Modele Romania Modele Romania

Doua dive…aceeasi rochie!

Jennifer Lopez si Khloe Kardashian

Ne este aproape imposibil sa spunem cui ii sta mai bine sau cine a purtat mai cu stil aceasta rochie. Si asta pentru ca cele doua vedete – Jennifer Lopez si Khloe Kardashian – au aceeasi conformatie fizica si in plus au accesorizat la fel tinuta. Singura diferenta este ca J Lo poarta parul strans intr-coc lejer la spate, iar Khloe isi etaleaza noua tunsoare lob.

Posesoarele unei siluete tip “clepsidra” de invidiat –  cu talie de viespe, solduri proeminente si un posterior generos – J Lo si Khloe arata sexy in aceasta little black dress asimetrica si cu decupaje geometrice. Ambele vedete au combinat-o cu o pereche de pantofi stiletto.

Rochia apartine brandului Mugler si costa 6500 de euro!

Cu un machiaj care pune accentul pe ochi, cu buze nude si o manichiura de diva – J Lo cu lac inchis la culoare si Khloe crem – cele doua vedete au impresionat cu look-ul lor.

Jennifer Lopez

Khloe Kardashian

 

Gwen Stefani colectie de haine pentru animalele de companie

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie

Gwen Stefani a lansat o colectie de haine destinate animalelor de companie.

A fost unul din visurile sale pe care l-a transformat in realitate dupa multe discutii cu reprezentantii lantului de magazine Petco.

Artista s-a asociat cu un lant renumit de magazine si a scos pe piata articole vestimentare inspirate din linia vestimentara Harajuku Lovers, lansata de Gwen Stefani in 2005.

Pe langa haine, colectia include si jucarii pentru catei si alte tipuri de animale pe care oamenii le cresc in casa.

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie 6

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie 7

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie 3

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie 4

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie 5

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie 0

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie 1

 

Gwen Stefani a lansat haine pentru animale de companie 2 

Colectia Balmain pentru brandul H&M

Colectia Balmain pentru brandul H&M

O lumea intreaga a asteptat cu sufletul la gura momentul acestei lansari! Este vorba despre colectia vestimentara realizata de Balmain pentru brandul H&M.

Desi hainele vor fi puse in vanzare abia pe data de 5 noiembrie, tinutele pot fi deja admirate in fotografiile promotionale.

Interesant este ca, desi poarta semnatura faimosului brand Balmain, unul exclusivist, hainele din aceasta colectie vor fi comercializate in mazainele H&M si vor avea preturi accesibile.

Spre exemplu, se zvoneste ca o rochie in editie limitata va costa in jur de 500 de euro, fata de aproximativ 1.500 de euro cat costa, in mod normal, o rochie Balmain.

Vedetele colectiei Balmain pentru H&M sunt modelele Kendall Jenner, Gigi Hadid si Jourdan Dunn.

Este, fara indoiala, una dintre cele mai asteptate colectii vestimentare ale anului, iar acum a fost in sfarsit lansata!

Iata cum arata colectia realizata de Balmain pentru brandul H&M!

Colectia Balmain pentru brandul H&M 0

Colectia Balmain pentru brandul H&M 1

Colectia Balmain pentru brandul H&M 2

Colectia Balmain pentru brandul H&M 3

Colectia Balmain pentru brandul H&M 4

Colectia Balmain pentru brandul H&M 5

Colectia Balmain pentru brandul H&M 6

Colectia Balmain pentru brandul H&M 7

Colectia Balmain pentru brandul H&M 8

Colectia Balmain pentru brandul H&M 9

Colectia Balmain pentru brandul H&M 10

Colectia Balmain pentru brandul H&M 11

Miranda Kerr, imaginea Swarovski pentru colectia “Winter Gardens”

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens”

Swarovski a prezentat noua colecție de bijuterii pentru sezonul Toamnă-Iarnă 2015 a cărei imagine este Miranda Kerr. La campanie au luat parte și fotografii Inez&Vinoodh, care au contribuit la succesul campaniei Primăvară-Vară 2015.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 4

Muza acestei campanii, Miranda Kerr, transpune perfect imaginea sofisticată a femeii contemporane, al cărei stil și mod de accesorizare a ținutelor se schimbă în funcție de ținute, ocazie și stare de spirit.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 5

Miranda Kerr se află în centrul acestei mișcări artistice concepută de Inez&Vinoodh, care reflectă un aer sofisticat, în ton cu spiritul Swarovski și bijuteriile ușor de purtat și de adaptat la orice ținută.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 8

În cadrul campaniei, Miranda Kerr poartă bijuterii care reflectă esența colecției Toamnă-Iarnă 2015, “Winter Gardens”, care a fost realizată cu ajutorul directorului de creație Nathalie Colin, și care include including brățări, ceasuri combinate cu brățări și coliere care-ți fură privirea.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 0

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 1

Incepând din toamna 2015, campania globală va prezenta patru concepte, la care se vor adăuga alte câteva imagini reprezentative, în sezonul sărbătorilor de iarnă. În centrul acestora se află cele mai interesante bijuterii din noua colecție Swarovski.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 6

Colecția Toamnă – Iarnă 2015, ”Winter Gardens” de la Swarovski este inspirată din natură, mai exact din somptuoasele grădini britanice, care au un aer vintage. Colecția oferă piese care pot fi purtate la orice ocazie, în orice timp al zilei, pornind de la bijuterii simple, la unele sofisticate.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 7

”Natura este o sursă infinită de inspirație și după ce am sărbătorit florile în ultima noastră colecție, Primăvară – Vară 2015, acum ne-am oprit asupra florei și faunei de toamnă. Am fost inspirată de materiale textile și am portretizat natura la modul idealist: tapiseria din conacele britanice, catifeaua și dantela ornamentală care prezintă accente romantice, feminine. Am transformat toate acestea în bijuterii moderne, cu aer istoric”, a declarat directorul de creație Nathalie Colin.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 2

 

Lady Gaga este „Femeia Anului 2015”

Lady Gaga

Janice Min, copreşedinte al Guggenheim Media’s Entertainment Group, ce deţine revista Billboard, a declarat că Lady Gaga este „o personalitate care are o influenţă decisivă şi care monopolizează conversaţiile”.

Chiar dacă nu a lansat niciun album în 2015, artista a ieşit în evidenţa în două momente cheie. La gala de anul acesta a Premiilor Oscar a interpretat tema muzicala din filmul „Sunetul muzicii” pentru care a fost ovationata minute in sir şi tot anul acesta a efectuat un turneu internaţional alături de Tony Bennett.

Lady-Gaga

De asemenea, Lady Gaga este o personalitate care se angajează în susţinerea diverselor cauze. Recent, a apărut într-o campanie împotriva agresiunilor sexuale din campusurile americane.

Cariera lui Lady Gaga se dezvoltă permanent, artista intrând pe teritorii noi. Astfel, ea îşi construieşte şi o cariera în televiziune, jucând în serialul de mare succes „American Horror Story”.

Premiul care anul trecut i-a revenit lui Taylor Swift îi va fi oferit artistei în cadrul unei gale care va avea loc în luna decembrie, la New York.

Lady Gaga

Madonna – a îmbracat o rochie a brandului românesc Murmur in cel mai recent turneu

Madonna-performing-in-Montreal

Cel mai recent turneu al Madonnei – Rebel Heart, al 10-lea al carierei sale, a luat startul în Canada, iar fanii canadieni și din tot restul lumii au avut ocazia să o admire pe Regina Muzicii Pop în timpul reprezentației incendiare, și în postura de călugărită.

Pentru acest moment, diva a îmbracat o rochie Murmur, brandul românesc, semnat de designerul Andreea Badala, ale cărei creaţii le-a mai purtat.

Madonna-performing-in-Montreal 1

Colaborarea dintre MURMUR și Madonna a început in anul 2014, când artista a purtat pe scena Premiilor Grammy un corset MURMUR cu un costum Ralph Lauren. După acest eveniment, Madonna a cerut în continuare piese MURMUR pentru diferite proiecte și apariții publice.

Madonna-performing-in-Montreal 0

Rochia de calugăriță, din colecția Mumur Roleplay, o linie dedicată spațiului fanteziei, este unul dintre cele mai atractive costume ale acestui turneu. Astfel îmbrăcată, Madonna a interpretat bine cunoscutele cantece Holy Water și Vogue şi și-a aratat încă o data super puterile, învârtindu-se pe o cruce de metal urcata pe o alta dansatoare, apoi luand parte alaturi de dansatori la reinterpretarea scenei Cina cea de Taina.

Madonna-performing-in-Montreal 2

Pe toată perioada turneului mondial, garderoba Madonnei include piese semnate de branduri precum Prada, Miu Miu, Jeremy Scott for Moschino, Gucci și Alexander Wang, cel din urma creând si el o rochie de calugăriță.

madonna

Reese Witherspoon- cea mai eleganta vedeta din lume

Reese Witherspoon- cea mai eleganta vedeta din lume

Cea mai eleganta vedeta din lume a fost desemnata, de revista People, Reese Witherspoon.

Actrita, in varsta de 39 de ani, este apreciata pentru tinutele vestimentare alese si pentru stilul calitativ dovedit in apartiile publice.

Desi a avut aparitii vestimentare apreciate, Reese s-a declarat, la un moment dat, deranjata de faptul ca, la ceremoniile de tip Oscar sau Golden Globes, reporterii intreaba actritele mai mult despre ce haine poarta si mai putin despre rolurile pe care le interpreteaza.

golden-globes-red-carpet-reese-whiterspoon

reese-witherspoon-bine-imbracati-oscar-2015

reese-whiterspoon-bijuterii-oscar

reese-whiterspoon-oscar

Tendintele anului 2016

Prezentarea colecţiei Atelier Versace, în cadrul Săptămânii Modei Haute Couture de la Paris

Săptămâna Modei Haute-Couture pentru sezonul de toamnă-iarnă 2015/2016 a adus la Paris, idei şi abordări interesante ale unor designeri ca Donatella Versace sau Galiano. Blana naturală, hainele pictate, imprimeurile florale şi piesele vestimentare inspirate de oamenii străzii sunt câteva dintre temele îmbrăţişate de creatorii de modă pentru sezonul următor.

Surprizele rezervate pentru sezonul toamnă-iarnă 2015/2016 nu au lipsit, iar abordările unora dintre designeri au reuşit să surprindă prin orginalitatea propunerilor stilistice.

Ţinută Schiaparelli

Unul dintre ei este Donatella Versace, care a preferat pentru cea mai recentă colecţie Atelier Versace o imagine mult mai diafană şi inocentă a femeii, în locul celei agresive şi sexy cu care şi-a obişnuit admiratorii. Pentru a susţine ideea feminităţii şi purităţii, sub podiumul de plastic transparent pe care au defilat modelele au fost presărate 25.000 de orhidee în diverse nuanţe. Creaţiile Atelier Versace au continuat tendinţa sezonului trecut, botezată hippie de lux, graţie accentelor de tipul penelor sau franjurilor, dar şi coroniţelor florale purtate de modele, specifice stilului anilor ‘60.

Creaţie Chanel

Şi designerul Bertrand Guyon a cules aplauze cu prima sa colecţie haute couture pentru casa de modă Schiparelli. Maniera în care a mixat moştenirea brandului cu viziunea sa a fost apreciată de criticii de modă. Fustele din blană naturală, imprimate cu chipul creatoarei de modă Elsa Schiaparelli, născută la Roma, în Italia, şi decedată la Paris, în capitala Franţei, au reprezentat un tribut adus acesteia. Materiale ca brocartul sau şifonul, nuanţele de auriu şi argintiu sau tonurile diafane de roz pal, imprimeurile florale delicat realizate, dar şi jachetele bogat ornamentate au reuşit să redea influenţele din spatele experienţei creatorului Bertrand Guyon la Givenchy.

Apariţii demne de personajele regale au avut manechinele din colecţia Dior, în creaţiile creatorului de modă Raf Simons. Ţinutele au fost puternic influenţate de arta flamandă, pe care Simons a studiat-o la Antwerp, în Belgia, după cum a declarat chiar acesta înainte de prezentare. Rochiile lungi, ivite de sub mantouri cu mâneci ample, largi, cape cu una dintre mâneci confecţionate din blană (o reinterpretare a manşoanelor), gulere înalte şi rochii-plasă purtate ca un fel de cămăşi de zale medievale peste piese în nuanţe închise, au dovedit încă o dată că Simons îndrăzneşte de fiecare dată să se desprindă de clasicul stil Dior, atât de adânc întipărit în conştiinţa iubitorilor de modă.

Creaţie Dior

În cazul colecţiei Armani Privé eleganţa a avut culoarea roz aprins, o imagine şocantă datorată nuanţelor vibrante de cyclamen folosite de creator. Am vrut culori provocatoare“, a declarat Giorgio Armani vorbind despre amestecul de verde intens, albastru electric şi purpuriu împroşcat pe jachete şi mantouri extravagante făcute din blană sau din fulgi. Lurexul, o ţesătură cu aspect metalic, a fost folosit din abundenţă la realizarea rochiilor şi pantalonilor, oferind o impresie disco, iar modelele au purtat peruci scurte, în stilul pixie, o coafură de referinţă pentru anul viitor. La vârsta de 81 de ani, Armani a reuşit să surprindă cu această abordare, mai ales că nu degeaba şi-a câştigat renumele de „Domnul Bej“, de-a lungul anilor, în colecţiile sale predominând culorile neutre.

Rochie Atelier Versace

Celălalt veteran din industria modei, Karl Lagerfeld, a continuat să-şi spună poveştile vestimentare în cadrul unui decor minuţios construit. De data aceasta a fost vorba despre cazino Chanel, unde totul s-a învârtit în jurul banilor şi a tehnologiei, care devine din ce în ce mai importantă în croitorie. Trimiterile futuriste nu au umbrit însă lina clasică a reputatei case de modă, în ciuda faptului că ţinutele au fost realizate cu o tehnică bazată pe tăieturi realizate cu laserul, iar aspectul modelelor a fost inspirat de personajele feminine din jocurile video. Volanele, franjurii, florile şi finisajele cu accente preţioase au conturat o colecţie pe gustul clienţilor fideli ai brandului Chanel.

De o eleganţă ireproşabilă au fost şi rochiile din colecţia Elie Saab, o abundentă a broderiilor complexe şi materialelor preţioase, totul culminând cu prezentarea rochiei de mireasă, o somptuoasă piesă vestimentară, cu accente aurii.

Ţinută Maison Margiela

Ieşită din comun a fost însă colecţia realizată de John Galliano pentru Maison Margiela, intitulată „Artizanal“, care a avut ca mesaj reciclarea, specific brandului francez, şi a fost inspirată de suprapunerea şi mixul vestimentar întâlnite la oamenii străzii. Combinaţiile neaşteptate de materiale şi croieli au reuşit să contureze pe podium „o poveste de tip prinţ şi cerşetor“. Fibrele textile grosoalne, cum sunt cele de rafie, sau neoprenul, au fost ingenios îmbinate cu materiale fine, cum este mătasea pictată.

 

 

Jennifer Lopez la 46 de ani

Jennifer Lopez a sarbatorit weekendul care a trecut implinirea varstei de 46 de ani. Si tocmai pentru a arata cat de bine se simte, vedeta a ales o rochie extrem de transparenta si sexy.

Jennifer a petrecut intr-un club exclusivist din New York alaturi de iubitul ei mult mai tanar Casper Smart, dar si de prieteni. Fotografii nu au ratat momentul si au suprins-o pe artista intr-o rochie care lasa la vedere mai tot ce era de vazut. Extrem de decoltat, rochia realizata dintr-un material transparent a pus in valoare trupul bine lucrat al vedetei, care pare sa intinereasca de la un an la altul, in ciuda celor 46 de ani impliniti.

La Multi Ani Jennifer Lopez si la cat mai multe lectii de fashion!

Jennifer Lopez 2

Jennifer Lopez

Jennifer Lopez 0

Jennifer Lopez 1

Jennifer Lopez 3

Jennifer Lopez 4

Jennifer Lopez 5

Jennifer Lopez 6

Adidas lansează pantofi sport speciali pentru fanii Star Wars

Adidas lansează pantofi sport speciali pentru fanii Star Wars

Adidas a lansat în ediţie limitată noi modele de pantofi sport, dedicate fanilor seriei Star Wars. Colecţia a fost concepută pentru a marca apropiata lansare a episodului VII din seria SF, intitulat „The Force Awakens”.

Adidas lansează pantofi sport speciali pentru fanii Star Wars 1

Noile modele, care au sigla Star Wars şi vin în culorile alb, negru, auriu şi colorat, pot fi comandate pe site-ul companiei.

Preţurile sunt cuprinse între 110 şi 120 de dolari perechea, iar fanii ar trebui să se grăbească, pentru că ediţia este limitată.

Următorul episod din seria Star Wars va avea premiera pe 18 decembrie.

Adidas lansează pantofi sport speciali pentru fanii Star Wars 0

1 18 19 20 21 22 30