Brand-ul de lenjerie Ludique – o colectie noua plina de modele ce emana senzualitate si mister
Brand-ul de lenjerie Ludique întâmpină sezonul cald cu o colecţie ce emană senzualitate şi mister, propunând piese de lenjerie intimă care sculptează şi provoacă formele feminine.
Numele acestei colecţii este „Madame Pogany”, însă este mult mai mult decât o simplă denumire, este conceptul care stă la baza întregii colecţii de primăvară-vară 2013. Colecţia întruchipează curtezana ce se regăseşte în fiecare femeie, iubita ridicată la rang de muză, încurajând spiritul feminin să îşi preţuiască şi sa dezvăluie propria senzualitate.
Colecţia susţine afirmarea feminităţii prin piese versatile de lenjerie ce pot fi purtate atât în intimitatea propriului boudoir, cât şi la vedere. „Madame Pogany” este învăluită de transparenţa tulle-urilor, răsfăţată de dantela cu fir de mătase şi îmbrăţişată de fineţea catifelei.Piesele de lenjerie se disting prin tăieturi grafice, ce reflectă identitatea brand-ului şi includ îmbinări de materiale delicate şi preţioase cu elemente îndrăzneţe care fac din colecţie un melanj fericit între piese funcţionale şi piese cu o vădită încărcătură erotică.
Gama de produse cuprinse în noua colecţie Ludique este diversificată şi include slipi cu talie înaltă şi cu elastice cordon reglabile ce se mulează pe siluete diferite, body-uri ce pot fi purtate şi la vedere dând o notă chic ţinutei, bikini şi sutiene cu bentiţe ce subliniază formele feminine fără a le încorseta.
Creat şi dezvoltat de designerul român Ruxandra Gheorghe, brand-ul Ludique întruchipează natura duală a spiritului feminin, într-un stil propriu care subliniază atât latura seducătoare şi încrezătoare, cât şi delicateţea şi graţia ce definesc feminitatea.
Campania o are ca protagonistă pe omniprezenta Delia Tudose şi jumătatea duo-ului de succes, fotograful Vali Bărbulescu.