Retailerul suedez vine în ajutorul viitoarelor mirese care nu vor să cheltuiască o avere pe rochia de mireasă cu o versiune accesibilă a piesei vestimentare.
În măsura în care costul unei nunţi se ridică la peste 10.000 de euro, în medie, în România, orice modalitate de restrângere a bugetului este bine venită în numeroase cazuri.
Pentru miresele care nu văd de ce trebuie să cheltuiască o mică avere pe o rochie ce va fi purtată o dată, cel mai probabil va fi şi distrusă într-un pictorial incendiar, lanţul de magazine suedez va lansa o versiune mult mai ieftină a acestei piese vestimentare.
Inspirată de atmosfera anilor ’30, rochia de mireasă este simplă, înfrumuseţată cu broderie la baza decolteului, pentru cele care nu vor nimic pretenţios la nunta lor.
„Gama noastră de produse include foarte multe rochii de petrecere, dar am vrut să oferim ceva şi celor care urmează să se căsătorească: o rochie accesibilă şi minunată”, a spus unul dintre reprezentanţii brandului.
După ideea că oricine ar trebui să-şi permită o rochie grozavă de mireasă, retailerii internaţionali, precum Topshop, au încercat în trecut să ofere astfel de variante. „Sunt nehotărâtă în ceea ce priveşte această rochie. Este grozav că există şi opţiunea unei piese ieftine, dar, în acelaşi timp, mireasa trebuie să arate cel mai bine în ziua nunţii ei”, spune editorul unei publicaţii pentru mirese.
Retailerul suedez, reprezentat în acest sezon de Miranda Kerr, va pune la dispoziţie rochia în magazine începând cu finalul acestei luni.