Gunoiul unuia poate fi comoara altuia, spune o zicală, iar Chanel o confirmă prin ultima sa colecţie de bijuterii.
Noua colecţie Chanel, care a apărut pe podimuri la începutul lunii martie, se inspiră din banala cutie pentru conserve.
Bineînţeles, aceste cutii nu sunt precum cutiile de conserve obişnuite, ci sunt„născute” sub steaua Chanel- spre deosebire de cutiile de conserve obişnuite, cutiile Chanel costă până la 3.600 de dolari.
Accesoriile de acest tip vin sub forma brăţărilor, care costă în jur de 1000 de dolari, broşelor, care au preţuri de până la 1525 de dolari, şi colierelor, care sunt disponibile contra sumei de 3.600 de dolari. Se zvoneşte că binecunoscuta casă de modă Chanel va lansa pe piaţă bizarele accesorii în luna iulie a acestui an.
Sigla Chanel se va impune, bineînţeles, pe piesele create, care vor fi decorate cu perle false. Precum colecţiile anterioare de bijuterii marca aparţinând cunoscutei case de modă, noile accesorii nu vor fi confecţionate din metale sau piese preţioase, dar vor fi, cel mai probabil, placate cu aur.
Accesoriile inspirate din cutiile de conserve au apărut pentru prima dată pe podium la petrecerea de prezentare a colecţiei de toamnă-iarnă 2014, care s-a desfăşurat în supermarketului Grand Palais Din Paris.
„Femeile ar trebui să poarte ţinute luxoase cu mare lejeritate, ca şi cum ar merge la supermarket. Această modă este pop art-ul secolului 21” declara Karl Lagerfeld, directorul de creaţie al casei de modă Chanel, explicând locaţia în care a avut loc prezentarea.