Modele Romania Modele Romania

Vedetele adoră modelele de eşarfe create de Malvina Cservenschi!

Eşarfele Malvensky din colecţia Marame, create de Malvina Cservenschi, au mare succes în rândul vedetelor din România!

Lansate de curând la New York, în cadrul unui eveniment glam, eşarfele create de Malvina Cservenschi sunt inspirate din portul tradiţional românesc.

Prin colecţia Marame, designerul de accesorii îşi propune să readucă în atenţia fashionistelor motivele tradiţionale.

Pline de culoare şi cu imprimeuri sofisticate, eşarfele Marame au cucerit New York-ul, dar şi Bucureştiul.

Printre clientele fidele ale Malvinei Cservenschi se află Valentina Pelinel, Rhea Costa, Raluca Lăzăruţ şi Dana Rogoz, toate cunoscute ca fashioniste convinse.

Malvina însăşi poartă eşarfele creaţie proprie la fiecare ocazie şi ştie cum să le asorteze aşa încât să le pună foarte frumos în valoare.

La cea mai recentă apariţie a ei la un eveniment monden, unde a purtat o ţinută simplă cu blugi, tricou alb, jachet de piele şi pantofi nude. Ca accesoriu a folosit o eşarfă Marame cu roşu şi roz!

Splendoare în soare: Catrinel Menghia reclama la costumele de baie Bogner!

Frumusețea naturală cu care a fost înzestrată Catrinel Menghia și experiența acumulată în modelling îi aduc româncei tot mai multe contracte.

Ea a realizat o ședință foto pentru a promova noua colectie de costume de baie Bogner!

Născută pe 1 octombrie 1985, Catrinel Menghia a fost descoperită la vârsta de 16 ani, pe când ieşea din stadionul de la Iaşi, după o sesiune de antrenament la proba de săritură în înălţime. De atunci, ea a devenit un model internaţional de succes şi a prezentat diverse creaţii vestimentare pentru mari case de modă, precum Giorgio Armani. A fost imaginea Peroni şi a apărut în paginile multor reviste de modă celebre.

Catrinel Menghia a mai apărut în calendarul Sports Illustrated 2007 şi în Sports Illustrated Swimsuit Edition 2006, dar şi pe coperta ediţiei sud-africane a Sports Illustrated Swimwear 2009.

Vă avertizăm, urmează imagini superbe!

Mihai Albu expune la Muzeul de Arte Aplicate din Leipzig – afla pe ModeleRomania

Două perechi de pantofi create de designerul român Mihai Albu au fost incluse în expoziţia “Păşind în lumina reflectoarelor”! Designul experimental de pantofi”, care va fi deschisă în perioada 28 martie – 29 septembrie la Muzeul Grassi pentru Arte Aplicate din Leipzig.

Expoziţia, care cuprinde 150 de perechi de pantofi al căror design este semnat de creatori din mai multe ţări, are ca scop să prezinte o incursiune în diferite stiluri şi evoluţia lor, de la piesele arhitecturale până la creaţii îndrăzneţe, care inspiră ironie sau au mesaj social.

Astfel, selecţia designerilor a fost una eterogenă, singurul lucru comun fiind pasiunea şi dedicarea pentru pantofi. Mai mult decât atât, creaţiile care vor fi expuse dezvăluie profunzimi culturale şi estetice mai puţin explorate până în prezent.

Dintre creaţiile designerului român Mihai Albu au fost alese două, despre care acesta spune că reflectă ideea expoziţiei, care are o strânsă legătură cu arhitectura.

“Totul a început odată cu apariţia în Vogue Italia, cu realizarea a două recorduri mondiale. Mai mult, anul trecut, am apărut în revista de specialitate Shoegasm, apărută la New York, în care am avut 10 pagini şi creaţiile mele au fost prezentate pe larg, alături de cele ale unor nume mari în designul de pantofi, precum Manolo Blahnik, Louboutin sau Alexander McQueen”, a declarat Mihai Albu.

Cele două perechi de pantofi selectate de curatorii expoziţiei de la Leipzig sunt din colecţii lansate de designer în 2010 şi 2011.

“Prima pereche – roşu-negru – face parte din colecţia «Structuri 2010», colecţie de concept arhitectural, cu tema «deconstructivism concept», ce presupune un declic în liniaritatea procesului de proiectare, o dezaxare voită pe verticală, prin crearea unui haos controlat. Cea de-a doua pereche face parte din colecţia «Organics 2011», o colecţie de concept art-nouveau cu multe trimiteri către arhitectura spaniolului Antoni Gaudi”, a explicat Mihai Albu.

 

Premieră: un blogger român a fost îmbrăcat de Roberto Cavalli la Săptămâna Modei de la Milano !!!

Janina Nectara, creatoarea blogului www.FashionAvecPassion.com, a fost invitată de Roberto Cavalli la showroom-ul sau din Milano pentru a participa la pregătirile show-ului de modă, intrate în linie dreaptă, spectacol programat astăzi. Românca face parte din elita bloggerilor de modă din lume şi a fost invitată să probeze creaţiile din noua colecţia a lui Cavalli.

Eva si Roberto Cavalli au organizat o întrunire cu cei mai influenti bloggeri de modă din lume cărora le-au arătat, în premieră, inainte de a fi prezentată pe podium în faţa spectatorilor, noua lor colectie Just Cavalli. Pentru a demonstra lumii întregi buna relaţie de colaborare care există între el şi bloggerul român Janina, celebrul Roberto Cavalli a postat chiar şi pe conturile sale de Twitter şi Instagram o fotografie cu românca. Janina Nectara a fost invitată să probeze hainele noii colectii.

Asemenea unei vedete de prim rang, Roberto Cavalli i-a oferit Janinei ţinute de covor rosu care vor fi purtate la showurile sale de la Milano Fashion Week. Janina a realizat şi un interviu filmat cu designerul care va fi publicat, în curând  pe blog-ul personal al româncei.

Săptămâna Modei la Paris: cele mai frumoase modele de rochii din colecţia Valentino

Casa Valentino a prezentat unele din cele mai frumoase creaţii haute couture la Săptămâna Modei de la Paris.
Toţi cei prezenţi la săptămâna modei de la Paris au fost de acord că show-ul Valentino a fost unul din cele mai frumoase, iar creaţiile designerilor Maria Grazia Chiuri şi Pierpaolo Piccioli le-au depăşit cu mult pe cele ale altor case de modă.

Creaţiile haute couture pentru primăvară-vară 2013 au fost inspirate de o grădină fermecată. Detaliile au fost atent lucrate, dar au arătat ca şi cum croitoresele nu au depus cel mai mic efort. Totul a părut foarte natural, iar broderiile, perlele şi aplicaţiile florale s-au potrivit perfect pe ţesături, în mare parte tulle şi chiffon foarte fine.

Aflat în primul rând, fondatorul casei de modă Valentino Garavani, acum în vârstă de 80 de ani, a aplaudat frenetic de mai multe ori. Atât el, cât şi ceilalţi spectatori au fost impresionaţi de creaţiile acestui sezon. Ca şi în alte prezentări, pe podium au predominat culorile neutre – alb, negru, nude – dar au existat şi câteva pete de un roşu aprins.

Săptămâna Modei la Paris: modele de rochii feminine şi delicate în colecţia Dior

Colecţia haute couture Dior pentru primăvară-vară 2013 prezentată la Săptămâna Modei de la Paris propune rochii feminine şi delicate cu broderii şi aplicaţii forale.

Printre rochiile prezentate de casa Dior la Săptămâna Modei de la Paris s-au numărat multe piese foarte feminine, rafinate şi delicate, cu aplicaţii florale fine.

Fie că au fost albe, roz pal sau negre, rochiile Dior au fost atent decorate cu multe floricele mici şi delicate, aplicate sau brodate pe ţesăturile fine. Din mâinile designerilor au ieşit adevărate opere de artă pe care sigur le vom vedea în curând şi pe covorul roşu al marilor evenimente de la Hollywood.

Broderia delicată a fost laitmotivul colecţiei, apărând şi pe rochii, şi pe topuri sau accesorii. În ce priveşte culorile, au predominat pastelurile, dar nu au lipsit petele de culoare aprinsă, precum galbenul solar sau roşul intens.

Colecţia haute couture Dior pentru primăvară-vară 2013 a fost realizată de Raf Simons, succesorul lui John Galliano pe scaunul de director de creaţie al casei Dior.

Meli Melo a lansat colectia de acesorii in modele vintage “Lost Highway -50’s Rockabilly Love”

Brandul Meli Melo a lansat o colectie noua de accesorii vintage, cu influente rock’n roll si country. Colectia “Lost Highway -50’s Rockabilly Love” se adreseaza femeilor pasionate de bijuteriile delicate si feminine care vor sa aiba sa adopte un stil modern si “updated”.

Accesoriile vintage au fost transformate cu ajutorul detaliilor rock și country – elemente grafice, piese mecanice, flăcări stilizate – în bijuterii cu un design neconvențional care garanteaza o aparitie indrazneata. Materialele din care sunt realizate accesoriile – metale aparent neslefuite, texturi lucioase, plastic, cristale, piele – contribuie si ele la look-ul indraznet.

Colectia este inspirata de femeia glamour, lipsita de prejudecati, indragostita de stilul anilor ’50 si de masinile vintage. Ea traieste cele mai frumoase momente, abandonand indeletnicirile gospodaresti si alegand sa calatoreasca, insotindu-si alesul inimii, pe drumurile fara de sfarsit, ale Americii. Accesoriile din colecția “Lost Highway -50’s Rockabilly Love” desavarsesc tinutele pregatite pentru aceasta escapada “once in a lifetime”.

 

 

Colecţia de modele de lenjerie ciudata Zahia Dehar, la Saptamana Modei de la Paris

Printre designerii care şi-au prezentat creaţiile haute couture la Săptămâna Modei de la Paris se numără şi Zahia Dehar, o tânără care abia a împlinit 20 de ani şi este cunoscută ca fostă prostituată.
Colecţia de lenjerie Zahia Dehar a fost, evident, pe placul bărbaţilor, însă excentricele creaţii nu prea au impresionat criticii de modă. Fără o linie anume sau un punct de plecare, colecţia a fost un amestec fără sens de piese excentrice şi cuminţi.

Constumaţiile cu şorţuleţ minuscul au fost amestecate cu unele din pene sau aplicaţii sub formă de fluture.

Pe de altă parte, nimeni nu se aştepta la o colecţie prea coerentă din partea tinerei Zahia Dehar. Aceasta avea numai 18 ani când s-a descoperit că în adolescenţă, pe când era minoră făcea sex pe bani cu clienţi faimoşi şi bogaţi, printre care şi unii din cei mai cunoscuţi fotbalişti francezi.

Zahia a profitat de faima pe care a obţinut-o astfel ca să se lanseze în lumea modei şi a trecut de la meseria de model la cea de designer. Acum, fosta prostituată de lux este un designer de renume care îşi prezintă colecţiile sexy la Săptămâna Modei Haute Couture de la Paris.

Vanessa Paradis, imaginea H&M a colectie de modele din bumbac organic Conscious

Vanessa Paradis este noua imagine a H&M Conscious Collection.

Colecţia este parte a „ angajamentului brandului pentru o dezvoltare durabilă a domeniului modei”.

Colecţia, care va putea fi găsită în magazine începând cu luna martie, este realizată doar din materiale care susţin demersul brandului, cum ar fi bumbacul organic sau poliesterul reciclat.
„Îmi place să fiu parte a colecţiei Conscious a H&M. Şi eu fac tot posibilul să cumpăr astfel de produse vestimentare, iar hainele vintage ocupă o parte semnificativă a garderobei mele. Îmi place acest stil şi faptul că este eco-friendly, deoarece îmi place să refolosesc hainele vechi”, a declarat Vanessa.

În acelaşi timp, H&M lansează şi o nouă iniţiativă, încurajând clienţii să aducă hainele pe care nu şi le mai doresc, de la orice brand, în unul din magazinele H&M din Marea Britanie sau Irlanda pentru a fi reciclate. În schimbul acestor haine, clienţii vor primi câte un voucher pentru fiecare pungă de haine, la o limită de două pungi/ client / zi. Aceasta este pentru prima dată când un brand high street promovează şi recompensează reciclarea la scară mare.

Bershka: campanie publicitară pe ModeleRomania

În luna august vă prezentam colecţia toamnă-iarnă de la cunoscutul brand spaniol Bershka.

Acum este timpul pentru o nouă campanie de promovare, care ne aduce în atenţie piesele vestimentare pentru sezonul cald.

Colecţia este inedită, designerii utilizând materiale diverse.

Predomină printurile grafice, nuanţe de alb şi argintiu, dar regăsim şi culori vii!

1 11 12 13 14 15 19