Modele Romania Modele Romania

Care este noul model de geantă preferată a vedetelor?

Kate Moss, Gwyneth Paltrow şi Beyonce au un lucru în comun, toate trei au fost văzute cu un accesoriu chic, noua geantă IT în lumea vedetelor, de la Saint Laurent. Cele trei vedete se află printre primele cumpărătoare ale genţii cu care a debutat Hedi Slimane la cârma brand-ului.

Această geantă a fost lansată anul trecut, însă vedetele de abia acum au început să se adune. În august 2012, Gwyneth Paltrow a fost fotografiată în aeroport cu o versiune a genţii „duffle” gri, însă accesoriul nu a atras atenţia nimănui atunci.

După ce Hedi Slimane a căpătat faima mult dorită şi a stârnit controverse în urma înlăturării „Yves”, această geantă a devenit accesoriul „must have”. Kate Moss a fost următoarea vedetă fotografiată cu o variantă neagră, iar pe urmă am putut-o vedea pe Beyonce.

Geanta denumită simplu „duffle” vine în trei mărimi – 6, 12 şi 24 -, în diferite culori precum negru, gri, bej, albastru, roşu şi roz. Însă, detaliul care o face specială, este faptul că modelul simplu nu se va demoda, dar odată cu trecerea timpului îi va creşte valoarea, deoarece este prima geantă creată de Slimane la cârma Saint Laurent.

Cum deosebiti pantofii originali de cei contrafacuti – aflati pe ModeleRomania

V-ati saturat de avalansa de fake-uri in materie de haine, dar si pantofi de designer, care a luat cu asalt online-ul, dar si magazinele?

Iata cateva mici sfaturi sa distingeti imitatiile de produsele originale si sa va cumparati pantofi chic de calitate!

In ultimii ani, o serie de branduri internationale si designeri consacrati si-au deschis magazine in Romania, iar hainele cu etichete branduite și pantofii de designer au devenit un „must have” pentru toate romancele care vor sa tina pasul cu moda.

In acelasi timp, au aparut foarte multe magazine si site-uri care comercializeaza imitatii si haine contrafacute. Din pacate, femeile pot fi usor vrajite de sigla aurie si de pretul mai mic decat cel afisat de magazinele de firma. Inainte de a va entuziazma de pret si de a scoate cardul analizati cateva detalii.

Primul lucru care semnaleaza un fake este pretul foarte mic in comparatie cu produsul original. De ce ar vinde cineva o pereche de pantofi care valoreaza 1000 de euro cu doar 200 de euro. Nimic nu justifica acest pret. Reducerea poate fi de 10%, 20% maximum.

Apoi, culoarea si modelul sunt alte trasaturi ce pot trada un fake. Nu toti pantofii cu talpa rosie sunt Louboutini. Un model asemanator, dar intr-o culoare care nu exista in colectie ar trebui sa ne ridice un semn de intrebare.

Calitatea pielii din care sunt fabricati difera. In consecinta difera si modalitatea de prelucrare a materialelor si a cusaturilor. Poti face o comparatie cu ochiul liber a produselor original-fake.

Cutia si eticheta sunt doua elemente extrem de importante. Cei care vand pantofi fake tind sa spuna ca produsul vine intr-o cutie simpla pentru ca este luat direct din fabrica. Nu exista asa ceva! Pantofii de designer vin in cutii care au imprimate un cod de bare, marimea si poza pantofului pe ele.

Un ultim element, la fel de important este si locul de unde cumperi pantofii. Desigur ca se pot cumpara produse originale din magazinele online. Dar trebuie sa fiti de doua ori mai atenti. Se stie prea bine ca in China se poate copia orice.

 

Cele mai frumoase modele rochii de la premiile BAFTA 2013

Londra a fost duminică gazda premiilor BAFTA, la care au fost nominalizaţi cei mai de succes actori ai momentului.

Nici ploaia si nici frigul care au dat batai de cap nu le-au facut pe vedete sa  ocoleasca Covent Garden, opera londoneza, unde a avut loc evenimentul.
Vedetele şi-au etalat ţinutele spectaculoase pe covorul roşu, deşi au fost, ca în fiecare an, şi câteva “gafe vestimentare” care au făcut deliciul presei.

Rochia neagră purtată de Anne Hathaway, marca Burberry, a fost vedeta serii. Deşi nu este decoltată, scurtă sau transparentă, rochia a atras tocmai prin simplitatea ei. Singurul detaliu care iese în evidenţă este topul ornat cu ţinte aurii.

La capătul opus, rochia lui Amy Adams a fost extrem de elaborată, de inspiraţie goth, cu multă dantelă. Amy Adams a completat ţinuta cu bijuterii Faberge. Rochia este semnată Elie Saab.

Jennifer Garner, care a venit pentru a-l susţine pe Ben Affleck pentru filmul Argo, a fost îmbrăcată într-o rochie cu un design modern, semnată Roland Mouret.

Sarah Jessica Parker, întotdeauna un pic diferită faţă de ceilalţi, a optat pentru o salopetă neagră Elie Saab, pantofi Jean-Michel Cazabat şi bijuterii Fred Leighton.

Jessica Chastain a electrizat premiile BAFTA cu o rochie albastră, extrem de elegantă, creată de Roland Mouret. Jessica a purtat şi bijuterii cu safire şi diamante marca Harry Winston şi pantofi Jimmy Choo.

Jennifer Lawrence a strălucit într-o rochie Dior Haute Couture. Actriţa şi-a completat look-ul cu pantofi Jimmy Choo, bijuterii Chopard şi poşetă Judith Leiber.

Alice Eve a fost una dintre cele mai prost îmbrăcate vedete la premiile BAFTA. Actriţa a optat pentru o rochie bizară, semnată Alessandra Rich, cu model de flăcări în jurul decolteului.

Gemma Arterton a fost şi ea criticată pentru rochia în dungi Celia Kritharioti, prea casual pentru un astfel de eveniment.

Helen Mirren, în vârstă de 67 de ani, a şocat în momentul în care a apărut cu părul vopsit roz, deşi ţinuta a fost una reuşită. Rochia albă pe care a purtat-o actriţa este semnată Nicholas Oakwell.

Marion Cotillard, de obicei pe lista celor mai bine îmbrăcate vedete, a avut parte de o “defecţiune” vestimentară. Rochia semnată Christian Dior aproape i-a expus posteriorul.

Săptămâna Modei la Paris: modele de rochii feminine şi delicate în colecţia Dior

Colecţia haute couture Dior pentru primăvară-vară 2013 prezentată la Săptămâna Modei de la Paris propune rochii feminine şi delicate cu broderii şi aplicaţii forale.

Printre rochiile prezentate de casa Dior la Săptămâna Modei de la Paris s-au numărat multe piese foarte feminine, rafinate şi delicate, cu aplicaţii florale fine.

Fie că au fost albe, roz pal sau negre, rochiile Dior au fost atent decorate cu multe floricele mici şi delicate, aplicate sau brodate pe ţesăturile fine. Din mâinile designerilor au ieşit adevărate opere de artă pe care sigur le vom vedea în curând şi pe covorul roşu al marilor evenimente de la Hollywood.

Broderia delicată a fost laitmotivul colecţiei, apărând şi pe rochii, şi pe topuri sau accesorii. În ce priveşte culorile, au predominat pastelurile, dar nu au lipsit petele de culoare aprinsă, precum galbenul solar sau roşul intens.

Colecţia haute couture Dior pentru primăvară-vară 2013 a fost realizată de Raf Simons, succesorul lui John Galliano pe scaunul de director de creaţie al casei Dior.

Meli Melo a lansat colectia de acesorii in modele vintage “Lost Highway -50’s Rockabilly Love”

Brandul Meli Melo a lansat o colectie noua de accesorii vintage, cu influente rock’n roll si country. Colectia “Lost Highway -50’s Rockabilly Love” se adreseaza femeilor pasionate de bijuteriile delicate si feminine care vor sa aiba sa adopte un stil modern si “updated”.

Accesoriile vintage au fost transformate cu ajutorul detaliilor rock și country – elemente grafice, piese mecanice, flăcări stilizate – în bijuterii cu un design neconvențional care garanteaza o aparitie indrazneata. Materialele din care sunt realizate accesoriile – metale aparent neslefuite, texturi lucioase, plastic, cristale, piele – contribuie si ele la look-ul indraznet.

Colectia este inspirata de femeia glamour, lipsita de prejudecati, indragostita de stilul anilor ’50 si de masinile vintage. Ea traieste cele mai frumoase momente, abandonand indeletnicirile gospodaresti si alegand sa calatoreasca, insotindu-si alesul inimii, pe drumurile fara de sfarsit, ale Americii. Accesoriile din colecția “Lost Highway -50’s Rockabilly Love” desavarsesc tinutele pregatite pentru aceasta escapada “once in a lifetime”.

 

 

Vanessa Paradis, imaginea H&M a colectie de modele din bumbac organic Conscious

Vanessa Paradis este noua imagine a H&M Conscious Collection.

Colecţia este parte a „ angajamentului brandului pentru o dezvoltare durabilă a domeniului modei”.

Colecţia, care va putea fi găsită în magazine începând cu luna martie, este realizată doar din materiale care susţin demersul brandului, cum ar fi bumbacul organic sau poliesterul reciclat.
„Îmi place să fiu parte a colecţiei Conscious a H&M. Şi eu fac tot posibilul să cumpăr astfel de produse vestimentare, iar hainele vintage ocupă o parte semnificativă a garderobei mele. Îmi place acest stil şi faptul că este eco-friendly, deoarece îmi place să refolosesc hainele vechi”, a declarat Vanessa.

În acelaşi timp, H&M lansează şi o nouă iniţiativă, încurajând clienţii să aducă hainele pe care nu şi le mai doresc, de la orice brand, în unul din magazinele H&M din Marea Britanie sau Irlanda pentru a fi reciclate. În schimbul acestor haine, clienţii vor primi câte un voucher pentru fiecare pungă de haine, la o limită de două pungi/ client / zi. Aceasta este pentru prima dată când un brand high street promovează şi recompensează reciclarea la scară mare.

Bershka: campanie publicitară pe ModeleRomania

În luna august vă prezentam colecţia toamnă-iarnă de la cunoscutul brand spaniol Bershka.

Acum este timpul pentru o nouă campanie de promovare, care ne aduce în atenţie piesele vestimentare pentru sezonul cald.

Colecţia este inedită, designerii utilizând materiale diverse.

Predomină printurile grafice, nuanţe de alb şi argintiu, dar regăsim şi culori vii!

Moda 2013: cum se pot purta pantalonii scurţi si iarna!

Aveti în garderobă o pereche de pantaloni scurţi care va plac, dar pe care i-ati lăsat deoparte pentru că e frig afară?

Aflati cum puteti să îi purtati şi iarna şi să fitii stilată, asemeni vedetelor de la Hollywood!

Vreti să compuneti o ţinută chic cu un articol vestimentar mai neobişnuit pentru perioada iernii? Puteti lua perechea preferată de pantaloni scurţi şi să ii purtati acum, când e frig afara!

Mixeati o pereche de jeanşi scurţi bleu cu nişte colanţi negri maţi, un pulover maxi tricotat, o parka kaki, o curea metalică aurie şi o pereche de botine negre. Iată un look perfect pentru o zi de ianuarie!

Dacă vrtei o ţinută mai elegantă, potrivită şi pentru birou, atunci alegeti o pereche de pantaloni scurţi din stofă, cu imprimeu cadrilat, pe care asortati-i cu o dresuri opace negre, o bluză cu guler Peter Pan, un blazer şi ghete cu toc. Stilat!

Pentru club, mergi pe varianta pantalonilor scurţi din piele, combinaţi cu topuri preţiose sau cămăşi fluide şi neapărat tocuri ameţitoare.

Accesoriile Mulberry, disponibile acum în magazinul Sport/Couture – afla pe ModeleRomania

Genţile şi plicurile Mulberry reprezintă accesoriile pe care orice “fashionista” şi le doreşte în garderoba ei. De când Alexa Chung a început să poarte aceste accesorii la evenimente mondene, popularitatea genţilor Mulberry a crescut.
 

Această colaborare a dat tonul lansării genţilor cu nume de celebrităţi. Astfel au apărut: Mulberry Gisele (Gisele Bundchen) sau Mulberry Del Rey.
 

Mulberry, brand-ul anului 2011 la British Fashion Awards, este în momentul de faţă un fenomen, un accesoriu „must have” în arsenalul de lux al trend-setter-ilor din întreaga lume.Genţile Mulberry, sunt printre preferatele vedetelor de la Hollywood, printre care se află Olivia Palermo, Sarah Jessica Parker, Leighton Meester, Christina Hendriks şi nu numai.

Înfiinţat în 1971 de către Roger Saul, brand-ul şi-a propus să reprezinte stilul de viaţă tradiţional britanic. Încetul cu încetul, Mulberry a fost asociat cu activităţile din timpul liber, care impuneau un stil chic, dar nu studiat.
 

Azi, Mulberry este un brand comercializat pe toate continentele, iar faptul că numărul magazinelor din Marea Britanie este acum mai mic decât cel al magazinelor din afară ţării de origine, spune multe despre succesul pe plan internaţional. În plus, Bruno Guillon, chief executive Mulberry (în trecut managing director al companiei Hermes), şi-a propus să poziţioneze brand-ul cât mai sus şi să mute producţia exclusiv în Europa.   
 
În România, genţile Mulberry sunt disponibile în magazinul Sport/Couture, dintr-un cunoscut mall bucurestean!

Ochelari Prada – modele cu personalitate pentru vara 2013

Colecţia Prada pentru vara 2013 a făcut deja furori şi înconjurul lumii, totul datorită elementelor neobişnuite pe care le propune Miuccia în noul sezon. De data aceasta, accesoriile cu personalitate ale brand-ului, respectiv ochelarii – de soare şi de vedere -, au parte de propria campanie de promovare.

Pentru a scoate în evidenţă caracterul fiecărei perechi de ochelari, casa de modă Prada ne dezvăluie campania pentru primăvară-vară 2013, cu modelele Raquel Zimmermann, Sasha Pivovarova, Vanessa Axente, Irene Hiemstra şi Saskia de Brau în rolurile principale.

Colecţia Prada de ochelari se adresează tuturor femeilor, atât celor îndrăzneţe care preferă modele animal print, cât şi celor care optează întotdeauna pentru eleganţa clasica.

Styling-ul campaniei fotografiată de Steven Meisel a fost făcut de Olivier Rizzo.

1 9 10 11 12 13 15