Modele Romania Modele Romania

LV Pont 9 – noua lansare Louis Vuitton

Numele ei vine de la celebrul Pont Neuf, cel mai vechi pod din Paris, aflat chiar în fața cartierului general Louis Vuitton de pe malul Senei.

Este realizată din piele de vițel și are un design clasic-contemporan, făcând parte din grupul acelor genți care pot fi purtate an după an fără a se demoda.

Având o mărime medie și linii rotunjite, elegante, este potrivită pentru a fi purtată ca geantă de zi cu zi, dar și la ocazii speciale.

Capacul genții și cureaua pentru umăr sunt împodobite cu exclusivistul LV Circle, un logo de arhivă al Casei din 1930, reinterpretat de Nicolas Ghesquiere.

Prețul LV Pont Neuf în varianta din piele de vițel este 13.400 lei.

Lansarea noului parfum KKW x KRIS

Kim Kardashian isi extinde afacerile in industria de beauty. Vedeta a lansat recent un parfum in colaborare cu insasi mama ei, Kris Jenner. KKW Beauty a anuntat ieri lansarea noului KKW x KRIS.

“Sa creez acest parfum impreuna cu Kim a fost magic. Am vorbit despre asta ani de zile. Asa ca a fost minunat sa vedem cum visul nostru prinde contur. Kim si eu avem gusturi similare, ceea ce face ca munca impreuna sa fie de vis. Amandoua am vrut o aroma clasica ce da putere oricui o poarta. Si cred ca acest parfum este exact asa”, a declarat Kris Jenner.

Este un parfum floral cu accente lemnoase, iar design-ul sticlei este unul inedit. In plina pandemie de COVID-19, 20% din incasarile obtinute in urma vanzarii parfumului vor merge catre o organizatie non profit. Aceasta asigura mancare pentru copiii defavorizati.

Parfumul KKW x KRIS va fi disponibil incepand cu data de 15 aprilie.

 

 

“Sporty-Chic by Dress up” by Narcisa Lecusanu

Narcisa Lecusanu pregateste o supriza de proportii pentru inceputul anului 2020. Nu in domeniul sportiv, asa cum poate v-ati astepta, ci in moda. Mai exact, va lansa o linie vestimentara ce poarta denumirea “Sporty-Chic by Dress up”.

Cu totii o cunoastem pe Narcisa Lecusanu drept una dintre cele mai valoroase handbaliste pe care Romania le-a avut vreodata, insa cu siguranta vom fi placut surprinsi sa o descoperim acum si din alta perspectiva.

Narcisa ne pregateste tuturor o surpriza frumoasa pentru inceputul anului viitor. Desi sufletul ei va ramane cu siguranta intotdeauna sportul, iata ca se implica si in lumea modei, urmand ca la inceput de 2020 sa lanseze linia vestimentara “Sporty-Chic by Dress up”.

“Pot sa va spun ca a fost o experienta noua pentru mine, un proiect gandit si realizat impreuna cu cateva persoane dragi, de care ma leaga o prietenie lunga, inceputa in lumea handbalului. Toate iubim sportul si performanta, iubim copiii si suntem femei de cariera, atat in sport, cat si in zona business/ corporate.

Ideea de la care am pornit este aceea ca noi, femeile, ne dorim sa purtam tinute care sa ne reprezinte, in care sa aratam bine si, foarte important, in care sa ne simtim bine, in largul nostru, indiferent de context.

Toate experientele si ideile noastre au fost punctul de pornire pentru stabilirea directiei creative. Am colaborat direct cu echipa de designeri care au tinut cont de valorile mele, de parerile si de preferintele mele”, ne-a declarat Narcisa Lecusanu.

Este extrem de interesant sa aflam ca piesele vestimentare ce fac parte din aceasta colectie au pornit de la ideea de echipament de joc reinterpretat.

“Tinutele acestei linii vorbesc despre versatilitate si minimalism, reflectand personalitatea celei care le poarta. Ne-am jucat putin cu ideea de echipament de joc reinterpretat, in contextul noului capitol al vietii mele profesionale si ma bucur ca primele impresii ( dupa postările mele pe social media) sunt pozitive! Promit sa revin cu detalii la începutul anului viitor”, ne-a mai dezvaluit ea.

Jennifer Lopez lanseaza a doua colectie de ochelari de soare

Jennifer Lopez si logodnicul ei, Alex Rodriguez, lanseaza cea de-a doua colectie de ochelari de soare impreuna cu brandul Quay Australia.

Aceasta vine dupa succesul de care s-a bucurat, in primavara acestui an, prima linie de ochelari de soare ce le poarta numele. JLo spune ca daca prima colectie a fost colorata si indrazneata, noua linie este ceva mai eleganta, cu parfum de sarbatoare.

Linia QUAY x AROD contine 6 modele de ochelari de soare pentru barbati, o idee extraordinara de cadou de Craciun pentru el. Stilul este unul clasic, dar totodata sexy si glamour.

Linia QUAY x JLO include modelul Lustworthy, ochelari cat-eye cu filtru albastru ce blocheaza lumina dunatoare de la ecrane si ajuta la prevenirea simptomelor precum dureri de cap sau ameteli.

Preturile accesoriilor sunt intre 50 – 60 de dolari.

Prima colectie TommyXZendaya – celebrarea femeii puternice

Tanara cantareata si actrita de origine americana Zendaya a lansat prima ei colectie in colaborare cu Tommy Hilfiger printr-un fashion show inedit. Pe catwalk au defilat modele de culoare cu varste cuprinse intre 18 si 70 de ani, iar vedeta incontestabila a show-ului a fost Grace Jones!

Mai nou, designerii nu mai mizeaza doar pe colectii reusite, ci si pe fashion show-uri din ce in ce mai inedite, cu modele de toate culorile, formele si varstele.

La fel a facut si celebrul brand Tommy Hilfiger, cand a lasat organizarea si conceptul celui mai recent fashion show in mainile celebrei Zendaya, tanara actrita si cantareata americana.

Zendaya este cunoscuta tinerei generatii nu doar gratie talentului si frumusetii sale, ci si a faptului ca spune intotdeauna pe sleau, fara menajamente, tot ceea ce gandeste.

La Paris, Zendaya a prezentat prima sa colectie #TOMMYNOW pentru Tommy Hilfiger, intr-o maniera cu totul inedita.

Inca de cand a acceptat propunerea venita din partea Tommy Hilfiger, Zendaya a spus clar ca isi doreste un show inspirat de femeile care au facut posibil ca ea sa fie exact acolo unde este astazi.

Din fashion show au facut parte 59 de modele de culoare, cu varste cuprinse intre 18 si 70 de ani. Printre acestea, femeile de culoare carora Zendaya vrea sa le multumeasca pentru felul in care au influentat lumea modei, Hollywood-ul si multe altele.

Astfel, pe catwalk au pasit nume precum Beverly Johnson, Veronica Webb, Beverly Peele, Pat Cleveland ori Grace Jones, aceasta din urma „smulgand” cele mai multe aplauze din partea audientei.

Tommy Hilfiger a lansat colectia TommyXZendaya rezultata in urma colaborarii dintre designerul american emblematic Tommy Hilfiger si actrita si ambasadoarea la nivel global a colectiilor TOMMY HILFIGER pentru femei, Zendaya.

Prima colectie TommyXZendaya este o celebrare a femeii puternice, emblematice pentru anii ‘70, spunand totodata povestea prezentarii de moda Battle of Verisailles ce a avut loc in acea vreme si declaratia autentica facuta de modelele americane care au urcat pe podium.

Flavio Briatore și Philipp Plein cel mai important eveniment al toamnei Bucuresti

Joi seara, toată crema showbizului s-a adunat la cel mai important eveniment al toamnei. Fostul boss al Formulei 1, Flavio Briatore, dar și designerul vestimentar Philipp Plein, s-au aflat în România pentru a inaugura magazinele lor, Billionaire Couture și, bineînțeles, boutique-ul de haine Philipp Plein. Aceștia au ciocnit o cupă de șampanie, au dat mâna cu fanii lor și au făcut poze. Au fost copleșiți de intereseul doamnelor care, unele dintre ele au venit îmbrăcate în haine croite de designerul german.

Vedetele au așteptat două ore să îi întâlnescă pe cei pe care publicul îi cunoaște și pentru viața lor tumultuoasă.

De altfel, în speech-ul de lansare a celor două reprezentațe, Philipp Plein și Billionaire, a ținut să remarce frumusețea româncelor și să le mulțumească celor prezenți.

Printre vedetele care au purtat la eveniment ținute din colecțiile lui Philipp Plein se numără Adelina Pestrițu, Sore, Alina Erimia și Brigitte Năstase.

Paris Couture Week – colectia Viktor & Rolf

 

Creativitatea desginerilor de la Paris Couture Week nu are limite.

Viktor & Rolf s-a detașat categoric de alte prezentări din cadrul Paris Couture Week prin faptul că a prezentat noua colecție într-un mod cu totul aparte. Modelele au defilat ascunse în interiorul unor păpuși Bratz gigant.

Publicul nici nu mai știa astfel unde sa se uite mai întâi: să admire piesele vestimentare sau sa analizeze trăsăturile păpușilor imense.

Indiferent de reacții, cert este că prezentarea a fost unică și memorabilă și, în plus, designerii au și economisit bugetele de machiaj și hairstyle.

 

Kim Kardashian lansează propria linie de make-up KKW Beauty

Kim Kardashian stie sa faca bani și dinorice afacere isi propune. Are un nume atât de celebru și o influență enormă pe social media, astfel încât își permite să lanseze noi și noi proiecte garantate a avea succes.

După ce a scos pe piață o linie de produse de îngrijire a părului, Kardashian Beauty, alături de surorile sale, de această dată Kim pregătește lansarea unei colecții de produse de machiaj.

Brandul va purta numele KKW Beauty, inițialele numelui său, Kim Kardashian West, și deja a postat pe contul sa u de socializare video-uri pe această temă. Noua linie de make-up va fi lansată pe 21 iunie.

 

Kanye West face furori cu o linie de bijuterii din aur

Kanye West a lansat o colectie de bijuterii din aur de 18 karate.

Colectia Yeezy cuprinde lanturi si inele din aur, fiind o colaborare cu artistul Jacob Arabo.

Doua dintre piese au fost purtate deja de Kim Kardashian in vara anului trecut, la MTV VMA’s.

Bijuteriile sunt inspirate din arta italiana din anii 1300 si au preturi incepand de la $1.530 si urca pana la $13.000, in functie de design si gramaj.

Andreea Diaconu, vedeta colectiei H&M la Paris Fashion Week

Andreea Diaconu 3

Andreea Diaconu a fost vedeta colectiei H&M de la Paris Fashion Week pentru toamna-iarna 2016. Olivia Palermo, Emma Roberts, Ciara și Kate Mara s-au numarat printre invitatii care au luat parte la spectacolul gazduit in renumita cladire Bourse de Commerce din Paris. Sursele de inspiratie ale colectiei au fost femeile puternice si frumusetea spiritului independent.

Andreea Diaconu 0

„Colectia H&M Studio AW16 semnifica puterea si frumusetea femeilor si totodata modul in care aceasta forta este evidentiata prin stil. Imi place contrastul dintre croielile de impact si elementele de artizanat din traditia si folclorul Suediei”, spune Ann-Sofie Johansson, consultant de creatie la H&M.

Andreea Diaconu 1

Manechinele, printre care Andreea Diaconu, Taylor Hill, Amber Valletta, Natasha Poly, Jourdan Dunn, Freja Beha Erichsen si Ashley Graham, au purtat tinute care exprima individualitatea si totodata diversitatea caracterului feminin. Acestea au defilat pe un podium creat special pentru a sugera limpezimea si farmecul unui lac inghetat, reflectand influenta temelor preluate din natura asupra colectiei.

Andreea Diaconu 2

„Colectia H&M Studio AW16 semnifica puterea si frumusetea femeilor si totodata modul in care aceasta forta este evidentiata prin stil. Imi place contrastul dintre croielile de impact si elementele de artizanat din traditia si folclorul Suediei”, a afirmat Ann-Sofie Johansson, Consultant de creatie la H&M.

Andreea Diaconu

Andreea Diaconu este cel mai bine cotat model roman al momentului. Bucuresteanca a plecat din tara la varsta de numai 14 ani, iar de atunci locuieste la New York. A defilat pe podium pentru cele mai mari case din lume, inclusiv Chanel, Armani, Dior, Versace sau Givenchy. Mai mult, romanca a fost aleasa imaginea unor pafumuri si produse cosmetice celebre, incasand sume cu sase zerouri. Dupa zeci de aparitii pe copertile unor mari reviste precum Vogue, Harpers Bazaar sau Vanity Fair, fashion editorii au spus despre romanca faptul ca este un “model de tip cameleon, care sfideaza tiparele.”

Jourdan Dunn

H&M Studio este o colectie in editie limitata de piese vestimentare esentiale destinata sezonului de toamna–iarna. Toata lumea va avea de asteptat. Colectia va ajunge in Romania abia in luna septembrie.

Taylor Hill

Natasha Poly

1 2 3 4