Săptămâna Modei masculine de la New York: noua colecție Hugo Boss
Marca germană Hugo Boss și-a prezentat noua colecție toamnă/iarnă pentru bărbați în cadrul Săptămânii Modei masculine de la New York, pentru care a mizat pe un stil mai “modern, tânăr și sofisticat”, menit să atragă un public mai amplu.
Pentru primul său sezon sub conducerea noului director executiv Ingo Wilts, Boss a prezentat atât haine sportive cât și costume clasice, pardesie și jachete cu o clară influență nautică, îndepărtându-se de stilul rigid și aseptic al mărcii. Noile creații s-au evidențiat prin numeroase constraste, volum și lungimi, fără să piardă totuși din sobrietatea culorilor, în tonuri de gri, negru și uneori vișiniu, remarcate în eleganța costumelor și a paltoanelor.
Printre articolele prezentate s-au numărat jachete negre din piele, clasicele americane “slim fit” din lână și mătase, pardesie cu linie dreaptă și revere ample, sahariene impermeabile scurte sau lungi și pantaloni în dungi.
Nu au lipsit nici puloverele pe gât, costumele bleumarin cu dungi fine clasice, paltoanele cu glugă din blană ecologică și trenciurile pentru zilele ploioase de toamnă în tonuri bej și gri. Boss, care a devenit unul din liderii mondiali în sectorul de lux, s-a reinventat cu această colecție introducând materiale și texturi noi, fără să renunțe însă la atenția pentru detalii sau pentru spiritul glamour ce caracterizează firma.
A fost singura prezentare pe care marca germană o va oferi în acest sezon, având în vedere că la New York Fashion Week pentru femei va fi absentă, ca parte a noii strategii a companiei care dă prioritate colecției masculine. Firma se va axa pe două mărci principale: Boss, firma din gama de lux pentru bărbații de afaceri, și Hugo, marca la prețuri convenabile, orientată mai mult spre tineri și noile tendințe.
Hugo Boss a lansat în noiembrie un plan de restructurare a mărcii pentru a impulsiona creșterea în următorii ani și a obține un echilibru între vestimentație pentru bărbați și cea destinată femeilor.
Săptămâna modei a debutat luni cu prezența a numeroase vedete precum rapperul columbian J Balvin sau DJ Steve Aoki, care și-a lansat la New York marca sa de vestimentație urbană Dim Mak, cu care a triumfat deja în Japonia.