Modele Romania Modele Romania

Andreea Diaconu pentru Casa Messika

messika-thea-queen-v-daisy-terry-richardson

Valérie Messika ne surprinde din nou, cu ocazia lansarii extraordinarei campanii de promovare din acest an. In colaborare cu renumitul fotograf Terry Richardson si fermecatoarea Andreea Diaconu, Valérie si-a imaginat un scenariu modern, a carui actiune se desfasoara in inima Parisului.

Messika-Move-Collection-Terry-Richardson

Viziunea originala si ultra-moderna a lui Terry Richardson intalneste spontaneitatea Andreei Diaconu in cele 8 poze unice. Alchimia dintre cei doi protagonisti a reprezentat pentru designer ocazia perfecta de a aduce un omagiu uneia dintre cele mai minunate surse de inspiratie: Parisul, pe timp de zi, dar si pe timp de noapte. Luminile puternice augmenteaza splendoarea bijuteriilor cu diamante, iluminand senzualitatea Andreei, precum si frumusetea si sinceritatea ei. Modelul este reflexia perfecta a Casei Messika: delicata, eleganta si unica.

messika-glamazone-collection-terry-richardson

Ea intruchipeaza femeia Messika, libera, independenta si plina de viata, radiind multumita bijuteriilor create prin intermediul maestriei si expertizei Casei.

O campanie ce reflecta intocmai spiritul contemporan al Casei Messika.

Colectiile Messika sunt disponibile in Romania.

Naomi Campbell – imaginea Agent Provocateur 2015

Naomi Campbell – imaginea Agent Provocateur 2015 0

Topmodelul Naomi Campbell este imaginea noii campanii de promovare a colecţiei de lenjerie intimă sexy pentru primăvara-vara anului 2015. La vârsta de 44 de ani, după o carieră de 30 de ani în industria modei, manechinul arată incredibil de bine.

Naomi Campbell for Agent Provocateur

Supermodelul Naomi Campbell a fost alesă la 44 de ani să prezinte noua colecţie a firmei de lenjerie intimă Agent Provocateur, iar opţiunea casei de modă britanice s-a dovedit inspirată dacă ţinem cont de silueta de invidiat pe care a afişat-o.

Naomi Campbell – imaginea Agent Provocateur 2015 2

În ciuda vârstei înaintate, Naomi încă este foarte solcitată de o mulţime de companii şi de case de modă cunoscute. La începutul acestei săptămâni casa de modă Burberry a anunţat că topmodelul de culoare va face echipă cu colega de breaslă Jourdan Dunn pentru o campanie publicitară.

Naomi Campbell – imaginea Agent Provocateur 2015 3

Naomi Campbell a fost descoperită ca model la vârsta de 15 ani, în Marea Britanie, dar prima sa apariţie publică a fost într-un videoclip al lui Bob Marley, „Is This Love?“, la vârsta de numai şapte ani.

Naomi Campbell – imaginea Agent Provocateur 2015

„Este minunat să fiu imaginea colecţiei Agent Provocateur pentru primavara-vara lui 2015, mai ales la 40 de ani“, a declarat Campbell pentru o cunoscuta publicaţie britanica, adăugând că acest lucru dovedeşte că o femeie poate să fie sexy la orice vârstă. 

Sedinţa foto pentru noua colecţie Agent Provocateur a fost realizată de fotograful Ellen von Unwerth, specializat în imgini care surprind erotismul feminin.

Bershka: campanie publicitară pe ModeleRomania

În luna august vă prezentam colecţia toamnă-iarnă de la cunoscutul brand spaniol Bershka.

Acum este timpul pentru o nouă campanie de promovare, care ne aduce în atenţie piesele vestimentare pentru sezonul cald.

Colecţia este inedită, designerii utilizând materiale diverse.

Predomină printurile grafice, nuanţe de alb şi argintiu, dar regăsim şi culori vii!

Ochelari Prada – modele cu personalitate pentru vara 2013

Colecţia Prada pentru vara 2013 a făcut deja furori şi înconjurul lumii, totul datorită elementelor neobişnuite pe care le propune Miuccia în noul sezon. De data aceasta, accesoriile cu personalitate ale brand-ului, respectiv ochelarii – de soare şi de vedere -, au parte de propria campanie de promovare.

Pentru a scoate în evidenţă caracterul fiecărei perechi de ochelari, casa de modă Prada ne dezvăluie campania pentru primăvară-vară 2013, cu modelele Raquel Zimmermann, Sasha Pivovarova, Vanessa Axente, Irene Hiemstra şi Saskia de Brau în rolurile principale.

Colecţia Prada de ochelari se adresează tuturor femeilor, atât celor îndrăzneţe care preferă modele animal print, cât şi celor care optează întotdeauna pentru eleganţa clasica.

Styling-ul campaniei fotografiată de Steven Meisel a fost făcut de Olivier Rizzo.