavantaj. Tinerele sunt avertizate că pot rămâne cu urme inestetice de bronz pe faţă, din cauza măştii de protecţie.

Moda trikini a venit într-un moment potrivit, căci Italia, una dintre cele mai afectate ţări europene de pandemie, a început să reducă măsurile de restricţie încă de săptămâna trecută.

Creatoarea Tiziana Scaramuzo a mărturisit că este fericită că-şi poate vinde din nou creaţiile, după ce a fost nevoită iniţial să-şi sisteze producţia de costume de baie. Potrivit unor declaraţii în presa italiană, designerul e de părere că numărul mare de comenzi pentru trikini este un semn că oamenii nu şi-au pierdut speranţa unei vieţi normale, dar că se adaptează cu rapiditate la noua realitate.

Tiziana Scaramuzo
Tiziana Scaramuzo

LV Pont 9 – noua lansare Louis Vuitton

Numele ei vine de la celebrul Pont Neuf, cel mai vechi pod din Paris, aflat chiar în fața cartierului general Louis Vuitton de pe malul Senei.

Este realizată din piele de vițel și are un design clasic-contemporan, făcând parte din grupul acelor genți care pot fi purtate an după an fără a se demoda.

Având o mărime medie și linii rotunjite, elegante, este potrivită pentru a fi purtată ca geantă de zi cu zi, dar și la ocazii speciale.

Capacul genții și cureaua pentru umăr sunt împodobite cu exclusivistul LV Circle, un logo de arhivă al Casei din 1930, reinterpretat de Nicolas Ghesquiere.

Prețul LV Pont Neuf în varianta din piele de vițel este 13.400 lei.

Combinezonul anti-Corona pentru cluburi şi concerte

O echipă de designeri din Los Angeles, SUA, a desenat costumul Micrashell, prin care poţi să socializezi în siguranţă în timpul pandemiei de coronavirus.
După ce întreaga industrie de evenimente a fost pusă pe pauză de pandemia de COVID-19, designerii de la studioul de creaţie Production Club, din Los Angeles, îşi concentrează acum atenţia pe soluţii pentru cei care vor să petreacă în continuare, dar fără a se expune unui risc epidemiologic.  Ei au făcut în trecut spectacole de lumini şi instalaţii interactive pentru artişti cunoscuţi precum Skrillex şi Grimes. Acum, studioul de creaţie a venit cu o propunere inedită privind modul de interacţiune socială în vremea coronavirusului: costumul Micrashell.

Chiar dacă are un aspect desprins din filmele SF, combinezonul te lasă să respiri, să comunici, să bei şi să vapezi în siguranţă în timpul pandemiei, în orice spaţiu aglomerat, promit designerii americani.   Ideea din spatele acestui costum este să te lase să petreci în continuare, fără a te distanţa social.

Combinezonul se conectează la telefonul mobil, printr-o aplicaţie care controlează funcţiile costumului, îţi permite să bei, să vapezi, să comunici cu cei din jur având propriul tău sistem de sunet cu subwoofer integrat, dar şi o mască prin care poţi respira liniştit.

Sistemul de băut şi de vapat e alimentat cu doze în care se află băutura, respectiv lichidul pentru vapat, prevăzute cu un sistem de prindere magnetic individualizat, care face imposibilă inversarea lor. De asemenea, dozele au un buton care permite eliberarea de lichid în tuburile pentru băut din interiorul căştii.

Miguel Risueño, inventatorul şef de la compania Production Club crede că e greşit să ne gândim doar la soluţii virtuale pentru petreceri, concerte şi alte evenimente ce implică mulţimi de oameni şi care s-au mutat recent în mediul online. „Oamenii vor căuta mereu ceva palpabil, ce implică mai multă emoţie şi interacţiune“, spune el. „Evenimentele de genul acesta sunt experienţe umane esenţiale şi creează amintiri care ne definesc vieţile“.

Costumul este deocamdată doar la nivel de desen şi niciun exemplar nu a fost produs încă. Dacă măsurile de distanţare socială se menţin, la fel şi scenariile pesimiste, care prevăd reluarea evenimentelor cultural-artistice cel mai devreme în vara lui 2021, s-ar putea să avem nevoie de el.

 

 

Prima campanie fashion prin FaceTime

Industria modei incearca sa se adapteze vremurilor pe care le traim. Asa se face ca brand-ul Jacquemus a lansat prima campanie fashion realizata exclusiv prin FaceTime.

Deoarece izolarea la domiciliu continua, fashion brand-urile trebuie sa devina creative referitor la modurile prin care creeaza nou continut. Spre exemplu, reviste precum Vogue le cer modelelor si celebritatilor sa se fotografieze singure pentru editorialele din editiile ce urmeaza.

Brand-ul Jacquemus a lansat zilele acesta noua campanie de primavara/vara 2020. Vedeta campaniei este celebra Bella Hadid, iar pozele au fost facute prin FaceTime. Imaginine sunt surprinse de fotograful Pierre-Ange Carlotti, iar ideea ii apartine lui Simon Porte Jacquemus.

Sedinta foto nu a beneficiat de serviciile vreunui hairstylist ori make up artist. A fost nevoie doar de Bella Hadid, o camera goala si un iPhone.

Campania poarta denumirea ”Jacquemus acasa” si o prezinta pe Bella Hadid purtand piese din colectia de primavara/vara 2020 a brand-ului.

Lansarea noului parfum KKW x KRIS

Kim Kardashian isi extinde afacerile in industria de beauty. Vedeta a lansat recent un parfum in colaborare cu insasi mama ei, Kris Jenner. KKW Beauty a anuntat ieri lansarea noului KKW x KRIS.

“Sa creez acest parfum impreuna cu Kim a fost magic. Am vorbit despre asta ani de zile. Asa ca a fost minunat sa vedem cum visul nostru prinde contur. Kim si eu avem gusturi similare, ceea ce face ca munca impreuna sa fie de vis. Amandoua am vrut o aroma clasica ce da putere oricui o poarta. Si cred ca acest parfum este exact asa”, a declarat Kris Jenner.

Este un parfum floral cu accente lemnoase, iar design-ul sticlei este unul inedit. In plina pandemie de COVID-19, 20% din incasarile obtinute in urma vanzarii parfumului vor merge catre o organizatie non profit. Aceasta asigura mancare pentru copiii defavorizati.

Parfumul KKW x KRIS va fi disponibil incepand cu data de 15 aprilie.

 

 

Casa de moda Dior colectia primavara-vara 2020

Casa de moda Dior si-a prezentat colectia primavara-vara 2020 dedicata feminismului la Paris Fashion Week. Modelele au defilat pe un catwalk cu o forma cel putin bizara, aceasta amintind foarte mult de organele genitale feminine.

La spectacolul colectiei Dior, modelele au pasit pe catwalk iesind dintr-un pavilion in forma de uter, podiumul in sine reprezentand o instalatie de aproape o suta de metri, ce imita canalele procesului de nastere.

Intreaga incapere a fost decorata cu flori de culoare purpurie, iar pe toata lungimea pasarelei au fost agatate pancarte aurii cu diferite imagini simbolizand lumea condusa de femei, alaturi de urmatoarele inscriptii: „Ce s-ar intampla daca femeile ar conduce lumea?”, „Si daca Dumnezeu ar fi femeie?”, „Ar exista violenta in lume?”

Creatoarea de moda, Maria Grazia Chiuri, este prima femeie din istoria brandului Dior, care a preluat functia de Director Artistic. Aceasta, de multe ori foloseste podiumul ca platforma, pe care metaforic, sunt reprezentate diverse teme ale feminismului.

Jenifer Lopez si Kendall Jenner pentru noua campanie Versace

La 20 de ani de cand a aparut la Premiile Grammy in iconica rochie Versace, Jennifer Lopez apare, impreuna cu Kendall Jenner, in cea mai noua campanie publicitara a ceberului fashion brand Versace!

Se implinesc 20 de ani de cand Jennifer Lopez a facut furori pe covorul rosu al Premiilor Grammy in deja legendara rochie jungle semnata Versace.

Anul trecut, JLo a purtat o rochie asemanatoare in cadrul unui fashion show Versace, iar acum face echipa cu frumoasa Kendall Jenner pentru a promova cea mai noua colectie a celebrului brand.

Desi au trecut 20 de ani, rochia pare sa fie inca de actualitate, motiv pentru care cea mai noua colectie Versace este inspirata din imprimeul ei jungle.

Jennifer Lopez si Kendall Jenner sunt vedetele care deja au realizat o sedinta foto incendiara, menita sa promoveze aceasta noua colectie a brand-ului Versace.

Rochia purtata pe covorul rosu al Grammy Awards 2000 a reprezentat un punct important nu doar in cariera lui Jennifer Lopez, ci si in istoria internetului. Dupa eveniment, au fost atat de multi oameni care au cautat online fotografii cu JLo in iconica rochie, incat Google s-a gandit sa lanseze Google Images, un serviciu de care ne bucuram din plin in prezent.

In memoriam Răzvan Ciobanu

După ce recent, Gala Avanpremiere, organizată de Alin Gălățescu, i-a fost dedicată lui Răzvan Ciobanu, un alt eveniment emoționant demonstrează că pentru lumea modei talentatul designer este nemuritor.

Ediția cu numărul 22 a galei Soirées de la Mode, eveniment, de asemenea, organizat sub patronajul analistului de modă, Alin Gălățescu, i-a fost dedicat regretatului designer, Răzvan Ciobanu.

Prezentarea de modă, cu tema ”Creative Legacy”, a adus pe podium creații nemaivăzute ale lui Răzvan Ciobanu, o colecție capsulă care nu a mai apucat să fie lansată de designer, iar în aplauzele invitaților, pe scenă și-au făcut apariția părinții lui Răzvan Ciobanu, cei doi marcând astfel una din rarele apariții publice după moartea fiului lor. Cu un buchet de flori în mână, mama lui Răzvan abia și-a stăpânit lacrimile, fiind susținută îndeaproape de prietena și avocata regretatului designer, Laura Vicol, dar și de Andreea Marin, prezentă în primul rând.

Tommy Hilfiger a lansat magazin de incaltaminte si accesorii in Bucuresti Mall

Brand-ul Tommy Hilfiger a deschis primul magazin TOMMY HILFIGER de Incaltaminte si Accesorii din Romania. Situat in popularul centru comercial Bucuresti Mall, magazinul este al 13-lea din tara si cel mai nou intr-un portofoliu in crestere de magazine TOMMY HILFIGER din intreaga lume.

Magazinul prezinta stiluri de incaltaminte si accesorii din colectia TommyXZendaya toamna 2019, a doua colaborare intre designerul american Tommy Hilfiger si actrita si ambasadoarea la nivel global a marcii TOMMY HILFIGER, Zendaya. De asemenea, sunt disponibile modele din cea de-a treia colectie colaborativa  TommyXLewis, realizata de Tommy Hilfiger impreuna cu pilotul de curse britanic, de cinci ori campion FIA Formula OneTM World Drivers si ambasadorul global al marcii pentru barbati TOMMY HILFIGER, Lewis Hamilton. In plus, consumatorii pot achizitiona colectia de incaltaminte si accesorii pentru barbati si femei TOMMY HILFIGER din Toamna anului 2019, inspirata de o confruntare constienta intre functionalitate si patrimoniu.

Lansarea magazinului a avut loc pe data de 10 octombrie, in cadrul unui eveniment dedicat, la care au participat vedete, influenceri si jurnalisti romani de la cele mai importante publicatii de moda si lifestyle.

Justin Bieber si Hailey au pozat in lenjerie intima dupa nunta

Proaspat insurateii Justin Bieber si Hailey Baldwin sunt vedetele unui pictorial extrem de sexy in care apar in lenjerie intima.

Justin Bieber si Hailey Baldwin fac ce fac si reusesc sa ramana in atentia presei inca de la cea de-a doua nunta, care a avut loc la finele lunii trecute.

Calvin Klein i-a ales pe cei doi pentru a fi vedetele celei mai noi campanii publicitare, astfel ca Justin Bieber si proaspata sa sotie au acceptat bucurosi sa fie protagonistii unei sedinte foto incendiare.

Hailey si Justin Bieber au pozat impreuna, in ipostaze sexy, purtand lenjerie intima din cea mai noua colectie Calvin Klein.

Mai mult decat atat, Justin Bieber si Hailey Baldwin au realizat si o reclama video care ne intoarce in timp undeva prin anii 50.

1 2 3 19