Modele Romania Modele Romania

Candice Huffine pentru calendarul Pirelli 2015

Candice Huffine 2

Candice Huffine, un model cu forme voluptuoase, va aparea in editia din 2015 a calendarului Pirelli, fapt care reprezinta o noutate in istoria de 50 de ani a celebrei publicatii.

Candice Huffine 3

In varsta de 29 de ani, Candice Huffine, care a aparut in 2011 pe coperta Vogue Italia, intr-o campanie impotriva anorexiei, iar acum se numara printre fotomodelele care au pozat pentru editia din 2015 a calendarului Pirelli.

Calendar Pirelli

Candice este primul model cu forme generoase care va aparea in calendarul Pirelli, intr-o editie fetis, realizata de Carine Roitfeld, fostul redactor-sef al revistei Vogue Franta si actualul director de moda la nivel international al revistei Harper’s Bazaar.

Candice Huffine 1

“Aparitia mea in acest calendar – cel mai fermecator din lume – este un semn ca lucrurile chiar incep sa se schimbe”, a declarat Candice Huffine pentru revista Vogue.

Calendar Pirelli

Alaturi de Candice Huffine, in editia de anul viitor a calendarului Pirelli o sa apara si modelele Adriana Lima, Natalia Vodianova si Karen Elson.

Candice Huffine 0

Fotografiile au fost facute de fotograful de fashion Steven Meisel.

Editia din 2015 a acestui calendar va fi lansata in luna noiembrie.

Candice Huffine

De-a lungul anilor, calendarul Pirelli a publicat foarte multe fotografii provocatoare, iar in multe dintre ele modelele au pozat nud.

Lansat in 1964, calendarul Pirelli, care se adreseaza unui grup exclusivist de clienti, a prezentat in paginile sale fotografii cu aproape toate modelele si fotomodelele celebre din ultimele cinci decenii.

Adriana Lima

Karen Elson

Natalia Vodianova

 

Cara Delevingne, designer pentru DKNY!

cara-delevingne-dkny

Modelul Cara Delevingne demonstreaza ca nu este doar o fata frumoasa cu sprancene groase si indraznete!

Cara-Delevingne-wearing-Burberry-at-Art-of-the-Trench-Shanghai

Saptamana trecuta, englezoiaca in varsta de 23 de ani a debutat ca actrita in serialul TV Timeless, a aparut in Campania Globala de toamna-iarna 2014 a casei de moda Burberry si a anuntat lansarea unei colectii capsula cu DKNY!

Cara DKNY

Dupa ce a fost imaginea brand-ului DKNY doi ani la rand, Cara Delevingne a primit provocarea de a creea o colectie capsula pentru linia young Donna Karan New York, ce va contine 15 piese unisex printre care se vor afla tricouri, maiouri, caciuli beanies si jachete bomber din piele.

Burberry-Beauty-Lip-Velvet-Cara-Delevingne

“Intotdeauna am fost incurajata sa imi aduc contributia, stilul personal si ideile in aceasta relatie profesionala. DKNY este un brand urban si indraznet, dar care pune accent pe stilul personal!”, a declarat Cara.

Burberry-Prorsum-Womenswear-Autumn_Winter-2014Burberry-Prorsum-Womenswear-Autumn_Winter-2014 0

 

 

Splendoare în soare: Catrinel Menghia reclama la costumele de baie Bogner!

Frumusețea naturală cu care a fost înzestrată Catrinel Menghia și experiența acumulată în modelling îi aduc româncei tot mai multe contracte.

Ea a realizat o ședință foto pentru a promova noua colectie de costume de baie Bogner!

Născută pe 1 octombrie 1985, Catrinel Menghia a fost descoperită la vârsta de 16 ani, pe când ieşea din stadionul de la Iaşi, după o sesiune de antrenament la proba de săritură în înălţime. De atunci, ea a devenit un model internaţional de succes şi a prezentat diverse creaţii vestimentare pentru mari case de modă, precum Giorgio Armani. A fost imaginea Peroni şi a apărut în paginile multor reviste de modă celebre.

Catrinel Menghia a mai apărut în calendarul Sports Illustrated 2007 şi în Sports Illustrated Swimsuit Edition 2006, dar şi pe coperta ediţiei sud-africane a Sports Illustrated Swimwear 2009.

Vă avertizăm, urmează imagini superbe!

Meli Melo a lansat colectia de acesorii in modele vintage “Lost Highway -50’s Rockabilly Love”

Brandul Meli Melo a lansat o colectie noua de accesorii vintage, cu influente rock’n roll si country. Colectia “Lost Highway -50’s Rockabilly Love” se adreseaza femeilor pasionate de bijuteriile delicate si feminine care vor sa aiba sa adopte un stil modern si “updated”.

Accesoriile vintage au fost transformate cu ajutorul detaliilor rock și country – elemente grafice, piese mecanice, flăcări stilizate – în bijuterii cu un design neconvențional care garanteaza o aparitie indrazneata. Materialele din care sunt realizate accesoriile – metale aparent neslefuite, texturi lucioase, plastic, cristale, piele – contribuie si ele la look-ul indraznet.

Colectia este inspirata de femeia glamour, lipsita de prejudecati, indragostita de stilul anilor ’50 si de masinile vintage. Ea traieste cele mai frumoase momente, abandonand indeletnicirile gospodaresti si alegand sa calatoreasca, insotindu-si alesul inimii, pe drumurile fara de sfarsit, ale Americii. Accesoriile din colecția “Lost Highway -50’s Rockabilly Love” desavarsesc tinutele pregatite pentru aceasta escapada “once in a lifetime”.

 

 

Silence II ,colecţia toamnă/iarnă 2012/2013 semnată de Ştefan Muscă pe ModeleRomania

Pentru sezonul de toamnă/iarnă 2012/2013 designerul Ştefan Muscă propune o colecţie în nunanţe de negru, gri si alb, cu piese caracterizate de reprezentanţii brandului ca fiind simple şi moderne.

Pentru realizarea colecţiei designerul şi-a găsit inspiratia în locurile pe care le-a vizitat în întreaga lume.

“Calatoriile si locurile noi pe care le-am vizitat in ultimul timp au fost intr-adevar o sursa de inspiratie”, spune Ştefan.

Iata cateva  piese vestimentare propuse de  Ştefan Muscă pentru sezonul rece:

Debenhams noile modele din colecţia de primăvară-vară 2012

Cu toate că probabil deja v-ati săturat să auziti de sezonul primăvară-vară 2012, iar primele achiziţii le-ati făcut cu ceva timp în urmă, prezentarea celei mai recente colecţii Debenhams nu este întârziată, ci vine la momentul oportun.

În vara 2012 se dă startul ţinutelor stylish, iar brand-ul englezesc, Debenhams, ne propune zece tendinţe „indecent” de feminine pe care trebuie să le treceti pe lista “must have”. 

  • Culorile pastel – culorile pastel merg cel mai bine amestecate între ele. Combinaţia dintre o culoare caldă şi una rece face ţinuta să nu pară copilăroasă.
  • Imprimeurile florale – tinutele au înflorit în magazinele Debenhams, brand-ul va propune rochii cu imprimeu floral sau chiar cu aplicaţii inspirate din natură.
  • Rochiile ce emană putere – orice femeie trebuie să deţină una, fie ca este inspirată de anii ’50, fie că este cu o fustă creion. Dacă le achiziţionati în culori puternice, atunci veti avea un look fatal asigurat.
  • Imprimeurile tribale – sunt perfecte pentru cele cărora nu le place natura.
  • Rochia pentru socializare – fie că o purtati la ceaiul de la ora 5 sau la un cocktail cu prietenele, o astfel de ţinută feminină, dar mai lejeră trebuie să existe în lista unei fashioniste. Nu uitati de ochelarii de pisicuţă.
  • Glamour a la anii ’20 – pentru seri romantice, optati pentru rochii delicate, senzuale cu aplicaţii (paiete, franjuri) sau imprimeuri Art Deco
  • Tendinţa pijamalelor – dacă nu vreti să exagerati, optati pentru un singur element inspirat de pijama: fie topul, fie pantalonii.
  • Imprimeurile de pe eşarfe – nu stiu în ce măsură sunteti familiare cu această tendinţă, însă rochiile decadente par să fie alcătuite din mai multe eşarfe cochete.
  • Stilul sirenă – asta înseamnă un mixt între textile uşor lucioase cu paiete de sirenă şi nuanţe ce aduc a bleo ciel-ul oceanului liniştit.
  • Ţinuta sport – Debenhams pare să îndeplinească toate gusturile, chiar şi pe cele ale femeilor care merg pe ţinute sport.

Top modelul Heidi Klum va lansa o linie vestimentara pentru gravide

Heidi Klum va lansa o linie vestimentara pentru femeile însarcinate care doresc “sa ramâna sexy” si în aceasta perioada a vietii.

Heidi Klum este considerata o specialista in industria modei, intrucat a fost multi ani unul dintre cele mai apreciate modele din lume si apoi a devenit prezentatoarea emisiunii de televiziune “Project Runway”.

Noua colectie face parte din linia vestimentara “Loved by Heidi Klum”, lansata în trecut de renumitul top model.

Articolele din aceasta linie vestimentara vor fi comercializate în magazinele din reteaua Motherhood Maternity, începând din luna aprilie.

Potrivit presei americane, Heidi Klum s-a inspirat pentru aceasta colectie vestimentara din vizitele pe care le-a facut la hotelul ei preferat de cinci stele de pe Riviera franceza, Hotel du Cap-Eden-Roc din orasul Antibes.

Colectia include 19 articole vestimentare, printre care se regasesc jeansi cu talie joasa, rochii, bluze tricotate si pantaloni, în alb, negru si nuante proaspete si neutre.

Cu venituri de 20 de milioane $, Heidi Klum se situeaza pe locul al doilea in topul celor mai bine platite manechine din lume, realizat in 2011 de Forbes.