Modele Romania Modele Romania

Campania H&M pe ModeleRomania

Brand-ul H&M a lansat o nouă campanie de promovare a creaţiilor vestimentare pentru toamnă/iarnă 2012-2013 în care prezintă un concept inedit adoptat de curând: Divided Grey.

Iniţial această colecţie a fost destinată doar bărbaţior, dar mai târziu designerii au decis să includă şi piese vestimentare feminine. 

Georgia May Jagger, model pentru colectia de bijuterii a creatoarei Vivienne Westwood

Cu toate că debutul colecţiei de bijuterii a lui Vivienne Westwood a avut loc la Săptămâna Modei din Paris, odată cu colecţia pentru primăvară-vară 2013, designer-ul de abia acum a dezvăluit mai multe detalii, inclusiv faptul că Georgia May Jagger este imaginea campaniei.

Campania colecţiei „Gainsborough”, care o are ca ambasadoare pe tânăra Georgia, de numai 20 de ani, a fost fotografiată de Juergen Teller şi este creată din materialul Palladium.

“Am ales-o pe Georgia May deoarece este absolut superbă. Este atât de frumoasă şi arată spectaculos cu aceste bijuterii.”, a spus designer-ul.

Colecţia de bijuterii marca Vivienne Westwood este o reacţie modernă la Paris, iar metalul din care a fost creată este noul material IT al industriei şi preferatul designer-ului controversat.

 “Gainsborough” cuprinde numai nouă piese: colier, tiara şi cercei, decorate cu diamante şi safire.

Maison Martin Margiela modele pentru colectia H&M

 

S-au lansat fotografiile cu toată colecţia Maison Martin Margiela pentru H&M, colectie care se va lansa in magazinele din intreaga lume pe 15 noiembrie.
Margiela a creat pentru H&M atât produse pentru femei, cât şi pentru bărbaţi.
Pentru toamna 2012, femeile se pot aştepta la tot felul de paltoane, geci şi cardigane, dar şi la accesorii „must have” cum sunt geanta plic în formă de bomboană sau portofelul în formă de mănusa.

Fiecare articol în parte este însemnat cu câte o etichetă unică, indicând astfel sezonul din care provine, de pe tot parcursul celor 23 de ani de la înfiinţarea casei de modă.

 Articolele cele mai semnificative din arhiva casei Maison Martin Margiela sunt recreate în forme şi materiale actualizate şi sunt oferite publicului larg ca un rezumat exclusiv al istoricului lor.

Doutzen Kroes model pentru Tiffany & Co.

Tiffany & Co. îşi „schimbă hainele” pentru sărbători, iar când Doutzen Kroes nu se pregăteşte pentru următorul show Victoria’s Secret, aceasta se pare că devine, ca un cameleon, o Grace Kelly a zilelor noastre.

Pentru noua campanie de bijuterii Tiffany & Co. Doutzen dă dovadă de graţie extremă, iar fotograful Michael Thompson a facut minuni, păstrând imaginea curată.

În fotografiile de mai jos, alături de Doutzen se află şi modelul Grace Gao, care se află la prima ei campanie mare.

Doutzen şi Grace vor face multe femei să râvnească la bijuteriile de lux pe care le poartă, în special colierul şi diadema, respectiv colierul retro cu piatră albastră.

Kate Hudson revine ca model în campania Ann Taylor pentru sărbători

Kate Hudson continuă colaborarea cu brand-ul Ann Taylor, iar pentru sărbătorile de iarnă cu  ţinute feminine, de o eleganţă clasică.

Cu toate că este încă mult prea devreme sa ne  gândim la sărbători, Ann Taylor pregăteşte din timp propunerile pentru una dintre cele mai aşteptate luni, cea cu sărbătorile de iarnă.

Luându-şi în primire rolul cu responsabilitate, Kate Hudson arată spectaculos în ţinutele Ann Taylor, fotografiate în această campanie de Norman Jean Roy.

Pentru luna decembrie, putem merge cu încredere pe peplum şi imprimeuri îndrăzneţe, alb cu negru, în ţinutele de zi, şi elemente glamour sau animal print pentru petrecerile nocturne.

„Sărbătorile sunt o perioadă atât de aglomerată, încât este drăguţ să vezi că Ann Taylor s-a gândit la o colecţie unde ţinutele de zi se pot transforma imediat în look-uri de seară. Bijuteriile sunt impunătoare, dar sexy, şi sunt îndeajuns de sclipitoare chiar şi pentru un cadou.”, a spus Kate Hudson.

Brad Pitt: imaginea Chanel – afla pe ModeleRomania

Brad Pitt este protagonistul ultimei campanii de promovare a celebrului parfum Chanel No. 5. El este primul actor care apare într-un spot publicitar al unui parfum pentru femei.

În trecut, în campaniile publicitare Chanel No. 5 au mai apărut Catherine Deneuve, Nicole Kidman, Audrey Tatou sau Vanessa Paradis. 

Noua colecţie Musette, modele pentru toamnă/iarnă 2012 – 2013

Brandul Christhelen B. , din magazinele Musette, este unul dintre cele mai puternice de pe piaţa autohtonă de accesorii, fiind o referinţă pentru pantofii şi genţile propuse sezon de sezon.

Modelele clasice, însă mereu cu un „touch” în vogă, fac deliciul amatoarelor de piese statement.

Magazinele Musette te întâmpină în sezonul de toamnă/iarnă 2012 – 2013 cu o multitudine de modele, potrivite oricăror preferinţe.
Dedicată femeii puternice, independente , dar în acelaşi timp misterioasă şi delicată, noua colecţie Christhelen B.  surprinde modelele de pantofi esenţiale pe care trebuie să le ai mereu în garderobă , dar şi noutăţi sezoniere.

Campania de imagine a noii colecţii, realizată pe străzile Parisului, dezvăluie întocmai conceptul de feminin combinat cu masculin, puternic cu sensibil.

Tocurile înalte îşi fac loc în garderobă alături de botinele tip bocanc, iar pantofii joşi împrumută elemente din ţinutele de seară, prin materialele sclipitoare şi texturile deosebite.

Faimoşii „slipppers”, pantofii cei mai râvniţi în acest sezon, sunt şi ei prezenţi în magazinele Musette. Disponibili în varianta de piele clasică, velur sau glitter – acesta din urmă vine în 3 nuanţe, auriu, argintiu şi negru.

Glitter-ul, elementul de senzaţie al acestui an, este prezent şi pe alte modele, cum ar fi pantofii clasici cu vârful ascuţit. Aceştia sunt confecţionaţi din piele lăcuită, în diferite variante cromatice, iar vârful este acoperit de sclipici.

A doua atracţie a sezonului sunt arhi-cunoscutele ţinte. Acestea sunt aplicate pe o serie de modele, de la slipperş-ii mentionaţi anterior, la botinele din piele metalizată, la cizmele joase din material textil sau la bocancii tip biker. Chiar şi pantofii clasici, negri, cu tocul gros, uşor retro, sunt accesorizaţi pe toc cu ţinte de mici dimensiuni.

Pentru cele care preferă o tinută clasică, elegantă si fără aplicaţii, rămân la îndemană modelele de pantofi uni, simplii, cu toc mediu sau înalt. Roşu, grena, verde închis, negru sau muştar sunt câteva dintre opţiunile cromatice la care poţi apela.

Pentru o ţinută de efect, destinată unui eveniment deosebit, pantofii peep-toe cu toc înalt şi baretă pe gleznă, într-o nuanţă de auriu sunt cei mai potriviti. Acelaşi model este disponibil şi în varianta piele lacuită, de culoare roşie, care vor fi cu siguranţă atracţia serii.

In completarea pantofilor din magazinele Musette, genţile de diferite dimensiuni, de la clutch-uri până la gentile maxi, sunt alegerea potrivită pentru o ţinuta completă.

 

Marc Jacobs propune modele de ceasuri glamour pentru toamna 2012

Pentru ţinutele de toamnă, designer-ulMarc Jacobs ne propune o colecţie de accesorii versatile, care vor fi pe placul tuturor.

Marc by Marc Jacobs este o colecţie rafinată de ceasuri inovatoare, dar clasice, în combinaţii de metale unice care vin în culori de la gri, la bronz şi auriu.

Colecţia Rock continuă să se extindă odată cu introducerea modelelor Metal Rock – un amestec impresionant al tuturor stilurilor metal. Ceasurile prezintă combinaţii de metal polisat şi mat în tonuri de argintiu, auriu, aur roz şi bronz.

Elementele grafice, cum ar fi un buton roşu întâlnit la modelele pentru bărbaţi, aduc o pată interesantă de culoare. Indecsii supradimensionaţi, logoul Marc by Marc pe interiorul carcasei şi bezelul sport, creează un look casual, pentru care e cunoscut brand-ul.

Modelele de damă prezintă afişaj auriu cu detalii bleumarin contrastante, precum şi o versiune bronz evidenţiată cu ajutorul unor detalii aurii roz şi zala centrală.

Baby Dave, cea mai recentă colecţie, are un design de inspiraţie retro cu note contemporane. Stilul este definit de forma clasică. Cadranul simplu prinde viaţă multumită accentelor vibrante, marcajelor orare 3, 6 şi 9 şi marginii bezelului interior.

Detaliile stilate oferă ceasurilor şarmul caracteristic. Versiunile de culoare cuprind argintiu sau IP negru cu roz aprins, şi tonuri de aur roz cu turcoaz.

Colecţia Amy îmbină metalele acestui sezon. Modele şic şi versatile în două nuanţe argintii cu tonuri aurii şi roz pentru un look proaspăt. Versiunea de culoarea bronzului cu zală centrală argintie oferă o perspectivă interesantă.

Fiecare ceas Marc by Marc Jacob este echipat cu mecanism japonez quartz, geam mineral şi are o rezistenţă la apă de până la 3 ATM.

Tom Ford – noile modele ale lookbook-ului pentru vara 2013

“Castitate perversă” este ideea care stă la baza celei mai recente prezentări Tom Ford, cea pentru vara 2013. Trecând peste părul inspirat din anii ’60 şi eleganţa femeilor delicate, ţinutele Tom Ford pentru vară au câteva elemente senzuale, chiar fetiş.

Colecţiile Tom Ford au elemente utilitate, dar sunt mereu sexy şi glamour. Jachete de biker, tocuri ucigător de înalte, un decolteu indecent în V pe ici, pe colo, fermoare şi piele care strâng elegant corpul modelelor, toate aceste elemente s-au regăsit în colecţia pentru primăvară-vară 2013.

Accesoriile statement par în plus în această colecţie, asta deoarece ţinutele sunt îndeajuns pentru a aduce un strop de Tom Ford în garderoba oricărei femei, cu toate acestea, ele îşi fac simţită prezenţa. Avem negru, avem auriu, argintiu, albastru regal şi, bineînţeles, nude.

“Este ceva pervers la rochiile bandage – te fac să îţi pui întrebarea: este goală sau nu?”, a spus Tom Ford.

Deşi atunci când designer-ul Tom Ford a pornit la drum pe cont propriu, fiind extrem de discret cu prima colecţie solo, în era Instagram, Twitter sau Facebook, acesta nu a vrut să apară ceva, fără voia lui, aşa că le-a luat-o tuturor înainte şi a prezentat colecţia pentru vara 2013, o colecţie simplă, sexy, pentru care mulţi ar fi aşteptat liniştiţi.

Chanel modele pentru vara 2013 – panouri solare pe catwalk?!

Karl Lagerfeld a surprins cu o nouă colecţie Chanel, o surpriză şi în acelaşi timp nu, pentru că lumea se aşteaptă să descopere ceva inedit, în exces, în colecţiile label-ului. Pentru primăvară-vară 2013, Chanel prezintă apocalipsa în modă.
De ce au fost prezente panouri solare pe catwalk? Karl Lagerfeld a explicat simplu „vântul şi soarele sunt libere”. Revenind la hainele prezente în show, pentru vara 2013, Chanel s-a axat pe rochii linia A, bolero-uri, imprimeuri florale, ţinute colorate şi altele „black or white”, fuste-rochii şi transparenţe.
Sunt multe elemente interesante în fiecare show Chanel, un lucru este cert, Karl a dat dovadă de exces creativ cu această colecţie unitară, dar cu elemente atât de diferite.

Femeia Chanel a verii 2013 este una care valorează hainele elegante şi feminine. Tendinţa asiatică din sezonul toamnă-iarnă 2012/2013 se regăseşte şi în această colecţie, însă elementele care au atras atenţia cel mai mult au fost accesoriile: pălăriile opulente, sandalele cu platformă, coliere din perle, si geanta „Hula-Hoop”, care evidenţiază încă o dată importanţa genţilor în ţinute.
Colecţia a fost prezentata în cadrul Săptămânii Modei din Paris, la Grand Palais, unul dintre locurile preferate ale directorului de creaţie.

1 17 18 19 20 21 24