Vedete la Milan Fashion Week
La prezentarile Milan Fashion Week iau luat parte, pe langa stilisti, bloggeri si editori de moda, vedete cunoscute din showbiz-ul international.
Iata cum au ales sa se imbrace la aceste evenimente:
La prezentarile Milan Fashion Week iau luat parte, pe langa stilisti, bloggeri si editori de moda, vedete cunoscute din showbiz-ul international.
Iata cum au ales sa se imbrace la aceste evenimente:
Există piese vestimentare pentru care vedetele fac adevărate pasiuni, iar una dintre acestea este bluza neagră “1970”, creată de Bella Freud.
Alexa Chung a adoptat imediat bluza pe care a purtat-o, în stil casual, la prezenatrea de modă a creatoarei Simone Rocha, când s-a aflat în primele rânduri. Ea a fost foarte relaxată în ţinuta outfitul lejer aleasă – jeanşi skinny, bluză neagră şi cizme Chelsea – şi s-a aflat în centrul atenţiei.
Un alt fan al tricoului cu mânecă lungă este manechinul Kate Moss. Ea a optat pentru o abordare în stilul anilor ’70, asociindu-l cu o haină leopard print Versace, blugi skinny şi cizme ascuțite. Un clutch galben a adăugat un strop de culoare întregii ţinute.
La celebritatea bluzei “1970” a contribuit şi Abbey Clancy, care a purtat-o în combinaţie cu nişte pantaloni denim foarte scurţi şi cu espadrile animal-print. Ochelarii supradimensionaţi şi geanta Chanel matlasată i-au adăugat o notă de lux întregului aspect.
Genţile şi plicurile Mulberry reprezintă accesoriile pe care orice “fashionista” şi le doreşte în garderoba ei. De când Alexa Chung a început să poarte aceste accesorii la evenimente mondene, popularitatea genţilor Mulberry a crescut.
Această colaborare a dat tonul lansării genţilor cu nume de celebrităţi. Astfel au apărut: Mulberry Gisele (Gisele Bundchen) sau Mulberry Del Rey.
Mulberry, brand-ul anului 2011 la British Fashion Awards, este în momentul de faţă un fenomen, un accesoriu „must have” în arsenalul de lux al trend-setter-ilor din întreaga lume.Genţile Mulberry, sunt printre preferatele vedetelor de la Hollywood, printre care se află Olivia Palermo, Sarah Jessica Parker, Leighton Meester, Christina Hendriks şi nu numai.
Înfiinţat în 1971 de către Roger Saul, brand-ul şi-a propus să reprezinte stilul de viaţă tradiţional britanic. Încetul cu încetul, Mulberry a fost asociat cu activităţile din timpul liber, care impuneau un stil chic, dar nu studiat.
Azi, Mulberry este un brand comercializat pe toate continentele, iar faptul că numărul magazinelor din Marea Britanie este acum mai mic decât cel al magazinelor din afară ţării de origine, spune multe despre succesul pe plan internaţional. În plus, Bruno Guillon, chief executive Mulberry (în trecut managing director al companiei Hermes), şi-a propus să poziţioneze brand-ul cât mai sus şi să mute producţia exclusiv în Europa.
În România, genţile Mulberry sunt disponibile în magazinul Sport/Couture, dintr-un cunoscut mall bucurestean!