Modele Romania Modele Romania

Bucharest Bridal Fashion Shows 2016

Agnes-Toma

Primul eveniment din România în care designerii români de top și-au prezentat colecțiile de rochii de mireasă pentru 2016, a avut loc în weekendul 15-17 ianuarie, în cadrul Expomariage, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Athena Philip

Gândit special pentru a constitui principala sursă de inspirație a viitoarelor mirese, după modelul show-urilor de la Barcelona, Londra și New York, Bucharest Bridal Fashion Shows a reunit cele mai importante nume din domeniul designului românesc pentru ceremonie: Ellis Luxury, Nicole Enea, Bien Savvy, Natalia Vasiliev, Otilia Brăiloiu, Marie Ollie, Athena Philip și Agnes Toma. Directorul artistic al evenimentului a fost Alin Gălățescu.

BIEN SAVVY

De la modelele clasice, atemporale, de prințesă și sirenă, la rochiile de mireasă atipice, care înlocuiesc albul cu nuanțe pastel sau printuri florale, sau chiar la variante de costume de nuntă cu pantalon, designerii români s-au întrecut în imaginație și detalii.

Ellis-by-Eli-Lăslean

La Expomariage 2016 au fost prezentate, alături de cele mai cunoscute branduri de rochii de mireasă, vestimentație de ceremonie pentru bărbați, bijuterii și accesorii vestimentare, și tendințele în machiaj și coafuri pentru ziua nunții, aranjamente florale, decoruri de nuntă și servicii foto-video.

Otilia Brailoiu

Nicole Enea

Natalia Vasiliev

Marie Ollie

Haine comestibile din ciocolată pentru Crăciun

Femeile se decid greu în privinţa vestimentaţiei, oricât de multe haine ar avea în garderobă. De sărbători, designerii vestimentari şi maeştrii în arta culinară şi-au unit forţele pentru a concepe adevărate opere de artă din ciocolată, pe care purtătorii le pot şi mânca.

În mâncăm pe Moş Crăciun?

Tasty Christmas jumper Matipan

Tasty Christmas jumper is completely matipan

Acest pulover a fost realizat în 50 de ore din 10 kg de cremă, 5 kg de martipan, 1 kg de ciocolată.

Haina-prăjitură a fost realizată de compania Dr.Oetker, iar designerul ei a declarat: ’’Când Dr.Oetker a venit la mine cu această idee abia am aşteptat să încep proiectul. Aceasta este o creaţie incredibilă, iar pentru mine a fost o reală provocare! Acum poate să vină Crăciunul’’.

În cadrul Salonului de Ciocolată 2015 de la Paris, designerii Manon Bresson, Jean-Paul Benielli, Benjamin Bout şi-au prezentat pisele vestimentare din … ciocolată.

Salon Du Chocolat - Defile - Paris

Salon Du Chocolat - Defile - Paris

Salon Du Chocolat - Defile - Paris

Gwen Stefani colectie de haine pentru animalele de companie

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie

Gwen Stefani a lansat o colectie de haine destinate animalelor de companie.

A fost unul din visurile sale pe care l-a transformat in realitate dupa multe discutii cu reprezentantii lantului de magazine Petco.

Artista s-a asociat cu un lant renumit de magazine si a scos pe piata articole vestimentare inspirate din linia vestimentara Harajuku Lovers, lansata de Gwen Stefani in 2005.

Pe langa haine, colectia include si jucarii pentru catei si alte tipuri de animale pe care oamenii le cresc in casa.

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie 6

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie 7

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie 3

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie 4

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie 5

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie 0

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie 1

 

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie 2 

Colectia Balmain pentru brandul H&M

Colectia Balmain pentru brandul H&M

O lumea intreaga a asteptat cu sufletul la gura momentul acestei lansari! Este vorba despre colectia vestimentara realizata de Balmain pentru brandul H&M.

Desi hainele vor fi puse in vanzare abia pe data de 5 noiembrie, tinutele pot fi deja admirate in fotografiile promotionale.

Interesant este ca, desi poarta semnatura faimosului brand Balmain, unul exclusivist, hainele din aceasta colectie vor fi comercializate in mazainele H&M si vor avea preturi accesibile.

Spre exemplu, se zvoneste ca o rochie in editie limitata va costa in jur de 500 de euro, fata de aproximativ 1.500 de euro cat costa, in mod normal, o rochie Balmain.

Vedetele colectiei Balmain pentru H&M sunt modelele Kendall Jenner, Gigi Hadid si Jourdan Dunn.

Este, fara indoiala, una dintre cele mai asteptate colectii vestimentare ale anului, iar acum a fost in sfarsit lansata!

Iata cum arata colectia realizata de Balmain pentru brandul H&M!

Colectia Balmain pentru brandul H&M 0

Colectia Balmain pentru brandul H&M 1

Colectia Balmain pentru brandul H&M 2

Colectia Balmain pentru brandul H&M 3

Colectia Balmain pentru brandul H&M 4

Colectia Balmain pentru brandul H&M 5

Colectia Balmain pentru brandul H&M 6

Colectia Balmain pentru brandul H&M 7

Colectia Balmain pentru brandul H&M 8

Colectia Balmain pentru brandul H&M 9

Colectia Balmain pentru brandul H&M 10

Colectia Balmain pentru brandul H&M 11

Miranda Kerr, imaginea Swarovski pentru colectia “Winter Gardens”

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens”

Swarovski a prezentat noua colecție de bijuterii pentru sezonul Toamnă-Iarnă 2015 a cărei imagine este Miranda Kerr. La campanie au luat parte și fotografii Inez&Vinoodh, care au contribuit la succesul campaniei Primăvară-Vară 2015.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 4

Muza acestei campanii, Miranda Kerr, transpune perfect imaginea sofisticată a femeii contemporane, al cărei stil și mod de accesorizare a ținutelor se schimbă în funcție de ținute, ocazie și stare de spirit.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 5

Miranda Kerr se află în centrul acestei mișcări artistice concepută de Inez&Vinoodh, care reflectă un aer sofisticat, în ton cu spiritul Swarovski și bijuteriile ușor de purtat și de adaptat la orice ținută.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 8

În cadrul campaniei, Miranda Kerr poartă bijuterii care reflectă esența colecției Toamnă-Iarnă 2015, “Winter Gardens”, care a fost realizată cu ajutorul directorului de creație Nathalie Colin, și care include including brățări, ceasuri combinate cu brățări și coliere care-ți fură privirea.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 0

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 1

Incepând din toamna 2015, campania globală va prezenta patru concepte, la care se vor adăuga alte câteva imagini reprezentative, în sezonul sărbătorilor de iarnă. În centrul acestora se află cele mai interesante bijuterii din noua colecție Swarovski.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 6

Colecția Toamnă – Iarnă 2015, ”Winter Gardens” de la Swarovski este inspirată din natură, mai exact din somptuoasele grădini britanice, care au un aer vintage. Colecția oferă piese care pot fi purtate la orice ocazie, în orice timp al zilei, pornind de la bijuterii simple, la unele sofisticate.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 7

”Natura este o sursă infinită de inspirație și după ce am sărbătorit florile în ultima noastră colecție, Primăvară – Vară 2015, acum ne-am oprit asupra florei și faunei de toamnă. Am fost inspirată de materiale textile și am portretizat natura la modul idealist: tapiseria din conacele britanice, catifeaua și dantela ornamentală care prezintă accente romantice, feminine. Am transformat toate acestea în bijuterii moderne, cu aer istoric”, a declarat directorul de creație Nathalie Colin.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 2

 

Spectacol de moda socant la Săptămâna Modei de la Paris

Imagine din Prezentarea Rick Owens  Imagine din prezentarea Vivienne Westwood

Designerii Vivienne Westwood şi Rick Owens, „copiii” rebeli ai modei, au şocat la Săptămâna Modei de la Paris. Modelele lui Westwood au fost folosite pe post de umeraşe umane pentru haine, în timp ce modelele din prezentarea lui Rick Owens au defilat cărându-se reciproc, într-o postură care aminteşte de poziţia sexuală 69.

Săptămâna Modei de la Paris a fost ocazia creatorilor de modă şi să strălucească, dar şi să şocheze. Este cazul designerului britanic Vivienne Westwood, în al cărui spectacol de modă modelele care au defilat au fost folosite pe post de „umeraşe umane” pentru haine. Nici americanul Rick Owens nu s-a lăsat mai prejos. În prezentarea din Franţa, designerul şi-a instruit modelele să se care unul pe celălalt pe podium, în ipostaze care amintesc de binecunoscuta poziţie sexuală 69, în care partenerii îşi fac sex oral simultan.

Vivienne Westwood, în vârstă de 74 de ani, cunoscută pentru activismul său în probleme de mediu, a declarat că pentru realizarea colecţiei pe care a prezentat-o la Săptămâna Modei de la Paris s-a inspirat din operele artiştilor săi italieni favoriţi, printre care Titian, Giorgione şi Bellini. În cadrul defilării, modelele au purtat creaţiile nonconformistei creatoare într-o manieră inedită: pe umeraşe montate pe umeri, deasupra capului.

Pe aceeaşi lungime de undă s-a aflat şi controversatul designer american Rick Owens, care anul trecut a şocat audienţa prin prezentarea sa din timpul Săptămânii Modei Masculine, când modelele au defilat în haine cu vedere în zona intimă.

Anul acesta, la ediţia pariziană a festivalului de modă, Owens şi-a instruit modelele să defileze două câte două, în poziţii dificile, în care una din femei stătea pur şi simplu suspendată de cealaltă. Creatorul în vârstă de 52 de ani a declarat că prezentarea sa a fost o reprezentare a puterii feminităţii.

Ţinută Vivienne Westwood Defilare Rick Owens  Prezentare Vivienne Westwood

Tendintele anului 2016

Prezentarea colecţiei Atelier Versace, în cadrul Săptămânii Modei Haute Couture de la Paris

Săptămâna Modei Haute-Couture pentru sezonul de toamnă-iarnă 2015/2016 a adus la Paris, idei şi abordări interesante ale unor designeri ca Donatella Versace sau Galiano. Blana naturală, hainele pictate, imprimeurile florale şi piesele vestimentare inspirate de oamenii străzii sunt câteva dintre temele îmbrăţişate de creatorii de modă pentru sezonul următor.

Surprizele rezervate pentru sezonul toamnă-iarnă 2015/2016 nu au lipsit, iar abordările unora dintre designeri au reuşit să surprindă prin orginalitatea propunerilor stilistice.

Ţinută Schiaparelli

Unul dintre ei este Donatella Versace, care a preferat pentru cea mai recentă colecţie Atelier Versace o imagine mult mai diafană şi inocentă a femeii, în locul celei agresive şi sexy cu care şi-a obişnuit admiratorii. Pentru a susţine ideea feminităţii şi purităţii, sub podiumul de plastic transparent pe care au defilat modelele au fost presărate 25.000 de orhidee în diverse nuanţe. Creaţiile Atelier Versace au continuat tendinţa sezonului trecut, botezată hippie de lux, graţie accentelor de tipul penelor sau franjurilor, dar şi coroniţelor florale purtate de modele, specifice stilului anilor ‘60.

Creaţie Chanel

Şi designerul Bertrand Guyon a cules aplauze cu prima sa colecţie haute couture pentru casa de modă Schiparelli. Maniera în care a mixat moştenirea brandului cu viziunea sa a fost apreciată de criticii de modă. Fustele din blană naturală, imprimate cu chipul creatoarei de modă Elsa Schiaparelli, născută la Roma, în Italia, şi decedată la Paris, în capitala Franţei, au reprezentat un tribut adus acesteia. Materiale ca brocartul sau şifonul, nuanţele de auriu şi argintiu sau tonurile diafane de roz pal, imprimeurile florale delicat realizate, dar şi jachetele bogat ornamentate au reuşit să redea influenţele din spatele experienţei creatorului Bertrand Guyon la Givenchy.

Apariţii demne de personajele regale au avut manechinele din colecţia Dior, în creaţiile creatorului de modă Raf Simons. Ţinutele au fost puternic influenţate de arta flamandă, pe care Simons a studiat-o la Antwerp, în Belgia, după cum a declarat chiar acesta înainte de prezentare. Rochiile lungi, ivite de sub mantouri cu mâneci ample, largi, cape cu una dintre mâneci confecţionate din blană (o reinterpretare a manşoanelor), gulere înalte şi rochii-plasă purtate ca un fel de cămăşi de zale medievale peste piese în nuanţe închise, au dovedit încă o dată că Simons îndrăzneşte de fiecare dată să se desprindă de clasicul stil Dior, atât de adânc întipărit în conştiinţa iubitorilor de modă.

Creaţie Dior

În cazul colecţiei Armani Privé eleganţa a avut culoarea roz aprins, o imagine şocantă datorată nuanţelor vibrante de cyclamen folosite de creator. Am vrut culori provocatoare“, a declarat Giorgio Armani vorbind despre amestecul de verde intens, albastru electric şi purpuriu împroşcat pe jachete şi mantouri extravagante făcute din blană sau din fulgi. Lurexul, o ţesătură cu aspect metalic, a fost folosit din abundenţă la realizarea rochiilor şi pantalonilor, oferind o impresie disco, iar modelele au purtat peruci scurte, în stilul pixie, o coafură de referinţă pentru anul viitor. La vârsta de 81 de ani, Armani a reuşit să surprindă cu această abordare, mai ales că nu degeaba şi-a câştigat renumele de „Domnul Bej“, de-a lungul anilor, în colecţiile sale predominând culorile neutre.

Rochie Atelier Versace

Celălalt veteran din industria modei, Karl Lagerfeld, a continuat să-şi spună poveştile vestimentare în cadrul unui decor minuţios construit. De data aceasta a fost vorba despre cazino Chanel, unde totul s-a învârtit în jurul banilor şi a tehnologiei, care devine din ce în ce mai importantă în croitorie. Trimiterile futuriste nu au umbrit însă lina clasică a reputatei case de modă, în ciuda faptului că ţinutele au fost realizate cu o tehnică bazată pe tăieturi realizate cu laserul, iar aspectul modelelor a fost inspirat de personajele feminine din jocurile video. Volanele, franjurii, florile şi finisajele cu accente preţioase au conturat o colecţie pe gustul clienţilor fideli ai brandului Chanel.

De o eleganţă ireproşabilă au fost şi rochiile din colecţia Elie Saab, o abundentă a broderiilor complexe şi materialelor preţioase, totul culminând cu prezentarea rochiei de mireasă, o somptuoasă piesă vestimentară, cu accente aurii.

Ţinută Maison Margiela

Ieşită din comun a fost însă colecţia realizată de John Galliano pentru Maison Margiela, intitulată „Artizanal“, care a avut ca mesaj reciclarea, specific brandului francez, şi a fost inspirată de suprapunerea şi mixul vestimentar întâlnite la oamenii străzii. Combinaţiile neaşteptate de materiale şi croieli au reuşit să contureze pe podium „o poveste de tip prinţ şi cerşetor“. Fibrele textile grosoalne, cum sunt cele de rafie, sau neoprenul, au fost ingenios îmbinate cu materiale fine, cum este mătasea pictată.

 

 

Transsexualii, noul trend in fashion

Apple Model Management

Recent a fost deschisa prima agentie de modele destinata exclusiv transsexualilor, ceea ce da oarecum de inteles ca transgenderii reprezinta noul trend in industria fashion!

Prima agentie de modele transgender! Transsexuali precum Andreja Pejic si Lea T au reusit sa atinga succesul in industria fashion, ceea ce poate insemna ca transexualii reprezinta noul trend in moda! Recent, la Los Angeles, s-a deschis, de altfel, si prima agentie de modele transgender!

Andreja Pejic 0

Andreja Pejic

AndrejPejic

Apple Model Management a facut istorie in toamna anului trecut, fiind prima agentie de modele transgender deschisa in lume, motiv pentru care si altii au inceput sa-i calce pe urme.

Lea T

Lea T 1

Lea T 0

„Angajamentul nostru de a-i ajuta sa cunoasca succesul in lumea modei nu are legatura cu identitatea sexuala, ci cu pasiunea si dorinta lor de a deveni unele dintre cele mai bine cotate modele”, explica managerul agentiei, Cecilio Asuncion.

Cecilio Asuncion from Apple Model Management

Agentia din Los Angeles reprezinta deja 6 modele transgender si este in plina dezvoltare, cautand in continuare transsexuali cu aspiratii in lumea modellingului, indiferent daca sunt barbati sau femei.

Adidas lansează pantofi sport speciali pentru fanii Star Wars

Adidas lansează pantofi sport speciali pentru fanii Star Wars

Adidas a lansat în ediţie limitată noi modele de pantofi sport, dedicate fanilor seriei Star Wars. Colecţia a fost concepută pentru a marca apropiata lansare a episodului VII din seria SF, intitulat „The Force Awakens”.

Adidas lansează pantofi sport speciali pentru fanii Star Wars 1

Noile modele, care au sigla Star Wars şi vin în culorile alb, negru, auriu şi colorat, pot fi comandate pe site-ul companiei.

Preţurile sunt cuprinse între 110 şi 120 de dolari perechea, iar fanii ar trebui să se grăbească, pentru că ediţia este limitată.

Următorul episod din seria Star Wars va avea premiera pe 18 decembrie.

Adidas lansează pantofi sport speciali pentru fanii Star Wars 0

Noua colectie Dolce & Gabbana – Alta Moda

Faimosul brand Dolce & Gabbana reuseste din nou sa uimeasca prin cea mai recenta colectie vestimentara, lansata cu mare fast intr-un decor feeric. Colectia poarta denumirea de Alta Moda si a fost prezentata pentru prima oara chiar acasa la celebrul designer Domenico Dolce, in Portofino.

La prezentarea colectiei haute couture au luat parte invitati de seama din intreaga lume, care au fost de-a dreptul fascinati de creatiile spectaculoase, inspirate din basmele cu printi si printese, si care i-au purtat parca pe taramuri magice.

Stefano Gabbana si Domenico Dolce si-au dorit o prezentare inedita, intr-o locatie in care realitatea si fantezia se imbina, iar gradina luxurianta a proprietatii acestuia din urma, din Portofino (Italia), a reprezentat alegerea perfecta pentru un asemenea eveniment.

Noua colectie Dolce & Gabbana - Alta Moda 3

Noua colectie Dolce & Gabbana - Alta Moda 0

Noua colectie Dolce & Gabbana - Alta Moda 1

Noua colectie Dolce & Gabbana - Alta Moda 2

Noua colectie Dolce & Gabbana - Alta Moda 4

Noua colectie Dolce & Gabbana - Alta Moda 5

Noua colectie Dolce & Gabbana - Alta Moda 6

Noua colectie Dolce & Gabbana - Alta Moda 7

Noua colectie Dolce & Gabbana - Alta Moda 8

Noua colectie Dolce & Gabbana - Alta Moda 9

Noua colectie Dolce & Gabbana - Alta Moda

Noua colectie Dolce & Gabbana - Alta Moda 10

1 6 7 8 9 10 24