Vedete la Milan Fashion Week
La prezentarile Milan Fashion Week iau luat parte, pe langa stilisti, bloggeri si editori de moda, vedete cunoscute din showbiz-ul international.
Iata cum au ales sa se imbrace la aceste evenimente:
La prezentarile Milan Fashion Week iau luat parte, pe langa stilisti, bloggeri si editori de moda, vedete cunoscute din showbiz-ul international.
Iata cum au ales sa se imbrace la aceste evenimente:
Săptămâna Modei de la Milano este în plină desfășurare, iar cele mai mari case de modă își prezintă aici noile colecții de primăvară-vară pentru anul 2019-2020.
Una dintre acestea este Moschino, care a venit cu o colecție extravagantă.
Carouri, buline, instrumente muzicale și tablouri, toate au apărut în noua colecție Moschino care a adus arta la viață și a făcut furori pe podiumul de la Milan Fashion Week.
Iata cum arată colecția de primăvară-vară 2019-2020 a casei de modă Moschino:
Cele mai hot modele internationale au defilat pe una dintre cele mai mari scene ale modei internationale, iar vedete din toate domeniile au fost invitate in public pentru a-si alege viitoarele tinute pentru covorul rosu.
Rihanna a fost atractia principala la New York Fashion Week, acolo unde si-a prezentat noua colectie Savage x Fenty. Artista a aratat ca o adevarata diva, intr-o rochie spectaculoasa argintie. Rihanna si-a completat lookul cu o pereche de ochelari super cool, asortati cu rochia, si o pereche de sandale sexy, in acelasi ton.
In public la show-ul Fenty au fost, printre altii, Cara Delevingne, Paris Hilton, Halsey, surorile Hadid si viitoarea mamica Ashley Graham.
La un alt eveniment din cadrul NYFW, Alessandra Ambrosio a fost intruchiparea elegantei intr-o rochie alba, cu spatele gol.
Pe timpul zilei, Alessandra a demonstrat ca este una dintre cele mai sexy vedete din showbizul international: a aratat fabulos intr-o rochie mini bleu.
Fosta Miss World, Priyanka Chopra, a aratat impecabil intr-o superba rochie neagra cu transparenta in zona abdominala si cu franjuri metalici.
Designerul Simon Porte Jacquemus a pus in scena un fashion show cu totul si cu totul inedit cu ocazia aniversarii de 10 ani a brand-ului sau. Fashion show-ul s-a desfasurat intr-un camp cu lavanda din Franta.
Un podium cu o lungime de 500 de metri a fost amplasat intr-un superb camp cu lavanda din Provence (Franta) cu ocazia prezentarii aniversare de 10 ani a fashion brand-ului Jacquemus. Intitulat „Le Coup de Soleil”, show-ul a prezentat creatii frumoase in nuante pastel, ce s-au integrat perfect in decorul idilic.
Designerul Simon Porte Jacquemus a trimis invitatii inedite pentru acest show aniversar: sticlute miniaturale de lotiune cu protectie solara pe care era scris numele evenimentului.
Printre vedetele care au raspuns prezent s-au numarat Emily Ratajkowsi, Bruna Marquezine sau Xenia Adonts.
Colectia aniversara Jacquemus are un aer de vacanta, stil oarecum sinonim cu brand-ul. Tinutele in nuante pastel de roz, galben, verde sau albastru si imprimeurile florale au fost elementele cheie ale colectiei.
Piesa de rezistenta a colectiei a fost o rochie verde maslin, lunga si supradimensionata, care te duce parca cu gandul la un sac de dormit ori o parasuta.
Designerul Simon Porte Jacquemus i-a dedicat aceasta colectie mamei sale.
Designerul francez Simon Porte a lansat, pentru brandul său Jacquemus, un model de poşetă în miniatură, care pare să fie noua senzaţie în lumea modei. Brandul a enumerat obiectele ce pot încăpea în noul accesoriu cu un diametru de doar câţiva centimetri. S-au dus vremurile când geanta era menită sa fie şi utilă, dincolo de ideea de a impresiona din punct de vedere stilistic. De când şi-a făcut debutul pe catwalk, la Săptămâna Modei de la Paris, geanta minusculă a brandului Jacquemus, Mini Le Chiquito, a devenit o senzaţie în lumea modei, dar şi ţinta glumelor în mediul online. Pe reţelele sociale au apărut deja glume pe seama lucrurilor care pot fi purtate în geanta mai mică decât un portofel.
Simon Porte a prezentat noua colecţie de toamnă/iarnă pentru brandul său, numită The Collectionneuse, ce a inclus, pe lângă piese vestimentare precum pulovere largi, rochii vaporoase pentru vară, pulovere pe gât sau pantaloni evazaţi, toate într-o paletă de roz aprins, verde, albastru, alb şi galben, şi o serie de accesorii, printre care s-a remarcat inedita poşetă Le Chiquito.
În ceea ce priveşte accesoriile, lui Porte îi place să se joace cu proporţiile, având în colecţia sa atât genţi supradimensionate, cât şi minuscule. Având o dimensiune de 5,2 centimetri, poşeta este mai mică decât un card de credit şi poate încăpea în palma celui care o poartă.
„Jacquemus, genţile tale minuscule sunt cam ridicole, dar le iubim“, a scris publicaţia de modă Dazed.
Accesoriul minuscul reprezintă varianta mini a unei alte poşete mini numită Le Chiquito, care a fost lansată anul trecut şi care are dimensiuni de 12 pe 6 centimetri. Le Chiquito costa 500 de dolari şi stocurile au fost epuizate în unele magazine online dedicate iubitorilor de modă, precum Moda Operandi, Farfetch şi Saks Fifth Avenue.
Simon Porte, fondatorul în vârstă de 29 de ani al Jacquemus, originar din Provence, Franţa, şi-a impus cu repeziciune brandul prin creaţii care amintesc de stilul franţuzoaicelor din sudul ţării, cu haine senzuale, pălării supradimensionate din paie şi rochii cu crăpături până la coapse.
Celebra publicatie high fashion Vogue bifeaza o premiera! Mai exact, lanseaza prima coperta in varianta GIF, iar vedeta aleasa sa apara pe aceasta coperta este frumoasa Bella Hadid!
Frumoasa Bella Hadid a fost aleasa de mai marii celebrei publicatii de high fashion Vogue pentru a aparea pe prima coperta in varianta GIF.
Cu aceasta ocazie, Bella a intrat in pielea personajului interpretat de Audrey Hepburn in pelicula „Funny Face”, o comedie romantica realizata in anul 1957.
Coperta Vogue in varianta GIF exista exclusiv in varianta digitala a revistei.
Imbracata intr-o rochie rosie accesorizata cu o palarie WOW, stand pe genunchi, cu mainile in sold si un zambet larg pe chip, Bella Hadid arata fabulos pe coperta GIF a revistei Vogue.
View this post on InstagramA post shared by ? (@bellahadid) on
Justin Bieber calca pe urmele Kardashian si al lui Kanye West. Artistul a lansat propriul brand vestimentar, Drew, pe care isi doreste sa ajunga preferatul generatiei tinere din America si nu numai.
Prima colectie include piese vestimentare pe care artistul le-a purtat, la randul lui, in diverse aparitii publice: slapi precum cei din hoteluri, hanorace, tricouri, pantaloni scurti si lungi din catifea.
Numele Drew House a fost inspirat de prenumele mai putin cunoscut al artistului.
Colectia este unisex si pare un mix intre stilul sport purtat de Bieber si hainele din colectia Yeezy a lui Kanye West.
Piesele au preturi intre 48 si 158 de dolari.
Noua campanie a brandului vestimentar MONSE include fotografii cu modele de pozeaza tinand in brate catei, atragand astfel si mai mult atentia asupra creatiilor casei de moda.
Brandul vestimentar MONSE a mers pe doua directii de impact pentru a impresiona si mai mult publicul: caritate si dragostea pentru animale. Pentru a promova noua colectie, a fost realizata o sedinta foto in care modelele apar alaturi de catei, care mai de care mai dragalasi. In plus, au fost create si hainute pentru patrupede.
Au reusit astfel sa atraga atentia tuturor, inclusiv prin scopul acestui concept. Brandul s-a parteneriat cu sase adaposturi de animale, iar cateii care apar in fotografii pot fi adoptati. MONSE colaboreaza si cu Disney pentru a include in campanie imaginea unuia din cei mai faimosi catei din toate timpurile: Pluto.
Alexandru Ciucu a realizat designul, tiparele si prototipurile noilor uniforme ale Armatei Romane. Este vorba de uniformele de oras pentru Fortele Aeriene si Fortele Terestre, marcand astfel prima schimbare stilistica a acestora dupa 1948.
Noile uniforme au fost prezentate in premiera marti, 27 noiembrie, in cadrul unui eveniment derulat la Cercul Militar National, cu cateva zile inaintea sarbatoririi a 100 de ani de la Marea Unire. La eveniment au fost prezenti si ministrul Apararii, Gabriel Les, seful Statului Major al Apararii, generalul Nicolae Ciuca, precum si seful Directiei logistice a Statului Major al Apararii, generalul de brigada Constantin Negrea.
Designerul roman considera onoranta propunerea primita din partea Ministerului Apararii Nationale si a realizat intregul proiect pro bono, fara nicio pretentie financiara.
„Noul design al uniformelor, adresat momentan doar Fortelor Terestre si Fortelor de Aviatie, porneste de la traditia vestimentara a Armatei Romane din cele doua momente cruciale ale istoriei noastre recente – Razboiul de Independenta si Marea Unire de la 1918, si este desavarsit cu influente ale uniformelor militare din cele mai importante armate partenere NATO: Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Germania, Italia si Franta. Imi doresc ca militarii Armatei Romane sa poarte cu mandrie si cu demnitate aceste uniforme pentru ca sunt gandite, studiate si create sa ii puna in valoare din primul moment in care sunt observate. Sunt, de asemenea, facute sa fie comode, rezistente si practice”, declara Alexandru Ciucu.
Designerii incearca intotdeauna sa forteze lucrurile si sa-si depaseasca limitele atunci cand debuteaza cu o noua colectie.
Dintre toate lucrurile interesante pe care le-am la Saptamana Modei de la Milano, modele cu „trei sani” sunt cele mai bizare.
Brandul italian de streetstyle, GCDS (God Can’t Destroy Streetwear) a trimis pe podium doua modele care purtau o a treia proteza, ce se poate vedea in mod evident pe sub bustierele sportive.
Directorul creativ, Giuliano Calza, care a lansat brandul in 2015, a spus despre aceasta colectie ca a fost inspirata de ideea unui viitor in care computerele nu mai trebuie sa existe , asa ca societatea trebuie sa se uite inapoi si sa invete din nou cum sa faca lucrurile fara ele.
Ulterior, pe social media, s-a speculat ca ideea a fost inspirata de o scena din filmul „Total Recall” din 1990 al lui Arnold Scharzenegger cand o femei (in rol de prostituata) si-a scos cei „trei sani” in fata actorului principal.
Nu este prima data cand designerii revolutioneaza moda in jurul corpului uman. Sezonul trecut, Saptamana Modei de la Milano s-a deschis cu o prezentare Gucci, parca desprinsa dintr-un film de groaza unde modelele au pasit pe o scena care aducea cu o sala de operatii.