Modele Romania Modele Romania

Accesorii inedite:noile modele de bijuterii parfumate

Parfumierii Tom Binns si Lisa Hoffman au lansat luna aceasta o colectie ce revolutioneaza lumea bijuteriilor. Creatiile acestora sunt parfumate, permitand nu numai incorporarea unor esente in bujuterie, ci si schimbarea miresmelor dupa bunul plac al posesoarei.

Bratarile, colierele si cerceii au atasate mici bilute de lemn, puternic parfumate, care se pot schimba intre ele si care isi patreaza proprietatile timp indelungat.

Bijuteriile parfumate ofera astfel confortul ideii ca un parfum poate fi “purtat” si schimbat in functie de starea posesoarei, fara a se denatura in contact cu pielea. Cei doi designeri de parfumuri au creat aceste bijuterii pornind de la ideea ca femeile isi dau cu parfum in aceleasi locuri in care isi pun bijuteriile (la gat si incheieturi).

Doritoarele pot achizitiona aceste bijuterii online, costurile lor incepand de la 200 de dolari pentru cercei, 250 de dolari pentru coliere si 300 de dolari pentru bratari. Flacoanele cu bilute parfumate se pot achizitiona separat la pretul de 20 de dolari.

Tom Binns si Lisa Hoffman nu sunt primii care au lansat bijuterii parfumate. In urma cu 3 ani, Jean Paul Gaultier a propus o editie limitata de bijuterii si accesorii impregnate cu parfum, dar fara posibilitatea schimbarii esentelor.

Marc Jacobs propune modele de ceasuri glamour pentru toamna 2012

Pentru ţinutele de toamnă, designer-ulMarc Jacobs ne propune o colecţie de accesorii versatile, care vor fi pe placul tuturor.

Marc by Marc Jacobs este o colecţie rafinată de ceasuri inovatoare, dar clasice, în combinaţii de metale unice care vin în culori de la gri, la bronz şi auriu.

Colecţia Rock continuă să se extindă odată cu introducerea modelelor Metal Rock – un amestec impresionant al tuturor stilurilor metal. Ceasurile prezintă combinaţii de metal polisat şi mat în tonuri de argintiu, auriu, aur roz şi bronz.

Elementele grafice, cum ar fi un buton roşu întâlnit la modelele pentru bărbaţi, aduc o pată interesantă de culoare. Indecsii supradimensionaţi, logoul Marc by Marc pe interiorul carcasei şi bezelul sport, creează un look casual, pentru care e cunoscut brand-ul.

Modelele de damă prezintă afişaj auriu cu detalii bleumarin contrastante, precum şi o versiune bronz evidenţiată cu ajutorul unor detalii aurii roz şi zala centrală.

Baby Dave, cea mai recentă colecţie, are un design de inspiraţie retro cu note contemporane. Stilul este definit de forma clasică. Cadranul simplu prinde viaţă multumită accentelor vibrante, marcajelor orare 3, 6 şi 9 şi marginii bezelului interior.

Detaliile stilate oferă ceasurilor şarmul caracteristic. Versiunile de culoare cuprind argintiu sau IP negru cu roz aprins, şi tonuri de aur roz cu turcoaz.

Colecţia Amy îmbină metalele acestui sezon. Modele şic şi versatile în două nuanţe argintii cu tonuri aurii şi roz pentru un look proaspăt. Versiunea de culoarea bronzului cu zală centrală argintie oferă o perspectivă interesantă.

Fiecare ceas Marc by Marc Jacob este echipat cu mecanism japonez quartz, geam mineral şi are o rezistenţă la apă de până la 3 ATM.

Chanel modele pentru vara 2013 – panouri solare pe catwalk?!

Karl Lagerfeld a surprins cu o nouă colecţie Chanel, o surpriză şi în acelaşi timp nu, pentru că lumea se aşteaptă să descopere ceva inedit, în exces, în colecţiile label-ului. Pentru primăvară-vară 2013, Chanel prezintă apocalipsa în modă.
De ce au fost prezente panouri solare pe catwalk? Karl Lagerfeld a explicat simplu „vântul şi soarele sunt libere”. Revenind la hainele prezente în show, pentru vara 2013, Chanel s-a axat pe rochii linia A, bolero-uri, imprimeuri florale, ţinute colorate şi altele „black or white”, fuste-rochii şi transparenţe.
Sunt multe elemente interesante în fiecare show Chanel, un lucru este cert, Karl a dat dovadă de exces creativ cu această colecţie unitară, dar cu elemente atât de diferite.

Femeia Chanel a verii 2013 este una care valorează hainele elegante şi feminine. Tendinţa asiatică din sezonul toamnă-iarnă 2012/2013 se regăseşte şi în această colecţie, însă elementele care au atras atenţia cel mai mult au fost accesoriile: pălăriile opulente, sandalele cu platformă, coliere din perle, si geanta „Hula-Hoop”, care evidenţiază încă o dată importanţa genţilor în ţinute.
Colecţia a fost prezentata în cadrul Săptămânii Modei din Paris, la Grand Palais, unul dintre locurile preferate ale directorului de creaţie.

Tendinţe toamnă 2012: Ghetele din piele, modele pentru orice fashionistă

Toamna asta ne relaxăm din punct de vedere vestimentar.

Lăsăm deoparte, pentru o vreme, tocurile ameţitoare şi le înlocuim cu ghete din piele, cu iz army!

Designerii au decretat: toamna asta purtăm ghete cool! 

Construiti-va outfituri inspirate de stilul boho, cu un aer relaxat: jeanşi scurţi, simpli sau cu imprimeu, topuri lărguţe din bumbac, geci din piele, pulovere tricotate maxi, ochelari de soare şi neapărat ghete din piele!

Acestea pot fi împodobite cu nituri, ţinte sau catarame penru un super efect!

Inspiraţie:

Inna, urban-chic în Bucureşti – inspiratie pe ModeleRomania

Cântăreaţa a adoptat un stil mai puţin glamorous, dar care i se potriveşte de minune. Va place cum s-a îmbrăcat Inna în Bucureşti?

Inna a publicat pe pagina sa de pe un cunoscut site de socializare,  câteva imagini de la un photoshoot.

Vedeta a adoptat un stil urban-chic: a purtat o cămaşă neagră, delicată, cu colier bogat sub guler şi pantaloni scurţi largi, înfloraţi. În picioare a avut o pereche de saboţi cu talpă groasă cu design interesant.

Într-o altă serie de imagini, Inna a purtat o pereche de colanţi animal-print cu talie înaltă, o bluză largă, scurtă  cât să-i lase abdomenul la vedere, iar în picioare o pereche de ghete butucănoase, cu toc mic.

V-ati imbraca  si voi ca ea ?

Noua colecţie de modele Karl by Karl Lagerfeld, lux la preţ redus

Karl Lagerlfeld a lansat cea de-a doua colecţie a brandului său cu preţuri accesibile, Karl by Karl Lagerfeld.

La fel ca prima colecţie, linia vestimentară este caracteristică stilului personal al celebrului designer, cu un mix sofisticat de haine şi accesorii, printre care jachete tuxedo, gulere ornamentale, rochii cu tăieturi îndrăzneţe, fuste feminine, rochii plisate şi, bineînţeles, nelipsitele mănuşi din piele. Nunaţele predominante ale colecţiei sunt alb şi negru însă Karl a avut grijă să includă şi modele de rochii colorate.

Colecţia are preţuri cuprinse între 40 şi 1800 de euro, iar piesele vestimentare pot fi achiziţionate de pe Net-A-Porter.

Prima colecţie Karl by Karl Lagerfeld a fost lansată în ianuarie, piesele vestimentare epuizându-se într-un timp record.

Karl Lagerfeld a anuntat, în octombrie 2011, că va lansa o linie vestimentară accesibilă, pentru femei, ce se va numi Karl, ce va cuprinde piese vestimentare cu preţuri mai mici.

“Este gustul şi stilul meu actual şi o părere despre cum cred că le-ar plăcea oamenilor să se îmbrace. Îmi doresc haine nu foarte scumpe pe care oamenii să-şi dorească să le poarte. Acesta a fost conceptul meu de foarte mult timp însă partenerii mei de business din trecut şi-au dorit să fie ca Chanel sau Fendi fără să se gandescă la ce este necesar pentru a fi aşa”, a declarat Llagerfeld , la lansarea colecţiei de debut.

“Oriental Suite” – modele seducatoare din colectia La Perla pentru aceasta toamna

Lenjeria seducatoare La Perla este scumpa si exclusivista, insa merita fiecare banut.

 Piesele din colectia pentru aceasta toamna – numita Oriental Suite – sunt din matase si satin, au detalii fine si elaborate, cu broderii manuale, si vin in nuante soft si provocatoare.

Iata  cele mai frumoase piese din colectia La Perla pentru toamna anului 2012 :

 

WOLF 25 – un nou brand românesc de accesorii in modele minimaliste

WOLF25 este un nou brand de accesorii “made in RO”, ce pare să se prezinte cu produse minimaliste şi sigure de ceea ce ele aduc atunci când le veti purta: identitate. Pe principiul “we love to love”, WOLF25 vine să completeze ţinutele noastre şic, dar simple.

WOLF25 se dedică lărgirii orgizontului şi felului în care vedem lumea. Este vorba despre lucrurile simple din viaţă pe care ar trebui să le apreciem în prezent.

Brand-ul de accesorii, aflat la început de drum, promovează creşterea personală şi încurajează independenţă, în timp ce îndeamnă o întoarcere la adevăratele valori ale vieţii: iubire, încredere şi un pic mai multă dragoste.

Cine este mintea creativă din spatele brand-ului WOLF25? Numele ei este Penelope Pope şi are 25 de ani :

“WOLF 25 s-a născut din dorinţa de a nu mai amâna nimic. S-a născut din plăcerea de a trăi, din recunoştinţa pentru ceea ce există acum. Reprezintă o extensie a ceea ce sunt şi a ceea ce încerc să devin, în egală măsură. Am înfiinţat WOLF 25 când am împlinit 25 de ani. A fost o reîntoarcere, după trei ani de pauză în crearea de accesorii, la un proiect care nu mai are deadline de data aceasta pentru că e un proiect de-o viaţă.”

Desigual prezintă colecţia de modele pentru primăvară/ vară 2013

Casele de modă au început să prezinte noile colecţii pentru următorul an. În această categorie se înscrie şi brand- ul spaniol Desigual. Colecţia propusă este foarte interesantă şi cuprinde rochii lejere, fuste scurte şi pantaloni monocromatici. 

Imprimeurile utilizate sunt variate, predominând cele florale, dungile şi bulinele. Accesoriile sunt discrete: coliere de dimensiuni reduse şi genţi simple.

Accesorii si modele noi de la Swarovski pentru toamnă-iarnă 2012

În acest sezon, Swarovski va invită să descoperiti o colecţie inedită de accesorii feminine pe care le puteti pune pe o brăţară. Americanii le numesc “charms”, iar pentru toamna 2012 ele au fost inspirate de colecţia “Kingdom of Jewels”, ceea ce înseamnă influenţe rock, pariziene, chinezeşti şi chiar din epoca Barocă.

“Iubesc ideea de a fii capabil să îţi schimbi bijuteriile în funcţie de emoţii, ţinute sau ocazii. Aceste accesorii oferă oportunitatea distractivă de a-ţi exprima starea din acel moment. Am creat aceste bijuterii atât pentru femeia cu gusturi clasice, cât şi pentru cea rockish.”, a spus directorul de creaţie, Nathalie Colin, despre universul pe care îl puteti alcătui chiar dumneavoastra după preferinţe.
 

Elementele care domină această colecţie de brăţări sunt: tema muzicală, rock-ul, culoarea neagră, capul de schelete, chitara, microfonul, aripile, lacătul cu inimă şi cheie, florile, crucile, coroanele, căstile iar dacă nu va plac brăţările, puteti să va reorientati către broşe.

Dacă într-o vi s-a făcut dor de mult iubitul Paris, atunci Swarovski a pregătit special pentru dumneavoastra o colecţie de “charms” cu pantofi, geantă, ochelari şi nu putem să uităm de cana cu cafea şi o prăjitură macaroon.

În această toamnă, Swarovski a pregătit o colecţie de bijuterii cu multe surse de inspiraţie, ceea ce oferă libertate purtătorului să se exprime cu umor şi eleganţă, apelând la diferite lumi pentru a crea un look personal şi unic.