Modele Romania Modele Romania

LV Pont 9 – noua lansare Louis Vuitton

Numele ei vine de la celebrul Pont Neuf, cel mai vechi pod din Paris, aflat chiar în fața cartierului general Louis Vuitton de pe malul Senei.

Este realizată din piele de vițel și are un design clasic-contemporan, făcând parte din grupul acelor genți care pot fi purtate an după an fără a se demoda.

Având o mărime medie și linii rotunjite, elegante, este potrivită pentru a fi purtată ca geantă de zi cu zi, dar și la ocazii speciale.

Capacul genții și cureaua pentru umăr sunt împodobite cu exclusivistul LV Circle, un logo de arhivă al Casei din 1930, reinterpretat de Nicolas Ghesquiere.

Prețul LV Pont Neuf în varianta din piele de vițel este 13.400 lei.

Combinezonul anti-Corona pentru cluburi şi concerte

O echipă de designeri din Los Angeles, SUA, a desenat costumul Micrashell, prin care poţi să socializezi în siguranţă în timpul pandemiei de coronavirus.
După ce întreaga industrie de evenimente a fost pusă pe pauză de pandemia de COVID-19, designerii de la studioul de creaţie Production Club, din Los Angeles, îşi concentrează acum atenţia pe soluţii pentru cei care vor să petreacă în continuare, dar fără a se expune unui risc epidemiologic.  Ei au făcut în trecut spectacole de lumini şi instalaţii interactive pentru artişti cunoscuţi precum Skrillex şi Grimes. Acum, studioul de creaţie a venit cu o propunere inedită privind modul de interacţiune socială în vremea coronavirusului: costumul Micrashell.

Chiar dacă are un aspect desprins din filmele SF, combinezonul te lasă să respiri, să comunici, să bei şi să vapezi în siguranţă în timpul pandemiei, în orice spaţiu aglomerat, promit designerii americani.   Ideea din spatele acestui costum este să te lase să petreci în continuare, fără a te distanţa social.

Combinezonul se conectează la telefonul mobil, printr-o aplicaţie care controlează funcţiile costumului, îţi permite să bei, să vapezi, să comunici cu cei din jur având propriul tău sistem de sunet cu subwoofer integrat, dar şi o mască prin care poţi respira liniştit.

Sistemul de băut şi de vapat e alimentat cu doze în care se află băutura, respectiv lichidul pentru vapat, prevăzute cu un sistem de prindere magnetic individualizat, care face imposibilă inversarea lor. De asemenea, dozele au un buton care permite eliberarea de lichid în tuburile pentru băut din interiorul căştii.

Miguel Risueño, inventatorul şef de la compania Production Club crede că e greşit să ne gândim doar la soluţii virtuale pentru petreceri, concerte şi alte evenimente ce implică mulţimi de oameni şi care s-au mutat recent în mediul online. „Oamenii vor căuta mereu ceva palpabil, ce implică mai multă emoţie şi interacţiune“, spune el. „Evenimentele de genul acesta sunt experienţe umane esenţiale şi creează amintiri care ne definesc vieţile“.

Costumul este deocamdată doar la nivel de desen şi niciun exemplar nu a fost produs încă. Dacă măsurile de distanţare socială se menţin, la fel şi scenariile pesimiste, care prevăd reluarea evenimentelor cultural-artistice cel mai devreme în vara lui 2021, s-ar putea să avem nevoie de el.

 

 

Prima campanie fashion prin FaceTime

Industria modei incearca sa se adapteze vremurilor pe care le traim. Asa se face ca brand-ul Jacquemus a lansat prima campanie fashion realizata exclusiv prin FaceTime.

Deoarece izolarea la domiciliu continua, fashion brand-urile trebuie sa devina creative referitor la modurile prin care creeaza nou continut. Spre exemplu, reviste precum Vogue le cer modelelor si celebritatilor sa se fotografieze singure pentru editorialele din editiile ce urmeaza.

Brand-ul Jacquemus a lansat zilele acesta noua campanie de primavara/vara 2020. Vedeta campaniei este celebra Bella Hadid, iar pozele au fost facute prin FaceTime. Imaginine sunt surprinse de fotograful Pierre-Ange Carlotti, iar ideea ii apartine lui Simon Porte Jacquemus.

Sedinta foto nu a beneficiat de serviciile vreunui hairstylist ori make up artist. A fost nevoie doar de Bella Hadid, o camera goala si un iPhone.

Campania poarta denumirea ”Jacquemus acasa” si o prezinta pe Bella Hadid purtand piese din colectia de primavara/vara 2020 a brand-ului.

S-au operat pentru a ajunge sa semene cu vedetele lor favorite

Admiratia unor fani pentru vedetele preferate se poate transforma cu usurinta in obsesie. Dovada stau acesti oameni care s-au operat pentru a ajunge sa semene cu vedetele lor favorite.

E ceva sa te inspiri de la vedeta preferata atunci cand vine vorba despre vestimentatie. Si cu totul altceva sa ajungi sa cheltui sume astronomice pe operatii estetice pentru a ajunge sa semeni cu ea/el. Pasul de la admiratie la obsesie pare sa fie insa unul extrem de mic pentru unii oameni.

Iata cativa astfel de oameni care s-au operat ca sa semene cu vedetele lor favorite:

Valeria Lukyanova – Barbie
Valeria Lukyanova – Barbie
Tobias Strebel – Justin Bieber
Tobias Strebel – Justin Bieber
Rodrigo Alves – Ken ,Barbie
Rodrigo Alves – Ken ,Barbie
Pixee Fox – Jessica Rabbit
Pixee Fox – Jessica Rabbit
Myla Sinanaj – Kim Kardashian
Myla Sinanaj – Kim Kardashian
Kyleigh Potts – Kylie Jenner
Kyleigh Potts – Kylie Jenner
Herbert Chavez – Superman
Herbert Chavez – Superman
Bryan Ray – Britney Spears
Bryan Ray – Britney Spears

Rodrigo Alves a devenit din Ken… Barbie!

Deja de ani buni, Rodrigo Alves era cunoscut peste tot in lume sub titulatura de Barbatul Ken. Iar asta din pricina obsesiei sale pentru operatii estetice, care l-a facut sa semene cu celebra papusa.

Iata insa ca lucrurile nu s-au oprit aici, iar Ken si-a dorit sa devina… Barbie. Mai exact, a devenit femeie! In februarie, a suferit operatii estetice de feminizare a trasaturilor faciale si de indepartare a marului lui Adam.

Spune despre aceste interventii ca au fost cele mai dureroase pe care le-a suferit vreodata. Acum, la aproximativ o luna dupa opratie, Roddy Alves se mandreste cu infatisarea sa.

In cele mai noi fotografii postate pe social media, cel cunoscut candva drept barbatul Ken arata ca o veritabila femeie Barbie.

Casa de moda Dior colectia primavara-vara 2020

Casa de moda Dior si-a prezentat colectia primavara-vara 2020 dedicata feminismului la Paris Fashion Week. Modelele au defilat pe un catwalk cu o forma cel putin bizara, aceasta amintind foarte mult de organele genitale feminine.

La spectacolul colectiei Dior, modelele au pasit pe catwalk iesind dintr-un pavilion in forma de uter, podiumul in sine reprezentand o instalatie de aproape o suta de metri, ce imita canalele procesului de nastere.

Intreaga incapere a fost decorata cu flori de culoare purpurie, iar pe toata lungimea pasarelei au fost agatate pancarte aurii cu diferite imagini simbolizand lumea condusa de femei, alaturi de urmatoarele inscriptii: „Ce s-ar intampla daca femeile ar conduce lumea?”, „Si daca Dumnezeu ar fi femeie?”, „Ar exista violenta in lume?”

Creatoarea de moda, Maria Grazia Chiuri, este prima femeie din istoria brandului Dior, care a preluat functia de Director Artistic. Aceasta, de multe ori foloseste podiumul ca platforma, pe care metaforic, sunt reprezentate diverse teme ale feminismului.

“Sporty-Chic by Dress up” by Narcisa Lecusanu

Narcisa Lecusanu pregateste o supriza de proportii pentru inceputul anului 2020. Nu in domeniul sportiv, asa cum poate v-ati astepta, ci in moda. Mai exact, va lansa o linie vestimentara ce poarta denumirea “Sporty-Chic by Dress up”.

Cu totii o cunoastem pe Narcisa Lecusanu drept una dintre cele mai valoroase handbaliste pe care Romania le-a avut vreodata, insa cu siguranta vom fi placut surprinsi sa o descoperim acum si din alta perspectiva.

Narcisa ne pregateste tuturor o surpriza frumoasa pentru inceputul anului viitor. Desi sufletul ei va ramane cu siguranta intotdeauna sportul, iata ca se implica si in lumea modei, urmand ca la inceput de 2020 sa lanseze linia vestimentara “Sporty-Chic by Dress up”.

“Pot sa va spun ca a fost o experienta noua pentru mine, un proiect gandit si realizat impreuna cu cateva persoane dragi, de care ma leaga o prietenie lunga, inceputa in lumea handbalului. Toate iubim sportul si performanta, iubim copiii si suntem femei de cariera, atat in sport, cat si in zona business/ corporate.

Ideea de la care am pornit este aceea ca noi, femeile, ne dorim sa purtam tinute care sa ne reprezinte, in care sa aratam bine si, foarte important, in care sa ne simtim bine, in largul nostru, indiferent de context.

Toate experientele si ideile noastre au fost punctul de pornire pentru stabilirea directiei creative. Am colaborat direct cu echipa de designeri care au tinut cont de valorile mele, de parerile si de preferintele mele”, ne-a declarat Narcisa Lecusanu.

Este extrem de interesant sa aflam ca piesele vestimentare ce fac parte din aceasta colectie au pornit de la ideea de echipament de joc reinterpretat.

“Tinutele acestei linii vorbesc despre versatilitate si minimalism, reflectand personalitatea celei care le poarta. Ne-am jucat putin cu ideea de echipament de joc reinterpretat, in contextul noului capitol al vietii mele profesionale si ma bucur ca primele impresii ( dupa postările mele pe social media) sunt pozitive! Promit sa revin cu detalii la începutul anului viitor”, ne-a mai dezvaluit ea.

Jennifer Lopez lanseaza a doua colectie de ochelari de soare

Jennifer Lopez si logodnicul ei, Alex Rodriguez, lanseaza cea de-a doua colectie de ochelari de soare impreuna cu brandul Quay Australia.

Aceasta vine dupa succesul de care s-a bucurat, in primavara acestui an, prima linie de ochelari de soare ce le poarta numele. JLo spune ca daca prima colectie a fost colorata si indrazneata, noua linie este ceva mai eleganta, cu parfum de sarbatoare.

Linia QUAY x AROD contine 6 modele de ochelari de soare pentru barbati, o idee extraordinara de cadou de Craciun pentru el. Stilul este unul clasic, dar totodata sexy si glamour.

Linia QUAY x JLO include modelul Lustworthy, ochelari cat-eye cu filtru albastru ce blocheaza lumina dunatoare de la ecrane si ajuta la prevenirea simptomelor precum dureri de cap sau ameteli.

Preturile accesoriilor sunt intre 50 – 60 de dolari.

People’s Choice Awards 2019

Una dintre cele mai aşteptate gale de premiere a reunit vedetele la Los Angeles.

De la influenceri până la cele mai mari staruri de la Hollywood, premiile People’s Choice Awards 2019 le sunt dedicate preferaţilor publicului.

Datorită numeroaselor categorii de nominalizaţi, din domenii atât de diferite, covorul roşu de la People’s Choice Awards 2019 este mereu unul vibrant.

Anul acesta, la Barker Hanger, în Santa Monica, Gwen Stefani, Kim Kardashian şi Zendaya au condus lista celor mai bine îmbrăcate vedete.

Demonstrând că nu există nicio barieră în ceea ce priveşte stilul, indiferent de vârstă, la 50 de ani Gwen Stefani a cucerit toate privirile, într-o rochie Vera Wang. Nu degeaba a câştigat trofeul Fashion Icon!

Zendaya a optat pentru o ţinută Christopher Esber. Actriţa a fost onorată pentru rolurile din Spider-Man: Far From Home şi Euphoria.

La rândul ei, Kim a purtat o rochie vintage Versace. A venit însoţită de Kris Jenner, Khloe şi Kourtney Kardashian. La final, au plecat cu trofeul The Reality Show Of 2019, pentru seria Keeping Up With The Kardashian.

Jennifer Aniston a fost marea câştigătoare a serii. Actriţa a primit trofeul Icon Award. I l-a înmânat chiar colegul ei de serial (Murder Mystery), Adam Sandler, care a numit-o cea mai bună prietenă. Jen a câştigat până acum şapte premii People’s Choice Awards de-a lungul anilor.

Pink a fost, de asemenea o apariţie spectaculoasă. Vedeta a venit însoţită de familia ei. Pink a câştigat premiul pentru activism, People’s Champion Award.

Jenna Dewan a fost o lady in red încântătoare, rochia mascând destul de mult din abdomenul proeminent, pe care fosta soţie a lui Channing Tatum a ţinut să ni-l arate din profil, semn că sarcina a intrat pe ultima sută de metri.

Vedetele de la Hollywood HALLOWEEN 2019

Ca in fiecare an vedetele de la Hollywood obisnuiesc sa propuna cele mai ciudate si, totodata, cele mai originale costume de Halloween !

Iata primele costume purtate de vedete, weekendul trecut urmand noi petreceri, asadar, noi costume inedite:

Lisa Rinna
Lisa Rinna
Liam Payne
Liam Payne
Kourtney Kardashian
Kourtney Kardashian
Jessica Biel si Justin Timberlake
Jessica Biel si Justin Timberlake
Heidi Klum
Heidi Klum
Halsey
Halsey
Elizabeth Hurley
Elizabeth Hurley
Cindy Crawford
Cindy Crawford
Cardi B
Cardi B
1 2 3 40