Modele Romania Modele Romania

Colecţia ERDEM x H&M

Retailerul suedez H&M lansează o colecție cu designerul de haine de lux Erdem. Fiecare piesă vestimentară este concepută exclusiv pentru H&M și este disponibilă în aproximativ 220 de magazine din întreaga lume, precum și pe siteul H&M, începând cu data de 2 noiembrie.

Colecţia ERDEM x H&M este una extrem de personală, presărată cu povești care rememorează trecutul designer-ului și temele care și-au pus amprenta asupra activităţii sale în ultimul deceniu.

Colecția pentru femei este inspirată din costumele romantice pe care designerul le admira în filmele britanice, din haina masculină a tatălui pe care mama sa o purta nonșalant pe umeri, în stilul original văzut în videoclipurile muzicale și emisiunile TV ale anilor ’90.

În croiala elegantă a colecției pentru bărbați se regăsesc ecourile costumelor și paltoanelor tatălui designerului, stofa de lână, aceasta fiind o necesitate funcțională în timpul iernilor reci din Canada, ȋn timp ce imprimeurile florale expresive denotă dragostea lui Erdem pentru peisajul rural britanic.

Admiratorii lui Erdem îi apreciază și prețuiesc an de an creațiile, iar ERDEM x H&M este o colaborare care dă naștere unor piese speciale care vor deveni adevărate comori pentru pasionaţii de modă, moștenite din generație în generație.

 

 

 

 

H&M va lansa rochia de mireasă de aproape 300 de lei

Retailerul suedez vine în ajutorul viitoarelor mirese care nu vor să cheltuiască o avere pe rochia de mireasă cu o versiune accesibilă a piesei vestimentare.

În măsura în care costul unei nunţi se ridică la peste 10.000 de euro, în medie, în România, orice modalitate de restrângere a bugetului este bine venită în numeroase cazuri.

Pentru miresele care nu văd de ce trebuie să cheltuiască o mică avere pe o rochie ce va fi purtată o dată, cel mai probabil va fi şi distrusă într-un pictorial incendiar, lanţul de magazine suedez va lansa o versiune mult mai ieftină a acestei piese vestimentare.

Inspirată de atmosfera anilor ’30, rochia de mireasă este simplă, înfrumuseţată cu broderie la baza decolteului, pentru cele care nu vor nimic pretenţios la nunta lor.

 

„Gama noastră de produse include foarte multe rochii de petrecere, dar am vrut să oferim ceva şi celor care urmează să se căsătorească: o rochie accesibilă şi minunată”, a spus unul dintre reprezentanţii brandului.

După ideea că oricine ar trebui să-şi permită o rochie grozavă de mireasă, retailerii internaţionali, precum Topshop, au încercat în trecut să ofere astfel de variante. „Sunt nehotărâtă în ceea ce priveşte această rochie. Este grozav că există şi opţiunea unei piese ieftine, dar, în acelaşi timp, mireasa trebuie să arate cel mai bine în ziua nunţii ei”, spune editorul unei publicaţii pentru mirese.

Retailerul suedez, reprezentat în acest sezon de Miranda Kerr, va pune la dispoziţie rochia în magazine începând cu finalul acestei luni.